Gå til innhold

anonyme brukere

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir alltid overrasket over hvor frekke folk føler de kan være mot AB, bare fordi det ikke er et brukernavn man kan kjenne igjen.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker AB når:

*jeg ikke vil at tråden skal legge seg på mine innlegg, fordi det er en tråd jeg ikke har behov for å følge med på (Sånn som denne ;) )

*når jeg utleverer meg og er redd for å bli gjenkjent

*om jeg vil inn å kommentere mer på en tråd jeg allerede har kommenters som min bruker, men kommentaren min ble "lost in space" fordi så mange hadde svart over kort tid... Da hender det faktisk jeg linker til min egen tråd og skriver "enig" :fnise::sjenert:

*og så om jeg en og annen gang skulle finne på å svare litt frekt om noen har vert helt bak mål....som regel tørr jeg det med min egen bruker, spørst litt på situasjenen ;)

når det gjelder det første argumentet ditt så kan du gå inn på "administrer innlegg" eller hva det heter, og skjule forumet du prater/pratet på.

nr 2. hvorfor er du redd for å bli gjenkjent? og av hvem?

nr 3 gidder jeg ikke kommentere, og nr 4: hva med å stå for det du sier? for alt du vet husker folk deg og setter pris på det du skriver, synes det er tøft av deg å snakke rett fra levra etc.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir alltid overrasket over hvor frekke folk føler de kan være mot AB, bare fordi det ikke er et brukernavn man kan kjenne igjen.

Jeg og. Det er rene mobbingen fra enkelte.

• Liker 6
Skrevet

Jeg og. Det er rene mobbingen fra enkelte.

hvis dere ab'ere føler dere mobbet, hvorfor poster dere som ab da??

• Liker 2
Skrevet

Fordi de liker å krangle

• Liker 2
Skrevet

Det er jo dere som driter dere ut, ikke de som poster som ab. Jeg bryr meg vel ikke om om du mobber meg, men du synes kanskje det er greit å mobbe? Men det er som sagt lov å skrive som AB, så hvorfor skal du kritisere de som gjør det?

• Liker 4
Skrevet

for min del så er det slik at jeg liker å "kjenne igjen" folk. nei, jeg vet ikke hvem du er, men på forum så er det greit å hvem du er allikevel. (nettbasis) selv om det ikke har noe å si for deg, så her det noe å si for meg, og for mange andre.

pluss at det er hyggelig å bli kjent med folk.

Men så er det kanskje ikke alle som ønsker å bli "kjent igjen" eller bli kjent med noen her inne?

Jeg ser overhodet ikke greia med å irritere seg grønn over at folk poster som AB, jeg legger ikke mer merke til det enn de som har nick. Det er MYE mer irriterende når tråder sporer av fordi noen skal gnåle om at folk er AB isteden for å svare på det det spørres etter. Er det noen som er for frekke - rapporter det eller overse det.

• Liker 5
Skrevet

Nop, det skal vere et forum for KUN AB'ere, så kan du gå dit istedet. :fnise:

Jeg har det helt fint her, jeg, det er ikke jeg som klager.

• Liker 4
Skrevet

Det er jo dere som driter dere ut, ikke de som poster som ab. Jeg bryr meg vel ikke om om du mobber meg, men du synes kanskje det er greit å mobbe? Men det er som sagt lov å skrive som AB, så hvorfor skal du kritisere de som gjør det?

hey hey heyyy, "du synes kanskje det er greit å mobbe"??? :kjefte: :kjefte:

jeg synes IKKE det er greit å mobbe, men det er faen hakke lov til å si ifra, samt si meningen sin!

• Liker 2
Skrevet

for min del så er det slik at jeg liker å "kjenne igjen" folk. nei, jeg vet ikke hvem du er, men på forum så er det greit å hvem du er allikevel. (nettbasis) selv om det ikke har noe å si for deg, så her det noe å si for meg, og for mange andre.

pluss at det er hyggelig å bli kjent med folk.

så hvorfor bli medlem? hvis man bare skal droppe innom for å få et råd, hvorfor ikke bare være gjest?

• Liker 1
Skrevet

så hvorfor bli medlem? hvis man bare skal droppe innom for å få et råd, hvorfor ikke bare være gjest?

Det er langt fra alle tråder man kan poste som gjest i...

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg er helt enig med deg molulu!

men det har blitt laget vanvittig mange liknene tråder, og det er fremdeles like mange anonyme...

jeg pleier som oftest bare å hoppe over hva de skriver i tråder jeg, såsant de ikke quoter meg da!

• Liker 2
Skrevet

Det er langt fra alle tråder man kan poste som gjest i...

nei vel.

Skrevet

hey hey heyyy, "du synes kanskje det er greit å mobbe"??? :kjefte: :kjefte:

jeg synes IKKE det er greit å mobbe, men det er faen hakke lov til å si ifra, samt si meningen sin!

Det ser sånn ut i det første innlegget ditt, i og med at du insinuerer at det er den som blir mobbet sin feil at h*n blir mobbet. Da er det bare å slutte å poste som AB, så blir man ikke mobbet. Det er faktisk lov å skrive som AB, men ikke lov til å mobbe, lille venn. :)

• Liker 2
Skrevet

når det gjelder det første argumentet ditt så kan du gå inn på "administrer innlegg" eller hva det heter, og skjule forumet du prater/pratet på.

nr 2. hvorfor er du redd for å bli gjenkjent? og av hvem?

nr 3 gidder jeg ikke kommentere, og nr 4: hva med å stå for det du sier? for alt du vet husker folk deg og setter pris på det du skriver, synes det er tøft av deg å snakke rett fra levra etc.

1: Å, det viste jeg ikke om :) Er ikke så god på alt dette her ;)

2: om jeg svarer i en tråd der jeg forteller om noe i livet mitt foreksempel. Da er jeg redd for at noen jeg kjenner skal snappe det opp, og gjenkjenne med. Jeg har dagbok her inne og har blitt gjenkjent av en vennenne før, så er kjemperedd for at det sksl skje igjen, for det er ikke morro å måtte bytte bruker når en har vert her lenge :sjenert:

4: jeg gjør det i 95% av tilfellene ;) Er bare en og annen sjelden gang jeg føler for å gjeme meg bak AB ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver konstant som anonym bruker. Hvorfor?

Rett og slett fordi jeg har et kjent navn. Hvis noen leser flere av mine innlegg, er det lett å sette ting i sammenheng, og dermed er det også lett for andre å finne ut hvem jeg er. Det har jeg ikke lyst til.

Når det er sagt så oppfører jeg meg alltid fint, jeg verken mobber eller skriver stygge/upassende ting. Jeg har heller intet behov for å bli personlig kjent med folk her, og jeg skriver ikke nok til at folk ville lagt spesielt merke til nicket mitt uansett.

Likevel er jeg litt paranoid, og jeg vil helst ha dette som fristed. Plager det virkelig folk SÅ mye?

• Liker 6
Skrevet

jeg er helt enig med deg molulu!

men det har blitt laget vanvittig mange liknene tråder, og det er fremdeles like mange anonyme...

jeg pleier som oftest bare å hoppe over hva de skriver i tråder jeg, såsant de ikke quoter meg da!

kunne ha gjort det ja... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

nei vel.

Nei, så hva mener du man skal gjøre da?

• Liker 2
Skrevet

Bare ignorer AB, det har jeg gjort for lenge siden, forumet ble mye mer ryddig og koselig da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...