Gå til innhold

anonyme brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa ikke at det er anonyme brukere på nettforum som er ene og alene det som er feil med samfunnet i mine øyne. Men at de bidrar er det jo ingen tvil om. Det blir enklere å slenge dritt og det blir raskt slik at problemer blir pinlige. Noen problemer er litt pinlige, men mange ting innen sex, samliv&relasjoner og barn&familie bør ikke være det.

Det er forskjell fra person til person hva som oppfattes som pinlig og som ikke trenger å være allmenn kjent. Noen personer er åpen (som deg), mens andre er mer lukket (som meg) og bruker AB funksjonen på forskjellige vis.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Nei og nei, en tråd om anonyme brukere! Så fantastisk nytt og friskt! :jepp:

JA ikke sant. Akkurat det vi trengte, ny uke - nye muligheter.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det var en gang i tiden at dette forumet ikke hadde anonym bruker. Det var derimot gjesteposter nesten over alt. På den tiden - da dette herjet som verst ble jeg så plaget av en eller flere gjester at jeg slettet meg. Jeg registrerte meg igjen da mesteparten av KG ble stengt for gjesteposting og AB ble innført.

AB'ere som kun er ute etter å lage kvalme - de få som er det - rapporter dem. De risikerer etterhvert å få slettet brukeren og bli utestengt. Ingen vil tilbake til den tiden da det var gjestene som ingen kunne utestenge som regjerte her. Prisen for det er anonym bruker.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er forskjell fra person til person hva som oppfattes som pinlig og som ikke trenger å være allmenn kjent. Noen personer er åpen (som deg), mens andre er mer lukket (som meg) og bruker AB funksjonen på forskjellige vis.

Jeg er ikke så dum at jeg tror at alle er like åpen eller like lukkede. Men en liten tankevekker er kanskje at de som er lukkede kanskje ikke hadde følt behov for å være lukkede dersom det hadde vært klare signaler om at det ikke er pinlig å ha fødselsdepresjon/ha psykiske problemer/like fisting/analsex etc etc?

Selvsagt skal man kunne velge selv hvor mye man vil dele av seg selv, men jeg tror en del er anonyme nettopp fordi de føler at de ikke vil bli "godtatt" i ettertid dersom de står fram med nick. Noe som dessverre er tilfellet også i mange saker.

Skrevet

Jeg er ikke så dum at jeg tror at alle er like åpen eller like lukkede. Men en liten tankevekker er kanskje at de som er lukkede kanskje ikke hadde følt behov for å være lukkede dersom det hadde vært klare signaler om at det ikke er pinlig å ha fødselsdepresjon/ha psykiske problemer/like fisting/analsex etc etc?

Selvsagt skal man kunne velge selv hvor mye man vil dele av seg selv, men jeg tror en del er anonyme nettopp fordi de føler at de ikke vil bli "godtatt" i ettertid dersom de står fram med nick. Noe som dessverre er tilfellet også i mange saker.

De alle fleste vil f eks ikke legge ut detaljerte beskrivelser av sexen de har under nick. Er det vanskelig å forstå?

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

De alle fleste vil f eks ikke legge ut detaljerte beskrivelser av sexen de har under nick. Er det vanskelig å forstå?

Jeg har aldri sagt at det er vanskelig å forstå. ;)

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å legge ut om sex livet mitt når folk kan gjette hvem jeg er. Vi har også noen brukere her på forumet som har en tedens til å dra opp ting fra andre tråder og bruke det negativt mot den som skrev det.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å legge ut om sex livet mitt når folk kan gjette hvem jeg er. Vi har også noen brukere her på forumet som har en tedens til å dra opp ting fra andre tråder og bruke det negativt mot den som skrev det.

Jeg skrev jo også det du sier her nederst i innlegget mitt. Så ja, jeg er klar over hvordan ting fungerer.

Men det burde ikke være slik. Mener jeg. :)

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Phaedra,mod

Skrevet

mooohahaha 9 sider siden jeg var her sist .

Skrevet

Jeg skrev jo også det du sier her nederst i innlegget mitt. Så ja, jeg er klar over hvordan ting fungerer.

Men det burde ikke være slik. Mener jeg. :)

Jeg personlig mener det er en uting å legge ut om sexlivet sitt når det ikke da bare omhandler meg. Jeg vet mannen min overhode ikke vil jeg skal legge ut om sexlivet vårt med registrert nick og det respekterer jeg.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå skal det jo ikke stikkes under en stol at tråder hvor bare anonyme brukere diskuterer med hverandre jo kan være ganske artige å være vitne til :fnise:

Ikke nødvendigvis mht trådenes innholde, men det surrealistiske ved at den ene anonyme angiper den andre anonyme og får støtte fra den tredje anonyme :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Nå skal det jo ikke stikkes under en stol at tråder hvor bare anonyme brukere diskuterer med hverandre jo kan være ganske artige å være vitne til :fnise:

Ikke nødvendigvis mht trådenes innholde, men det surrealistiske ved at den ene anonyme angiper den andre anonyme og får støtte fra den tredje anonyme :fnise:

:skratte: ghost-hunting.

Skrevet

Jeg har ikke noe interesse for at hele bygda hvor jeg bor skal få vite (hvis det hadde vært tilfelle) at jeg har fødselsdepresjoner/har psykiske problemer/liker fisting/analsex etc. Men jeg kan likevel ha behov for å lufte meg og da er KG fint sted å være, siden man kan spørre om ting helt anonymt med å bruke AB.

Jeg har ikke noe problemer med at mine nærmeste får vite om jeg får en fødselsdepresjon eller har psykiske problemer, men jeg vil ikke at alle kan ha mulighet til å finne ut at jeg har det. Og jeg har overhodet ikke noe behov for at noen som helst skal vite noe om sexlivet mitt (for det er noe som er veldig privat for meg), men jeg kan likevel ha behov for å spørre om råd som AB her inne.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg leser en tråd så er det sjelden jeg henger meg opp i hvem som skriver hva. Jeg kommenterer innlegg og diskuterer uansett om det er Kari, Per eller Anonym som har skrevet innlegget. Jeg skjønner ikke hva det er slags oppheng dere har som trenger å vite hvem som skriver hva hele tida. Iblant er det rotete, ja, og derfor har også mange AB-ere bedt om en funksjon som skiller AB-ere fra hverandre i den enkelte tråd. Men i de fleste tråder så spiller det ingen rolle hvem som sier hva. Man diskuterer da sak, ikke person.

• Liker 6
Skrevet

Når jeg leser en tråd så er det sjelden jeg henger meg opp i hvem som skriver hva. Jeg kommenterer innlegg og diskuterer uansett om det er Kari, Per eller Anonym som har skrevet innlegget. Jeg skjønner ikke hva det er slags oppheng dere har som trenger å vite hvem som skriver hva hele tida. Iblant er det rotete, ja, og derfor har også mange AB-ere bedt om en funksjon som skiller AB-ere fra hverandre i den enkelte tråd. Men i de fleste tråder så spiller det ingen rolle hvem som sier hva. Man diskuterer da sak, ikke person.

De som har problemer med at folk skriver som AB, klarer åpenbart ikke å forholde seg utelukkende til hva som sies, uten å kunne "vurdere" utsagnet på grunnlag av hva de synes om brukeren.

Noe som også er grunnen til at enkelte har gått over til å skrive mer eller mindre 100% som AB.

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

De som har problemer med at folk skriver som AB, klarer åpenbart ikke å forholde seg utelukkende til hva som sies, uten å kunne "vurdere" utsagnet på grunnlag av hva de synes om brukeren.

Noe som også er grunnen til at enkelte har gått over til å skrive mer eller mindre 100% som AB.

Dette er nok helt sant. De som hevder at det finnes et utbredt negativt klikkesystem her inne hevder jo også at en ny bruker som lager en tråd om et emne ikke får noen svar før en "kjendis" tilfeldigvis ramler innom tråden og kommenterer den.

Jeg tror ikke at alle brukere er slik, men at noen oppfører seg sånn har jeg selv sett. Det er trist.

Skrevet

Jeg har faktisk mer enn 145000 plusser!

• Liker 3
Skrevet

Hvis folk bruker AB for å slippe at tråden kommer i "mine innlegg", vil jeg si at det er misbruk av AB funksjonen

• Liker 2
Skrevet

Hvis folk bruker AB for å slippe at tråden kommer i "mine innlegg", vil jeg si at det er misbruk av AB funksjonen

Hva er straffen for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...