Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Vondt i hodet? Huff! Ikke gøy.

Jeg driver og syr på et dansebelte for tiden, så for meg blir det ikke noe quilting før jeg er ferdig med det. Og så skulle jeg ha sydd meg ullskjørt til vinteren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gode tanker! :-)

For to dager siden lå jeg strak, i går satt jeg halvveis oppreist, og i dag sitter jeg og går faktisk litt innimellom :ler:. Må jo kalles framgang det..

På en skala fra 1-100 er hodepinen i dag ca. 40. I morgen skal den være 30 tenkte jeg.

Har laget middagen klar, så jeg får straks komme meg til byen og bunkre opp litt medisin. Begynner å få gryende planer om oppussing, men skal tenke litt mer på det først. Kjenner jeg meg rett har jeg malingen stående klar i morgen... Meen, skal prøve å holde meg i skinnet. :sjarmor:

Nydelig onsdag til alle som er innom! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedikerer med dette mitt innlegg nr. 600 til meg selv! :-)

Ikke verst. Skal feire med å ikke ta ut av oppvaskmaskinen, skal ikke brette klær, og skal ihvertfall ikke støvsuge.. Så får vi se hvor mye som ikke blir gjort før mannen er ferdig på jobb kl. åtte.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med innlegg nr. 600! :-)

Så flink du er til å gjøre ingenting! Eller?

Ble det maling, og klarte du å ikke gjøre noe?

Ønsker deg i allefall en vidunderlig kveld! Det har du vel fortjent!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det damer. Men har litt vanskelig for å forstå enda at det er lov å ikke gjøre noenting.. Det ble ikke gjort så mye i går selv om det motsatte var planlagt, men fikk ryddet det grøvste. Etter å ha gjort et mislykket forsøk på å legge lillemor fikk jeg et humørfall, og var rett og slett dritsur. Tok meg et varmt bad med en god bok, en yoghurt og et glass rødvin. (God kombinasjon.. :P ) Ble litt bedre etterpå, men motet svant litt hen av en eller annen grunn.

I dag er jeg laber i formen, men skal prøve å komme meg på beina. Sliter litt med å akseptere for meg selv at jeg er syk, og tenker innimellom at jeg bare er lat...

Skulle sikkert ha prøvd å gjøre noe positivt for meg selv. Kanskje lurt meg til byen en tur og kjøpt meg noe fint, eller kanskje våget meg på trening, men er redd det blir litt for slitsomt. Blir jo svett bare av å brette klær. Men kan jo sette meg et mål, og ha en gulrot å strekke meg etter! :-)

Skal gjøre noe fornuftig om en halv time, så får vi se om det blir med det i dag, eller om jeg plutselig får lyst å gjøre mere. Røkt torsk med gulrotstuing, løksmør og mandel blir det i alle fall servert i det Eplegrønne hjemmet i dag. Det er schmaskens :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor tro på at du har løsninger som fungerer bra for deg Eple.

Du er svært oppegående og smart. Tror ingen finner deg lat. Tror det er mye viktigere å bli fortrolig med å ta det med ro, enn å klare å strekke til over alt.

Vi skal starte en ny trend:

Flinke jenter, er de som klarer å ta vare på seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Takk *Meg*. Skal prøve å lære meg det.

Nå skrev jeg at jeg skulle gjøre noe fornuftig om en halv time, men her sitter jeg enda.. Er det regnet som fornuftig å sitter her på kg!? Hmm. Nå bestemmer jeg meg heller for å ikke gjøre noen ting, så får vi atter en gang se hvordan det går med det. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke det blir hytte denne helga. Mannen må jobbe på lørdag, og gutten har fotballkamp. Tror det kan bli godt å være hjemme egentlig, selv om jeg holder på å gå på veggene... Prøve å komme meg litt ut kanskje. Får ha det som mål :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ingen hytte, vi... Ser ikke noe behov for det, det er ikke akkurat vår greie. Vi foretrekker å besøke forskjellige steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere dratt på hytta da? Vi er stort sett opptatt med andre ting i helgene uansett, så da hadde det uansett ikke blitt noe tid til hytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå bor jeg i Oslo og hytta er litt langt unna, men når jeg er hjemme vil jeg gjerne dit.

Foreldrene mine er ofte der i helgene, om det er langhelger eller ferie/fridager. Selvfølgelig ikke HVER gang, de reiser også andre plasser av og til eller er hjemme i byen.

Hytta er en fin plass å koble av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess Naixin - to sjeler - samme tanke. Enda en god grunn til ikke å dra på hytta :-)

Vi er på hytta nesten hver helg vi. Det er vår friplass her på jord. Siden vi bor i samme hus som vi har butikk er det kjempedeilig å komme seg til fjells der det er stille og rolig og ingen som maser. Og har vi jobb i helgene pendler vi. 7,5 mil er jo ikke såå langt.. Også har vi kjempekjekke hytte-naboer. Vi er kjempeglad i hytta vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar også mye på hytta, og den ligger faktisk under 5 mil unna. Vet ikke hvordan vi overlevde uten denne. Vi kjøpte den for litt over tre år siden, og elsker den :-)

Håper du har en fin dag og helg, Eplegrønn!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...