Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Berit says:

November 24, 2011 at 14:33

Har du brukt over 1 time på det innlegget her, så håper jeg du kan leve på bloggbølgen din lenge. Du kommer til å slite i arbeidslivet om du ikke klarer å prestere mer på den tiden.

Reply

Fotballfrue says:

November 24, 2011 at 14:36

Kjære deg Berit! Ikke gjør deg selv til latter :) Jeg snakker generelt (i snitt) det regner jeg med du forstod. Slite i arbeidslivet? Der er jeg ikke helt med? Jeg er i arbeidslivet til tusen. Ah, jeg blir så matt :)

- C

Reply

Sånn! Da slipper nok ikke flere innlegg fra Berit igjennom. Eller noen som er enige med henne...

"Jeg er ikke helt med"

HAHAHAHAHAHA!!! :skratte:

Nei, det har jeg skjønt for lenge siden, kjære fotballfrue. ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen hennes har bruker her, og har tidligere svart i en tråd om sin frue/deres bedrift Treasures.

Det vet jeg, men såvidt jeg fikk med meg, ble de tipset i kommentar-feltet den gangen.

Så fordi de/han har en bruker her, er det ensbetydende med at de leser her daglig? Husker du navnet han brukte? Mulig man kan finne ut når de var pålogget sist, ut fra profilen. Jeg trodde det var noe med Treasures, men kunne ikke finne at det eksisterte en bruker med det navnet. Jeg søkte også med avanserte filtre, men enten hadde jeg ikke info nok, eller så var navnet (noe med Treasures) helt feil, eller så er den brukeren slettet. Det er selvsagt også mulig at jeg gjorde en kjempefeil.

Fant forøvrig ingen Lars Erik i medlemslista, heller.

Så igjen, hvordan vet dere at en eller begge leser og svarer her, eller at brukeren de opprettet i det hele tatt eksisterer enda?

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men såvidt jeg fikk med meg, ble de tipset i kommentar-feltet den gangen.

Så fordi de/han har en bruker her, er det ensbetydende med at de leser her daglig? Husker du navnet han brukte? Mulig man kan finne ut når de var pålogget sist, ut fra profilen. Jeg trodde det var noe med Treasures, men kunne ikke finne at det eksisterte en bruker med det navnet. Jeg søkte også med avanserte filtre, men enten hadde jeg ikke info nok, eller så var navnet (noe med Treasures) helt feil, eller så er den brukeren slettet. Det er selvsagt også mulig at jeg gjorde en kjempefeil.

Fant forøvrig ingen Lars Erik i medlemslista, heller.

Så igjen, hvordan vet dere at en eller begge leser og svarer her, eller at brukeren de opprettet i det hele tatt eksisterer enda?

Det kan man ikke vite. Men med tanke på at de kommenterer i kommentarfeltet på VG og generelt alle andre blogger som skriver noe kritisk, så er det nærliggende å tro.

Skjønner godt at hun har mye å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men såvidt jeg fikk med meg, ble de tipset i kommentar-feltet den gangen.

Så fordi de/han har en bruker her, er det ensbetydende med at de leser her daglig? Husker du navnet han brukte? Mulig man kan finne ut når de var pålogget sist, ut fra profilen. Jeg trodde det var noe med Treasures, men kunne ikke finne at det eksisterte en bruker med det navnet. Jeg søkte også med avanserte filtre, men enten hadde jeg ikke info nok, eller så var navnet (noe med Treasures) helt feil, eller så er den brukeren slettet. Det er selvsagt også mulig at jeg gjorde en kjempefeil.

Fant forøvrig ingen Lars Erik i medlemslista, heller.

Så igjen, hvordan vet dere at en eller begge leser og svarer her, eller at brukeren de opprettet i det hele tatt eksisterer enda?

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke vite. Men med tanke på at de kommenterer i kommentarfeltet på VG og generelt alle andre blogger som skriver noe kritisk, så er det nærliggende å tro.

Skjønner godt at hun har mye å gjøre :P

Ja, det er nærliggende å tro. Men såvidt jeg har skjønt, legger de heller aldri skjul på at det er dem. Hver gang jeg har sett linker til et eller annet sted de har forsvart seg, har de kommentert med eget navn, og vært veldig tydelige på hvem de er.

Hvorfor skal de plutselig bryte mønsteret her?

Det er sikkert bare jeg som er treig, og som ikke ser noe andre ser... :sjenert:

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Hun sier hun jobber fra 7-23. Men i løpet av de timene så trener hun, dusjer og ordner seg, lufter hundene, frisørtime, restylanetime, middagslaging ol.

Folk flest inkluderer ikke disse tingene i jobbtiden :roll:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berit says:

November 24, 2011 at 14:33

Har du brukt over 1 time på det innlegget her, så håper jeg du kan leve på bloggbølgen din lenge. Du kommer til å slite i arbeidslivet om du ikke klarer å prestere mer på den tiden.

Reply

Fotballfrue says:

November 24, 2011 at 14:36

Kjære deg Berit! Ikke gjør deg selv til latter :) Jeg snakker generelt (i snitt) det regner jeg med du forstod. Slite i arbeidslivet? Der er jeg ikke helt med? Jeg er i arbeidslivet til tusen. Ah, jeg blir så matt :)

- C

Reply

Sånn! Da slipper nok ikke flere innlegg fra Berit igjennom. Eller noen som er enige med henne...

Du skjønner det fotballfrue, at det er få andre som har det som fulltidsjobb å pynte seg til fest hver dag og skrive et innlegg om det. Det er like få som får betalt for å bake og lage mat, slik du gjør. Og det er få som får betalt for å være sammen med kjæresten sin, hundene sine og kjøpe hus.

Med andre ord: du får betalt for å gjøre hverdagslige ting. På den måten kan man si at du er i arbeidlivet fordi du får lønn, MEN, det som menes med arbeidlivet her, er ting som går utenfor det å gjøre ting som å trene, pynte seg og krølle håret.

Altså: Når tiden blir brukt på alle andre enn deg selv. At vi ikke tror du vil klare deg i arbeidlivet er altså fordi du da må gjøre det du nå gjør, i TILLEGG til det å pynte deg og være sammen med hundene og mannen din og kjøpe hus. Skjønner? For det er nemlig det vi andre gjør. ;)

Å pakke noen pakker til treasures, og tjene fett på overprisede varer, kan ikke være spesielt stressende det heller, med tanke på at du kan le hele veien til banken...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Hun sier hun jobber fra 7-23. Men i løpet av de timene så trener hun, dusjer og ordner seg, lufter hundene, frisørtime, restylanetime, middagslaging ol.

Folk flest inkluderer ikke disse tingene i jobbtiden :roll:

Tror 90 % av jobben hennes består av å se best mulig ut til enhver tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun bruker en time på å ta et bilde av seg selv i treningstøy framfor kjøkkenbenken, og skrive om at hun har det så travelt og må løpe, så ønsker jeg henne LYKKE TIL når bloggbølgen er over og hun må få seg en vanlig jobb.

Jeg kan fint bruke en evighet på å skrive kjempekorte innlegg, men til forskjell fra FF hadde jeg aldri i mine villeste fantasier følt meg berettiget til å påstå at det har vært en evighet med jobbing. Det er litt KG, litt FB, litt research, litt bildefiksing, litt venting på at bilder skal bli lasta opp, en tur på do, lage meg en kopp te, søle te slik at jeg må tørke opp og sikkert fjorten andre ting som dukker opp underveis.

Skjønner ikke at hun mener at det er positivt å fortelle at hun bruker i snitt en time eller to på hvert innlegg. Det får henne jo til å virke tilbakestående når omtrent ingen av tingene hun skriver om trenger research i det hele tatt.

Altså:

Er det 1-2 timer med litt ukonsentrert/ustrukturert skriving (slik jeg gjerne driver med, som sagt) er det greit nok, men da bør hun virkelig ikke påstå at hele den tiden er jobb.

Er det 1-2 timer med effektiv jobbing kan jeg ikke si annet enn at det får henne til å fremstå som kjempetreig i pappen hvis hun virkelig må tenke/skrive så lenge for det hun produserer.

Oh god, jeg har ikke kommentert noe som helst om henne før, og jeg hadde vel egentlig ikke tenkt å si noe veldig stygt, men jeg klarer ikke denne svadaen hennes. Og ja, jeg unngår bloggen hennes med unntak av enkelte ting her og der, og når jeg først er innpå leser jeg et par sider så jeg kan vite hva jeg snakker om uten å gi henne treff hver dag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 90 % av jobben hennes består av å se best mulig ut til enhver tid.

Uff, stakars. Får betalt for å pynte seg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berit says:

November 24, 2011 at 14:33

Har du brukt over 1 time på det innlegget her, så håper jeg du kan leve på bloggbølgen din lenge. Du kommer til å slite i arbeidslivet om du ikke klarer å prestere mer på den tiden.

Reply

Fotballfrue says:

November 24, 2011 at 14:36

Kjære deg Berit! Ikke gjør deg selv til latter :) Jeg snakker generelt (i snitt) det regner jeg med du forstod. Slite i arbeidslivet? Der er jeg ikke helt med? Jeg er i arbeidslivet til tusen. Ah, jeg blir så matt :)

- C

Reply

Sånn! Da slipper nok ikke flere innlegg fra Berit igjennom. Eller noen som er enige med henne...

Du skjønner det fotballfrue, at det er få andre som har det som fulltidsjobb å pynte seg til fest hver dag og skrive et innlegg om det. Det er like få som får betalt for å bake og lage mat, slik du gjør. Og det er få som får betalt for å være sammen med kjæresten sin, hundene sine og kjøpe hus. ;)

Med andre ord: du får betalt for å gjøre hverdagslige ting. På den måten kan man si at du er i arbeidlivet fordi du får lønn, MEN, det som menes med arbeidlivet her, er ting som går utenfor det å gjøre ting som å trene, pynte seg og krølle håret.

Altså: Når tiden blir brukt på alle andre enn deg selv. At vi ikke tror du vil klare deg i arbeidlivet er fordi du da må gjøre det du nå gjør, i TILLEGG til det å pynte deg og være sammen med hundene og mannen din og kjøpe hus. Skjønner? For det er nemlig det vi andre gjør. ;)

Å pakke noen pakker til treasures, og tjene fett på overprisede varer, kan ikke være spesielt stressende det heller, med tanke på at du kan le hele veien til banken... :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det fotballfrue, at det er få andre som har det som fulltidsjobb å pynte seg til fest hver dag og skrive et innlegg om det. Det er like få som får betalt for å bake og lage mat, slik du gjør. Og det er få som får betalt for å være sammen med kjæresten sin, hundene sine og kjøpe hus. ;)

Med andre ord: du får betalt for å gjøre hverdagslige ting. På den måten kan man si at du er i arbeidlivet fordi du får lønn, MEN, det som menes med arbeidlivet her, er ting som går utenfor det å gjøre ting som å trene, pynte seg og krølle håret.

Altså: Når tiden blir brukt på alle andre enn deg selv. At vi ikke tror du vil klare deg i arbeidlivet er fordi du da må gjøre det du nå gjør, i TILLEGG til det å pynte deg og være sammen med hundene og mannen din og kjøpe hus. Skjønner? For det er nemlig det vi andre gjør. ;)

Å pakke noen pakker til treasures, og tjene fett på overprisede varer, kan ikke være spesielt stressende det heller, med tanke på at du kan le hele veien til banken... :)

Godt skrevet! Må si meg helt enig. Hvorfor tror hun at bloggen er en fulltidsjobb? Det er det jo overhodet ikke. De aller fleste må blogge, rengjøre huset, sminke seg og stelle hunder/barn/forhold i tillegg til å jobbe. Hvis hun kaller å pakke pakker for treasures en fulltidsjobb eller bruker to timer på et blogginlegg med ti linjer skrift om at hun HYL snart skal flytte, eller VRÆL jeg gleder meg sånn til tre ukers ferie i Maldivene og fem bilder av den falske leppa og det falske håret så lurer jeg på hvordan hun skulle klart seg i en virkelig jobb.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke frua har silikon, og det begrunner jeg ut i fra dette bildet: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC08594.jpg som er tatt i juni i år.

Her har hun virkelig små pupper (ikke noe galt i det) men denne skinnkjolen avslørte hvor små de faktisk er. Dette bildet er i midten av flere innlegg der hun har postet bilder av seg selv med betraktelig større frontparti, så jeg tror hun bare bruker BH-er med mye innlegg. Og det er jo lov det. :)

Leste i en av de andre trådene at de bikiniene hun kjøper fra Victorias Secret har MYE innlegg. Dette visste debattanten fordi hun hadde et par av de samme bikiniene selv. :)

Ser man på nikinibildene, så har hun ikke kløft selv om hun har store pupper, og det kan indikere at BH-en dekker store deler av puppene hennes, og derfor kan regnes å være for stor for henne. Hadde hun brukt a-cup tror jeg det hadde sett bedre ut. Riktig nok ikke kløft, men mer pupp i forhold til BH.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke frua har silikon, og det begrunner jeg ut i fra dette bildet: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC08594.jpg som er tatt i juni i år.

Her har hun virkelig små pupper (ikke noe galt i det) men denne skinnkjolen avslørte hvor små de faktisk er. Dette bildet er i midten av flere innlegg der hun har postet bilder av seg selv med betraktelig større frontparti, så jeg tror hun bare bruker BH-er med mye innlegg. Og det er jo lov det. :)

Leste i en av de andre trådene at de bikiniene hun kjøper fra Victorias Secret har MYE innlegg. Dette visste debattanten fordi hun hadde et par av de samme bikiniene selv. :)

Ser man på nikinibildene, så har hun ikke kløft selv om hun har store pupper, og det kan indikere at BH-en dekker store deler av puppene hennes, og derfor kan regnes å være for stor for henne. Hadde hun brukt a-cup tror jeg det hadde sett bedre ut. Riktig nok ikke kløft, men mer pupp i forhold til BH.

Puppene hennes er faktisk en ting jeg misunner henne. Skulle ønske jeg kunne ha like små, sånn at man faktisk kan se elegant ut i kjoler og ikke bare vulgær (jeg bruker 65 DD). Bare synd hun dytter de så sjukt høyt opp. Hun burde lære litt av ulrikke lund, hun har små pupper og virker som om hun er stolt av det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene says:

November 24, 2011 at 16:59

Angående tidligere emne. Vil du ikke poste denne fordi du skjemmes?

Vet jeg er direkte nå, men kjenner jeg blir litt matt av opptreden din overfor lesere!

Tidligere kommentar*:

Hva er det som skjer nå?

Du ga jo en kommentar på det nettopp i får hvor du avkreftet at du hadde tatt restylane , samt at du hadde sagt at du hadde gjort det.

Du må nesten holde tunga rett i munnen!

Når jeg går tilbake så ser jeg at min kommentar og flere er slettet, blandt annet der hvor du sa akkurat det.

Hva er det du tenker egentlig?

Ser du selv at dette er en helt ubetydelig ting, nettopp hvorvidt du har tatt det eller ikke. Men det faktum at du ikke skriver sant er jo det som er litt urovekkende!

Reply

Fotballfrue says:

November 24, 2011 at 17:11

Kommentaren hvor jeg “avkreftet” det, er det ikke jeg som har skrevet! Den er det noen som har skrevet i mitt navn, og det hadde jeg oversett helt til du gjorde meg oppmerksom på det. Derfor slettet jeg begge to. Ingen skal få utgi seg for å være meg.

Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke. Og i hvert fall ikke på min egen blogg. Jeg vil rett og slett ikke være med i noen diskusjon om mine egne lepper. Men dere går kjøre på.

- C

Reply

-------------------------------

Jada. For hun hadde jo godkjent en slik kommentar skrevet i hennes navn. Hallo, hun må jo godkjenne alle kommentarer før de publiseres! Og så skal hun ha oss til å tro at hun ikke så en kommentar om restylanen, skrevet i hennes navn, før en leser gjorde henne oppmerksom på det?

Åh, dette er bare FOR bra! :grinele:

Mer FF, gi oss mer. :popcorn:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lene says:

November 24, 2011 at 16:59

Angående tidligere emne. Vil du ikke poste denne fordi du skjemmes?

Vet jeg er direkte nå, men kjenner jeg blir litt matt av opptreden din overfor lesere!

Tidligere kommentar*:

Hva er det som skjer nå?

Du ga jo en kommentar på det nettopp i får hvor du avkreftet at du hadde tatt restylane , samt at du hadde sagt at du hadde gjort det.

Du må nesten holde tunga rett i munnen!

Når jeg går tilbake så ser jeg at min kommentar og flere er slettet, blandt annet der hvor du sa akkurat det.

Hva er det du tenker egentlig?

Ser du selv at dette er en helt ubetydelig ting, nettopp hvorvidt du har tatt det eller ikke. Men det faktum at du ikke skriver sant er jo det som er litt urovekkende!

Reply

Fotballfrue says:

November 24, 2011 at 17:11

Kommentaren hvor jeg “avkreftet” det, er det ikke jeg som har skrevet! Den er det noen som har skrevet i mitt navn, og det hadde jeg oversett helt til du gjorde meg oppmerksom på det. Derfor slettet jeg begge to. Ingen skal få utgi seg for å være meg.

Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke. Og i hvert fall ikke på min egen blogg. Jeg vil rett og slett ikke være med i noen diskusjon om mine egne lepper. Men dere går kjøre på.

- C

Reply

-------------------------------

Jada. For hun hadde jo godkjent en slik kommentar skrevet i hennes navn. Hallo, hun må jo godkjenne alle kommentarer før de publiseres! Og så skal hun ha oss til å tro at hun ikke så en kommentar om restylanen, skrevet i hennes navn, før en leser gjorde henne oppmerksom på det?

Åh, dette er bare FOR bra! :grinele:

Mer FF, gi oss mer. :popcorn:

Helt enig! Men igjen hun blir jo stadig tatt i løgn, så intet nytt. Nå var det en løgn for å dekke en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF graver sin egen grav når hun lyver så mye offentlig som hun gjør.

"Herlighet, Lene. Jeg er voksen, jeg lyver ikke."

*Grave grave grave*

Og i hvert fall ikke på min egen blogg.

*grave dypere... og dypere og...... dyyyypere.....*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig aldri vært borti noen som har vært så selvhøytidelig som henne (basert på bloggen). Det må være fryktelig slitsomt å leve sånn. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...