Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Jepp, vi er her og venter tålmodig på at du får tid til å stikke innom.

Jeg håper du ikke drukner i for mye å gjøre Eple, du må ta vare på deg selv vet du :wink:

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Island venter. Skal dit i helga, og gleder meg masse. Blir litt rart å være borte fra lillemor så lenge, men regner med at det er jeg som får det værst..

5 kilo er borte, og jeg er så fornøyd som kan bli. Er nær ved målet, og har klart å lagt meg til et kosthold som er sunt, godt og jeg føler ikke behov for noe som helst annet enn vanlig mat. Har spist litt sjokolade, men det er mest for å kjenne smaken. Det er jo godt, men ikke bedre enn en saftig appelsin sånn egentlig :P . Var og kjøpte meg kjole i dag, og den smakk på og satt som et skudd. I min størrelse til og med! Nei, nå skal jeg slutte å skryte kjære neglisjerte kjernehus, men eplet er fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Gratulerer.

Kan du ikke fortelle litt om hva du har spist da? Middager f.eks?

Heldig du som skal ut på reise.

Ha en fin dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Midnattsol! :-)

Har spist vanlig mat, men økt på grønnsakene, og kuttet ned eller ut de fete sausene. Har spist endel fjordland når de andre vil ha pølse og spaghetti, eller når jeg har prioritert å trene framfor å lage middag, og ellers har det blitt noen skinkesalater ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er huset vasket, nesten alle klærne vasket etter påskeferien, klærne til barna er pakket og det eneste som gjenstår er å pakke til oss som skal på tur. Skal snart til frisøren, men må ta litt sol først. Påskeværet slo ikke helt inn, og det er godt å se litt frisk ut i kinnene når man skal reise.

Gleder meg nå. Det blir godt å kose seg litt bare mannen og jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eple!!

Hvordan var turen?? Heldiggriser, tenker det var bare helt supert!

Sååå flink du har vært i det siste også!!! Jeg har disse tre kiloene som kommer hver vinter jeg, som jeg prøver å bli kvitt hver vår. Det går som regel greit, men det er litt ekstra tungt nå, jeg har ikke helt motivasjonen...

Er imponert at du får det til med mann og barn i huset, det er ikke så lett å lage to middager, og sitte og se de andre spiser de deiligste retter :-(

Jeg vet at jeg egentlig bare kan trene dem vekk, men nå går jeg på krykker, så det er litt umulig...

Ellers har jeg ikke hatt tilgang til nettet på en stund, så nå er det godt å være tilbake og hilse på deg igjen :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så godt å se deg igjen *Meg*!! Nå skal det sies at jeg spiser akkurat som de andre - spiser bare litt mere grønnsaker eller salat ved alle retter.. Og nå er det jammen 5,5 kilo søkk vekk. Deilig. :kul:

Island var en opplevelse. Hadde en kjempefin tur, og det gikk kjempebra med barna selv om det ble 5 netter de måtte ligge borte.

Solen skinner her i dag, og det er skikkelig vårstemning. Lillemor er ikke helt i form, så vi fikk ikke gått ut og trillet i dag, men litt senere skal jeg se om jeg ikke får motet meg opp til å starte med å shine opp altanen litt. Det må kostes og spyles før vi kan bære ned møblene. Gleder meg til sommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Fisk! :-)

Har hatt et par tunge dager med litt tilbakefall, men har fått forlenget sykemeldingen min, så nå jobber jeg når jeg kan. (Gjør jo det ellers også, men nå trenger jeg ikke ha SÅ dårlig samvittighet når jeg ikke er så effektiv..)

I dag har jeg pakket bort vinterklær, vintersko og fått votter, luer og skjerf trygt plassert på kvisten. Nå er det sommer og varme som gjelder :-) . Har ikke kommet lengre enn støvsuginga, men det skal vaskes - må bare ha en pause først.. 6 kilo nå :P l o v e l y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente du :wink:

trist at du har tunge dager Eple... Tydelig at stress ikke gjør deg bedre, ikke glem å ta vare på deg, livet skal nytes vet du!!!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

*Titter inn i kjernehuset*

Hallooo? Noen hjemme?

Hvordan går det med deg?

*klem*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skulle bare mangle Tjorven, og hallois Fisken og *Meg*, Sola og Fredslilja! Hyggelig at jeg ikke er heeeelt glemt selv om jeg er en skikkelig lat en som leser så fryktelig mere enn jeg skriver...

Har hatt tre uker med ferie, og nå jobber jeg på spreng for å få en skikkelig langhelg. Er fortsatt sykemeldt, men stabler klossene en om gangen og har det egentlig ikke så verst. Skal ta meg en tur i noen dagbøker nå snart, men må jobbe litt først. Kos til alle dere som har vært innom - dere gjør meg kjempeglad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin som dagen i går fløy avgårde! Skulle bare, og skulle bare, og skulle bare - plutselig var det kveld og jeg rakk i alle fall ikke å stikke innom alle dagbøkene som jeg lovde... Jaja. Fikk i alle fall gjort mye.

Jobbet til tre - stakk på butikken og fikk fylt et kjøleskap som var tommere enn bukselomma etter en ferie som vi sikkert kommer til å svi for en stund :ler: - middag ble det - på jobb igjen før jeg fikk stormet ned på treningssenteret og hoppa litt - rett hjem i dusjen - var ferdig på 5 min. inkludert sminke (slå den) og rakk et møte som begynte 5 minutter senere. Stakkars lillemora mi skjønte ingenting. Mora fløy rundt som om det var fyr i ræva. :P Og da jeg kom hjem var hun sovnet...

I dag dro de største ungene til svigers og skal være der på hytta til vi har fått jobbet oss ferdig. Da drar vi etter. Blir deilig med litt sjøluft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...