Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Forøvrig kom aldri min kommentar under sminkeløsbildet med i kommentarfeltet. Mystiske greier, gitt.

Hva spurte du om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig syns jeg hun er langt penere her: her http://fotball.vgtv.no/?id=1028 . Dette er filmet før hun fikk fikset på leppen, håret, øyenbrynene og fylt på ansiktet.. Hun må jo tro leserne er blinde som ikke ser at hun på mystisk vis plutselig har totalforandret utseendet, hun burde bare innrømme det. Hun hadde jo overhodet ikke overleppe før, og nå legger hun ut bilder av seg selv der hun plutselig har en kjempe stor overleppe hvor hun blånekter for at hun har redigert bildet eller brukt sminke.. Da gjenstår bare et alternativ, greit at man forandrer seg med alderen, men ikke på denne måten. Hvorfor kan hun ikke bare kan være naturlig? og det er langt mer sjarmerende med noen feil og mangler, enn å prøve å se ut som en freaking porselensdukke. Dette er Norges mest leste blogger og hva mange unge jenter ser opp til... TRIST!

http://fotball.vgtv.no/?id=1028

Åj, er dette henne? Er jo ikke til å kjenne igjen, helt sprøtt.. Men helt enig, syns hun så mye bedre ut før hun begynte å fikse på lepper og alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket år er hun født? Altså, hvor gammel er hun?

:)

Jeg lurer oppriktig, er nysgjerrig og har ikke fått med meg det noe sted. Eller kanskje det står på bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva spurte du om her?

Jeg spurte ikke om noe, men kommenterte at det var litt dumt å kalle seg sminkeløs eller au naturel når man tydelig har på seg både maskara, eyeliner og opptegnede øyenbryn. Og så avsluttet jeg med noe ala "men for all del, du er fin med naturlig sminke". En litt rett på sak kommentar, men den var faktisk saklig og inneholdt ikke noe krenkende innhold. Med mindre man blir krenket av sannheten da. Jeg kalte meg forresten Mie.

Jeg ser jo at hun har skrevet i ettertid at øyenbrynene er farget, så det er nå forsåvidt greit. Men å påstå at man er helt usminket når man tydelig er naturlig sminket er jo ingen vits. Eller forresten, jeg så jo i kommentarfeltet at flere trodde på henne og mente vi andre som mente noe annet var misunnelige, så noen går jo på den. Man får ikke særlig mye respekt av å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket år er hun født? Altså, hvor gammel er hun?

:)

Jeg lurer oppriktig, er nysgjerrig og har ikke fått med meg det noe sted. Eller kanskje det står på bloggen hennes?

Jeg mener hun er født i 1987.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener hun er født i 1987.

ok, takk :) Har liksom hele tiden innbilt meg at hun er 6-7 år eldre enn meg, men så er vi jo jevngamle. Moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk :) Har liksom hele tiden innbilt meg at hun er 6-7 år eldre enn meg, men så er vi jo jevngamle. Moro.

Jeg trodde hun var tretti, men så er hun faktisk et halvt år yngre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun var tretti, men så er hun faktisk et halvt år yngre enn meg!

Ja, jeg trodde hun var eldre. Hun ser ikke så mye eldre ut enn meg selv om vi er jevngamle, tror jeg, jeg blir innimellom tatt for å være 16. Vi er vel nesten samme størrelse, men ansiktet hennes ser en del eldre ut. Så er vel heller på grunn av livsstilen jeg trodde hun var eldre. Ganske stor forskjell på oss der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ett magert ansikt så ser man fort eldre ut, det ser man jo også på hertuginne Kate av England

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/ Lagde de noen ganger flere låter enn den ene her? Hørte på intervjuet nede i artiklen, de hadde vel flere låter på gang?

Åj, er det bare meg eller har fotballfrue prøvd absolutt alt for å bli kjendis? Mer pr-kåt person skal det letes leeeeenge etter. Og nei det ble med denne ene låten. Og hvis du hører på den skjønner du hvorfor. Jentene fikk hard kritikk for denne.. UFF!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, er det bare meg eller har fotballfrue prøvd absolutt alt for å bli kjendis? Mer pr-kåt person skal det letes leeeeenge etter. Og nei det ble med denne ene låten. Og hvis du hører på den skjønner du hvorfor. Jentene fikk hard kritikk for denne.. UFF!

Tror ikke hun har prøvd seg som skuespiller ennå, men det kommer vel med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/ Lagde de noen ganger flere låter enn den ene her? Hørte på intervjuet nede i artiklen, de hadde vel flere låter på gang?

I følge FF så gjorde de stor suksess med denne sangen på itunes, men det ble ikke noe mer fordi en ble gravid og de ble opptatt på andre kanter. Det har jeg lest i kommentarfeltet hennes.

Innlegget er redigert

Bolledeig admin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun har prøvd seg som skuespiller ennå, men det kommer vel med tiden

Neste sesong av Hotel Cæsar :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shit! På det SkyHeels (latterlig navn forresten) så har hun jo ikke overleppe i det hele tatt. Sminke, my ass, du liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Berg har fått en del oppmerksomhet i media på grunn av bloggen sin. Da hun bestemte seg for å bli med på SkyHeels-prosjektet hadde hun imidlertid ikke startet bloggen sin enda."

"Berg sier at hun vil presisere at bloggen og SkyHeels ikke har noe med hverandre å gjøre. Hun mener hun ikke har gjort noen av delene for å få tid i rampelyset.

- Jeg vet at folk tror det, men det er absolutt ikke sånn det er i det hele tatt. Jeg startet bloggen fordi jeg er journalist, dette ble jeg med på fordi jeg er veldig glad i å synge og fordi jeg alltid har drevet med teater, sier hun."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo ikke journalist. Hun er utdannet som det ja, men jobber jo ikke med det.

Og wow, jeg trodde hun hadde fin hud under øynene! På begge bildene som har blitt lagt ut av andre kilder enn henne selv, så ser man tydelig at hun har poser og rynker under øynene. Enda godt jeg ikke kjøpte concealeren hun reklamerer for

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det å slenge dritt om folk på KG blitt en hobby, nå?

Sa jeg det? Eller sa jeg at bloggingen var underholdende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...