Gå til innhold

anonyme brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

mulig det er meg som er litt kravstor, men jeg synes det er slitsomt med et lass anonyme brukere." hei, jeg er ab nr 1" "ab 4 her". etc

hvorfor kan ikke kg gjøre slik at en må være medlem for å debattere her?

jeg personlig synes det er greit å vite hvem man snakker med, at ikke folk gjemmer seg bak ab.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det er meg som er litt kravstor, men jeg synes det er slitsomt med et lass anonyme brukere." hei, jeg er ab nr 1" "ab 4 her". etc

jeg personlig synes det er greit å vite hvem man snakker med, at ikke folk gjemmer seg bak ab.

Man må jo være medlem for å bruke AB.

Jeg stemmer heller for at AB kun er tilgjengelig i sex/samliv-forumene og skråblikk/generaliseringer.

• Liker 6
Skrevet

uhhh, pass deg , nå kommer du til å få tusen svar av AB som skjeller deg ut for å ikke ta privatlivet deres på alvor .

Men jeg er fullstendig enig med deg .

• Liker 3
Skrevet

Man må jo være medlem for å bruke AB.

Jeg stemmer heller for at AB kun er tilgjengelig i sex/samliv-forumene og skråblikk/generaliseringer.

å, må man? det visste jeg ikke. antok at man ikke var medlem jeg. (vet at medlemmer også kan poste ab) my bad..

men uansett, jeg synes "alle" er ab her omtrent..

• Liker 2
Skrevet

uhhh, pass deg , nå kommer du til å få tusen svar av AB som skjeller deg ut for å ikke ta privatlivet deres på alvor .

Men jeg er fullstendig enig med deg .

hehe, det går nok greit.. det er jo fullt mulig å ha privatliv selv om man har nick. herreguuud, det er jo bare å la være å legge ut bilder, personlig info etc om seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Det blir merket med gjest_... dersom man ikke er medlem. Jeg selv bruker AB i de tilfellene jeg frykter at noen skal kjenne meg igjen ettersom jeg ikke ønsker at mine venner skal vite at jeg er meg på kg.

• Liker 2
Skrevet

Om KG fjerner muligheten til å poste som AB, faller trafikken her kraftig og det vet KG. Det er derfor de ikke har begrenset det.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor bare sex/samliv da? Syns det å stille spørsmål om rumpekløe og væske som renner fra bryst er like flaut (og kanskje privat) som det å ikke klare å komme uten vibrator.

• Liker 6
Skrevet (endret)

det er et par ting som forundrer meg:

1. alle vil ha vekk tabuer, fordommer etc, men gud forby at noen skulle vite at akkurat DU har problemer, liker anal-sex etc.

2.alle vil hjelpe folk her inne, men ingen med nick har egne problemer. (setter det på spissen her)

3.folk tør ikke vise egne problemer, men neeeiii nei nei..DINE problemer kjære ab, de skal vi ikke dømme deg for.

folk som vil ha vekk tabuer etc tør jo ikke engang vise seg med nick, de poster det såkalt skumle under ab, med en stille bønn om å ikke bli dømt nordover og ned.

er det virkelig så få som skjønner at forandring må starte med en selv?

lenge leve dobbelt-moralen.

oooh, jeg kommer til få kjeft nå :fnise:

Endret av Moulu
  • Liker 5
Skrevet

De eneste gangene jeg har brukt anonymbruker-knappen er når jeg svarer på noe veldig personlig. Om jeg vet at jeg lett kan bli gjenkjent bruker jeg altså AB av og til. Men ellers er jeg enig. Er synd at så mange gjemmer seg bak AB.

Skrevet

I enkelte tilfeller så synes jeg det er OK med anonym bruker for å skjerme familie og kjente o.l, men til de som er kroniske på å huke av på AB kan jo egentlig bare la være og ha en profil her i det hele tatt og bare bruke gjest. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg får bare lyst til å bruke AB enda mer av sånne tråder. :gjeiper:

• Liker 10
Skrevet

Jeg får bare lyst til å bruke AB enda mer av sånne tråder. :gjeiper:

:klappe:

Skrevet

Jeg skjønner ikke argumentet med at du vil vite hvem du diskuterer med - du vet ikke hvem jeg er uansett. Hvorfor spiller det noen rolle om jeg poster som AB eller ikke? Du vet jo like lite hvem du snakker med uansett.

Jeg er nesten like anonym når jeg poster med nick som uten, men jeg ønsker ikke at alle innleggene jeg skriver skal samles på profilen min, derfor bruker jeg AB i blant.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg synes det gjør forumet mye dårligere at man tillater folk å poste som anonym.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke argumentet med at du vil vite hvem du diskuterer med - du vet ikke hvem jeg er uansett. Hvorfor spiller det noen rolle om jeg poster som AB eller ikke? Du vet jo like lite hvem du snakker med uansett.

Jeg er nesten like anonym når jeg poster med nick som uten, men jeg ønsker ikke at alle innleggene jeg skriver skal samles på profilen min, derfor bruker jeg AB i blant.

for min del så er det slik at jeg liker å "kjenne igjen" folk. nei, jeg vet ikke hvem du er, men på forum så er det greit å hvem du er allikevel. (nettbasis) selv om det ikke har noe å si for deg, så her det noe å si for meg, og for mange andre.

pluss at det er hyggelig å bli kjent med folk.

• Liker 2
Skrevet

Merkelig hvor lett det er for enkelte å klage på anonymbruker og kalle de frekke, så er de minste like frekke selv, om ikke mer.

Bare i dag har jeg sett en bruker svare anonymbrukr frekt i noen tråder og jeg ser en annen bruker har en signatur mot anonyme og som jeg selv har sett har svart anonyme frekt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker AB når:

*jeg ikke vil at tråden skal legge seg på mine innlegg, fordi det er en tråd jeg ikke har behov for å følge med på (Sånn som denne ;) )

*når jeg utleverer meg og er redd for å bli gjenkjent

*om jeg vil inn å kommentere mer på en tråd jeg allerede har kommenters som min bruker, men kommentaren min ble "lost in space" fordi så mange hadde svart over kort tid... Da hender det faktisk jeg linker til min egen tråd og skriver "enig" :fnise::sjenert:

*og så om jeg en og annen gang skulle finne på å svare litt frekt om noen har vert helt bak mål....som regel tørr jeg det med min egen bruker, spørst litt på situasjenen ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...