Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Kanskje hun har en annen type leppefyll enn Restylane :P

Ja, det er nok her sannheten ligger. Da kan hun i ettertid si at hun aldri har løyet om ditten fordi hun har jo datten!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har nå besvart en kommentar om at hun ikke har restylane.

Hun må gjerne fylle leppene sine. Jeg synes det var ganske fint. Men det er veldig unødvendig å lyve om det.

Hun nekter for å ha tatt restylane ever.. Men her forteller hun jo om da hun tok restylane for første gang http://fotballfrue.no/?p=2226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert så vant til å vri på sannheten nå, at hun tror på alt det hun sier selv :filer:

Fornektelse kalles det :)

Jeg synes det forøvrig er synd at hun skal lyve om noe som er så åpenbart. Resultatet ble fint og leppene hennes ser ganske naturlige ut, i motsetning til mange andre som bruker restylane..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har hun gjort noe annet enn restylane? Noe HAR hun gjort, og ganske nylig, for den overleppen er jo vært gigantisk på de siste bildene. Jeg leser bloggen og liker fruen, men hun vil ikke svare når jeg spør i kommentarfeltet.. Kanskje leppeinplantat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har hun gjort noe annet enn restylane? Noe HAR hun gjort, og ganske nylig, for den overleppen er jo vært gigantisk på de siste bildene. Jeg leser bloggen og liker fruen, men hun vil ikke svare når jeg spør i kommentarfeltet.. Kanskje leppeinplantat?

Ja dette må vi komme til bunns i :filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette første bildet ser leppen så oppsvulmet ut at det ser ut som om hun nesten sliter med å smile. Det er tydelig at det nylig har blitt gjort noe her, selvom hun hevder noe annet.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har forstørret leppene sine, det er noe vi alle ser, men det er det flere andre som gjør også. Dama vil ikke innrømme det uansett hvor mye man spekulerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har forstørret leppene sine, det er noe vi alle ser, men det er det flere andre som gjør også. Dama vil ikke innrømme det uansett hvor mye man spekulerer på det.

Personlig ser jeg ikke noe galt i fikse sånne småting så lenge det gjøres ordentlig og det gjør personen mer glad :)

Det er jo litt teit å ikke ville innrømme det når det er SÅ tydelig som her, men jeg tror nok hun kommer til å skrive om det snart. Hun har slupper gjennom mange kommentarer om det nå ihvertfall.

Syns ikke leppene ble så verst heller, hva enn hun har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ser jeg ikke noe galt i fikse sånne småting så lenge det gjøres ordentlig og det gjør personen mer glad :)

Ja, det er jo i og for seg greit nok det, men det at hun blånekter for at noe er gjort syns jeg blir altfor dumt og nesten litt barnslig med tanke på at det er såpass synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo i og for seg greit nok det, men det at hun blånekter for at noe er gjort syns jeg blir altfor dumt og nesten litt barnslig med tanke på at det er såpass synlig.

Ja, vet ikke om du leste det, men jeg skrev dette rett etter den setningen du siterer: Det er jo litt teit å ikke ville innrømme det når det er SÅ tydelig som her

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forsåvidt greitt å fylle i leppene for å i det hele tatt å få lepper, siden hun ikke hadde det naturlig.

Men det går jo ann å innrømme det da....

Har vært veldig mye skurretet bilder og mobilblogger nå siden den 18.nov, da hun gjorde leppeinngrepet.:-D Tror hun at leserne ikke ser det?. Leserne studerer jo hvert et hårstrå på henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sminke eller måten man smiler på kan gjøre underverker" - ja, da må jeg si du er flink, Caroline.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden kan hun ikke bare være ærlig? Nei, det er absolutt ikke mitt problem om hun lyver eller om hun har Restylane eller ikke, men det er jo litt spesielt hvis hun så åpenbart ikke sier sannheten? :klo: Synes nesten det er provoserende på et vis at hun tar såpass mange bilder med tydelig forstørrede lepper, men samtidig benekter det... Men igjen, benektet hun det ikke sist gang også, før hun selv innrømte å ha benyttet seg av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må innrømme det de neste dagene. ALLE ser det jo. Blir for dumt å late som hun ikke har gjort noe. Og hun slipper jo igjennom noen kommentarer som poengterer det. Og jeg tipper hun har fått mange hundre kommentarer på det som hun ikke godtar på bloggen.

Men uansett. Jeg synes leppene er fine :) Det er lyvingen jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden kan hun ikke bare være ærlig? Nei, det er absolutt ikke mitt problem om hun lyver eller om hun har Restylane eller ikke, men det er jo litt spesielt hvis hun så åpenbart ikke sier sannheten? :klo: Synes nesten det er provoserende på et vis at hun tar såpass mange bilder med tydelig forstørrede lepper, men samtidig benekter det... Men igjen, benektet hun det ikke sist gang også, før hun selv innrømte å ha benyttet seg av det?

Jeg har kommentert at hun nok har tatt Juviderm, siden det er opplagt at noe er gjort og nekter for restylane. Er den kommentaren godtatt tror dere? Nei.

Åh, hun er så gjennomskuelig! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun venter sikkert på at klinikken hun gjorde det hos vil sponse henne. Og så får vi lese om det på bloggen ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

"sminke eller måten man smiler på kan gjøre underverker" - ja, da må jeg si du er flink, Caroline.

Måtte kikke av nysgjerrighet, og leppene på mobilbildet så veldig mye fyldigere ut enn på de gamle bildene. Var faktisk ganske passende mengde, så synes det så ganske heldig ut. Men herregud, så ser jeg kommentarfeltet... Hun slipper gjennom èn kommentar som nevner det med restylane og sier at hun må ha gjort noe med leppene, og slipper så bare gjennom responser på den kommentaren som forsvarer det der med lys, lipliner og smil. Herregud, fansen hennes er jo naive herifra til månen. Det at Caroline faktisk tror hun kan lyge på seg et naturlig utseende med å si at det er lipliner sier jo litt om hva hun tror om hjernekapasiteten til de som leser bloggen hennes :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Juviderm-kommentaren min er fremdeles ikke godkjent, og den var alt annet en frekk. Så da vet vi det, frua har brukt Juviderm!

Hun er altså så gjennomskuelig at hun er gjennomsiktig. Pun intended.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...