Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på en date for noen månder siden. Jeg tror det var i August en gang, husker ikke helt. Vel anyways, så skulle vi møtes på rutebilen kl5. Han er hele 2 timer forsinket!! Han elsket fotball og hadde sittet med noen kompiser å sett på en fotballkamp. Han hadde visst glemt tiden! :kjefte: Så hadde han selvsagt hatt mobilen på lydløs. Jeg hadde jo ringt han minsgt 50 ganger.

Bare det gjorde meg piss sur. Jeg hater å vente på folk. Jeg sitter på en cafe rett ved rutebilen og han kommer endelig. Ikke ber han om unnskyldning og hele fyren var skikkelig arrogant. Han snakket bare om seg selv. " Jeg har en kjempe bra utdannelse. Jeg jobber innen økonomi. Ting som du sikkert ikke skjønner så mye av. Hehe. Jeg har pumpet sååå mye jern denne månden. Sjekk musklene mine a" Så flekset han muskler. Så begynner han å bable om at alle jentene var så gale etter han og jeg burde føle meg beæret over at ville møte meg. :rolleyes:

Djeeeez, jeg ville bare hjem. Var så lei av å sitte å høre på han at jeg avbrøyt han midt i en settning og sa jeg måtte hjem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min verste date var for noen mnd siden, eller rettere sagt, det var ingen hyggelig middagsdate, det var et kryssforhør.

Med spørsmål som du ikke kunne svare på?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Aah fantastisk tråd!

Min(e) verste date er med en storsjarmør, og broren til en bekjent. Helt utrolig kjekk, og litt sånn "badboy"-type som alle jenter drømmer om å kunne "fikse".. :P

Han er også belest, språkkyndig og smart. Alt for smart...

Det hele begynte bra, vi fant tonen på et fors, og endte omm med å gi ham nummeret mitt. Vi meldte en del frem og tilbake, før han tilslutt bedte meg ut på date.

Både jeg og venninnene mine var i ekstase, for denne fyren var drømmefyren til mange jenter i byen!

Daten var koselig, vi satt på en veldig hyggelig restaurant og drakk kaffe. Det eneste var at han var lite interessert i meg, men veldig interessert i seg selv, sine interesser, tatoveringer, biler, vinduskarmer og det som verre er.

Men dette var jo drømmefyren, så jeg beit det i meg :)

Date nr 2 var også veldig koselig, men hans selvopptatthet tok ingen ende. Det var ikke måte på spennende eventyr, barndomstraumer og absurde situasjoner HAN hadde opplevd. Det eneste jeg gjorde, var å gå ved siden av og nikke. Vi var også innom et glassblåseri, hvor han, søtt nok, kjøpte en glassrose. Den ligner helt vanvittig på en Buttplug...

Date 3, hvor det sanne ansiktet kom frem:

Vi hadde jentefors, og han var på fors med noen kompiser. Vi avtalte å møtes på byen da, og så frem til det.

Da vi skulle møtes, oppga han møtested, og jeg endte opp med å saumfare utestedet uten spor etter ham. Plutselig farer han forbi meg, drassende på ei jente. Forvirret og paff klarer jeg å overbevise meg selv om at det sikkert er et søskenbarn eller noe.. :s Hahaha..

Gikk ut for å ta en røyk med ei venninne, hvor han ser dette, og drar med seg den stakkars jenta helt bort til oss, og - RÅKLINER...!

Stakkars fyr.

2 måneder senere møtte jeg kjæresten hans på fest. De hadde vært sammen i 7 måneder, og det var IKKE den jenta han rotet med på byen! :P Kan tro hun ble forbanna, og han ble svært svett i panna da han så vi snakket sammen og skottet bort på ham.

Asshole..! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk øyekontakt med en kvinne på gata noen år tilbake. Hun så fantastisk ut. Blondt, krøllete hår. Høy og veltrent. Men det var øynene og smilet som virkelig gjorde det for min del. Jeg bare måtte prate med henne. Jeg stoppet henne og vi pratet litt, før hun ga meg telefonnummeret sitt. Jeg ringte mens hun enda var i syne. Hun lo hjertelig, og vi ble enig om å møtes den helgen.

Jeg satt på en pub og ventet på henne. Hun var noen minutter forsinket. Da fikk jeg en tekstmelding om at hun var på vei og at hun ville være der om 15 minutter. Så kom en ny tekstmelding om at hun fremdeles ventet på taxi. Jeg vurderte å dra hjem, men fant ut at jeg like gjerne kunne bli her og skape min egen moro om hun nå ikke kom til å dukke opp. Overraskende nok så dukket hun opp. Smilende. Det var ikke snakk om å unnskylde at hun til sammen kom en time for sent. Hun virket også rimelig brisen allerede. Jeg var litt grinete, men lot hun få en sjanse. Heretter gikk det slag i slag...

Hun tok det som en selvfølge at jeg spanderte, og bestilte champagne. Hun drakk med begge hendene, og var ganske så høylydt. Spurte meg hvor stor pikk jeg hadde, hvilke stillinger jeg likte best, og om jeg likte det røfft, pluss mange fler intime spørsmål. Folk rundt fulgte interessert med på samtalen vår. Jeg begynte å skjønne hun ikke var særlig interessert i noe mer enn sex, og at vi ikke var kompatible for fem flate ører, men hey... dama var jo kjempeflott, og litt lek gjorde da ingenting. Så vi bestemte oss for å dra hjem til henne. Hun reiste seg opp og ble plutselig så rar. Jeg gikk nærmere henne og spurte om alt var ok. Da spøy hun over hele meg. Jeg hjalp henne hjem i taxi, hjalp henne inn døra og bort til senga, la en bøtte ved siden av senga hennes, og dro hjem til meg selv for å vaske tøy...

I ettertid fant jeg ut at hun hadde kjørt en dobbelbooking den dagen, og at hun hadde datet flere samtidig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah fantastisk tråd!

Min(e) verste date er med en storsjarmør, og broren til en bekjent. Helt utrolig kjekk, og litt sånn "badboy"-type som alle jenter drømmer om å kunne "fikse".. :P

Han er også belest, språkkyndig og smart. Alt for smart...

Det hele begynte bra, vi fant tonen på et fors, og endte omm med å gi ham nummeret mitt. Vi meldte en del frem og tilbake, før han tilslutt bedte meg ut på date.

Både jeg og venninnene mine var i ekstase, for denne fyren var drømmefyren til mange jenter i byen!

Daten var koselig, vi satt på en veldig hyggelig restaurant og drakk kaffe. Det eneste var at han var lite interessert i meg, men veldig interessert i seg selv, sine interesser, tatoveringer, biler, vinduskarmer og det som verre er.

Men dette var jo drømmefyren, så jeg beit det i meg :)

Date nr 2 var også veldig koselig, men hans selvopptatthet tok ingen ende. Det var ikke måte på spennende eventyr, barndomstraumer og absurde situasjoner HAN hadde opplevd. Det eneste jeg gjorde, var å gå ved siden av og nikke. Vi var også innom et glassblåseri, hvor han, søtt nok, kjøpte en glassrose. Den ligner helt vanvittig på en Buttplug...

Date 3, hvor det sanne ansiktet kom frem:

Vi hadde jentefors, og han var på fors med noen kompiser. Vi avtalte å møtes på byen da, og så frem til det.

Da vi skulle møtes, oppga han møtested, og jeg endte opp med å saumfare utestedet uten spor etter ham. Plutselig farer han forbi meg, drassende på ei jente. Forvirret og paff klarer jeg å overbevise meg selv om at det sikkert er et søskenbarn eller noe.. :s Hahaha..

Gikk ut for å ta en røyk med ei venninne, hvor han ser dette, og drar med seg den stakkars jenta helt bort til oss, og - RÅKLINER...!

Stakkars fyr.

2 måneder senere møtte jeg kjæresten hans på fest. De hadde vært sammen i 7 måneder, og det var IKKE den jenta han rotet med på byen! :P Kan tro hun ble forbanna, og han ble svært svett i panna da han så vi snakket sammen og skottet bort på ham.

Asshole..! :)

Dere hadde avtalt å møtes på byen, men istedenfor å møte deg kom han med en annen jente i armen? Fy, det må jeg si var skikkelig dårlig gjort. Jeg hadde vel helt vinen min over han eller noe i den duren. Hadde nok ikke klart å holde meg. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest finurlig

Dere hadde avtalt å møtes på byen, men istedenfor å møte deg kom han med en annen jente i armen? Fy, det må jeg si var skikkelig dårlig gjort. Jeg hadde vel helt vinen min over han eller noe i den duren. Hadde nok ikke klart å holde meg. Makan.

Hah ja det ble litt klein stemning. Men jeg gadd ikke lage noe drama ut av det, det var jo han som dreit seg ut :P

Uansett, det verste er jo ikke at han gjorde det mot meg, men at han gjorde det med flere andre jenter, trass i at han hadde dame.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest bedritne date ligner på en som AB nevnte på forrige side. Jeg møtte også THE DRØMMEMANN og vi gikk på dater, og vi betrodde oss hemmeligheter, og vi hadde det så forbanna intimt flott, jeg var så forelska at jeg nesten segna om. Så hører jeg ikke noe.. en uke går, enda en uke går, tredje, fjerde og femte uka går. Så googla jeg bare fyren, for han svarte jo ikke på noe, jeg tenkte "faen, er han dau eller". Og da kom jeg over facebookprofilen hans, som han sa han ikke hadde. Og den var åpen til og med! Opp og ned stod det oppdateringer om hvor drita han hadde vært alle helger, han hadde til og med spurt "hvem faen pulte jeg i går?? xD". Vennene hans var smarte nok til å kommentere ting som "slutt å drikk, du bare driter deg ut" osv. Det var som å få en bøtte med is slengt over meg da jeg leste det. Han bare dreit i meg, levde sitt vanlige liv, fant ut at det bare var å blokke meg ut, selv om vi nærmest var kjærester.

Hvis du leser dette, lille fittetryne med gitaren, det lange håret og de idiotiske tatoveringene, så håper jeg du skjønner at du såret meg. Og ikke la flere horer suge deg av, for det begynner å bli dyrt i lengda. ( Sann historie om den hora, han måtte betale for blowjoben han blacka ut under).

Good riddance, men likevel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah fantastisk tråd!

Min(e) verste date er med en storsjarmør, og broren til en bekjent. Helt utrolig kjekk, og litt sånn "badboy"-type som alle jenter drømmer om å kunne "fikse".. :P

Han er også belest, språkkyndig og smart. Alt for smart...

Det hele begynte bra, vi fant tonen på et fors, og endte omm med å gi ham nummeret mitt. Vi meldte en del frem og tilbake, før han tilslutt bedte meg ut på date.

Både jeg og venninnene mine var i ekstase, for denne fyren var drømmefyren til mange jenter i byen!

Daten var koselig, vi satt på en veldig hyggelig restaurant og drakk kaffe. Det eneste var at han var lite interessert i meg, men veldig interessert i seg selv, sine interesser, tatoveringer, biler, vinduskarmer og det som verre er.

Men dette var jo drømmefyren, så jeg beit det i meg :)

Date nr 2 var også veldig koselig, men hans selvopptatthet tok ingen ende. Det var ikke måte på spennende eventyr, barndomstraumer og absurde situasjoner HAN hadde opplevd. Det eneste jeg gjorde, var å gå ved siden av og nikke. Vi var også innom et glassblåseri, hvor han, søtt nok, kjøpte en glassrose. Den ligner helt vanvittig på en Buttplug...

Date 3, hvor det sanne ansiktet kom frem:

Vi hadde jentefors, og han var på fors med noen kompiser. Vi avtalte å møtes på byen da, og så frem til det.

Da vi skulle møtes, oppga han møtested, og jeg endte opp med å saumfare utestedet uten spor etter ham. Plutselig farer han forbi meg, drassende på ei jente. Forvirret og paff klarer jeg å overbevise meg selv om at det sikkert er et søskenbarn eller noe.. :s Hahaha..

Gikk ut for å ta en røyk med ei venninne, hvor han ser dette, og drar med seg den stakkars jenta helt bort til oss, og - RÅKLINER...!

Stakkars fyr.

2 måneder senere møtte jeg kjæresten hans på fest. De hadde vært sammen i 7 måneder, og det var IKKE den jenta han rotet med på byen! :P Kan tro hun ble forbanna, og han ble svært svett i panna da han så vi snakket sammen og skottet bort på ham.

Asshole..! :)

Han heter ikke tilfeldigsvis sven???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei dessverre!

Men synd at det finnes flere av denne typen "/

Det finnes alltid mer enn nok av oppsop.

Så glem det aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Det finnes alltid mer enn nok av oppsop.

Så glem det aldri.

Helt sant det!

Håp på det beste, men forvent det verste ble mitt nye motto etter ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant det!

Håp på det beste, men forvent det verste ble mitt nye motto etter ham :P

Nei, det blir fortsatt feil innstilling.

Sørg for å finne ut om han er oppsop FØR det er for sent.

Da er du smart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir fortsatt feil innstilling.

Sørg for å finne ut om han er oppsop FØR det er for sent.

Da er du smart.

Man finner jo ikke ut det før man treffer vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner jo ikke ut det før man treffer vedkommende...

Selvfølgelig.

Men poenget er altså at det første man da gjør IKKE er å :humpe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor i teksten stod det at vi :humpe: ???

Jeg pekte på et poeng som veldig få syns å forstå for tiden.

Men hvis du gjør det så er jo det bra for deg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med spørsmål som du ikke kunne svare på?

Jo da, men jeg var ikke interessert i å svare. Man stiller ikke personlige spørsmål til en fremmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men jeg var ikke interessert i å svare. Man stiller ikke personlige spørsmål til en fremmed.

Hvordan skal man da bli kjent med en fremmed, tenker du?

Det er ikke alle som syns det er bra nok å bare håpe på det beste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest bedritne date ligner på en som AB nevnte på forrige side. Jeg møtte også THE DRØMMEMANN og vi gikk på dater, og vi betrodde oss hemmeligheter, og vi hadde det så forbanna intimt flott, jeg var så forelska at jeg nesten segna om. Så hører jeg ikke noe.. en uke går, enda en uke går, tredje, fjerde og femte uka går. Så googla jeg bare fyren, for han svarte jo ikke på noe, jeg tenkte "faen, er han dau eller". Og da kom jeg over facebookprofilen hans, som han sa han ikke hadde. Og den var åpen til og med! Opp og ned stod det oppdateringer om hvor drita han hadde vært alle helger, han hadde til og med spurt "hvem faen pulte jeg i går?? xD". Vennene hans var smarte nok til å kommentere ting som "slutt å drikk, du bare driter deg ut" osv. Det var som å få en bøtte med is slengt over meg da jeg leste det. Han bare dreit i meg, levde sitt vanlige liv, fant ut at det bare var å blokke meg ut, selv om vi nærmest var kjærester.

Hvis du leser dette, lille fittetryne med gitaren, det lange håret og de idiotiske tatoveringene, så håper jeg du skjønner at du såret meg. Og ikke la flere horer suge deg av, for det begynner å bli dyrt i lengda. ( Sann historie om den hora, han måtte betale for blowjoben han blacka ut under).

Good riddance, men likevel.

Shit!!!! Minner meg skremmende om min historie! hvor i landet er han fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...