Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Hei igjen stakkars forlatte julekjernehus.

Må få takke dere alle for koselige hilsninger! Skal snaaaart stikke innom dere og se hvordan dere har det, men må først få arbeidet meg ferdig. Det har vært ei travel og sykdomsfull jul, men vi berget juleaften og de første juledagene. Gutten min var til faren sin, og vi andre var bortimot helt friske, men i helga ble mannen syk. Heldigvis blir han kjempefort frisk igjen, så nå er vi snart oppi 100 prosent arbeidsførhet igjen.

Jeg har satt personlig verdensrekord i vekt. Jeg er nå så tung som jeg aldri har vært i mitt voksne liv uten å være gravid :o

Jeg er sjokka, vonbroten, lei meg og faktisk rett og slett sjokkert. Hvordan kan Eplegrønn ha latt Eplegrønn forfalle så drastisk!!

Til alt overmål fikk jeg vekt i julegave...

Nå skal 6 kilo bort fortere enn flatlusa. Det skal bli aktivitet, positive tanker, god mat og mere vann enn man kan forestille seg. MEN i kveld blir det et glass rødvin eller to. Bare derfor.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekt? I julegave? *kremt* Tror jeg hadde blitt fornærma. :ler: Skjeelden jeg bruker vekta vår, eller "fettanalyse" som det står på den. :o

På nyåret blir det å sette i gang med trening igjen og en sunnere linje i matveien, så vi får kanskje motivere hverandre? Det er jo egentlig ikke så vanskelig også føler man seg jo så bra.

Fortsatt god kveld. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du helt rett Midnattsol.. Føle seg bra - det er nok der det ligger. Mottoet for det nye året får bli å føle seg bedre :D Det er så lett å si, men sier man det ofte nok kan det bli en sannhet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Eple!

Jeg har visst ikke hilst på deg før... :oops:....men bedre sent enn aldri, vet du.... :P

Ønsker deg fortsatt god jul - selv om det bare er en dag igjen av jula - og et riktig godt nyttår!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Elin! og takk for god klem fra fredslilja :D

Nå skal far i huset bake pizza til sin kone og tre rakkerunger - nammenam :) Har sånn steike hodepine.. Helt grusomt, men den må vel slippe taket snart. Må jo bli god til årsavslutninga.

Tenkte jeg skulle bli rik i kveld! Har utvidet min beholdning av kuponger, og har hele 6 extra-kuponger i dag.. Må jo bli suksess :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen suksess - like blakk som før... Jaja, penger må man nok arbeide for. Har lest vg, dagbladet, se og hør og her og nå. Bare spør - jeg vet alt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva heter jeg?

*ler*

JEg liker epler. Spesielt grønne epler. De må være faste i kjøttet. Også litt syrlige.

MEn jeg liker ikke gule epler. De ser ut som de har vannkopper eller noe, med alle de prikkene.

Røde epler varierer. Noen smaker papp. Andre kan være søte og gode.

Som sagt, grønne epler er best. Spiser minst et eple om dagen. GRønt. Ha! :kul:

Godt nytt år :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se Meg igjen :)

Har vært og handlet inn i siste liten i dag. Drar på hytta i morgen, og blir helt til søndag. Gleder meg vilt, og har ryddet og støvsugd klart, så nå gjenstår bare pakkingen før vi drar til min mor og far og feirer i kveld. Blir godt å være gjest i dag.

Regner med å dra så snart frokosten er fortært - vet jo at jo lengre utover dagen vi blir hjemme, jo mere ting som skulle ha vært gjort dukker opp. Nå er alt mitt i orden, og når mannen er ferdig på jobb kl 8 i kveld er det nyttårshelg. Basta :)

Har kjøpt inn biffer av flere slag og wraps, så nå er det over og ut for julematen.

Er sjeleglad for at Fisken liker grønne epler best, men ironisk nok fikk jeg kick på røde epler i jula.. Skulle spise en frukt hver gang jeg fikk sjokoladesug (er en alvorlig hardt angrepet sjokoholiker.), og det endte med en 4-5 epler for dag og en mage som var rimelig oppblåst. Jaujau..

Er forresten glad i Fisk :D

Kjære kjære kjernehuset mitt er pyntet til den store aftenen, det vil bli fyrverkerishow kl. 24.00, og ellers håper jeg at alle får en trivelig aften, og en god begynnelse på det herrens år 2004.

Jeg har bare ett motto i år - jeg skal ha det bedre, og jeg skal gjøre det selv.

Tudu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem Diva :)

Har nettopp kommet hjem, og nå prøver mannen å få lagt lillemor. Hun holdt ut og rocka rundt og holdt show helt til "the bitter end" :D .

Er så livendes redd for å få en ny runde med sykdom igjen. Ble tettere og tettere utover ettermiddagen, og hodepinen fra i går er her - bare ikke like sterk. Er så sinnsykt lei av å ikke være i form. Skal snart gå til streik. Er bare ikke helt sikker på hvordan utfallet kan bli når man går til streik mot seg selv.. :lol:

Ble ferdig med å pakke klær - fornøyd.

Har fått kjøpt inn den maten og drikken vi trenger - fornøyd.

Er bare halvveis syk - halvveis fornøyd.

Har ikke gått ned 4 kilo i vekt på 2 dager - misfornøyd.

Sent på natta, dårlig humor, et flunke nytt år. Skal ta meg et stoort glass vann, sette meg ned og starte det nye året med masse positive tanker.

God natt kjernehuset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ett motto i år - jeg skal ha det bedre, og jeg skal gjøre det selv.

Det likte jeg. Henger meg med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hyggelige hilsner!

Er kommet hjem fra et deilig opphold på fjellet. Kaldt, mye sny, men utrolig deilig med sceneforandring. Vurderer å ta ei uke der oppe en gang senere i måneden - får se om det blir tid...

Spiser new energi og drikker pulverkaffe - nammenam. I morgen starter fjerningen av 7 meeget uønskede kilo, og siden jeg skal ut på reise i april har jeg funnet ut at om jeg starter nå blir det en halv-kilo i uka, og det er jo overkommelig. Endelig skal mine rålekre nike aerobicsko få vist hva de er gode for. Gleder meg til å bli svett :D .

Vanskelig det der første skrittet avgårde til treningssenteret... Litt sånn dørstokkmil... Men jeg skal klare det, skal gjøre meg selv så stolt atte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være mulig å våkne opp om morgenen og være så trøtt at man er kvalm! :-? Jeg vil ha flere timer i døgnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Eple :D

Trøtt ja, hi, hi... eldstemannen min gråt når han ble vekket i dag, skikkelig trøtt :( Tungt å starte på hverdagen igjen, men full av iver på å få fine dager fremover.

Lykke til med treningen, det er bare dørstokkmila første gangen, så går det lettere :wink:

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...