Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom plutselig på at det var noe jeg hadde glemt å fortelle :-) . Jeg har faktisk bortimot kommet i mål når det gjelder mitt sunn-prosjekt som jeg startet med i begynnelsen av februar. Litt over 7 kilo er vekk, og jeg har fått kroppen min tilbake. Er kjempefornøyd med å ha funnet "roen" i kroppen, og vekten holder seg stabil. Var på ferie i 3 uker uten vekt (veier meg hver dag), og kom hjem halvkiloet lettere. Dette er å betrakte som et mirakel, for jeg har unnet meg både det ene og det andre, men det er sikkert mitt måtehold som gjør det. Jeg klarer å kose meg med litt uten å få dårlig samvittighet og det er alfa omega for å holde seg frisk.

Var på trening i går og i forgårs, for i ettermiddag tar jeg helg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter helg. Er ikke frisk. Var hos lege i dag, og får ikke være aktivt sykemeldt lengre, så nå må jeg skyve alle mine arbeidsoppgaver på andre. Er sikkert til det beste, vet jo det, men skulle ha ønsket at den jobben allerede var gjort. Tung dag i dag selv om solen skinner.. Sorry kjære kjernehus. I dag syter matmor verre enn noen gang, men det skal jo hjelpe å få det ut :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å syte litt innimellom, særlig i sitt eget kjernehus. :)

Du fortjener en :dagensrose: i dag.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kjære Midnattsol :-) . Rosen får stå på hedersplass på pulten min. Litt godt å tenke på at om noen dager skal jeg nesten bare tenke på meg selv og mitt. Mine barn, min mann og hus og hytte. Butikkene skal for første gang på mange år komme som en god nr. 2. Ja nemlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant den klokka ni i kveld, men den var ikke her så lenge før den stakk av igjen.. hrmff.. tror arbeidslysten er utro.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg min arme idiot tok tabletten i dag uten vann - den er jo så liten... Og om det er derfor jeg har halsbrann så det uler i halsen vet jeg ikke, men kan ikke forstå hva ellers det skulle være. Har hatt halsbrann en gang tidligere, og det var for 6-7 år siden.. AUUUU..

Skal prøve å få til å jobbe litt i dag selv om hodet er bomull. Ungene skal på hyttetur i helga for jeg og mannen skal på fest, så vi får alenetid noe som er kjempesjeldent egentlig. Blir sikkert litt godt.

Har faktisk klart å miste et halvkilo til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, planlegger en riktig god helg. I dag bestemte jeg meg for at det ikke skulle bli noe jobbing allikevel, og skal slappe av, sende ungene på hytta og senere skal vi på kino. Den nye med Will Smith. Skal se om jeg ikke får lurt mannen til å spise ute først. Blir godt å roe hodet en stakket stund. Skal ta kontortid i morgen istedenfor. Håper på fin lørdagsform. Skal på fest i morgen kveld, og det gleder jeg meg til, for det er med en vennegjeng vi ikke har like god kontakt med lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet meg på kontoret, men måtte jo inn hit en tur.. Skal være flink i dag, for når jeg har fått jobben gjort er det tid for 100% sykemelding. Fest i kveld og greier..

Kinoen i går var faktisk kjempebra - masse action. Eneste når vi kom hjem gikk jeg bare å ventet på å bli angrepet av roboter :ler: - skulle kanskje ikke dratt på den seneste forestillingen..

Merkelig stille i huset når alle ungene er borte. Men vi prøver å kose oss så godt vi bare kan. Ikke ofte vi er alene jeg og mannen.

Papirer - skulle hatt en lighter... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lørdagskvelden ble kjempefin :-) . Selv om dagen var tung med heidundrende hodeverk. Jaja - sånn går no dagan...

I dag har vi feiret bursdag for min eldste sønn. Han hadde dag i går, men var til faren sin så vi feiret i dag. Serverte selvkomponert gryterett med ris, salat og brød til, og etterpå fikk de lukket valnøtt, is og kaffe. Ble veldig vellykket. Like greit å servere middag, for folk kommer som regel rett fra middagsbordet til bursdag og tromper i seg snitter :ler: . I hvertfall i min familie.

Nå kjenner jeg at jeg er rimelig sliten. Forberedelsene til bursdagen tok hele dagen. Bra at jeg har muligheten til å ta dagen fri. Merkelig ting å si når jeg er sykemeldt, men sånn er det bare her hos meg. :P

Nå blir det godt med kveld. Det er kjempevarmt her, så jeg tror det blir en skylling i dusjen før jeg inntar horisontalen. Natta kjernehuset! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bursdagen ble vellykket :)

DEt virker ikke som det er så mye jobb med en bursdag, men når man først steller i stand en, det er da man skjønner det.

DEt er reine fjellturen! :ler:

Håper du får en fin dag i kjernehuset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Hei igjen!

Koselig å lese litt i din dagbok! Må jo det nå, som jeg vet vi er fra samme sted.

Ønsker deg en solrik dag! Heldigvis skinner sola her også.

Venter spent på neste PM!! :-) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...