Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å påpeke at leserne ikke er dumme og at vi ser at noe er gjort. Det var ikke noe angrep mot henne i det hele tatt. Kommentaren ble ikke publisert. En annen stakkar hadde fått kommentaren "Hvordan ser du ut uten sminke hvis du tror dette er sminkeløs, dijzez"

Snakk om å være ydmyk overfor leserne da gitt..

Den kommentaren så jeg. Og det vel noe som "føler du det er greit å si at du er naturlig her" eller noe. Jeg misstenker at FF har tatt restylan og mener at det er naturlig å ha i leppene, siden det er 100 % naturlig produkt som hun sa sist.

Så vet ikke hvorfor hun svarer det med sminke. Enten så er det sminke eller så er det restylan. Evt redigert bilde. Uansett- ingen av delene er naturlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var mye drøyt som ble skrevet der, men hadde foretrukket om tråden ble moderert, og ikke slettet, da det også var mange saklige innlegg her.

For øvrig håper jeg denne tråden blir moderert snart, for allerede har folk klart å lire av seg mye.

Hva i denne tråden er det som behøver å bli moderert? Folk må jo få snakke om oppførselen hennes, det er jo umulig å få det frem på bloggen hennes. En plass må man få diskutere henne så ikke bare hennes versjon kommer frem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mye drøyt som ble skrevet der, men hadde foretrukket om tråden ble moderert, og ikke slettet, da det også var mange saklige innlegg her.

For øvrig håper jeg denne tråden blir moderert snart, for allerede har folk klart å lire av seg mye.

Som hva? Jeg ville aldri snakket om utseende til en (norsk) kjendis, men når vedkommende lager et innlegg som handler om at hun er sminkeløs, så må det være grunnlag for å ta til motmæle?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren så jeg. Og det vel noe som "føler du det er greit å si at du er naturlig her" eller noe. Jeg misstenker at FF har tatt restylan og mener at det er naturlig å ha i leppene, siden det er 100 % naturlig produkt som hun sa sist.

Så vet ikke hvorfor hun svarer det med sminke. Enten så er det sminke eller så er det restylan. Evt redigert bilde. Uansett- ingen av delene er naturlig.

NEI DET ER MÅTEN HUN SMILER PÅ, FATTER DU IKKE DET??

:filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hun modererer komentarfeltet sitt slik: Hun slipper selvfølgelig gjennom alle fine kommentarer. Også slipper hun gjennom noen få stygge.

Grunnen til at jeg tror dette er at jeg tidligere likte bloggen hennes og leste den ganske ofte. Innimellom så kommenterte jeg ting jeg syntes var bra, og det slapp selvfølgelig gjennom. Men jeg har også kommet med kritikk, saklig konstruktiv kritikk. Disse innleggene ble aldri sluppet gjennom. Og da ga jeg som regel litt ros i tillegg. Men det ble stort sett alltid slupet gjennom innlegg som kritiserte de samme tingene som jeg gjorde, bare at disse kommentarene var styggere eller frekkere.

Jeg lurer på hvorfor hun gjør dette? Er det for å fremstille alle som er kritiske i et dårlig lys? Eller er det fordi det rett og slett er lettere å svare på usaklige kritiske innlegg, ved å være frekk og stygg tilbake? Fremfor å ta til seg konstruktiv kritikk og være litt ydmyk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hun modererer komentarfeltet sitt slik: Hun slipper selvfølgelig gjennom alle fine kommentarer. Også slipper hun gjennom noen få stygge.

Grunnen til at jeg tror dette er at jeg tidligere likte bloggen hennes og leste den ganske ofte. Innimellom så kommenterte jeg ting jeg syntes var bra, og det slapp selvfølgelig gjennom. Men jeg har også kommet med kritikk, saklig konstruktiv kritikk. Disse innleggene ble aldri sluppet gjennom. Og da ga jeg som regel litt ros i tillegg. Men det ble stort sett alltid slupet gjennom innlegg som kritiserte de samme tingene som jeg gjorde, bare at disse kommentarene var styggere eller frekkere.

Jeg lurer på hvorfor hun gjør dette? Er det for å fremstille alle som er kritiske i et dårlig lys? Eller er det fordi det rett og slett er lettere å svare på usaklige kritiske innlegg, ved å være frekk og stygg tilbake? Fremfor å ta til seg konstruktiv kritikk og være litt ydmyk?

Vil også legge til at jeg aldri har kommentert utseendet hennes eller noe i kommentarfeltet hennes. Det har stort sett dreid seg om helt andre ting. Jeg har heller aldri prøvd å ta henne på noen måte, jeg likte som sagt bloggen. Når jeg begynte å få lyst til det, så sluttet jeg heller å lese bloggen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også legge til at jeg aldri har kommentert utseendet hennes eller noe i kommentarfeltet hennes. Det har stort sett dreid seg om helt andre ting. Jeg har heller aldri prøvd å ta henne på noen måte, jeg likte som sagt bloggen. Når jeg begynte å få lyst til det, så sluttet jeg heller å lese bloggen hennes :)

Det har jeg også opplevd. Men de få gangene jeg har lagt inn kritiske kommentarer som ikke begynner med "synes du er fantastisk" osv, har det ikke kommet igjennom. Heller ikke når jeg har forsøkt å forsvare noen av dem hun går til angrep mot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at hun modererer komentarfeltet sitt slik: Hun slipper selvfølgelig gjennom alle fine kommentarer. Også slipper hun gjennom noen få stygge.

Grunnen til at jeg tror dette er at jeg tidligere likte bloggen hennes og leste den ganske ofte. Innimellom så kommenterte jeg ting jeg syntes var bra, og det slapp selvfølgelig gjennom. Men jeg har også kommet med kritikk, saklig konstruktiv kritikk. Disse innleggene ble aldri sluppet gjennom. Og da ga jeg som regel litt ros i tillegg. Men det ble stort sett alltid slupet gjennom innlegg som kritiserte de samme tingene som jeg gjorde, bare at disse kommentarene var styggere eller frekkere.

Jeg lurer på hvorfor hun gjør dette? Er det for å fremstille alle som er kritiske i et dårlig lys? Eller er det fordi det rett og slett er lettere å svare på usaklige kritiske innlegg, ved å være frekk og stygg tilbake? Fremfor å ta til seg konstruktiv kritikk og være litt ydmyk?

Ja, hun slipper gjennom noen usaklige kommentarer så hun kan svare småfrekt tilbake. Og for at leserne skal få se "hva hun må hanskes med av slemme kommentarer" og skal synes sååå synd i henne.

Det er jo ikke lite frekk hun er heller i noen av svarene sine.

Hun slipper ikke gjennom konstruktiv kritikk, fordi hun vet at hun ikke har noe å stille opp med da, og at det til slutt blir hun som sitter igjen som klovnen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun slipper gjennom noen usaklige kommentarer så hun kan svare småfrekt tilbake. Og for at leserne skal få se "hva hun må hanskes med av slemme kommentarer" og skal synes sååå synd i henne.

Det er jo ikke lite frekk hun er heller i noen av svarene sine.

Hun slipper ikke gjennom konstruktiv kritikk, fordi hun vet at hun ikke har noe å stille opp med da, og at det til slutt blir hun som sitter igjen som klovnen.

Ja, ikkesant. Det som irriterte meg mest var egentlig at hun fikk meg til å føle meg litt dum også :sjenert:

Når hun svarer på den litt frekkere versjonen av den samme kritikken jeg kom med så følte jeg liksom at svaret der gjaldt meg også. At jeg såklart var like idiot som den som skreiv kommentaren, også får jeg ikke forsvart meg heller. Ja, veit ikke helt åssen jeg skal forklare det :gjeiper:

Var bare teit uansett, men også grunnen til at jeg sluttet å lese bloggen. Og etter det har det bare gått downhill i hva jeg har syntes om dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår:

Dere liker henne ikke, men mange av dere leser tydeligvis bloggen hennes, og bruker masse tid på å diskutere dette (ganske lite interessante) mennesket opp og i mente på nettforum. Ikke rart hun er kjendis.

Hvorfor kan dere ikke bare drite i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår:

Dere liker henne ikke, men mange av dere leser tydeligvis bloggen hennes, og bruker masse tid på å diskutere dette (ganske lite interessante) mennesket opp og i mente på nettforum. Ikke rart hun er kjendis.

Hvorfor kan dere ikke bare drite i henne?

Det var jeg som skrev det om kommentarfeltet hennes rett oppi her. Jeg leste som sagt bloggen hennes før og likte den. Nå leser jeg den ikke i det hele tatt. Og jeg syns ikke jeg gjør noe galt i opplyse folk om sensuren hennes (ihvertfall slik den var før).

Ser heller ikke hvorfor du gidder å kommentere et innlegg som du tydeligvis ikke har noen interesse av? Hvorfor bruke tid på det liksom? Det blir jo litt det samme som å kommentere blogger man ikke liker :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev det om kommentarfeltet hennes rett oppi her. Jeg leste som sagt bloggen hennes før og likte den. Nå leser jeg den ikke i det hele tatt. Og jeg syns ikke jeg gjør noe galt i opplyse folk om sensuren hennes (ihvertfall slik den var før).

Ser heller ikke hvorfor du gidder å kommentere et innlegg som du tydeligvis ikke har noen interesse av? Hvorfor bruke tid på det liksom? Det blir jo litt det samme som å kommentere blogger man ikke liker :)

Det er tydeligvis ikke bare bloggen mange misliker, men hele personen og alt rundt henne..

Grunnen til at jeg kommenterte er av den enkle grunn at det (etter min mening) har tatt helt av med all oppmerksomheten hun (ufortjent?) får. Hadde aldri giddet å bruke så mye tid på et menneske som jeg ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår:

Dere liker henne ikke, men mange av dere leser tydeligvis bloggen hennes, og bruker masse tid på å diskutere dette (ganske lite interessante) mennesket opp og i mente på nettforum. Ikke rart hun er kjendis.

Hvorfor kan dere ikke bare drite i henne?

Jeg liker henne ikke. Men finner bloggen hennes ganske underholdene likevel. Nettopp fordi hun er så selvhøytidelig. I min vennegjeng er bloggen et samtaleemne som vi ler av. På lik linje med superkidzen og Life of Barbie. Skjønt fotballfrue er morsommere, for jeg tror faktisk hun er oppriktig. :popcorn:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tydeligvis ikke bare bloggen mange misliker, men hele personen og alt rundt henne..

Grunnen til at jeg kommenterte er av den enkle grunn at det (etter min mening) har tatt helt av med all oppmerksomheten hun (ufortjent?) får. Hadde aldri giddet å bruke så mye tid på et menneske som jeg ikke likte.

Det er jeg enig med deg i :) Jeg irriterer meg selv over de som kaller henne stygg osv. Hvis de liksom mener at det skal få henne til å forandre seg, så tror jeg ikke forandringen blir til det bedre ihvertfall. Det er greit nok at hun kanskje ikke er det beste forbildet for lettpåvirkelige tenåringsjenter, men det syns jeg ikke de som sier at så tynne mennesker er ekkelt osv er.

Men saklig og konstruktiv kritikk er jeg fan av. Også må det jo gå an å diskutere virksomheten og oppførselen hennes uten å kitisere utseendet for eksempel. Det må man nesten tåle når man stikker seg ut i media o.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Jeg synes FF er den beste kveldsunderholdningen for tiden! Fantastisk at en person kan være så lite reflektert og så VELDIG selvhøytidelig!!
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår:

Dere liker henne ikke, men mange av dere leser tydeligvis bloggen hennes, og bruker masse tid på å diskutere dette (ganske lite interessante) mennesket opp og i mente på nettforum. Ikke rart hun er kjendis.

Hvorfor kan dere ikke bare drite i henne?

Det plager meg at så mange mindreårige ser bunnløst og totalt ukritisk opp til henne, i tillegg til at hun hele tiden pynter på sannheten. Når hun forteller 50 000 fjortiser at restylane er like vanlig som å tygge tyggegummi i Norge, så blir jeg provosert.

At hun har blitt en slags kjendiskuriøsitet er fint for henne. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele dama irriterer meg. Hun undervurderer leserne sine så til de grader. Også sletter hun unna kommentarer fra de som gjennomskuer henne så det bare er en gjeng fjortiser som hyller henne igjen i kommentarfeltet. Håpløst.

Jeg leser bloggen hennes, og ser på det som min "guilty pleasure". Kommentarfeltet hennes er ren underholdning, måten hun tar kritikk på og svarer leserne er vanvittig morsomt å følge med på, I must say. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å legge ut et bilde av seg selv "sminkeløs" og så nekte for det når noen påpeker at hun har sminke på. Eller hevde at hårfargen er naturlig og at håret hennes er like tjukt og fint uten extensions. Eller måten hun pynter på sannheten ved å si at hun bor på St. Hanshaugen når hun bor et steinkast unna raddisene ved Akerselva :fnise:

Jess Carlsensgt. 10, ligger i henhold til bydelsinndelingen i Oslo - i Bydel Sankthanshaugen. :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallefall ikke flau over å innrømme at jeg er "misunnelig" på fotballfrue (og flere andre norske bloggere). Ikke fordi de er så pene, lever tilsynelatende perfekte liv osv, men fordi de tjener mye penger på noe så banalt som blogging. Hadde det nå bare vært noe substans i det de skrev, og det ikke bare var mote, interiør, kjærester, venner, festing, middager ute, trening etc.

Jobbe litt mindre, tjene litt mer!

Jeg kjenner faktisk at jeg blir muggen fordi jeg må jobbe 8 timer i min a4 jobb hver dag, for å tjene 1/3 av det de tjener på å skrive i bloggen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...