Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Helgen var ganske grei. Bare litt syk, og det er jo bedre enn kjempesyk egentlig :-)

Har hatt råtidlig middag i dag, for gubben skal på kurs, så nå har jeg hele ettermiddagen og kvelden for meg selv. (Vel - har jo endel barn å ta meg av da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

I dag fortjener du en stor bukett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere alle sammen, og de rosene gjør et litt trist sinn mye gladere! Tusen takk for de kjære venn :klem2: . Sitter nå og ser på Cold Mountain. Har bestemt meg for å ha en dag helt uten forpliktelser (bortsett fra at vi skal til min mor og far på middag da - får i kål...), og jeg er litt trist fordi jeg har dårlig samvittighet, og klarer ikke å ikke ha det. Fysj å fy som jeg hater hodepine!! Men i morgen er en ny dag med blanke ark, og da VET jeg at jeg er myye bedre. For det har jeg bestemt meg for :P

Ellers har jeg tenkt å vinne på Extra i dag, så for dere som tenkte dere skulle tippe, så er det ingen vits i å gjøre det.. :ler:

Filmen er usannsynlig lang, så jeg tror jeg får se andre halvpart i kveld. Etter Extra`n selvfølgelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, måtte innta ny drakt etter at jeg ble mobbet av noen mildt sagt lugubre brukere :sjarmor:neida, de er jo snille innerst inne... tror jeg... :P

Ble ingen energifylt dag i dag heller, men så er det jo en ny dag i morgen også da, og det er jo bra. Skal på foreldremøte i kveld, og nå snart må jeg på butikken. Kjøleskapet er det ekko i, og uten hvitost duger familien Eplegrønn ikke.. Endelig i dag skal vi ha røkt torsk til middag, og det gleder jeg meg til. Nammenam.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt skyldig jeg assa.

Til orientering, så har jeg alltid vært fan av avataren din, både før og nå :wink:

Den jeg har nå blir nok meget midlertidig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte deg godt som du var, jeg :-)

Ikke hør på de dummingene!

Onsdags kveld og jeg er slapp som en fisk. Slenger meg straks ned på sofaen, tenker jeg.

Ha en fin onsdagskveld, Eplegrønn. Håper du har hatt et fint foreldremøte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :-) . Er i gang med husarbeid jeg *stolt*.

Skal rapportere her inne til motivasjon til meg selv. Nå er det sagt - snart er det forhåpentligvis gjort..

:husarbeid:

:digge: ba pa pa pa pa - I`m loving it :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig *Meg*. Har pause nå. Weakest link og kg. En fortreffelig kombinasjon, ikke minst med en god kopp kaffe til..

Har ryddet i lillemors kommode, har flyttet den og montert opp et kjøkkenbord på kjøkkenet. Ommøblert på soverommet, og tatt rede på masse lassevis av klær + vasket klær selvsagt. Det blir aldri noen ende på klesvasken her i huset, men det er nok normalt når man er 5. Har forresten ryddet kjøkkenet også, så nå er det støvsuging, støvtørking, golvvask og badet som gjenstår. Tror de største får ta rommene sine på egen hånd denne gangen.

10 minutter til, så er jeg i gang igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...