Gjest HunterLady Skrevet 26. september 2011 #81 Skrevet 26. september 2011 det er et par ting som forundrer meg: 1. alle vil ha vekk tabuer, fordommer etc, men gud forby at noen skulle vite at akkurat DU har problemer, liker anal-sex etc. 2.alle vil hjelpe folk her inne, men ingen med nick har egne problemer. (setter det på spissen her) 3.folk tør ikke vise egne problemer, men neeeiii nei nei..DINE problemer kjære ab, de skal vi ikke dømme deg for. folk som vil ha vekk tabuer etc tør jo ikke engang vise seg med nick, de poster det såkalt skumle under ab, med en stille bønn om å ikke bli dømt nordover og ned. er det virkelig så få som skjønner at forandring må starte med en selv? lenge leve dobbelt-moralen. oooh, jeg kommer til få kjeft nå Well said. Er fortreffelig enig med deg! Jeg skulle virkelig ønske at folk flest blir ærligere snart og slutter å forsterke det perfeksjonistiske og falske samfunnet vi lever i. Tragisk at man må gjemme seg for å si at man har problemer.. 1
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #82 Skrevet 26. september 2011 Well said. Er fortreffelig enig med deg! Jeg skulle virkelig ønske at folk flest blir ærligere snart og slutter å forsterke det perfeksjonistiske og falske samfunnet vi lever i. Tragisk at man må gjemme seg for å si at man har problemer.. veit..
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #83 Skrevet 26. september 2011 Well said. Er fortreffelig enig med deg! Jeg skulle virkelig ønske at folk flest blir ærligere snart og slutter å forsterke det perfeksjonistiske og falske samfunnet vi lever i. Tragisk at man må gjemme seg for å si at man har problemer.. AB-erne her inne har fått skylda for mye, men dette tar kaka. 11
Japp Skrevet 26. september 2011 #84 Skrevet 26. september 2011 Well said. Er fortreffelig enig med deg! Jeg skulle virkelig ønske at folk flest blir ærligere snart og slutter å forsterke det perfeksjonistiske og falske samfunnet vi lever i. Tragisk at man må gjemme seg for å si at man har problemer.. Det at man skriver med nick er ikke ensbetydende med at man er ærlig og lite falsk. 5
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #85 Skrevet 26. september 2011 ingen som har sagt det heller så vidt jeg vet. nå ser ikke jeg hva ab'ene skriver, fordi jeg har ignorert det.. men vireklig, trenger man å være anonym for å komme med råd til andre? en ting er om man har en problemstilling selv som man vil ha svar på, men å svare andre eller å gi råd til andre...? jeg ville ikke drømme om å skjult meg bak ab-knappen, for det ville være det samme som å skamme meg over meg selv og mitt, samtidig som jeg ber andre om å ikke skamme seg for det dem måtte slite med. -men det er nå meg da. når det gjelder de mer delikate tingene som en eller annen gravid dame nevnte oppi her, så kan man godt poste anonym. men hele tiden? hva er folk så redd for? at folk de vet hvem er skal vite at de har problemer, i likhet med alle andre på denne kloden? hvorfor er det så stor skam blant mennesker? 1
Fluffe Skrevet 26. september 2011 #86 Skrevet 26. september 2011 Er det ikke litt rart å diskutere anonymebrukere, for så å ignorere alt de skriver? 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #87 Skrevet 26. september 2011 ingen som har sagt det heller så vidt jeg vet. nå ser ikke jeg hva ab'ene skriver, fordi jeg har ignorert det.. men vireklig, trenger man å være anonym for å komme med råd til andre? en ting er om man har en problemstilling selv som man vil ha svar på, men å svare andre eller å gi råd til andre...? jeg ville ikke drømme om å skjult meg bak ab-knappen, for det ville være det samme som å skamme meg over meg selv og mitt, samtidig som jeg ber andre om å ikke skamme seg for det dem måtte slite med. -men det er nå meg da. når det gjelder de mer delikate tingene som en eller annen gravid dame nevnte oppi her, så kan man godt poste anonym. men hele tiden? hva er folk så redd for? at folk de vet hvem er skal vite at de har problemer, i likhet med alle andre på denne kloden? hvorfor er det så stor skam blant mennesker? Litt dumt å spørre AB om det og ikke kunne lese svaret fordi du har ignorert AB... 5
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #88 Skrevet 26. september 2011 Er det ikke litt rart å diskutere anonymebrukere, for så å ignorere alt de skriver? ignorerte de for en time eller så siden, etter råd fra nozM og mallory. har vel litt dobbelt-moral jeg og da..
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #89 Skrevet 26. september 2011 ignorerte de for en time eller så siden, etter råd fra nozM og mallory. har vel litt dobbelt-moral jeg og da.. Og du bare fortsetter og fortsetter.
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #90 Skrevet 26. september 2011 jeg svarte på japp sitt innlegg forresten.
Japp Skrevet 26. september 2011 #91 Skrevet 26. september 2011 ingen som har sagt det heller så vidt jeg vet. nå ser ikke jeg hva ab'ene skriver, fordi jeg har ignorert det.. men vireklig, trenger man å være anonym for å komme med råd til andre? en ting er om man har en problemstilling selv som man vil ha svar på, men å svare andre eller å gi råd til andre...? jeg ville ikke drømme om å skjult meg bak ab-knappen, for det ville være det samme som å skamme meg over meg selv og mitt, samtidig som jeg ber andre om å ikke skamme seg for det dem måtte slite med. -men det er nå meg da. når det gjelder de mer delikate tingene som en eller annen gravid dame nevnte oppi her, så kan man godt poste anonym. men hele tiden? hva er folk så redd for? at folk de vet hvem er skal vite at de har problemer, i likhet med alle andre på denne kloden? hvorfor er det så stor skam blant mennesker? Som et eksempel så har jeg ingen som helst interesse for at folk skal forstå at jeg og samboeren har problemer om noe. Det kan være ting som er vanskelig som jeg ikke vil at andre skal skjønne, rett og slett fordi at alle trenger ikke vite alt om meg! Noen ganger må man lufte problemer som man ikke vil at andre skal vite om. Noen bor på små steder hvor bygdesladderen går fort hvis man først blir avslørt. Derfor er AB ypperlig for meg noen ganger! Det var forøvrig HunterLady som skrev noe om falskhet. 3
Gjest strykebrett Skrevet 26. september 2011 #92 Skrevet 26. september 2011 ingen som har sagt det heller så vidt jeg vet. nå ser ikke jeg hva ab'ene skriver, fordi jeg har ignorert det.. men vireklig, trenger man å være anonym for å komme med råd til andre? en ting er om man har en problemstilling selv som man vil ha svar på, men å svare andre eller å gi råd til andre...? jeg ville ikke drømme om å skjult meg bak ab-knappen, for det ville være det samme som å skamme meg over meg selv og mitt, samtidig som jeg ber andre om å ikke skamme seg for det dem måtte slite med. -men det er nå meg da. når det gjelder de mer delikate tingene som en eller annen gravid dame nevnte oppi her, så kan man godt poste anonym. men hele tiden? hva er folk så redd for? at folk de vet hvem er skal vite at de har problemer, i likhet med alle andre på denne kloden? hvorfor er det så stor skam blant mennesker? Dette er blitt grundig forklart opptil flere ganger lenger oppe her i tråden. Selv om det man svarer ikke nødvendigvis er flaut i seg selv så kan det være at man kan bli gjenkjent på grunn av det. Mange ønsker ikke å få brukeren sin gjenkjent som sin virkelige person. Dette kan både være fordi man deler ting som er personlige, eller fordi man kanskje har meninger man ikke vil gå ut med blandt folk man kjenner fordi det ville blitt uglesett, eller fodi kanskje det identifiserer mann/barn eller andre uskyldig tredjeparter. Det er mange grunner til at man kan ønske å ikke bli gjenkjent, og det trenger absolutt ikke å ha noe med å "skamme seg over problemer" å gjøre. Og selv om man ikke skammer seg over å ha problemer, så vil man vel ogte ikke at de skal offentliggjøres på nett heller, en del ting er faktisk private.
Fluffe Skrevet 26. september 2011 #93 Skrevet 26. september 2011 ignorerte de for en time eller så siden, etter råd fra nozM og mallory. har vel litt dobbelt-moral jeg og da.. Så du lager en tråd for klage og spørre de anonyme, for så å høre på noen anti anonyme og ignorere de tråden handler om? 6
Grønt blad Skrevet 26. september 2011 #94 Skrevet 26. september 2011 For dere som vil lese flere diskusjoner om AB-funksjonen. Her er syv sider med diskusjon: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587879&st=0
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #95 Skrevet 26. september 2011 Dette er blitt grundig forklart opptil flere ganger lenger oppe her i tråden. Selv om det man svarer ikke nødvendigvis er flaut i seg selv så kan det være at man kan bli gjenkjent på grunn av det. Mange ønsker ikke å få brukeren sin gjenkjent som sin virkelige person. Dette kan både være fordi man deler ting som er personlige, eller fordi man kanskje har meninger man ikke vil gå ut med blandt folk man kjenner fordi det ville blitt uglesett, eller fodi kanskje det identifiserer mann/barn eller andre uskyldig tredjeparter. Det er mange grunner til at man kan ønske å ikke bli gjenkjent, og det trenger absolutt ikke å ha noe med å "skamme seg over problemer" å gjøre. Og selv om man ikke skammer seg over å ha problemer, så vil man vel ogte ikke at de skal offentliggjøres på nett heller, en del ting er faktisk private. jeg vet det, og etter at jeg hadde fått med meg mesteparten av det, essensen om du vil, valgte jeg å ignorere ab'ene, etter råd fra andre.. men jeg har likefullt lov til å svare på min egen tråd. (vet at du ikke var den som påpekte det at jeg fortsatte å skrive her, bare nevner det)
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #96 Skrevet 26. september 2011 Så du lager en tråd for klage og spørre de anonyme, for så å høre på noen anti anonyme og ignorere de tråden handler om? greit for deg at jeg skriver på egen tråd eller?? som sagt tidligrere, fikk svar på det jeg lurte på, deretter råd om å ignorere..så da gjorde jeg det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #97 Skrevet 26. september 2011 greit for deg at jeg skriver på egen tråd eller?? som sagt tidligrere, fikk svar på det jeg lurte på, deretter råd om å ignorere..så da gjorde jeg det. Det virker bare veldig dumt nå som du har løst problemet. 4
Fluffe Skrevet 26. september 2011 #98 Skrevet 26. september 2011 (endret) greit for deg at jeg skriver på egen tråd eller?? som sagt tidligrere, fikk svar på det jeg lurte på, deretter råd om å ignorere..så da gjorde jeg det. Ja du får sitte å diskutere med alle som er enig med deg :-) Veldig godt råd(not) Endret 26. september 2011 av mirandaa 6
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #99 Skrevet 26. september 2011 Ja du får sitte å diskutere med alle som er enig med deg :-) Veldig godt råd(not) synes det bare er hets ute og går jeg..især etter at jeg sa at jeg hadde ignorert de anonyme.. jaja.. 1
Gjest Prozac Skrevet 26. september 2011 #100 Skrevet 26. september 2011 Det virker bare veldig dumt nå som du har løst problemet. Helt enig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå