Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for hilsner alle ihop! :-) Skal snaaaaart hive meg rundt og begynne å pakke til hyttetur i helgen. Blir godt å komme seg på fjellet og få litt frisk fjelluft i lungene.

Skal bare se Ricki Lake først...

Har bestemt meg for at dagen i dag skal være så sløv som mulig, og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for det.. Jaja. Det må vel gå bra. Skal jammen koke meg en kopp kaffe :-)

God helg i kjernehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny morgen, nye muligheter.

Er i ganske grei form i dag. Tok faktisk hele morgenrutinen alene denne morgenen, og fikk alle tre velberget avgårde til skole og barnehage. *stolt*.

Nå er det bare å ikke ta for hardt i, og ikke overplanlegge dagen noe jeg har lett for å gjøre når jeg endelig har litt bedre mot.

Ute høljer det ned. Skal sy litt i dag tenkte jeg, og vaske klær. Ikke så mye mere enn det. Også skal jeg stikke innom treningssenteret og sjekke høst-timeplanen. Magen begynner å bli dvask og ekkel :ler: . Skikkelig latmannsmage.. Og det vil vi jo ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Eplegrønn :-)

Bra jobbet med morgenen i dag!

Nå må du være flink til å ta det med ro, da :-)

Men innom treningsstudioet, det klapper jeg for! :klappe:

Det er nok godt for kroppen å komme litt igang, sånn bare for din egen del, vettu!

:blomst::kose::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa jo det går kjapt :wink: . Ble ikke noe sying i går på meg. Hodet mitt er ikke min venn for tiden. Hele dagen strak, og i dag blir det nok likeså. Har kjøpt en ny bok, og den skal leses i dag. Synd at det høljer ned, for det hadde vært godt med en tur ut i dag.

Jaja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...