ninuska_ Skrevet 9. desember 2011 #161 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg var på date med en gammel flamme. Det hele var hyggelig, jeg følte ingen spesiell kjemi. Toget hans kom, plutselig stod han med tunga nedi munnen min og sa hvor glad han var i meg. Han hoppet på toget. Og det tikket inn en melding: Jeg burde kanskje si det nå.. jeg har dame. Endret 18. desember 2015 av ninuska_ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #162 Del Skrevet 9. desember 2011 Disse historiene må jo være diktet opp. Blir deprimert av å lese. Disse mennene klarer å få date. Men jeg klarer ikke og jeg er ikke en brøkdel så fjærn som disse mennene. Må jo være noe rimelig galt med meg :/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #163 Del Skrevet 9. desember 2011 Disse historiene må jo være diktet opp. Blir deprimert av å lese. Disse mennene klarer å få date. Men jeg klarer ikke og jeg er ikke en brøkdel så fjærn som disse mennene. Må jo være noe rimelig galt med meg :/ På meg har historiene bare finfin virkning, hvis dette her er konkurransen, da må det vel gå ganske lett? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #164 Del Skrevet 9. desember 2011 Disse historiene må jo være diktet opp. Blir deprimert av å lese. Disse mennene klarer å få date. Men jeg klarer ikke og jeg er ikke en brøkdel så fjærn som disse mennene. Må jo være noe rimelig galt med meg :/ prøv nettdating 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 9. desember 2011 #165 Del Skrevet 9. desember 2011 lol skriver senere x) må komme på en først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #166 Del Skrevet 9. desember 2011 Disse historiene må jo være diktet opp. Blir deprimert av å lese. Disse mennene klarer å få date. Men jeg klarer ikke og jeg er ikke en brøkdel så fjærn som disse mennene. Må jo være noe rimelig galt med meg :/ #136 er iallefall helt sann. Dessverre, må jeg tillegge. Jeg trodde heller ikke at han var fjern, før jeg stod i rollen som traumatiserende monster. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, iallefall. Dette sier kun noe om menneskene som er omtalt. Og historiene bør egentlig, mer enn noe annet,være et bilde på at man ikke alltid kan vite hvordan et menneske er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #167 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg var på date med en gammel flamme. Det hele var hyggelig, jeg følte ingen spesiell kjemi. Toget hans kom, plutselig stod han med tunga nedi munnen min og sa hvor glad han var i meg. Han hoppet på toget. Og det tikket inn en melding: Jeg burde kanskje si det nå.. jeg har dame. En annen date er faktisk den jeg ler mest av den dag i dag. Jeg møtte en gutt gjennom bekjente, og vår første date var hos han. For det første, parfymen hans var forferdelig. Den gjorde meg kvalm, men han var en utrolig hyggelig gutt. Vi så film, og han begynte å tafse. Helt uten videre etter 20 minutter. Vi hadde sex, uten at jeg vet hvordan jeg gikk med på det. Vel vel.. jeg angrer den dag i dag. Han fomlet, han skaller meg ned og bet meg i tunga mens han vasket ansiktet mitt. Han klasket skikkelig til rumpa mi i det som var verdens kjedeligste øyeblikk. Det hele var så ubehagelig at jeg reiste meg opp etter fem minutter i akten og gikk hjem. Meldingene tikket inn om hvor glad han var i meg, om at jeg var jenta hans nå. Og det gikk lenge uten mer kontakt etter at vi (vel, jeg plantet det i hodet på han) konkluderte med at vi kanskje ikke var riktig for hverandre. Etter noen år, tikker det inn en sms. Gjett hva? Det er han! Han mimret litt tilbake og kom til å tenke på meg. Hvor fantastisk god sex vi hadde, hvor erfaren jeg var og om jeg fortsatt syntes det var digg å bli tatt bakfra. Jeg kunne ikke tro hva jeg leste. 1. Det var katastrofe. 2. Jeg gikk. 3. Vi hadde oss aldri i den stillingen. Jeg svarte ikke. Da fikk jeg sms dagen etter: "Det hadde vel ikke vært krise om det hadde skjedd igjen.. vi som hadde et så spesielt bånd!" Jeg ønsket ikke å være slem mot han, for jeg syntes faktisk synd på han som så mange år etter sendte sms.. så jeg skrev "Hyggelig at du tenkte på meg Lykke til videre i livet". Tror han tok hintet da... for jeg har ikke hørt mer fra han. Håper han ikke bestemmer seg for å mimre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 11. desember 2011 #168 Del Skrevet 11. desember 2011 dro på date med ei venninde av et venne parr, satt og spiste og siden jeg er alenefar lurte hun på hvordan jeg ble det, jeg forklarte kortest mulig, brukte vel maks to min på det. resten av kvelden var hyggelig, men dagen etter ringte kompisen og kjeffta meg full siden jeg bare hadde prata om xn hele kvelden i følge hu dama... hu ringte meg noen år etterpå, men jeg var ikke innteresert:-) en annen date endte da barnevakten ringte fordi ungen min var syk, så jeg dro hjem. Dagen etter fikk jeg sms der det sto at hun ikke ville bli sammen med noen som heller dro hjem til sykt barn som hadde barnevakt enn og tilbringe kvelden med henne:-) siste daten jeg var på var med ei som under maten plutselig sier at hu pleier og gå på date i slutten av måneden når hu var blakk, så hu fikk i seg noe ordentlig mat:-) hu skal ha for ærligheten sin :-) men den aller sprøeste var når jeg etter god mat og en film ble med ei dame hjem, vi satt i stuen hennes og koste oss, hu spurte om vi ikke skulle krype til sengs hvorpå jeg sier at jeg burde dra hjem, men jeg ville gjerne møte henne igjen en annen dag. Plutselig blir hu aggresiv og lurer på om hu ikke var bra nokk for meg? om jeg, som ikke var noe glansbilde selv virkelig trudde jeg kunne få noe bedre osv jeg prøvde og forklare at jeg alldri lå med noen første kvelden, men det mente hu bare var piss-preik og kasta meg ut mens hu hyla og skreik.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. desember 2011 #169 Del Skrevet 11. desember 2011 men den aller sprøeste var når jeg etter god mat og en film ble med ei dame hjem, vi satt i stuen hennes og koste oss, hu spurte om vi ikke skulle krype til sengs hvorpå jeg sier at jeg burde dra hjem, men jeg ville gjerne møte henne igjen en annen dag. Plutselig blir hu aggresiv og lurer på om hu ikke var bra nokk for meg? om jeg, som ikke var noe glansbilde selv virkelig trudde jeg kunne få noe bedre osv jeg prøvde og forklare at jeg alldri lå med noen første kvelden, men det mente hu bare var piss-preik og kasta meg ut mens hu hyla og skreik.. Herregud, sånne billige kvinnfolk kan jo skremme vannet av hvem som helst! Forstår godt at du droppa henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o..o Skrevet 11. desember 2011 #170 Del Skrevet 11. desember 2011 Her er det så mange morsome historier! jeg har egentlig ikke hatt særlig dumme dates, men har ikke data mye heller da. Men jeg kan fortelle om min verste. Jeg hadde møtt ham på fjellet. Han var råkjekk, for kjekk. Han kom joggende nedover i bar overkropp med sixpack. Det hadde akkurat begynt å pøsregne og jeg satt i ly under en hytte. Han søkte ly under samme tak. Vi begynte å snakke. Og han var så grei, høflig, kunnskapsrik, bereist og tok master i Dostejevskis personer, som jeg var veldig inne i da. Og han hadde humer, vi kunne le av det, han var ikke for seriøs. Han spurte om vi kunne møtes og jeg sa ja. Jeg opplevde nok samtalen som vennskaplig, han opplevde den kanskje som noe annet? En uke etterpå i Oslo, skulle jeg møte ham utenfor stortinget. Jeg så en bitteliten mann. Jeg stusset først litt over at han var lavere enn meg, for det husket jeg ikke, men tenkte at jaja, da får jeg prøvd ut om jeg bryr meg om høyde på menn eller ikke. Han åpnet opp med en alt for lang klem og et forsøk på et kyss. Vi skulle ta en kaffe, men han ville ha middag, middag med lys. Hele tiden hintet han om at han burde kjøpt blomster, for det ville jeg likt, at han skulle betale, for han var mann, at vi var det perfekte par. Når jeg trakk litt på det, at jeg ikke visste helt enda, så krevde han et svar. Jeg sa jeg ikke visste helt enda. At denne daten gikk dårlig var nok min skyld, for jeg trodde ikke det var en date. Men han gjorde det veldig klart hele tiden, han snakket nesten ikke om annet enn oss og roser og han skulle hele tiden geleide meg over veien, holde armen rundt meg osv. Og han var alt for liksomromantisk. Vis skulle stoppe opp å se på blomstene. Etterhvert ble han bare mer og mer flørtete. Og han spurte om "hva liker du" og "hva ønsker du" med et sleskt smil. Jeg pusta ut og tenkte at nå kunne jeg roe litt ned ved å si at "jeg vil bare være venner". Men det hjalp ikke. Han sa han visste akkurat hva han ville gjøre... med meg! Han ville ha en privat danseforestilling, med en stor overraskelse... Jeg lo ukonfortabelt. Han planla skikkelig, han sa jeg kunne ringe han når som helst, og han ville danske for meg i villdyrkostymet sitt! Det endte med at jeg sa jeg måtte gå og et kyss fra hans side, men en klem fra min. Neste gang han sendte melding sa jeg at jeg ikke kunne. To måneder senere ringte han. Bare for å småprate. Han forteller litt om dagen sin. Han flørtent: "Så..." Jeg: "Ja?" Han: "Da sees vi i morgen da" Jeg: "Hva?" Han: "Skal vi si langhelg hos meg?" Jeg: "Emm... Jeg kan ikke" Han: "Hva?!" Jeg: "Beklager, jeg har liksom noe på gang med en annen, og føler det ikke blir riktig" Han: "Hadet" og et *Piiiip* fra telefonen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PanLi Skrevet 11. desember 2011 #171 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg hadde meldet litt frem og tilbake med en gutt på sukker. Gjennom meldingene virket det som om vi hadde mye felles, både i jobb og interesser, og faktisk hadde vi også noen felles bekjente. Han virket både oppegående og grei. I virkeligheten opplevde jeg ham ganske... Negativ. Og frekk. Han innledet daten med å komme 15 min for sent. Han beklaget ikke, bare sa at han hadde trent, og derfor hadde måttet spise litt før han kom. Deretter snakket han om hvor elendig dagen på jobben hadde vært (jeg forsøkte å være støttende, men inntil et visst punkt!), klagde videre om hvor mye feil alle de andre gjorde (som var faglærte, og etter det jeg kunne oppfatte gjorde en god jobb) og fulgte med en (ene)tale om hvor fordummende tv og aviser er på folk. Deretter spurte han meg ut om min forholdshistorie (jeg har vært i et langvarig forhold inntil i sommer), hvorpå han spurte meg om jeg ikke burde være singel litt? Og om jeg ikke heller kunne treffe meg noen på byn? (WTF?!??) Jeg svarte med å spørre om hans forholdserfaring. Han fortalte meg om noen "grinete og krevende ekser" og hva som var feil med alle de han hadde vært sammen med som gjorde at han ikke orket å bo med dem. Uffameg. Da vi gikk fra hverandre etter ca 1 time var det (heldigvis) helt gjensidig at vi ikke kom til å treffe hverandre igjen!! Good riddance Endret 13. desember 2011 av PanLi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #172 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg velger å være anonym her. Min verste date var på nå på lørdag faktisk. Jeg skulle møte en fyr på byen. Hadde møtt han en gang før på byen, men da var jeg utrolig full og husket ikke åssen han så ut. Han sendte meg noen bilder og han så jo kjekk ut. Verken mer eller mindre. Jeg sitter på utestedet og venter i en halvtime!! Så ser jeg plutselig en fyr komme gående mot meg. Jeg tenkte " det lignet jo litt på han, men det kan da ikke være han?" Joda, det var han. jeg ble paff for han var overhode ikke slik jeg hadde sett for meg. Han var mye større enn det jeg hadde trodd. Han var lubben rett og slett! Også hadde han en skikkelig shabby stil. Her snakker vi hvite tennis sko, en stygg og litt skitten olabukse og gatebil hettegenser Altså...det går ann på pynte litt når man skal ut på byen og møte en jente. En fin og REN olabukse og kanskje en fin skjorte. Han setter seg helt oppi meg og det virket ikke som han hadde pusset tenenne en gang. Han hadde ekstremt dårlig ånde og gult belegg på tennene. Fysj! Han kjøper øl til oss og etter bare 1 min klarer han å søle øl ut over hele bordet og øl rant ned i fanget mitt!! Så skal han kjøpe ny drikke til meg og spør hva jeg vil ha. Hvitvin sier jeg, men han kom tilbake med 2 tequila shots og en drink som smakte rumpe. Også blir han veldig innpåsliten og vil danse med meg. Jeg hadde ikke lyst, men så begynner han å dra meg i armen og bare "jo, slutt å hver så kjedelig da. Kom å dans med meg" Han ville ikke godta at jeg ikke ville danse med han. Da bare sitter han pottesur i sofan å sier ting som at jeg er en utakknemlig bitch og at jeg skylder han en dans siden han kjøpte drikke til meg. Nei, endte meg at jeg sa jeg måtte på do, men egentlig bare stakk jeg hjem 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #173 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde en hel rekke vidunerlige dater over 2 mnd, med en fyr jeg nesten ikke kunne tro var sann. Nå har han nylig bare sluttet å ringe, helt ut av det blå. Og jeg sitter igjen og er både lei meg og forvirret. Så det må vel kunne karakteriserers som summa summarum, den verste slutten på noe jeg trodde var begynnelsen på noe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PanLi Skrevet 13. desember 2011 #174 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde en hel rekke vidunerlige dater over 2 mnd, med en fyr jeg nesten ikke kunne tro var sann. Nå har han nylig bare sluttet å ringe, helt ut av det blå. Og jeg sitter igjen og er både lei meg og forvirret. Så det må vel kunne karakteriserers som summa summarum, den verste slutten på noe jeg trodde var begynnelsen på noe bra. Å huff. Det der er så vondt Ikke så lenge siden jeg opplevde noe lignende. Om du ikke engang får en ordentlig avklaring var han ikke verdt å samle på iallefall... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #175 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg var på date med en fyr som til stadighet tok opp en krangel han hadde gående med en kamerat. Tydeligvis noe som plaget ham. Jeg prøvde å styre samtalen vekk fra det, fordi jeg ikke synes det er så veldig spennende å sitte og snakke om en fremmed manns krangel med en annen fremmed mann når jeg er på date. Dessuten skjønner jeg heller ikke hvorfor noen vil ta opp sånne ting på date i det hele tatt, da det rett og slett stiller en selv i et dårlig lys. Uansett, det hele endte med at han begynte å skrike til MEG! Han trodde jeg tok kameratens side og klikket i vinkel. Alle på restauranten hørte det, og man kunne høre en nål falle på kjøkkenet... Kjempeflaut. Ikke beklaget ham seg heller. Gikk ikke på ny date med ham, for å si det sånn... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #176 Del Skrevet 14. desember 2011 Kanskje ikke en date i ordets rette forstand, og kanskje ikke så ille denne, men... Jeg var helt i startfasen med en fyr jeg egentlig hadde hatt en ONS med etter en fuktig kveld på byen, men vi hadde møttes hver dag over noen uker etter dette og var nok ganske forelsket, men hadde ikke definert oss som noe par ennå. Han hadde bursdag, og spurte om jeg ville være med ham ut og spise på bursdagen hans. Jeg takket selvfølgelig ja, og gledet meg. Spurte ikke noe mer detaljer om dette. På bursdagen hans var jeg først oppe hos ham med gave og champis, som jeg tenkte vi kunne drikke litt av før vi dro til restauranten. Med litt bobler i blodet ble jeg veldig tent, og vi koste oss litt i leiligheten hans... Under akten sier han at vi egentlig har dårlig tid, for foreldrene hans skulle komme hvert øyeblikk . Jeg bare: "Hæ?", og da sier han kokett: Ja, de skal jo være med ut og spise. Jeg hadde ikke møtt foreldrene hans, og ble litt stresset av tanken. Noen sekunder etterpå ringer telefonen hans, og foreldrene står utenfor og venter på oss. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha tid til å ta en dusj, sminke meg på nytt og gre ut pulesveisen før vi dro, men nå måtte vi bare skynde oss så godt vi kunne og jeg hilste da på foreldrene hans for første gang litt småsvett og med røde roser i kinnene... Tror faren hans hadde forstått noe, for han kom med små hint om sexlivet vårt under hele middagen. Deilig kleint og pinlig. Jeg var sammen med ham i 3 år etter dette, og fikk etter hvert et godt forhold til foreldrene hans 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 14. desember 2011 #177 Del Skrevet 14. desember 2011 Mye morsomt her Var bedd på ost og vin til en, og daten gikk kjempebra Hørte fin bakgrunnsmusikk og bare pratet. Perfekt! Etter noen timer spurte han om han fikk kysse meg. ÅH, gleden min var såå stor! Helt til han rett og slett begynte å slikke hele annsiktet mitt. Overdriver ikke når tunga hans nådde helt opp i øynene mine og helt ned til haka. Rundslikka hele annsiktet og spiste på meg rundt munnen. Jeg ville bare hjem!! Ble skikkelig kleint etterpå synes jeg, heldigvis var det sent så brukte unnskyldningene at jeg måtte dra nå om jeg skulle rekke siste buss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 14. desember 2011 #178 Del Skrevet 14. desember 2011 Mye morsomt her Var bedd på ost og vin til en, og daten gikk kjempebra Hørte fin bakgrunnsmusikk og bare pratet. Perfekt! Etter noen timer spurte han om han fikk kysse meg. ÅH, gleden min var såå stor! Helt til han rett og slett begynte å slikke hele annsiktet mitt. Overdriver ikke når tunga hans nådde helt opp i øynene mine og helt ned til haka. Rundslikka hele annsiktet og spiste på meg rundt munnen. Jeg ville bare hjem!! Ble skikkelig kleint etterpå synes jeg, heldigvis var det sent så brukte unnskyldningene at jeg måtte dra nå om jeg skulle rekke siste buss.... Wow...var det en gutt eller en hund du var på date med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 14. desember 2011 #179 Del Skrevet 14. desember 2011 Kanskje ikke en date i ordets rette forstand, og kanskje ikke så ille denne, men... Jeg var helt i startfasen med en fyr jeg egentlig hadde hatt en ONS med etter en fuktig kveld på byen, men vi hadde møttes hver dag over noen uker etter dette og var nok ganske forelsket, men hadde ikke definert oss som noe par ennå. Han hadde bursdag, og spurte om jeg ville være med ham ut og spise på bursdagen hans. Jeg takket selvfølgelig ja, og gledet meg. Spurte ikke noe mer detaljer om dette. På bursdagen hans var jeg først oppe hos ham med gave og champis, som jeg tenkte vi kunne drikke litt av før vi dro til restauranten. Med litt bobler i blodet ble jeg veldig tent, og vi koste oss litt i leiligheten hans... Under akten sier han at vi egentlig har dårlig tid, for foreldrene hans skulle komme hvert øyeblikk . Jeg bare: "Hæ?", og da sier han kokett: Ja, de skal jo være med ut og spise. Jeg hadde ikke møtt foreldrene hans, og ble litt stresset av tanken. Noen sekunder etterpå ringer telefonen hans, og foreldrene står utenfor og venter på oss. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha tid til å ta en dusj, sminke meg på nytt og gre ut pulesveisen før vi dro, men nå måtte vi bare skynde oss så godt vi kunne og jeg hilste da på foreldrene hans for første gang litt småsvett og med røde roser i kinnene... Tror faren hans hadde forstått noe, for han kom med små hint om sexlivet vårt under hele middagen. Deilig kleint og pinlig. Jeg var sammen med ham i 3 år etter dette, og fikk etter hvert et godt forhold til foreldrene hans Han kunne jo ha sagt at foreldrene skulle være med da Du hadde jo torss alt ikke møtt de før. jeg hadde vel fått helt panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 14. desember 2011 #180 Del Skrevet 14. desember 2011 Wow...var det en gutt eller en hund du var på date med? Nei.. si det... Utrolig nok var dette en veldig kjekk gutt. Merkelig nok så har han vært i et forhold før, jeg skjønner bare ikke hvorfor eksen ikke har påpekt det. Kanskje hun likte det.. men kan umulig se for meg at noen jenter liker slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå