Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Bra at den ble slettet. Synes det ble i overkant mye analysering og kverulering, og det kommer fra en som ikke liker det dama står for i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at den ble slettet. Synes det ble i overkant mye analysering og kverulering, og det kommer fra en som ikke liker det dama står for i det hele tatt...

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at alle trådene om henne blir sletta. Synes selvfølgelig det er ille med mobbing, men hvorfor ikke bare slette de innleggene som bryter med reglene og la resten stå, eventuelt stenge tråden hvis den ikke kan modereres? Der var jo en god del saklige og seriøse innlegg, om jeg ikke husker helt feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende at den står som usynlig og ville komme tilbake i moderert form, kanskje også stengt for nye debattinnlegg. Det er ikke uvanlig at det skjer, det skjer mye oftere enn at trådene blir slettet for all fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at de verste og mobbende innleggene kan bli fjernet, men latt de gode og mer harmløse stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at den står som usynlig og ville komme tilbake i moderert form, kanskje også stengt for nye debattinnlegg. Det er ikke uvanlig at det skjer, det skjer mye oftere enn at trådene blir slettet for all fremtid.

En av moderatorene skrev at den er slettet (i en tråd på Ris & Ros).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke poenget. Hvorfor skal en person/sak som provoserer så mye ikke bli diskutert? Hva har vi forum for hvis vi ikke kan diskutere saker som engasjerer?

Mobbing? Hun er jo kjendis i følge seg selv, har ikke sett tråder av andre kjendiser blitt slettet.

Er KG redde for å få dem på nakken?

Jeg syns det er et hån mot de som faktisk blir mobbet å kalle tråder med uenige mennesker for mobbing.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke poenget. Hvorfor skal en person/sak som provoserer så mye ikke bli diskutert? Hva har vi forum for hvis vi ikke kan diskutere saker som engasjerer?

Mobbing? Hun er jo kjendis i følge seg selv, har ikke sett tråder av andre kjendiser blitt slettet.

Er KG redde for å få dem på nakken?

Jeg syns det er et hån mot de som faktisk blir mobbet å kalle tråder med uenige mennesker for mobbing.

Problemet er det at det er så mange som kommer med fornærmelser om utseendet hennes. Å si at hun knekker i to på midten synes jeg er stygt sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er det at det er så mange som kommer med fornærmelser om utseendet hennes. Å si at hun knekker i to på midten synes jeg er stygt sagt

Når et menneske legger opp hele livet sitt for å se sånn ut syns jeg ikke det. Hun VIL at folk skal syns hun er tynn, hvis ikke hadde hun ikke slanket seg så ekstremt. Hun gjør ALT hun kan for å se så skrapt ut, da er det ikke mobbing av folk kommenterer det.

Hvis jeg tar en svær og kontroversiell tatovering kaller jeg ikke det mobbing om folk diskuterer at den er stygg.

Hadde hun vært så tynn fra naturens side og ikke kunne noe for det hadde saken vært en helt annen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når et menneske legger opp hele livet sitt for å se sånn ut syns jeg ikke det. Hun VIL at folk skal syns hun er tynn, hvis ikke hadde hun ikke slanket seg så ekstremt. Hun gjør ALT hun kan for å se så skrapt ut, da er det ikke mobbing av folk kommenterer det.

Hvis jeg tar en svær og kontroversiell tatovering kaller jeg ikke det mobbing om folk diskuterer at den er stygg.

Hadde hun vært så tynn fra naturens side og ikke kunne noe for det hadde saken vært en helt annen.

Greit nok, men om folk kommenterer utseende hennes så kommer alle trådene om henne til å bli slettet, det vet vi jo. Derfor må vi prøve å holde personangrep unnå nyere tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Jeg ble flau av å lese i den andre tråden. Jeg liker ikke det hun står for, og det velger jeg å demonstrere ved å ikke gi henne oppmerksomhet.

At andre sier sin mening får være opp til dem, og jeg er enig i at hun er en person som har gått hardt ut selv også. Men å hamre løs på utseendet hennes m.m. gjør dere i mine øyne like "medskyldige" i mobbing av ulikheter/utseende via sosiale medier som den jeg misliker "fotballfrue" for å ta del i.

Endret av D_flatmajor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble flau av å lese i den andre tråden. Jeg liker ikke det hun står for, og det velger jeg å demonstrere ved å ikke gi henne oppmerksomhet.

At andre sier sin mening får være opp til dem, og jeg er enig i at hun er en person som har gått hardt ut selv også. Men å hamre løs på utseendet hennes m.m. gjør dere mine øyne like "medskyldige" i mobbing av ulikheter/utseende via sosiale medier som den jeg misliker "fotballfrue" for å ta del i.

Men det var jo ikke kun det (hamring på utseendet hennes) tråden bestod av. Der var en god del uskyldige og saklige innlegg, som gjerne kunne fått stå synes jeg.

Når det er sagt, så synes jeg det er så himla synd at folk her ikke klarer å la være å synke så lavt og regelrett mobbe frua for utseendet hennes. Det er tusen ting jeg er uenig med dama i, og jeg synes absolutt at en del ting hun gjør/skriver ikke er helt på topp, men det er trist at man ikke kan ha en seriøs og saklig diskusjon om det her på KG. Alltid må noen komme og ødelegge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det noen som er så tynne selv om de spiser som hester. Kjenner noen personlig, og de har ikke spiseforstyrrelse ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det noen som er så tynne selv om de spiser som hester. Kjenner noen personlig, og de har ikke spiseforstyrrelse ...

Jeg og, men de er ikke så sykelig opptatt av hva de spiser som FF ;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden var ikke moderert en eneste gang, men likevel velger moderatorene å slette tråden i sin helhet etter ønske fra brukeren som heter kisskissbangbang eller noe sånt.

Jeg syns det var mange gode og saklige innlegg der med interessante linker innimellom all dritten.

Men hvorfor er det kun fotballfrue og ektemannen som er fredet inne her? Man står jo helt fritt til å diskutere utseendet til alle andre kjendiser på KG.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...