Gå til innhold

Er det galt å ha hatt mange sexpartnere?


Lizbeth

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal man ikke kunne ha sex om man er kåt? Er det fordi man tenker "Uff, kan ikke ha mer sex, fordi da har jeg hatt sex med 1 mer, og det liker ikke min fremtidige partner"?

Herlighet. :skratte:

ha sex med så mange du vil. norge er et fritt land og jeg står fritt til å velge hva jeg ser etter i kjæresteemner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken mann synes dét er greit?

Om ei dame hadde kommet til deg og sagt; jeg blir kun sammen med deg om du har hatt sex én gang i året siden du debuterte. Ja jøss.

jeg bryr meg ikke om hvor mange partnere menn har eller har hatt. jeg er ikke homofil...

ingen kvinner jeg har møtt har spurt meg hvor mange jeg har vært med. de som jeg har vært med som vet (sånn ca.) hvor mange jeg har vært med, har heller aldri dømt meg eller avvist meg pga det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen kvinner jeg har møtt har spurt meg hvor mange jeg har vært med. de som jeg har vært med som vet (sånn ca.) hvor mange jeg har vært med, har heller aldri dømt meg eller avvist meg pga det.

Da er du heldigere med kvinnene du har møtt enn en del av kvinnene du har møtt har vært med deg.

Du er så dobbelmoralsk at det svir i øynene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

jeg bryr meg ikke om hvor mange partnere menn har eller har hatt. jeg er ikke homofil...

ingen kvinner jeg har møtt har spurt meg hvor mange jeg har vært med. de som jeg har vært med som vet (sånn ca.) hvor mange jeg har vært med, har heller aldri dømt meg eller avvist meg pga det.

Men du dømmer jenter som billige og løse og vil vite hvor mange de har ligget med. Du og kompisene dine deler erfaringer og flirer og gjør narr av disse "løse" jentene. Du er ikke verd respekt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldigere med kvinnene du har møtt enn en del av kvinnene du har møtt har vært med deg.

Du er så dobbelmoralsk at det svir i øynene.

dobbeltmoral eksisterer. deal with it.

en mann forventes å ha selvtillit, ikke tvile, ikke nøle, ikke være usikker, ikke være sjalu etc. en kvinne kan godt komme unna med dette. lignende ser man mtp yrke, status, alder etc. menn og kvinner dømmer hverandre ut fra forskjellige kriterier. det er bare sånn verden er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du dømmer jenter som billige og løse og vil vite hvor mange de har ligget med. Du og kompisene dine deler erfaringer og flirer og gjør narr av disse "løse" jentene. Du er ikke verd respekt!

jeg har aldri spurt hvor mange de har vært med, men en god del har en sykelig trang til å være ærlig om nesten alt.

dersom jeg finner ut ting jeg ikke liker, så gjør jeg det enten slutt eller nedgraderer henne til pulevenn. hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

jeg har aldri spurt hvor mange de har vært med, men en god del har en sykelig trang til å være ærlig om nesten alt.

dersom jeg finner ut ting jeg ikke liker, så gjør jeg det enten slutt eller nedgraderer henne til pulevenn. hva er galt med det?

:) Jeg tror du egentlig lider av kjærlighetssorg......

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg tror du egentlig lider av kjærlighetssorg......

:)

Jeg tror noen lider av et forkvaklet kvinnesyn. Med det ønsker jeg ikke å gå til personangrep på noen, men det blir vanskelig siden det diskuteres person fra vedkommende selv, gah!

En kvinne kan da elske like intenst, om hun har vært med 2 eller 200 partnere fra før. Kjønnssykdommer? En person som bare har vært med EN annen partner fra før kan like godt ha pådratt seg noe som en som har vært med 200. FAREN er alltid til stede. Men det er vel ikke derfor man velger partner? "Hvilke kjønnssykdommer har du? Åh, beklager, ja men da kan vi ikke bli kjærester. Og jeg som føler så dypt og inderlig for deg og elsker deg så enormt sterkt, nei dette var leit."

Jeg tror det går på dette med å være "mandig". Hvis han ikke har hatt flere partnere enn henne, gjerne 3-4 ganger flere, så føler han seg ikke så "mandig". Hvis hun at på til har hatt mange ganger fler enn han, da skal det en trygg-på-seg-selv mann til for å ikke føle seg usikker. Eventuelt en mann som ikke er like sterkt formet av machoismen og maskulinitetskulturen som enkelte i denne tråden er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Jeg tror noen lider av et forkvaklet kvinnesyn. Med det ønsker jeg ikke å gå til personangrep på noen, men det blir vanskelig siden det diskuteres person fra vedkommende selv, gah!

En kvinne kan da elske like intenst, om hun har vært med 2 eller 200 partnere fra før. Kjønnssykdommer? En person som bare har vært med EN annen partner fra før kan like godt ha pådratt seg noe som en som har vært med 200. FAREN er alltid til stede. Men det er vel ikke derfor man velger partner? "Hvilke kjønnssykdommer har du? Åh, beklager, ja men da kan vi ikke bli kjærester. Og jeg som føler så dypt og inderlig for deg og elsker deg så enormt sterkt, nei dette var leit."

Jeg tror det går på dette med å være "mandig". Hvis han ikke har hatt flere partnere enn henne, gjerne 3-4 ganger flere, så føler han seg ikke så "mandig". Hvis hun at på til har hatt mange ganger fler enn han, da skal det en trygg-på-seg-selv mann til for å ikke føle seg usikker. Eventuelt en mann som ikke er like sterkt formet av machoismen og maskulinitetskulturen som enkelte i denne tråden er.

Ja, støtter den der du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne kan da elske like intenst, om hun har vært med 2 eller 200 partnere fra før. Kjønnssykdommer? En person som bare har vært med EN annen partner fra før kan like godt ha pådratt seg noe som en som har vært med 200. FAREN er alltid til stede. Men det er vel ikke derfor man velger partner? "Hvilke kjønnssykdommer har du? Åh, beklager, ja men da kan vi ikke bli kjærester. Og jeg som føler så dypt og inderlig for deg og elsker deg så enormt sterkt, nei dette var leit."

Jeg tror det går på dette med å være "mandig". Hvis han ikke har hatt flere partnere enn henne, gjerne 3-4 ganger flere, så føler han seg ikke så "mandig". Hvis hun at på til har hatt mange ganger fler enn han, da skal det en trygg-på-seg-selv mann til for å ikke føle seg usikker. Eventuelt en mann som ikke er like sterkt formet av machoismen og maskulinitetskulturen som enkelte i denne tråden er.

At sjansene for sykdommer øker med antall partnere sier seg selv. De færreste har noe spes lyst til å velge en kjæreste med hiv vil jeg tro.

Om en har 200 partnere (mann/kvinne) viser jo antallet i seg selv at en er skrudd sammen ulikt - forholdet mellom følelser og sex, samt personlighet - kontra en person som i utgangspunktet kun har sex med folk de har følelser for.

Mandig? Jeg har aldri satt likhetstegn mellom mandighet og det å knulle rundt - det tror jeg er forbeholdt 14 åringer å gjøre.

Endret av kristian82
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne "moralen" er vel strengt talt skapt av menn for å hindre at damene deres skal knulle rundt på alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan kun snakke for meg selv. jeg innrømmer at jeg er hyklersk og har dobbeltmoral på dette området. jeg har vært med en god del jenter, men godtar ikke at min kjæreste har vært med 10+ gutter tidligere.

jeg snakket med et par kompiser her om dagen og vi kom vel frem til at det tar seg rett og slett ikke bra ut for en mann å være med en "billig tøs". it's not a good look. det reflekterer dårlig på meg som mann å være sammen med en løs kvinne. det er noe stakkarslig og patetisk over en mann som blir sammen med en slik kvinne. som at han ikke kan finne noe bedre...

Da håper jeg du får deg en jente som har hatt like mange sexpartnere som deg, og at du ikke finner det ut før kameratene dine rukket å skjønne hvor patetisk og stakkarslig du er.

Goss, goss, goss, goss, goss...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt langt under snittet og medianen sexpartnere. Jeg forventer det samme fra en jente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha? Så kvinner skal gjerne være erfaren, men mange sexpartnere er ikke lov?

Såklart, kan jo være erfaren uten å ha ligget med mange forskjellige også, men likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sette mye heller pris på en erfaren jente som vet og holde seg til noen få fordi hun er trofast av natur enn disse "allminnelige løssluppne" som resten her.

Kvinner som har ligget med mange er gjerne de som ofte skifter omgangskrets. De låner litt penger litt her og litt der og bor gjerne litt her og litt der. Skal man avansere fra og sove på diverse sofaer og hoppe inn i en varm seng så kan man gjerne være litt ansvarsløs tenker de fleste da vil jeg tro.

Kvinner som har ligget med mange gjør det gjerne på fylla. Helst når de etterpå kan si at de ikke husker så mye eller at de bare glemmer det. Det er nok det vanligste.

Kvinner som har ligget med mange har gjerne ingen selvmotsigelser mot og ligge med noen de har lyst på. Og ta det de begjærer. Og da er det samme hvem det er. Om det er en kompis av venninnene, typen til venninne, en slask fra gata eller en slesk for et glass cola. Etterhvert så blir damer som har ligget med mange veldig seksuelle. De blir kjempeopphengt i sex og blir gjerne litt småfurtne og grettne dersom de ikke får den ukentlige/daglige selvbekreftelseskvoten.

Det værste er at løssluppne og billige jenter stort sett lyver om sin egen atferd =(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bør være opp til hver enkelt, likevel tenker jeg mitt, og det om både kvinner og menn.

Har man mange partnere ustettes man for kjønnsykdommer, virus og avstumpet følelsesliv. Tror jeg er litt spesiell der, har bare hatt noe med de jeg har vert glad i og forhold med, aldri vert utro og har ellers verdier i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil sette mye heller pris på en erfaren jente som vet og holde seg til noen få fordi hun er trofast av natur enn disse "allminnelige løssluppne" som resten her.

Kvinner som har ligget med mange er gjerne de som ofte skifter omgangskrets. De låner litt penger litt her og litt der og bor gjerne litt her og litt der. Skal man avansere fra og sove på diverse sofaer og hoppe inn i en varm seng så kan man gjerne være litt ansvarsløs tenker de fleste da vil jeg tro.

Kvinner som har ligget med mange gjør det gjerne på fylla. Helst når de etterpå kan si at de ikke husker så mye eller at de bare glemmer det. Det er nok det vanligste.

Kvinner som har ligget med mange har gjerne ingen selvmotsigelser mot og ligge med noen de har lyst på. Og ta det de begjærer. Og da er det samme hvem det er. Om det er en kompis av venninnene, typen til venninne, en slask fra gata eller en slesk for et glass cola. Etterhvert så blir damer som har ligget med mange veldig seksuelle. De blir kjempeopphengt i sex og blir gjerne litt småfurtne og grettne dersom de ikke får den ukentlige/daglige selvbekreftelseskvoten.

Det værste er at løssluppne og billige jenter stort sett lyver om sin egen atferd =(

Jeg tenkte jeg skulle gi deg et motsvar her. Men da du er av den oppfatningen av at "løssluppne og billige jenter stort sett lyver om sin egen atferd =(", tror ikke jeg at jeg vil komme noen vei likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjenner jo til den typen jeg snakker om. De er av begge kjønn. Parasitter. Filosofer har nok i århundre lurt på hva slags nytte disse menneskene har for samfunnet? Mennesker som kleber seg på andre mennesker og som er vanskelige og bli kvitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjenner jo til den typen jeg snakker om. De er av begge kjønn. Parasitter. Filosofer har nok i århundre lurt på hva slags nytte disse menneskene har for samfunnet? Mennesker som kleber seg på andre mennesker og som er vanskelige og bli kvitt.

De "billige" menneskene må jo være lette å bli kvitt, vel? Dersom de er så billige som du sier, så ønsker de vel ikke å klenge seg på den samme partneren til enhver tid? Nytt beite, nye utfordringer, nye kjønnsorgan som kan lekes med? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "billige" menneskene må jo være lette å bli kvitt, vel? Dersom de er så billige som du sier, så ønsker de vel ikke å klenge seg på den samme partneren til enhver tid? Nytt beite, nye utfordringer, nye kjønnsorgan som kan lekes med? :)

Det er ofte en kostnad forbundet med og bli kvitt dem.

Jeg skal fortelle deg en hemmelighet. Jeg har vært forelsket i jenter jeg ikke visste var småhorer. Greia er at hadde jeg fått vite det på en grei og ordentlig måte så kunne jeg tatt noen forhåndsregler og sikkerhetforanstaltninger som for eksempel og ikke legge hele sjela mi i forelskelsen. Men dessverre så oppdagen jeg denne atferden altfor sent og på værst tenkelig måte.

Så man kan nok si at i etterpåklokskapens navn har jeg funnet det regnmessig forsvarlig og advare andre menn om denne trenden blant kvinner, - "gjør hva du vil, du trenger ikke fortelle noe etterpå allikevel" som gjør at man ikke blir kjent med hverandre. Man kjenner hverandre mindre når den ene parten lyver og skjuler sannheten.

Er det ikke bedre og fortelle ting med en gang slik at man slipper ubehagelige overraskelser. La oss si at jeg er en bankraner på rømmen, bør jeg opplyse om dette på treffet, eller er bankranet og rømningen en del av "fortiden"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...