AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #61 Skrevet 26. september 2011 Egentlig ganske morsomt at det kommer nye brukere inn her for å fortelle hvordan forumet skal styres. Er ikke det ganske frekt? Hadde de enda sagt hvordan det skal styres! Nei de forteller oss hvordan vi skal bruke forumet. Og det er jævla frek, ja. 6
MalloryK Skrevet 26. september 2011 #62 Skrevet 26. september 2011 Velommen til en bedre opplevelse på KG :-) Hvis det er noe du allikevel vil se som AB har skrevet, så klikker du bare på "vis uansett". Nå slipper du all drittslengingen som er i alle tråder, man får med seg de seriøse og skikkelige svarene uten å måtte skrolle 3 meter nedover fordi all dritet 1
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2011 #63 Skrevet 26. september 2011 For ikke å snakke om det usedvanlig irriterende språket. det er akkuratt DET jeg mente oppiher! mange ab`er er ikke redde for å komme med personangrep! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #64 Skrevet 26. september 2011 Velommen til en bedre opplevelse på KG :-) Hvis det er noe du allikevel vil se som AB har skrevet, så klikker du bare på "vis uansett". Nå slipper du all drittslengingen som er i alle tråder, man får med seg de seriøse og skikkelige svarene uten å måtte skrolle 3 meter nedover fordi all dritet Ironisk nok er det slike som deg, som slenger mest dritt på forumet. 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #65 Skrevet 26. september 2011 Velommen til en bedre opplevelse på KG :-) Hvis det er noe du allikevel vil se som AB har skrevet, så klikker du bare på "vis uansett". Nå slipper du all drittslengingen som er i alle tråder, man får med seg de seriøse og skikkelige svarene uten å måtte skrolle 3 meter nedover fordi all dritet Hahaha!
Gjest Moulu Skrevet 26. september 2011 #66 Skrevet 26. september 2011 Velommen til en bedre opplevelse på KG :-) Hvis det er noe du allikevel vil se som AB har skrevet, så klikker du bare på "vis uansett". Nå slipper du all drittslengingen som er i alle tråder, man får med seg de seriøse og skikkelige svarene uten å måtte skrolle 3 meter nedover fordi all dritet jeg har gjort det.. men jeg orker ikke jeg. lar de drive på, jeg ser det jo ikke uansett :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #67 Skrevet 26. september 2011 jeg har gjort det.. men jeg orker ikke jeg. lar de drive på, jeg ser det jo ikke uansett :gjeiper: Så fint, da! Så får vi bare håpe at alle andre som irriterer seg over AB gjør det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #68 Skrevet 26. september 2011 Nå skal jeg lage mange morsomme og interessante tråder som AB! 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #69 Skrevet 26. september 2011 det er akkuratt DET jeg mente oppiher! mange ab`er er ikke redde for å komme med personangrep! Vel, nå hetser jo du alle som velger å skrive som AB da. Er det ikke tenkelig at noen av dem tar det personlig? 4
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2011 #70 Skrevet 26. september 2011 Vel, nå hetser jo du alle som velger å skrive som AB da. Er det ikke tenkelig at noen av dem tar det personlig? jeg kritiserer så langt ifra alle anonyme! du får ta å lese innlegg #57 igjen
Gjest strykebrett Skrevet 26. september 2011 #71 Skrevet 26. september 2011 hehe, det går nok greit.. det er jo fullt mulig å ha privatliv selv om man har nick. herreguuud, det er jo bare å la være å legge ut bilder, personlig info etc om seg selv. Nei, det er faktisk ikke så enkelt. Om man forteller litt historier (for eksempel i "ditt fjærneste øyeblikk, eller fortell om en dårlig date-tråden) så er det relativt lett å koble opp mot person dersom man leser og kjenner igen historien til venninna/søstra/mora si. Se så for deg at samme bruker har svart med personlige erfaringer i en "hvordan bli kvitt klamydia"-tråd. Har du så vanskelig for å skjønne at personen ikke vil bli gjenkjent og få alle innleggene sine koblet opp mot hverandre? Jeg er glad for at AB finnes. Bruker den skjelden selv, men jeg skjønner at vi hadde hatt et mye mer kjedelig forum der folk ikke hadde turt å fortelle og si så mye om seg. Og det har hendt seg at jeg har kunnet komme med behjelpende svar i tråder jeg aldri hadde svart i om det ikke var for AB-funksjonen.
Japp Skrevet 26. september 2011 #72 Skrevet 26. september 2011 som nozM og mallory sa, ignorere de anonyme. Hvis dere ignorerer alle som skriver som AB så vil vel den tråden gi liten mening for dere? Jeg skriver selv som AB fra tid til annen. Det er fordi jeg ikke vil bli kjent igjen, fordi jeg vet at folk som kjenner meg er inne her også. Det er nesten umulig å bli kjent igjen basert på ett innlegg, men hvis man i en tråd skriver litt om seg selv, en annen tråd litt om kjæresten, i en tredje litt om jobben, i den fjerde om småproblemer man har så kan folk lett finne ut hvem du er hvis de ser på alle innleggene dine under et. Det hadde nok blitt et forholdsvis labert forum uten AB muligheten. 5
MalloryK Skrevet 26. september 2011 #73 Skrevet 26. september 2011 Forteller du vitser som AB også? Eller hvis du skal male huset, spør du om hjelp som AB? 1
Japp Skrevet 26. september 2011 #74 Skrevet 26. september 2011 Forteller du vitser som AB også? Eller hvis du skal male huset, spør du om hjelp som AB? Hvis det er meg du spør, så nei. Men jeg er gravid, og jeg ville for eksempel ikke skrevet termindato og hvilke sykehuset jeg skal føde på, om hvilke plager jeg har i svangerskapet og hvilket kjønn vi venter med nick. Rett og slett fordi at jeg ikke vil at noen jeg kjenner skal kunne koble sammen disse opplysnignene og skjønne hvem som er bak dette nicket. Er det problematisk for dere? 2
MalloryK Skrevet 26. september 2011 #75 Skrevet 26. september 2011 Det er ikke det tråden handler om. Er det pinlige/ømfintlige temaer, så selvfølgelig skjønner jeg at man vil være anonym. Men er det nødvendig å være anonym for å fortelle en vits? 1
Satellites Skrevet 26. september 2011 #76 Skrevet 26. september 2011 ...men spiller det igjen noen rolle om noen forteller en vits uten nick? 2
MalloryK Skrevet 26. september 2011 #77 Skrevet 26. september 2011 Er det pinlig å fortelle vitser da? 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #78 Skrevet 26. september 2011 heeey. ikke snakk stygt om meg. jeg har personlighetsforstyrrelse. har flere personligheter. i dag er jeg anna. i morgen er jeg jens 1
Gjest strykebrett Skrevet 26. september 2011 #79 Skrevet 26. september 2011 Er det pinlig å fortelle vitser da? Ikke nødvendigvis, men det kan jo hende at det er en vits edkommende har funnet på selv, eller an vits han/hun pleier å fortelle og at man derfor vil være anonym slik at man ikke skal bli kjent igjen. Om noen forteller en vits anonymt.. hva er egentlig problemet?
Satellites Skrevet 26. september 2011 #80 Skrevet 26. september 2011 (endret) Handler ikke om at det er pinlig, men det jeg ikke klarer å forstå er hvordan du kan irritere deg over at du ikke vet hvilken bruker som postet vitsen. Endret 26. september 2011 av Satellites 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå