Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Når man har hjemme-eksamen og søler vann på pc'n. Holder på med gjenoppliving av pc'n i 2 døgn med hårføner, og får liv i den bare noen timer før eksamen skal leveres inn. Får levert inn et halvferdig produkt, og bare håper til gud at det er nok til å bestå minimumskravene. Viss ikke, er det godt mulig at man må vente et helt år for å ta konte-eksamen.Ergo hoppe ned til kullet under. Alt på grunn av en flaske med vann...

Anonymkode: 72355...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når man har hjemme-eksamen og søler vann på pc'n. Holder på med gjenoppliving av pc'n i 2 døgn med hårføner, og får liv i den bare noen timer før eksamen skal leveres inn. Får levert inn et halvferdig produkt, og bare håper til gud at det er nok til å bestå minimumskravene. Viss ikke, er det godt mulig at man må vente et helt år for å ta konte-eksamen.Ergo hoppe ned til kullet under. Alt på grunn av en flaske med vann... 

Anonymkode: 72355...3e5

😭 :bond:  Fy faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen om en uke og jeg merker at jeg bare får mindre og mindre motivasjon jo nærmere jeg kommer. Tidligere i semesteret var jeg megastressa og leste for harde livet for å komme meg igjennom alt pensum, mens nå sitter jeg her og gjør minimalt enda jeg fortsatt har en del å gjennomgå.

Har lyst til å filleriste meg selv for å få meg til å meg sammen, men det nytter ikke. Hvorfor må jeg være sånn?? 😱

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har hjemme-eksamen og søler vann på pc'n. Holder på med gjenoppliving av pc'n i 2 døgn med hårføner, og får liv i den bare noen timer før eksamen skal leveres inn. Får levert inn et halvferdig produkt, og bare håper til gud at det er nok til å bestå minimumskravene. Viss ikke, er det godt mulig at man må vente et helt år for å ta konte-eksamen.Ergo hoppe ned til kullet under. Alt på grunn av en flaske med vann...

Anonymkode: 72355...3e5

Åååneii!!

Jeg skriver alltid hjemmeeksamen og store oppgave i Google Docs, siden jeg er så redd for tekniske problemer 😮

Lykke til! Kanskje det er verdt å ta den på nytt uansett? Å få en E der du egentlig skulle fått en B, for eksempel, er sykt surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, i dag har jeg hatt eksamen i et fag som jeg følte meg veldig trygg på. Har vært i alle forelesningene, i alle gruppeøvingene, og jeg har forberedt meg til eksamen med å løse eksamensoppgaver fra 2011 til 2018. Det har vært så og si det samme hele veien, bare med andre tall. De siste gangene har jeg klart hele driten uten hjelp fra fasit, så jeg gikk med andre ord inn i eksamenssalen med gode selvtillit i morges.

Siden foreleseren min skal slutte etter xx antall år, er det en annen som har laget eksamensoppgaven. Han hadde tatt inn MYE som jeg aldri har sett før, og mange av oppgavene er med små endringer som jeg aldri har jobbet med. All den ekstra tenkingen og forvirringen gjorde at jeg ikke en gang rakk å bli ferdig! Med andre ord blir det nok heller en D enn en A i dette faget :( 

Sutre, sutre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er forvirra.

"Sutretråd for studenter!" og "Skravletråd for studenter!". Jeg trodde at alt var samme tråd. Er jeg den eneste? Ser at flere av de samme brukerene går igjen begge steder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tibbie skrev:

Ok, jeg er forvirra.

"Sutretråd for studenter!" og "Skravletråd for studenter!". Jeg trodde at alt var samme tråd. Er jeg den eneste? Ser at flere av de samme brukerene går igjen begge steder :fnise:

Sutretråden er forbeholdt sutring, mens skravletråden er forbeholdt skravling.

Og ikke for å forvirre deg ytterligere, men det finnes en jubletråd for studenter også :fnise: 

 

 

 

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siter og sliter sånn med en oppgave. Finner ikke gode kilder, finner ikke noe svar på noen av spørsmålene og får rett og slett ikke kommet ordentlig i det. Har brukt 3 uker på å skrive 2 sider. Aldri slitt så fælt. Vi har enda en oppgave som jeg ikke ander hvordan jeg skal begynne med. Så hører jeg at en gutt i klassen satte seg ned med begge innleveringsoppgave og ble ferdig på 6 timer. Det er en 6-8 sider apa artikkel og en kronikk på 6000 tegn. Wtf!?

Vet det er flere som sliter med den første, så er ikke alene med den i alle fall.. 

Anonymkode: 53506...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 18.51, Sugar&Spice skrev:

Sutretråden er forbeholdt sutring, mens skravletråden er forbeholdt skravling.

Og ikke for å forvirre deg ytterligere, men det finnes en jubletråd for studenter også :fnise: 

 

 

 

OG en motivasjonstråd for skippertaksstudenter! :laugh:

 

Anonymkode: 4fe35...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

OG en motivasjonstråd for skippertaksstudenter! :laugh:

 

Anonymkode: 4fe35...712

Hahahahahaha :skratte:  Denne kunne jeg trengt de siste tre årene, hvorfor visste jeg ikke om denne!! :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den ble først opprettet for 11 dager siden? :P;)

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Devilheart skrev:

Fordi den ble først opprettet for 11 dager siden? :P;)

:skratte:  innmari godt poeng.

 

Over til sutring: hjernen min fungerer ikke om dagen og det er 11 dager til jeg skal levere bacheloren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, må være litt on-topic også. Har siste og mest krevende eksamen til onsdag, og først i går kom jeg litt i gang. Ganske treg start i dag og, og sååå mye å lære på 6 dager. Men klarer vi 8-10 timer pr dag, så tror jeg det burde være nok til å bestå iallfall.

Gah, må holde meg unna nett og underholdning de neste timene. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Devilheart skrev:

 

Gah, må holde meg unna nett og underholdning de neste timene. 😒

Skal vi ta en felles KG-fri dag? :fnise:  jeg tror ikke jeg klarer å logge av, men kanskje hvis ingen svarer meg vil jeg etter hvert bli ensom og bare kapitulere inn i oppgavejobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's a deal! 👍 Skal ignorere deg og andre helt i hele dag, samt andre varsle ut dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også sutre litt. Jeg misliker eksamensgruppa mi. Mistrives så innmari, og spesielt ei som skal bestemme over alle andre hele tiden. Vi har hatt akademisk skriving i ett år og hun har enda ikke lært seg noe. Men rakke ned på folk skal hun. Åååh :( I tillegg sletter hun ting jeg skriver. 

Anonymkode: 0983d...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Voiceless
6 timer siden, Sugar&Spice skrev:

Hahahahahaha :skratte:  Denne kunne jeg trengt de siste tre årene, hvorfor visste jeg ikke om denne!! :daane:

Haha, du er velkommen inn (selv om du kanskje nå er snart ferdig?). Det er vel heller jeg som skulle ha opprettet den for tre år siden. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også sutre litt. Jeg misliker eksamensgruppa mi. Mistrives så innmari, og spesielt ei som skal bestemme over alle andre hele tiden. Vi har hatt akademisk skriving i ett år og hun har enda ikke lært seg noe. Men rakke ned på folk skal hun. Åååh :( I tillegg sletter hun ting jeg skriver. 

Anonymkode: 0983d...f7a

Kom deg vekk da. Ikke bruk tid på slike.

Anonymkode: 52744...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom deg vekk da. Ikke bruk tid på slike.

Anonymkode: 52744...50b

Jeg kan ikke. Er eksamen og får ikke bytte gruppe. Så må slite noen år til:( 

Anonymkode: 0983d...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke. Er eksamen og får ikke bytte gruppe. Så må slite noen år til:( 

Anonymkode: 0983d...f7a

Følern! Prøv å tenk på dette som en læreprosess.. Vet det ikke er så lett, men tenk at hun er et bilde på hvordan du selv aldri ønsker å bli. I arbeidslivet kan det hende du må samarbeide med idioter over mange år, så se på dette som øvelse. "Hva kan JEG gjøre her og nå for å gjøre dette bedre for oss alle?" eller "hva kan JEG gjøre for at hun ikke skal få så mye makt over meg". Det er som du sier, ikke så mye å gjøre med henne, så jobb med deg selv. Lettere sagt enn gjort, men det kan gi deg hvert fall noe konkret og produktivt ut av en drittkjip situasjon!

Når har dere innlevering?

Anonymkode: 0d36f...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...