Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et godt eksempel på hvor mye en BH kan gjøre for å forstørre puppene:

(Scroll til spørsmålet om hun kan legge ut bilder av seg selv i bikini forfra og bakfra).

http://fotballfrue.blogg.no/1275721309_svar_p_sprsml_del_i.html

I bikinioverdelen uten innlegg er de SMÅ (ikke noe galt i det), mens i bikinien fra Victorias Secret er de pressa opp og helt skult av den store BH-cup'en (som dermed kan sies å være altfor stor).

Den første bikinien der ser jo ut som om den består kun av innlegg da.. Ser jo dumt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første bikinien der ser jo ut som om den består kun av innlegg da.. Ser jo dumt ut!

Ja, det er det det gjør. Man skjønner jo at det ikke er noe pupp der. Iallefall de som kan noe om BH-er og bryster da... Det ville sett 1000 ganger bedre ut, om hun fikk BH-er med mindre cup. Ja, frontpartiet vil se mindre ut, men puppene vil se bedre ut -for de vil endelig synes i BH-en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskuterte såvidt Bh str og sånn jeg og , men hva om vi bare slutter med det? :P Det er jo kun snakk om smak og behag. Og det er jo ikke akkurat noe problem at hun bruker push up og innlegg. Jeg ser egentlig ikke hva det har å si for oppførselen hennes osv :)

Bare et forslag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første bikinien der ser jo ut som om den består kun av innlegg da.. Ser jo dumt ut!

Åå, det bildet i den lilla bikinien er så fælt. Hun har ikke midje engang, lyser spisefostyrrelse lang vei der.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua har da vitterlig ikke D i størrelse.

Dere som maser og maser om at hun ifølge seg selv bruker 65D. Joda, det er faktisk mulig at hun gjør det. 65 i omkrets er nemlig ganske lite. Tror gjennomsnittskvinnen bruker 80 i omkrets. Jo mindre omkretsen på en BH er, jo mindre er koppene! Så det er ikke snakk om en BH i 90D her, hvor hun mest sannsynlig hadde fått plass til hele seg i én av koppene altså! 65D tilsvarer vel noe sånt som 75B. Bare så det er avklart! Så da kan dere puste ut og slippe å hisse dere opp noe mer om hva slags BH størrelse hun bruker,siden det er kjempeviktig. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ref videoen: Skulle frua og mannen på forskjellige fester eller? HAN i t-skjorte og en slækk joggebukse, hun i kjole, smykker og oppsatt hår. Hohoho.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe "problem" at hun pynter seg slik som på videoen over. Alle er ikke komfortable å gå rundt i joggebukser o.l.offentlig. Jeg pynter meg hver dag og det hadde sett rart ut om jeg hadde dukka opp på fest i jeans og t-skjorte når jeg aldri bruker det til vanlig. Hvorfor må man kle seg som alle andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser i det bikini-innlegget som det var linket til over her at hun skriver hun bruker str 24 og 25 i bukser. Min tynne sønn på 10 år bruker 25! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv jobbet på undertøysbutikk, og har vært på gudvethvormange kurs ang. rett BH-størrelser, og det overrasker meg ikke dersom hun bruker 65D.

Jeg brukte samme str. for noen år siden, da jeg hadde ganske like bryster som Caroline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser i det bikini-innlegget som det var linket til over her at hun skriver hun bruker str 24 og 25 i bukser. Min tynne sønn på 10 år bruker 25! :fnise:

Hun skriver i kommentarfeltet for noen dager siden (med det nye antrekket fra Bubbleroom) at hun skulle egentlig hatt str. 23. Det var det jeg brukte når jeg hadde anoreksi, og veide 44 kg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i kommentarfeltet for noen dager siden (med det nye antrekket fra Bubbleroom) at hun skulle egentlig hatt str. 23. Det var det jeg brukte når jeg hadde anoreksi, og veide 44 kg.

Uff.. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. den videoen så må jeg si at det som var helt lættis var dansinga til mannen... :skratte:

Synes ikke kjolen var så ille, så lenge den ikke er gjennomsiktig og det var vanskelig å se på videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest shirelle

Hun skriver i kommentarfeltet for noen dager siden (med det nye antrekket fra Bubbleroom) at hun skulle egentlig hatt str. 23. Det var det jeg brukte når jeg hadde anoreksi, og veide 44 kg.

Shit, det er utrolig lite. Jeg har samme høyde som henne, veier 54 kg og bruker størrelse 28! Og jeg er helt vanlig slank. hun må være utrolig spinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. den videoen så må jeg si at det som var helt lættis var dansinga til mannen... :skratte:

Synes ikke kjolen var så ille, så lenge den ikke er gjennomsiktig og det var vanskelig å se på videoen.

Syns det så ut som de hygget seg og hadde en morsom kveld, hun var kjempesøt!

FF sitt produkt (som selger jæskla bra!) er som et ukeblad på nett, bare at hele bladet handler om henne. Hennes sminke, hennes klær, hennes familie, hennes møbler, hennes mat. Og hvorfor gjør det det? Jo, fordi det selger. Folk vil ha en titt inn i livet henne, folk fasineres åpenbart av henne, noen har henne som forbilde, andre har henne som hatobjekt(?!) eller som frustrasjonskanal. Og alle frustreres hvis hun sier noe som kanskje ikke er 100% sant. Vi har rett til å vite alt om henne. Om hun har silikon eller push-up, om hun juger på BH-størrelsen, hvor mange prosent av henne som er fake, om hvor mye sminke hun bruker når hun sier hun er sminkefri, etc

De som liker henne på samme måte som man kan like å bla i et glossy magasin (der man VET og er INNEFORSTÅTT med at retusjering, omskrivinger og heldige vinkler er en regel), får sikkert inspirasjon, en liten dose virkelighetsflukt, eller bare litt hyggelig adspredelse. Men dere som misliker henne så intenst, og som analyserer til og med en stakkars video av en "kveld de danset dansespill hjemme hos noen venner" - hva driver dere? Jeg vet dere dåner av sjalusikortet, men det er fristende å dra det fram. Jeg får en følelse av at dere syns det er ille at hun skal tjene penger på å "bare" blogge, eller at hun får så mange komplimenter "enda hun har løshår!!" og at det er litt ekkelt at hun hele tiden er så positiv, livsglad og fornøyd med seg selv. Ikke noe er vel så ekkelt som folk som er fornøyd med seg selv? :ironi:

Nei, dere får holde på, men vit at for hver eneste FF-tråd dere lager, dess flere lesere og mer luksus får Fruen. Litt morsomt egentlig :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så ut som de hygget seg og hadde en morsom kveld, hun var kjempesøt!

FF sitt produkt (som selger jæskla bra!) er som et ukeblad på nett, bare at hele bladet handler om henne. Hennes sminke, hennes klær, hennes familie, hennes møbler, hennes mat. Og hvorfor gjør det det? Jo, fordi det selger. Folk vil ha en titt inn i livet henne, folk fasineres åpenbart av henne, noen har henne som forbilde, andre har henne som hatobjekt(?!) eller som frustrasjonskanal. Og alle frustreres hvis hun sier noe som kanskje ikke er 100% sant. Vi har rett til å vite alt om henne. Om hun har silikon eller push-up, om hun juger på BH-størrelsen, hvor mange prosent av henne som er fake, om hvor mye sminke hun bruker når hun sier hun er sminkefri, etc

De som liker henne på samme måte som man kan like å bla i et glossy magasin (der man VET og er INNEFORSTÅTT med at retusjering, omskrivinger og heldige vinkler er en regel), får sikkert inspirasjon, en liten dose virkelighetsflukt, eller bare litt hyggelig adspredelse. Men dere som misliker henne så intenst, og som analyserer til og med en stakkars video av en "kveld de danset dansespill hjemme hos noen venner" - hva driver dere? Jeg vet dere dåner av sjalusikortet, men det er fristende å dra det fram. Jeg får en følelse av at dere syns det er ille at hun skal tjene penger på å "bare" blogge, eller at hun får så mange komplimenter "enda hun har løshår!!" og at det er litt ekkelt at hun hele tiden er så positiv, livsglad og fornøyd med seg selv. Ikke noe er vel så ekkelt som folk som er fornøyd med seg selv? :ironi:

Nei, dere får holde på, men vit at for hver eneste FF-tråd dere lager, dess flere lesere og mer luksus får Fruen. Litt morsomt egentlig :)

Jeg er så enig. +1 fra meg :)

Vil likevel legge til litt. Det som er skummelt er at hun også har mange unge lesere (og også en del voksne) og jeg er redd for at ikke alle klarer å se at bloggen bare representerer en liten (og glamorøs) del av livet hennes. På den måten kan hun ha en uheldig påvirkning på de (yngste) leserne som ikke er bevisst på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har db.no publisert en artikkel om leppene hennes. Neppe tilfeldig.

Dessuten skriver hun (nok en gang) at hun er naturlig tynn. Å være naturlig tynn handler om at man spiser normalt og ikke "går inn for" å påvirke vekten, slik hun gjør med den daglige maratonløpingen sin. Nei, hun mener hun ikke trener pga. vekt, men det er da absolutt med på å vedlikeholde den undervektige kroppen hennes.

Dersom hun hadde vært i mindre aktivitet, spist et normalt og dekkende kaloriinntak, så skal vi se hva som hadde vært hennes naturlige vekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...