Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja - litt ble gjort, og det er jo bedre enn ingenting sies det. Er i gang, og det er hodepinen og, så nå er det middagskokertid. Barna har bestilt pølser i brunsaus med makaroni, poteter og gulrot, så da blir det det :-)

Tar en panodil til forrett jeg.-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med hjemmelagd ja - det har ikke vært så mye av det i sommer.

Tar morgenen med ro i dag. Kjenner hodet er litt i ulage igjen, så da blir det litt ro, litt rydd også får jeg sortere papirer og se på dr. Phil etterhvert. Alt til sin tid heter det vel. :P

Merker det i luften at høsten ikke er så kjempelangt unna. Var ganske kjølig i natt, og i dag er det varmt, men ikke riktig så varmt som i går. Gleder meg til høsten. Det er en nydelig årstid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er motet bedre. Dagen i går gikk bort i sying av alle ting, og det er utrolig hvor mye energi jeg har når jeg bare slipper å tenke jobb. I dag har jeg ryddet på kjøkkenet, vasket klær og skal snart ta fatt på noen papirer. Har lovet meg selv at om jeg er flink får jeg lov til å sy litt etterpå.. Må være streng med meg selv for tiden..

Lurer på å lage noe med fisk til middag i dag. Blir alt for sjelden fisk her i huset. Kanskje uer med flatbrød, rømme, poteter og gulrot :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss du tar jo av, jeg tar gjerne imot litt av overskuddet ditt, er skikkelig lat i dag!

Håper det står bra til ellers Eple, lenge siden nå.

Ønsker deg en forstatt gor siste rest av sommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Så koselig å se deg igjen *Meg*!

Det ble kjøttpudding av alle ting den dagen jeg så tydelig var på god glid til å lage uer, og moralen i dette er at det går troll i ord. Hver gang jeg skriver at jeg skal være så flink å vaske hus eller bake eller what ever, så får jeg ikke gjort en skit.. Så i dag skal jeg ikke gjøre noe - jeg skal sitte på ræva og drikke kaffe og bare se på tv. Skal ikke rydde på kjøkkenet. Skal ikke henge opp klær, og skal ikke støvsuge og tørke støv. Så det så! :-x

Ellers er hodet en ting jeg ikke er så glad i akkurat nå. Lurer litt på det der hvorfor så mange damer er plaget med vondt i hodet. Kan det være fordi vi har evnen til å tenke på så mange ting på en gang? Fordi vi føler at vi må prestere hele tiden? Eller kanskje fordi vi har for mye å planlegge og passe på hele tiden?

Egentlig burde vi damer hatt større hode enn mennene så mye som vi skal ha plass til hele tiden. Men vet ikke om det hadde blitt så pent. :P

Det var vel dagens kloke ord fra en egentlig optimistisk Eplegrønn. I dag har jeg bestemt meg for å ha en god dag, så da satser vi på det. Det er jo faktisk snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eplegrønn!

Våger meg herved en tur innom. Var så koselig med besøk i min bok, også!

Stor klem til et vidunderlig menneske!

:blomst_opp: :kose:

Håper du får en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Besøk i kjernehuset! Så koselig!

Er bare innom en snartur - har bevilget meg en lunch-pause. Ramla plutselig oppi et par ganske store sy-prosjekt, og har det litt travelt, for jeg må hente lillemor i barnehagen i tre-tia. Ikke noe problem å fylle dagene når man egentlig ikke trenger å gjøre så mye :ler:

*må sy mens strykjernet er varmt* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk kjære venn! Skal ha middagsgjester i dag, og har vært kjempeflittig faktisk. Så nå er alt klart. Skal bare rote ihop noe til barna ifall de ikke liker gryta..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med selskapet!

Skal heldigvis ikke så mye til å gjøre barn fornøyd med maten. Jo enklere, jo bedre!

*heier på deg*

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk kjempebra! Er så glad for det.

Tror jeg skal klippe meg kort i dag. *grøss og gru*

Må bestemme meg innen en time. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet du deg kort?

Fortell, fortell.

Håper uansett du ble kjempefin og fornøyd!

Sender en bukkett med :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

..som du kan kose deg med i helgen. De er vel fortjent til en nydelig person som deg!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for roser! Og gjett om jeg tok en helomvending i dag.. Snakk om at jeg er en impulsiv liten sak. Svigerinnen min kom innom med bursdagsgave til snuppa. Hun var kjempefin på håret - kort da selvfølgelig, og jeg må innrømme at jeg har savnet det å ha kort lettstelt hår. Så jeg bestemte meg på ti-øringen og kappa av hele sveisen.

Så nå sitter jeg her med et par tre fire cent med hår + noen tuster som henger ned her og der. Mørkere er det blitt, og mannen er enda i sjokk :ler: . Neida, egentlig ikke. Er det noen som skifter sveis og farge så er det jeg. Dette er ikke den verste frisyren jeg har hatt. Jeg er fornøyd. Godt å kunne få tørket håret og frisert det på normal tid. Har veldig tykt og stritt hår, så kort er absolutt det enkleste. Litt voks, rufs til, spray - ready to go. Perfekt for meg :P

Skal lage taco nå. Har bestukket den eldste (heter kanskje ikke det..). I alle fall skal han få tjene seg noen kroner hvis han rydder kjøkkenet slik at jeg kan lage mat etterpå :ler: . Prioriterer kg akkurat nå.. Det ble ikke hyttetur denne helga. Litt synd, men vi må prioritere huset og papirer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...