Gå til innhold

anonyme brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

synes det bare er hets ute og går jeg..især etter at jeg sa at jeg hadde ignorert de anonyme..

jaja..

Kan love deg du etterhvert kommer til å se mye hetsing uansett om de kaller seg kåre eller anonymbruker.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes nå engang har jeg har lov til å skrive her inne, SELV OM jeg har ignorert de anonyme..

• Liker 1
Skrevet

synes det bare er hets ute og går jeg..især etter at jeg sa at jeg hadde ignorert de anonyme..

jaja..

Fra AB? Hvoran vet du det hvis du har ignorert dem?

• Liker 4
Skrevet

synes nå engang har jeg har lov til å skrive her inne, SELV OM jeg har ignorert de anonyme..

Da syntes jeg de som vil være anonyme,skal få lov å være anonyme.

• Liker 2
Skrevet

Kan love deg du etterhvert kommer til å se mye hetsing uansett om de kaller seg kåre eller anonymbruker.

jada, men da ser jeg hvor det kommer ifra. helt i orden for meg. det er mange ålreite brukere her inne også. får vel bare håpe at moderatorene klarer å holde trådene frie for hetsing, personangrep etc.

Skrevet

Fra AB? Hvoran vet du det hvis du har ignorert dem?

ikke fra ab nei.

Skrevet (endret)

jada, men da ser jeg hvor det kommer ifra. helt i orden for meg. det er mange ålreite brukere her inne også. får vel bare håpe at moderatorene klarer å holde trådene frie for hetsing, personangrep etc.

Ja veldig fint om folk slutter å hetse mennesker pga de velger å være anonymbruker.

Rettelse: skrivefeil.

Endret av mirandaa
  • Liker 5
Skrevet

ikke fra ab nei.

Nei, men da er det jo i orden, sier du selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kan være vanskelig å holde styr på hvem som er hvem når det kommer mange svar fra flere AB. Jeg skjønner noen vil væe AB når de skal spøre om et personlig spørsmål for å ikke bli gjennkjent av venner og familie, men hva er vitsen med å svare som AB i en tråd som handler om kakeoppskrifter eller om noen spør "åssen hadde du reagert hvis.."

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kan være vanskelig å holde styr på hvem som er hvem når det kommer mange svar fra flere AB. Jeg skjønner noen vil væe AB når de skal spøre om et personlig spørsmål for å ikke bli gjennkjent av venner og familie, men hva er vitsen med å svare som AB i en tråd som handler om kakeoppskrifter eller om noen spør "åssen hadde du reagert hvis.."

Fordi folk du har gitt akkurat den oppskrifta kan gjenkjenne deg, basert på den posten + alle de andre postene.

Anyway... what's it to you? Det går jo ikke utover deg på noen måte, at brukeren som poster en kakeoppskrift poster som AB.

Men er enig med deg at det er vanskelig å holde styr på ABere, derfor maser jeg som alltid på KG om å innføre samme funksjon som diskusjon.no har for å skille ABere.

• Liker 3
Skrevet

Moulu, du er for avansert for folk flest her.

Du vet, for mange mennesker så blir det vanskelig og trakassere og slenge kommentarer man ikke kan stå for dersom man må avsløre sitt navn. Da kan man jo ikke lengere slenge spydigheter, mobbe, og håne mennesker. Skal dette være gøyalt så er det jo viktig at den som blir mobbet ikke helt vet hvem som mobber.

Og dere som mener at folk ikke ville tørt skrive hvis dem må ha et nick. Er det noen av dere som bruker navn, etternavn og fødselsdato? Bruker der ikke tøysenick, - sånn som man gjør i barnehagen og på skuespill?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å forstå AB-funksjonen på sensitive temaer, men synes også den blir brukt litt vel mye. Ellers får folk gjøre som de vil, selvsagt, men jeg overser glatt krass kritikk rettet mot meg fra en AB. Skal man kritisere noen, så får man stå frem med nick, noe annet forholder jeg meg rett og slett ikke til.

• Liker 1
Skrevet

Du vet, for mange mennesker så blir det vanskelig og trakassere og slenge kommentarer man ikke kan stå for dersom man må avsløre sitt navn. Da kan man jo ikke lengere slenge spydigheter, mobbe, og håne mennesker. Skal dette være gøyalt så er det jo viktig at den som blir mobbet ikke helt vet hvem som mobber.

Og dere som mener at folk ikke ville tørt skrive hvis dem må ha et nick. Er det noen av dere som bruker navn, etternavn og fødselsdato? Bruker der ikke tøysenick, - sånn som man gjør i barnehagen og på skuespill?

Veldig mange brukere her er veldig flink til å trakkasere anonymebrukere uansett hva de skriver.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å forstå AB-funksjonen på sensitive temaer, men synes også den blir brukt litt vel mye. Ellers får folk gjøre som de vil, selvsagt, men jeg overser glatt krass kritikk rettet mot meg fra en AB. Skal man kritisere noen, så får man stå frem med nick, noe annet forholder jeg meg rett og slett ikke til.

Skal man slenge dritt skulle man stårr frem med fult navn. Du er jo like anonym som de.

• Liker 5
Skrevet

Skal man kritisere noen, så får man stå frem med nick, noe annet forholder jeg meg rett og slett ikke til.

Et spørsmål: Hvorfor? La oss si at jeg aldri poster under nick, og pga. en kritisk post rettet mot deg fra meg, "krever" du å vite nicket mitt. Jeg poster med nicket mitt, og det er et nick du mest sannsynlig aldri har sett her før, og aldri vil se igjen (fordi jeg alltid poster under AB), med kun 2-3 poster registret på nicket. Hva har det da for deg å si, at jeg "sto fram" med nick?

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen er at da vet man det! Det må da vel være lov å trakassere og mobbe under fullt navn!?

Det er jo i motsetning til å være anonym, - litt tøft og beviser at man står for det man sier, - eventuelt kan man argumentere.

Når man er anonym, - så er det like teit som at jeg skal ta på meg solbriller, hatt og maske, lulle meg inntil mennesker og skjule fjeset for mitt sanne ansikt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi jeg anser kritikk gjemt bak AB som feighet. Skriver man krass kritikk under nick så går det på ens "renomè" her på KG, som alle andre innlegg man skriver. Som ABer kan man slenge med leppa som man vil uten at det får konsekvenser (bortsett fra eventuell moderering hvis det går for langt).

Endret av Tabris
  • Liker 2
Skrevet

ja.. (til det med drittslenginga)

til dere som har store problemer med at jeg valgte å ignorere ab'ene, kom over det. jeg hadde spm, fikk svar. ignorerte. er det så mye å krangle om?

Skrevet

Et spørsmål: Hvorfor? La oss si at jeg aldri poster under nick, og pga. en kritisk post rettet mot deg fra meg, "krever" du å vite nicket mitt. Jeg poster med nicket mitt, og det er et nick du mest sannsynlig aldri har sett her før, og aldri vil se igjen (fordi jeg alltid poster under AB), med kun 2-3 poster registret på nicket. Hva har det da for deg å si, at jeg "sto fram" med nick?

Da får vi se forskjell på deg og alle andre.

Egentlig så tror jeg dere anonyme brukere vet svaret selv, - men dere har den kveruleringen som er veldig lett gjenkjennelige for anonyme brukere.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Hvis du leser litt nøyere så kanskje du får med deg at folk har veldig mange andre grunner til å bruke AB funksjon enn det at de er ute etter å mobbe. Bare sånn til informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...