Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo være at FF ikke er så godt kjent i Oslo.

Hun shopper jo stort sett på Oslo City også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den journalistutdanninga på NKF er ikke no å skryte av akkurat. For meg var det ihvertfall bortkasta. Man blir liksom utdanna se&hør/tabloidavis-journalist. Utrolig uinteressant. Kan hende det er bedre om man tar et tredjeår i utlandet og får bachelor. Noen som veit om hun gjorde det?

Nei hun har ikke bachelorgraden i journalistikk. Hun har kun gått to år på MI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd. Men til bydelsnavn og bydelsgrenser: når en bydel heter St. Hanshaugen er det i beste fall misvisende. Navnet kunne kanskje heller vært "Bydelen som omfatter St. Hanshaugen, deler av Marienlyst, litt av Majorstua, Fagerborg og Adamstuen, en god slump av sentrum, en snei av Ullevål, etc" Men det blir jo litt upraktisk i det daglige, og ville sikkert skapt mye diskusjon. Altså er ikke den administrative inndelingen som kalles bydel det samme som hva man kaller de forskjellige områdene i Oslo, men bydelene er kalt opp etter ett av områdene som ligger innenfor bydelen, kanskje det største eller best kjente, eller det er brukt andre termer som er kjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa vel DENNE tråden ja. Hun kan vel ha lest i en av de mange andre trådene vel?

Det er vel ikke noe bedre det? Betyr jo at hun har lest noe om temaet, uansett hvor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du sa du ikke hadde giddi aa lese det som sto i denne traaden jeg?

Ja, i denne tråden her har jeg ikke orket å lese hva som står, for jeg regner med at det bare er det samme i alle trådene uansett. Men selvfølgelig har jeg fått med meg noe i de andre trådene, for det har vel de fleste her på KG! Vil ikke si det samme som at jeg har pløyd meg gjennom alle trådene fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he. må kanskje få en psykriater eller psykolog til å finne ut av det, men det har definitivt noe med jantelov og misunnelse å gjøre.. :glare: Man skal ikke komme lettvindt til noe - særlig ikke i Norge da, og folk som synes å "ha alt" blir fort hudflettet,særlig hvis de er tynne og pene :lur: Den ubehagelige sannhet er at mange av de misunnelige jentene her på KG nok drømmer om å være en "fotballfrue" selv, når de sitter alene og tenker igjennom livet sitt :shoppe:

Nei vet du hva, jeg er IKKE misunnelig på henne i det hele tatt, ikke synes jeg hun er 'tynn og pen' heller.

Når det gjelder kjole til operaen, vile jeg ikke valgt noen av de. De har bar rygg begge to, og hun har ikke akkurat ryggen å vise frem. Bare to skulderblad som stikker ut.. :riste: ser ikke bra ut.

Dessuten synes jeg ingen av de kjolene er passende til en kveld i operaen. De passer på diskotek muligens.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe bedre det? Betyr jo at hun har lest noe om temaet, uansett hvor :)

Ja? Jeg har jo fått med meg noe, skal jeg bli arrestert for det? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd. Men til bydelsnavn og bydelsgrenser: når en bydel heter St. Hanshaugen er det i beste fall misvisende. Navnet kunne kanskje heller vært "Bydelen som omfatter St. Hanshaugen, deler av Marienlyst, litt av Majorstua, Fagerborg og Adamstuen, en god slump av sentrum, en snei av Ullevål, etc" Men det blir jo litt upraktisk i det daglige, og ville sikkert skapt mye diskusjon. Altså er ikke den administrative inndelingen som kalles bydel det samme som hva man kaller de forskjellige områdene i Oslo, men bydelene er kalt opp etter ett av områdene som ligger innenfor bydelen, kanskje det største eller best kjente, eller det er brukt andre termer som er kjent.

Ja?? Dette er da noe vi alle er klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett bildene i det siste innlegget?

No kan det jo ikke være tvil om at hun har gjort noe med leppene lenger..

Er hun virkelig så ovenpå at hun trur at ingen er smarte nok til å skjønne tegninga ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bildene i det siste innlegget?

No kan det jo ikke være tvil om at hun har gjort noe med leppene lenger..

Er hun virkelig så ovenpå at hun trur at ingen er smarte nok til å skjønne tegninga ?

Der er det nok sprøyta inn no godsaker ja :fnise: og helt klart mye mer enn forrige gang hun gjorde det.

Nå syns jeg hun ser litt søtere ut med fyldigere lepper, men det der er jo skikkelig glamourmodell-lepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar under siste innlegg:

Oda says:

November 23, 2011 at 17:22

Ikke vondt meint men det ser ut som du vakler på jc, kan hende det kun er bildene, men er ikke det utrolig vanskelig å gå i så høye hæler?? :)

Reply

Fotballfrue says:

November 23, 2011 at 17:32

Vakler?? Dette er en lek for meg, jeg har snart 10 års erfaring :) Godt å se det ut fra bilder ;)

- C

--------------------------------------

Åh, den dama altså! :skratte::skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Berg Eriksen er et like godt forbilde som det er lurt å kjøpe leilighet i Nagorno Karabakh (altså på bærtur og energi+penger kastet rett i porselenet) men at det sitter en gjeng fehoder av ABere og presterer å bruke bryststørrelsen imot henne er bare årsbeste i pur ondskap på søppelnivå. Bryst finnes det heldigvis i alle størrelser, og ingen skal kunne bruke det mot deg så lenge du ikke er idiot og kjøper deg falsk personlighet via silikon.

Jeg skulle ha likt å sett gjengen her holde seg saklige hvis jeg i en diskusjon om paibunner trakk fram at deres neser, hår rundt brystvorta, tannstilling eller kvisete hud diskvalifiserte dem fra enhver mening.

Ja, hun er kjendis i materialistsuperklassen, ortorektisk og mer sneversynt enn et knappenålshode på en del områder, men det betyr ikke at det er ok å hetse henne ubegrenset pga cupstørrelse.

Edit for å rette på og/å.

Endret av bergans
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berg Eriksen er et like godt forbilde som det er lurt å kjøpe leilighet i Nagorno Karabakh (altå på bærtur og energi+penger kastet rett i porselenet) men at det sitter en gjeng fehoder av ABere og presterer å bruke bryststørrelsen imot henne er bare årsbeste i pur ondskap på søppelnivå. Bryst finnes det heldigvis i alle størrelser, og ingen skal kunne bruke det mot deg så lenge du ikke er idiot og kjøper deg falsk personlighet via silikon.

Jeg skulle ha likt og sett gjengen her holde seg saklige hvis jeg i en diskusjon om paibunner trakk fram at deres neser, hår rundt brystvorta, tannstilling eller kvisete hud diskvalifiserte dem fra enhver mening.

Ja, hun er kjendis i materialistsuperklassen, ortorektisk og mer sneversynt enn et knappenålshode på en del områder, men det betyr ikke at det er ok å hetse henne ubegrenset pga cupstørrelse.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...