Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

SYK.... :cry:

Kjempesyk faktisk - har fått spysjuke, og resten av familien har også hatt det. Håper bare jeg blir frisk til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVA, til SYDEN NÅÅ i HELGA??? Bare sånn vips, helt uten videre?? :o

Dæken..noen som har det. Unner deg det, Eplegrønn. Håper håååper du blir frisk til da og det blir du sikkert. Ei venninne av meg lå og brøla etter elgen i går, er i ok form i dag og skal på trening i morgen, så du blir sikkert bedre. :)

Åh, nå ble jeg litt misunnelig altså. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slem Fisk*

Lenge siden jeg har vært her nå.. Men har vært flink til å spise grønne epler, jeg lover! :D

Huff, stakkars deg som er syk! Håper virkelig du blir frisk til helgen. også syden da! :D det blir nok deilig..

Masse go'bedringsklemmer :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii, Eplegrønn!

Ikke være syyyk nå!

:: sende blifriskvibbr ::

Håper det går bedre med deg / dere nå, og at dere jo ja.. da.. Er i syden nå!!!

Kos dere masse :D

Mandagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D

Ville bare stikke innom boka di på en tirsdag for å si at jeg er glad i deg! Håper du smiler der du er!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du hjæm snart? :ler:

Tenker du storkoser deg der du er nå. Det unner jeg deg virkelig.

Du er :hjerte: -lig velkommen tilbake på KG i alle fall. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen hyggelig å komme tilbake! Masse hilsninger og klemmer og sånt koselig :D . :klem2: til dere alle.

Skal skrive litt om turen min, men ikke akkurat nå - er midt i en stoor papirdunge som må gjøres unna i dag, så jeg har meg bare en liten "røyke-pause" her inne på kg. (Noe må man kalle det når man er vant til å ha sånt, men ikke gjør det lengre.. :lol: )

Godt å være hjemme er det i alle fall - har jo savnet kjernehuset mitt og alle som bruker å komme på besøk! Skal innom dere alle i nærmeste framtid. See ya! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake Eplegrønn! Jeg gleder meg også til å høre om turen din!!! Håper du har en fin uke!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplegrønn er sliten og fortsatt sykemeldt, men lover sitt kjære kjernehus at aktiviteten vil øke etter hvert som eieren får energi og kraft til å fylle sitt hus med positiv energi igjen. Føler det som litt waste of time å skrive så mye om de dårlige dagene mine, for nå bruker jeg all min energi på å bli frisk og rask.

Det er mandag, det regner, det klør i beina etter å komme seg på trening igjen - dette blir en god uke :-) helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei kjære deg,

Håper at kreftene kommer strømmende på for hvert minutt som går. Sender deg masse positive vibber. :kose:

Ta nå godt vare på degselv, plei deg selv, og vit at fansen av kjernehuset savner å se eieren titte innom!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hopper innom en tur før jeg drukner helt i pakking, flytting og jobb.

Håper du blir bedre snart og kommer i gang igjen :)

God onsdag :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...