Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud for en idiot! Jeg forstår meg ikke på gutter som skal sende jenter 100 sms hver dag og som ikke klarer å ta et hint når man ikke får svar. Å som ikke gir seg når man får klar beskjed om at vedkommene man plager IKKE er intressert :daane:

Ta et hint og fuck off!! :rope:

det går faktisk andre veien også :)

har hatt en på jobben nå som har vært slik etter meg og det var ikke direkte gøy :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette SKULLE bli en date, men det kom heldigvis aldri så langt:

Jeg traff en fyr på byen, han var en bekjent av en kompis. Vi ble stående å prate, og han virket hyggelig nok. Jeg følte ikke den heeelt store kjemien, men var inne i en "gi-nye-folk-en-sjans-periode" så jeg tenkte at det ikke kunne skade å gi ham nummeret mitt. Så feil kan man ta!

Da jeg kom hjem samme kveld hadde jeg fått to sms om hvor hyggelig det var å møte meg, og hvor flott og snill jeg var. Og masse "hehe" og smilefjes. Turn off. Men men. Jeg svarte bare "takk i lige måde".

Neste dag druknet han meg i sms-er med spørsmål om når vi skulle møtes, hvor flott jeg var osv. Jeg liker komplementer altså, men han kjente meg ikke nok til å gi dem. Bange anelser dukket opp i mitt hode. På kvelden fikk jeg sms om at han hadde lagt seg og at jeg burde vært der. Javel. Jeg svarte ikke.

Der og da bestemte jeg meg for at det ikke blir noe date på denne fyren, og sendte ham en sms hvor jeg skrev at det ikke ble noen date, jeg ville ikke likevel. Da ble han sur og sa at jeg var innbilsk, han ville jo bare ha nye venner...

Men de neste dagene pepret han meg med meldinger, og jeg svarte (litt for) høflig på enkelte av dem. De fleste svarte jeg ikke på.

Så skulle han reise på ferie i 3 uker og jeg tenkte at nå fikk jeg fred. Men nei. Fikk mms og sms flere ganger hver dag, de fleste avsluttet med "savner deg" og "tenker på deg". Jeg tenkte at jeg hadde gitt klar beskjed om status, så jeg svarte ikke på noen av meldingene. Etter 2 uker sendte jeg EN sms hvor jeg skrev at nå måtte det bli slutt på disse meldingene, at jeg ikke ville ha noe som helst med han å gjøre, og at jeg ikke var interessert i flere meldinger. Da ble det stille - så lenge det varte.

En uke etter dette kom fyren hjem fra ferie. Han sendte sms igjen, lurte på om jeg skulle ut på byen? Jeg svarte ikke. Den samme kvelden var jeg på en fest som befant seg litt utenfor allfarvei, og det var ikke mobildekning der. Men på bussturen tilbake til byen fosset det inn med sms og mobilsvarmeldinger fra flere timer tilbake; Hvor er du? Hva gjør du? På mobilsvar hadde han snakket inn flere ganger, "nå er jeg på Xxxx, hvor er du?" Da var han på turné på byens utesteder og lette etter meg.

På beskjedene merket jeg at han ble mer og mer irritert, så jeg turte ikke å svare. Jeg turte heller ikke å gå ut på byen, så jeg dro hjem. Holdte på med en fyr da, og han ble med meg hjem. Vi skulle akkurat til å legge oss da han lurte på om jeg kjente han som sto på altanen min? :haar:

HJELP. Gærningen hadde blitt så desperat at han hadde gått hjem til meg og skulle til å banke på altandøra. Jeg ble livredd og reiv opp døra og ba han om å pelle seg til helvete vekk, ellers ringte vi politiet. Han ville først ikke gå, men han jeg hadde med meg hjem klarte til slutt å skremme ham vekk.

Vi kom oss i seng, men neste morgen tikket det inn en ny sms: "Hei søta, hvordan er formen i dag :P?" Da skrev jeg tilbake at hvis du kontakter meg EN gang til, så anmelder jeg deg. Da fikk jeg tilbake at jeg var en jævla hore og at han ikke ville ha meg uansett.

I de neste par årene har jeg truffet ham tilfeldig et par ganger, og da prøver han å hilse. Jeg overser ham. Men en gang for et par år siden kom han bort til meg og spurte hvordan det gikk. Da var jeg full og ble irritert, så jeg ba han om å reise til helvete. Ikke lurt. Han begynte å kjefte intenst på meg, kalte meg stygge ting og ble rett og slett skummel. Da kom en dørvakt og min daværende kjæreste to the rescue, og fyren ble kastet ut. Siden har jeg ikke sett ham, men fy fader for en gal fyr. Skummelt å tenke på at han går rundt i samfunnet og virker tilsynelatende normal ved første øyekast.

Så nei - det ble ikke noen date på han... :overrasket:

Den type mann har jeg også møtt, det var ikke morsomt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert med på date av en fyr og det skulle være en overraskelsesdate. Jeg tok på meg en pen hvit bukse som jeg nettopp hadde fått til bursdagen min. Han hentet meg og jeg la merke til at han hadde noen spann bak i bilen, men reagerte ikke noe videre på det. Så kjørte han innover mot Nordmarka og stoppet på en parkeringsplass og tok ut spannene og sa at vi skulle på blåbærtur. Ja, greit det. Vi gikk innover et stykke hvor han visste at det var mye bær og så begynte vi å plukke. Det var koselig nok, det. Jeg satt på huk i en liten skråning og plukket og hadde fått en del bær i spannet. Da kom det to veps og begynte å plage daten min og han spratt opp og kastet seg bortover der hvor jeg satt slik at han dyttet meg over ende. Jeg veltet spannet og havnet midt oppi de bærene jeg hadde plukket og rullet nedover skråningen og fikk enda mere blåbær på meg pluss mose. På den hvite buksa.

Da var det slutt på den turen. Jeg sa at han måtte erstatte buksa som kostet 700 kr men det nektet han for det var ikke hans skyld men vepsen sin. Og han sa at jeg var dum som hadde hatt på hvit bukse når det var overraskelsesdate. Da ble jeg så sur så jeg gikk ut av bilen og gikk resten av veien hjem (5 km). Har ikke sett ham siden. Og bra er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Dette skjedde når jeg var 18 år. (er nå 29)

Jeg og mine to beste venninder traff en fyr i ett chatterom online. Vi brukte mye tid på å chatte med han alle tre da han virket som en kul fyr.

En dag sa han at han skulle til stedet der hvor jeg bodde (jeg bodde ikke i hjemmekomunen min dengang)

Vi ble enige om å møtes på ett utested, som en date.

Utenfor inngangen sto en merkelig skapning i sorte og hvite lakksko å ventet på meg. Jeg tenkte bare "crap"! Men høflig som jeg er så tenkte jeg at jeg fikk jo være hyggelig likevel.

Etter en liten stund inne møtte jeg på han jeg var forelska i. Hadde ikke sett han på lenge. Ble sittende å prate med han litt. Min "date" og hans kompis kom å satt seg ned på bordet med oss. Min "date" sendte han jeg var forelska i "psycho" blikket. Plutselig, uten forvarsel, kom "daten" flygende over bordet og rett i strupa på han jeg var forelska i.

Det ble ett basketak før "daten" ble kasta på hodet og ræva ut av vaktene. Snakka aldri med han igjen. Ikke mine venninder heller. :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

Var på date med en tulling som satt å klaget på alt under daten. Alt var galt. Det var for varmt i lokalet, for varm mat, for lite saus, ølen smakte vondt, stolen var hard å sitte på, dårlig service, servitør damen var ikke noe pen, for mange drittunger på resturanten osv osv :daane:

Jeg ble med han på en ny date (tenkte å gi han en sjanse til) og da dro vi på et utested. HAn var like klagete der. Dårlig service var det her å og elendig musikk. Nei huff her ville han ikke være. Vi dro på et annet utested da. Like dårlig der. Dårlig musikk, for mange stygge mennesker, skittne bord, for kaldt, for høy musikk osv. Han gjorde ikke annet enn å bitche på alt hele kvelden. Etter en stund ble jeg så lei at jeg bare sa jeg var dårlig og ville hjem. Han sa han skulle få meg hjem og betale for taxi. Javel tenkte jeg.

I taxikøen klaget han like mye. Åh så kaldt det er, køen er så laaaang, det går så treigt, Herregud dette går i snegletempo, jeg har vondt i beina, jeg kjeder meg osv. Da vi kom frem til meg, så begynner han å bitche til taxisjåføren om prisen. "nei ikke faen om jeg betaler dette her. Det er alt for dyrt" etter mye krangling med sjåføren, gir han seg og slenger bankorte i fanget hans og offer seg så.

Jeg ville ikke på flere dater med han for å si det sånn. Har aldri vært borti noen som klager SÅ mye som han. Hjelpes meg.

Endret av Jente1990:)
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd! Må bare legge igjen et spor, så jeg får oppdateringer når det kommer noe nytt.

Favorittknappen er fin :)

Endret av MissStiles
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jeg har vært noens værste date ...

Jeg var 14 år og møtte en fyr på nette som var 25 år. Jeg utga meg for å være 19 og sendte noen bilder der jeg kunne se ut som 19 åring. Etter en krangel med mor bestemte jeg meg for å stikke av :sjenert: (skikkelig drittunge) . Avtalte å møte denne mannen som bodde ca 2 timer unna, tok på meg de fineste klæra jeg hadde (i mitt hodet) den gangen som bestod av et oppbretta dongri skjørt, addidas hettegenser, stripete knesokker og røde sko. Satt meg på bussen med to smirnoffice i veska og en tusj som ble flittig brukt på det som var synlig av mine lår. Der skrev jeg inntligente ting som "fuck the world, free hasj, sex, drugs, tchno" ja, det som smartere fins.

Vel framme i den byen så stod denne stakkars mannen å venta på meg sammen med en kompis, han syns så synd på meg at han droppa alt av fest planer den dagen og kjørte meg hjem. Han tok fra meg alkoholen og kjøpte en battery til meg istede, noe som resulterte i at jeg sang det høyeste jeg kunne hele den to timers lange turen. Han har fått en stor takke melding av meg nå i senere tid for at han ikke utnytta seg av den idiotene jeg var, han inviterte meg også på en ny date, men nå er det ikke spennende lenger :Nikke:

Du hørtes jaggu ikke god ut.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aller verste date er også den aller vondeste, som enda sårer meg når jeg tenker tilbake på det. Var veldig forelsket i en fyr i nabolaget, og han visste det veldig godt, han holdt hele tiden avstand til meg, og holdt meg på gress. Så spurte han meg om jeg hadde planer for min 18årsdag, det fallt på en ukedag, fest ble det helgen etter, men akkurat den dagen skulle jeg ikke noe spesielt. Han sa han ville ta meg med ut, på middag, kino, osv. Jeg gledet meg helt jævlig, dro ut og shoppet nye klær, brukte hele dagen på badet, gledet meg sånn. Avtalte at han skulle hente meg klokka 18. Klokka ble 18, og han kom ikke. Jeg ringte for å spørre om han snart kom, men han tok ikke telefonen. Rundt klokka 22 om kvelden sendte han sms og sa at han dessverre måtte jobbe overtid, fikk ikke kommet seg vekk.

Jeg satt på senga og gråt den kvelden. Jeg var så utrolig forelsket i den fyren, jeg hadde så høye forventninger, jeg gledet meg så utrolig, så kunne han ikke en gang ta seg et minutt for å ringe meg og fortelle at han måtte bli igjen på jobb.

Ble ikke noe mer etter det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Masse bra!

Min verste date må vel være da jeg traff en fyr på nettet for et års tid siden, sku bare hilse på hverandre i byn, så skulle vi finne på noe en annen dag om tonen oss i mellom var grei. Tror det gikk knappe 5 min før han hadde lurt meg inn i et smug og dro frem utstyret sitt for å "friste" meg! Hadde leid hotellrom også... haha!

Gikk ikke helt etter planen, jeg stakk fort og han så ALDRI meg igjen :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min aller verste date er også den aller vondeste, som enda sårer meg når jeg tenker tilbake på det. Var veldig forelsket i en fyr i nabolaget, og han visste det veldig godt, han holdt hele tiden avstand til meg, og holdt meg på gress. Så spurte han meg om jeg hadde planer for min 18årsdag, det fallt på en ukedag, fest ble det helgen etter, men akkurat den dagen skulle jeg ikke noe spesielt. Han sa han ville ta meg med ut, på middag, kino, osv. Jeg gledet meg helt jævlig, dro ut og shoppet nye klær, brukte hele dagen på badet, gledet meg sånn. Avtalte at han skulle hente meg klokka 18. Klokka ble 18, og han kom ikke. Jeg ringte for å spørre om han snart kom, men han tok ikke telefonen. Rundt klokka 22 om kvelden sendte han sms og sa at han dessverre måtte jobbe overtid, fikk ikke kommet seg vekk.

Jeg satt på senga og gråt den kvelden. Jeg var så utrolig forelsket i den fyren, jeg hadde så høye forventninger, jeg gledet meg så utrolig, så kunne han ikke en gang ta seg et minutt for å ringe meg og fortelle at han måtte bli igjen på jobb.

Ble ikke noe mer etter det.

Uff... fikk helt vondt i magen av denne historien jeg.. :( Håper du fant deg en som var bedre enn denne idioten :)

Min værste date er ikke så veldig spesiell egentlig... Var med en fyr som bare satt og pratet om seg selv hele tiden. Toppen av kaken ble nådd da han fortalte om sin schizofrene mor og bestevenninen som han hadde fått barn med fordi de kjedet seg en kveld.. Da tenkte jeg mitt pakket vesken og stakk :P

Hei forresten! jeg er ny her!! :) *smiiil*

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... fikk helt vondt i magen av denne historien jeg.. :( Håper du fant deg en som var bedre enn denne idioten :)

Min værste date er ikke så veldig spesiell egentlig... Var med en fyr som bare satt og pratet om seg selv hele tiden. Toppen av kaken ble nådd da han fortalte om sin schizofrene mor og bestevenninen som han hadde fått barn med fordi de kjedet seg en kveld.. Da tenkte jeg mitt pakket vesken og stakk :P

Hei forresten! jeg er ny her!! :) *smiiil*

Velkommen! you're in for a treat! ;) hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk og iligemåde!

Du er virkelig like ekkel som det du har rykte på deg for å være, men om du virkelig må ha det inn med teskje så var det ganske "spennende" for meg som 14 åring å stikke av i opprør og møte noen som var mye eldre.

Nå er jeg 22, har samboer og har tatt til fornuft for en del år tilbake.

Om du går utifra at jeg forsatt er tenåring hvorfor er det så viktig å være kvass i skrivemåten din da? bitter?

Jeg skjønner deg... gjorde omtrent en litt lignende greie når jeg var fjorten... en kjip tid og ikke noe jeg er stolt av, men det var visst ganske spennendes den gang:( Nå ser jeg tilbake, rister på hodet og lurer på hva i h****** som feilte meg ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg... gjorde omtrent en litt lignende greie når jeg var fjorten... en kjip tid og ikke noe jeg er stolt av, men det var visst ganske spennendes den gang:( Nå ser jeg tilbake, rister på hodet og lurer på hva i h****** som feilte meg ;)

Ja, det er en skummel tid. Jeg starta med å fortelle at jeg kanskje er den værste daten noen har hatt, det vil si at jeg skjønner at det var en meget idiotisk påfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet pga avsporinger.

Vennligst hold dere til tema.

MissStiles, mod

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...