Bokalven Skrevet 28. august 2004 #181 Del Skrevet 28. august 2004 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. august 2004 #182 Del Skrevet 28. august 2004 God helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 29. august 2004 #183 Del Skrevet 29. august 2004 Hei du! Hatt en fin helg? *gir deg en kjempeklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. august 2004 #184 Del Skrevet 30. august 2004 Hvordan var helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 1. september 2004 #185 Del Skrevet 1. september 2004 En onsdags-kveld-klem til deg, kjære Eplegrønn :-) Håper det går bra med alle prosjektene dine! Jeg skal slenge meg på sofaen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #186 Del Skrevet 1. september 2004 Hint, hint: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=94347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 2. september 2004 #187 Del Skrevet 2. september 2004 Sniker meg inn med en :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. september 2004 #188 Del Skrevet 2. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. september 2004 #189 Del Skrevet 3. september 2004 Hei Eplegrønn! Håper du har det bra sånn en fredags formiddag Madley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 3. september 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 3. september 2004 Takk for hilsner alle ihop! :-) Skal snaaaaart hive meg rundt og begynne å pakke til hyttetur i helgen. Blir godt å komme seg på fjellet og få litt frisk fjelluft i lungene. Skal bare se Ricki Lake først... Har bestemt meg for at dagen i dag skal være så sløv som mulig, og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for det.. Jaja. Det må vel gå bra. Skal jammen koke meg en kopp kaffe :-) God helg i kjernehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 5. september 2004 #191 Del Skrevet 5. september 2004 Hei eplegrønn, Innom med en stor bukett klemmer som du kan varme deg på når vi nå går inn i en ny uke! Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. september 2004 #192 Del Skrevet 5. september 2004 Eplegrønn: Fikk du med deg at jeg hadde bestilt stoff? Hehe. Nå gleder jeg meg til å sy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 6. september 2004 Forfatter #193 Del Skrevet 6. september 2004 Ny morgen, nye muligheter. Er i ganske grei form i dag. Tok faktisk hele morgenrutinen alene denne morgenen, og fikk alle tre velberget avgårde til skole og barnehage. *stolt*. Nå er det bare å ikke ta for hardt i, og ikke overplanlegge dagen noe jeg har lett for å gjøre når jeg endelig har litt bedre mot. Ute høljer det ned. Skal sy litt i dag tenkte jeg, og vaske klær. Ikke så mye mere enn det. Også skal jeg stikke innom treningssenteret og sjekke høst-timeplanen. Magen begynner å bli dvask og ekkel . Skikkelig latmannsmage.. Og det vil vi jo ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 6. september 2004 #194 Del Skrevet 6. september 2004 Heia Eplegrønn :-) Bra jobbet med morgenen i dag! Nå må du være flink til å ta det med ro, da :-) Men innom treningsstudioet, det klapper jeg for! Det er nok godt for kroppen å komme litt igang, sånn bare for din egen del, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #195 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 #196 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg fikk stoffene jeg bestilte på fredag i posten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 Forfatter #197 Del Skrevet 7. september 2004 Sa jo det går kjapt . Ble ikke noe sying i går på meg. Hodet mitt er ikke min venn for tiden. Hele dagen strak, og i dag blir det nok likeså. Har kjøpt en ny bok, og den skal leses i dag. Synd at det høljer ned, for det hadde vært godt med en tur ut i dag. Jaja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #198 Del Skrevet 7. september 2004 Ond, det er dét du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 7. september 2004 - ler meg ihjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 7. september 2004 #200 Del Skrevet 7. september 2004 En liten trall for deg :-) Håper det går bedre med hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå