AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #261 Skrevet 29. desember 2011 Han var sur helt fra begynnelsen av. Klaget over magesmerter og satt rett ved siden av meg og prompa og rapet høylytt gang på gang... Vi var hjemme i hans stue, men likevel...mannen er 38 år. Det er vel ikke normalt å sitte sånn foran en dame? Jeg ble kjempelei meg etterpå. du skulle sagt "er du nødt til å fise sånn"
Steinar40 Skrevet 29. desember 2011 #262 Skrevet 29. desember 2011 Han var sur helt fra begynnelsen av. Klaget over magesmerter og satt rett ved siden av meg og prompa og rapet høylytt gang på gang... Vi var hjemme i hans stue, men likevel...mannen er 38 år. Det er vel ikke normalt å sitte sånn foran en dame? Jeg ble kjempelei meg etterpå. Han burde jo ha avlyst daten pga mageproblemene. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #263 Skrevet 29. desember 2011 Han burde jo ha avlyst daten pga mageproblemene. Jeg var på besøk hos ham i 1 uke. Kan vel kalle det en 1 ukes date. Så vi hadde ingen mulighet til å slippe unna noen av oss..men han trengte likevel ikke å sitte sånn synes jeg...Var vel en måte å hinte om at han ikke var interessert, eller sur fordi det ikke var blitt sex i løpet av uken..
Steinar40 Skrevet 29. desember 2011 #264 Skrevet 29. desember 2011 Jeg var på besøk hos ham i 1 uke. Kan vel kalle det en 1 ukes date. Så vi hadde ingen mulighet til å slippe unna noen av oss..men han trengte likevel ikke å sitte sånn synes jeg...Var vel en måte å hinte om at han ikke var interessert, eller sur fordi det ikke var blitt sex i løpet av uken.. Eller så hadde han rett og slett vondt i magen. Skjedde dette bare en gang?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #265 Skrevet 29. desember 2011 Eller så hadde han rett og slett vondt i magen. Skjedde dette bare en gang? Tja..jeg vet han har en magesykdom men dassen ligger 1 meter unna stuen..synes han kunne tatt den korte turen for min skyld..Det skjedde bare en gang ja.. men det var nok til at lysten til å møte ham igjen forsvant.. 1
Steinar40 Skrevet 29. desember 2011 #266 Skrevet 29. desember 2011 Tja..jeg vet han har en magesykdom men dassen ligger 1 meter unna stuen..synes han kunne tatt den korte turen for min skyld..Det skjedde bare en gang ja.. men det var nok til at lysten til å møte ham igjen forsvant.. Nei, det er jo ikke akkurat noe tegn på god oppdragelse. 2
Gjest "gjest" Skrevet 29. desember 2011 #267 Skrevet 29. desember 2011 Jeg også (som mann). Det er greit at man prøver å finne ut av hverandres fremtidsplaner men når man føler seg som om man er på jobbintervju så blir det bare kleint. Snusfornuft sånn helt i starten dreper spontaniteten, lekenheten og eventuell kjemi som er der, og det frister da ikke til å gå på neste date. Ja, helt sykt det der.
roflgirl Skrevet 29. desember 2011 #268 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Min værste date var da jeg var 14-15 år. Jeg og veninna mi skulle møte han da han kom kjørende i sin egen bil, jeg tok alltid veninna mi med fordi jeg var usikker på meg selv på den tiden. Da han kom kjørende, var han blid og virket ikke noe sjenert idetheletatt! Han ville jeg skulle sette meg i fanget hans, i bilen, mens veninna mi sto og så på.. Han virket utrolig interessert, og jeg tok han med meg hjem til meg for og se litt tv før han skulle hjem. Vi satt på rommet mitt, snakket og så litt tv. Etterhvert kom vi inn på et veldig følsomt tema for han?! der han fortalte litt om familietrøbbel og generelt livet sitt som hadde vært helt forferdelig hørtes det ut som? han bryter ut med og begynne og GRINE! forran meg, han grein som faen og jeg måtte sitte og trøste han.. Nevnte jeg forresten at han var 20 år? ja stor aldersforskjell jeg vet, men jeg var dum på den tiden, nok en gang, fjortiss! og ja, dum som jeg var var jeg veldig keen på sex på den tiden, utforske litt. Da han hadde roet seg ned med og grine, så begynte han og tafse på meg, han tok på innsiden av låret mitt osv, jeg ga etter og tenkte, ok. greit hvis du vil så. vi hadde fått av og nesten alle klærne utenom hans bokser, da jeg skal til og ta av han bokseren bryter han ut med en følsom og redd stemme "NEI, JEG KLARER IKKE! JEG KLARER IKKE!!!" hva faen? tenkte jeg, og kledde på meg. han dro hjem, vi snakket litt et par dager etterpå, før han sier at jeg ikke var hans type jente, og at han ville gå tilbake til sin ex. HAHA! rart.. Endret 29. desember 2011 av roflgirl 8
pessimist Skrevet 30. desember 2011 #269 Skrevet 30. desember 2011 Min verste date var nå i sommer. Jeg møtte en fyr på en fest, men jeg var nesten kjæresten til han som holdt festen, så jeg måtte holde meg litt i skinnet. Fyren var grei han, og vi utvekslet noen gå ord, vi var begge godt brisene og vi kom selvfølgelig inn på temaet sex. Jeg fortalte hva jeg likte, og hva jeg syns var bra og dårlig, det samme gjorde han. Så sier han "Vet du hva som hadde vært bra? Om vi to bare lå i sengen en hel dag og hadde sex når vi ønsket". Trodde først at han bare tullet, for tonen hans var så leken, men da jeg lo det bort og svarte "Det hadde vært en fin fantasi" ble han litt snurt. Senere på festen lokket han meg inn på kjøkkenet, jeg var betraktlig mer full nå, han smilte skikkelig slesk sa at jeg var "så fantastisk søt og sexy" mens han skrev nummeret sitt på et kaffefilter til meg. Jeg syns jo det var litt søtt, (spesielt med tanke på at fyren jeg holdt på meg lå nede i kjelleren med hodet godt planetet mellom beina på en jente, og hun hadde fått mensen mens han slikket henne. Og når han kom krypende tilbake på sine knær til meg, vi kysset også innså jeg hva jeg var i ferd med å gjøre, så virket fyren som skrev på kaffefilteret mye bedre.) Han begynte å sende meg meldinger samme kvelden, og vi ble enige om at vi skulle møtes to uker etterpå. Når jeg møtte han, så hadde han kjøpt øl til meg, og jeg er ikke så veldig glad i øl, noe jeg sa på forhånd. Tenkte jeg skulle være snill, siden han hadde kjøpt øl til meg, så jeg drakk dem selv om jeg skar grusomme grimaser mellom hver sup. Etter 10 minutter med omvisning og nøye guidet tur inne på soverommet hans, så gikk vi ut på baksiden av huset. Der satt både de nærmeste vennene hans, og familien hans. Jeg ble nærmest presentert for familien som den kommende kjæresten, vennene hans bare lo og klappet. Det gikk ikke lang tid før den ene vennen anklaget meg for å være rasist for noe jeg ikke vet helt hva, og den andre vennen han prøvde seg veldig på meg, selv om han hadde dame. I tillegg måtte jeg vise søsteren hans på 12 år hvordan speilreflekskameraet hennes virket, mens hele familien satt og drakk mens de snakket samisk. På vei bort til en fest vi skulle på som jeg ikke visste om blir jeg kalt for rasist, dyttet, klasket på rumpen, holdt fast og kilet. Vennen hans raper og fiser om hverandre, og jeg føler meg skikkelig ukomfortabel. Når vi endelig kommer til festen så viser det seg at broren til han kompisen som har dame, har festen. Samtidig trekker også min date fram det han tror er trumfkortet og forteller meg med stor glede at jo, vi skal på en konsert til et band jeg absolutt hater. Ikke nok med dette, men jeg hadde ikke legitimasjon med meg, og daten min skulle på død og liv fortelle meg hvor mye penger han hadde brukt på billetten, for det var hele 600 kr skal du skjønne. Han mente også at jeg skulle snike meg inn på konserten, noe jeg i utgangspunktet ikke var villig til. Nå vi endelig kommer til konserten, oppdaget jeg at en jeg kjenner og som jeg ikke er på god tone med er dørvakt. Da var alle sjanser for å komme meg inn ikke lenger tilgjengelig, og jeg roper av glede inne i meg selv. Men siden daten min har kjøpt billettene og ikke vil forlate meg, til tross for at jeg nesten trygler på mine knær, ender han opp med å selge dem videre. Resten av daten er han skikkelig sur på meg, og kaller meg ting som dum og udugelig for at jeg ikke en gang gjorde et forsøk på å komme meg inn når han hadde brukt så mye penger på meg. Jo, takk, jeg ba deg ikke om å gjøre det en gang. Omsider får jeg et minutt for meg selv på badet, til tross for at han gjerne kunne være med meg inn, eller synge for meg utenfor døren. Jeg ringer venninnen min og nærmest gråter til henne i telefonen, og ber på mine knær om at hun kommer å henter meg klokken tolv, samme hva jeg sier om jeg sender henne melding eller ringer på igjen, noe hun lover. Jeg lister meg ut av badet, der jeg blir overrasket av at daten min hopper bak meg, sier bø for også fortelle meg hvor gavmild han er og at det meste jeg noen gang kommer til å få med ham er forlovelsesringen min. "For den skal være rimelig dyr, så fin, søt og deilig som du er." På vei hjem fikk jeg meldinger typen "Jeg skulle ønske at du en dag bare våknet opp å trengte, han XXXX" og "Hadde det ikke vært fint om jeg kom å strøk deg gjennom håret i de virkelig syke ME-periodene dine?" Jo, takk, atter en gang. Det er jo akkurat det jeg ønsker meg mest av alt her i verden. 4
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #270 Skrevet 30. desember 2011 (endret) ooook.... bare å stenge tråden mods.. Vi har en vinner..... Edit : Min verste date var nå i sommer. En til deg... Om det kan hjelpe... Endret 30. desember 2011 av Bustenskjold
Steinar40 Skrevet 30. desember 2011 #272 Skrevet 30. desember 2011 Min værste date var da jeg var 14-15 år. Jeg og veninna mi skulle møte han da han kom kjørende i sin egen bil, jeg tok alltid veninna mi med fordi jeg var usikker på meg selv på den tiden. Da han kom kjørende, var han blid og virket ikke noe sjenert idetheletatt! Han ville jeg skulle sette meg i fanget hans, i bilen, mens veninna mi sto og så på.. Han virket utrolig interessert, og jeg tok han med meg hjem til meg for og se litt tv før han skulle hjem. Vi satt på rommet mitt, snakket og så litt tv. Etterhvert kom vi inn på et veldig følsomt tema for han?! der han fortalte litt om familietrøbbel og generelt livet sitt som hadde vært helt forferdelig hørtes det ut som? han bryter ut med og begynne og GRINE! forran meg, han grein som faen og jeg måtte sitte og trøste han.. Nevnte jeg forresten at han var 20 år? ja stor aldersforskjell jeg vet, men jeg var dum på den tiden, nok en gang, fjortiss! og ja, dum som jeg var var jeg veldig keen på sex på den tiden, utforske litt. Da han hadde roet seg ned med og grine, så begynte han og tafse på meg, han tok på innsiden av låret mitt osv, jeg ga etter og tenkte, ok. greit hvis du vil så. vi hadde fått av og nesten alle klærne utenom hans bokser, da jeg skal til og ta av han bokseren bryter han ut med en følsom og redd stemme "NEI, JEG KLARER IKKE! JEG KLARER IKKE!!!" hva faen? tenkte jeg, og kledde på meg. han dro hjem, vi snakket litt et par dager etterpå, før han sier at jeg ikke var hans type jente, og at han ville gå tilbake til sin ex. HAHA! rart.. Hva var rart? Fyren hadde fortsatt følelser for denne ex-en. Dessuten var han jo fornuftig til slutt. 3
Gjest BamseB Skrevet 30. desember 2011 #273 Skrevet 30. desember 2011 Har du en datinghistorie på lur du eller, Steinar? 5
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. desember 2011 #274 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk skulle dikte opp alle historiene her. Det er mange rare mennsker der ute. Min historie er i hvert fall 100% sann. Endret 30. desember 2011 av Sunshine23
pessimist Skrevet 30. desember 2011 #275 Skrevet 30. desember 2011 ooook.... bare å stenge tråden mods.. Vi har en vinner..... Edit : En til deg... Om det kan hjelpe... Takk, det hjelper litt
Steinar40 Skrevet 30. desember 2011 #276 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Har du en datinghistorie på lur du eller, Steinar? Nope. Utsetter ikke meg selv for dårlige dater. Det er jo ikke smart. Mistenker jeg at en date kommer til å bli dårlig så lar jeg heller være. Selvfølgelig. Endret 30. desember 2011 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #277 Skrevet 30. desember 2011 Min verste date var nå i sommer. Jeg møtte en fyr på en fest, men jeg var nesten kjæresten til han som holdt festen, så jeg måtte holde meg litt i skinnet. Fyren var grei han, og vi utvekslet noen gå ord, vi var begge godt brisene og vi kom selvfølgelig inn på temaet sex. Jeg fortalte hva jeg likte, og hva jeg syns var bra og dårlig, det samme gjorde han. Så sier han "Vet du hva som hadde vært bra? Om vi to bare lå i sengen en hel dag og hadde sex når vi ønsket". Trodde først at han bare tullet, for tonen hans var så leken, men da jeg lo det bort og svarte "Det hadde vært en fin fantasi" ble han litt snurt. Senere på festen lokket han meg inn på kjøkkenet, jeg var betraktlig mer full nå, han smilte skikkelig slesk sa at jeg var "så fantastisk søt og sexy" mens han skrev nummeret sitt på et kaffefilter til meg. Jeg syns jo det var litt søtt, (spesielt med tanke på at fyren jeg holdt på meg lå nede i kjelleren med hodet godt planetet mellom beina på en jente, og hun hadde fått mensen mens han slikket henne. Og når han kom krypende tilbake på sine knær til meg, vi kysset også innså jeg hva jeg var i ferd med å gjøre, så virket fyren som skrev på kaffefilteret mye bedre.) Han begynte å sende meg meldinger samme kvelden, og vi ble enige om at vi skulle møtes to uker etterpå. Når jeg møtte han, så hadde han kjøpt øl til meg, og jeg er ikke så veldig glad i øl, noe jeg sa på forhånd. Tenkte jeg skulle være snill, siden han hadde kjøpt øl til meg, så jeg drakk dem selv om jeg skar grusomme grimaser mellom hver sup. Etter 10 minutter med omvisning og nøye guidet tur inne på soverommet hans, så gikk vi ut på baksiden av huset. Der satt både de nærmeste vennene hans, og familien hans. Jeg ble nærmest presentert for familien som den kommende kjæresten, vennene hans bare lo og klappet. Det gikk ikke lang tid før den ene vennen anklaget meg for å være rasist for noe jeg ikke vet helt hva, og den andre vennen han prøvde seg veldig på meg, selv om han hadde dame. I tillegg måtte jeg vise søsteren hans på 12 år hvordan speilreflekskameraet hennes virket, mens hele familien satt og drakk mens de snakket samisk. På vei bort til en fest vi skulle på som jeg ikke visste om blir jeg kalt for rasist, dyttet, klasket på rumpen, holdt fast og kilet. Vennen hans raper og fiser om hverandre, og jeg føler meg skikkelig ukomfortabel. Når vi endelig kommer til festen så viser det seg at broren til han kompisen som har dame, har festen. Samtidig trekker også min date fram det han tror er trumfkortet og forteller meg med stor glede at jo, vi skal på en konsert til et band jeg absolutt hater. Ikke nok med dette, men jeg hadde ikke legitimasjon med meg, og daten min skulle på død og liv fortelle meg hvor mye penger han hadde brukt på billetten, for det var hele 600 kr skal du skjønne. Han mente også at jeg skulle snike meg inn på konserten, noe jeg i utgangspunktet ikke var villig til. Nå vi endelig kommer til konserten, oppdaget jeg at en jeg kjenner og som jeg ikke er på god tone med er dørvakt. Da var alle sjanser for å komme meg inn ikke lenger tilgjengelig, og jeg roper av glede inne i meg selv. Men siden daten min har kjøpt billettene og ikke vil forlate meg, til tross for at jeg nesten trygler på mine knær, ender han opp med å selge dem videre. Resten av daten er han skikkelig sur på meg, og kaller meg ting som dum og udugelig for at jeg ikke en gang gjorde et forsøk på å komme meg inn når han hadde brukt så mye penger på meg. Jo, takk, jeg ba deg ikke om å gjøre det en gang. Omsider får jeg et minutt for meg selv på badet, til tross for at han gjerne kunne være med meg inn, eller synge for meg utenfor døren. Jeg ringer venninnen min og nærmest gråter til henne i telefonen, og ber på mine knær om at hun kommer å henter meg klokken tolv, samme hva jeg sier om jeg sender henne melding eller ringer på igjen, noe hun lover. Jeg lister meg ut av badet, der jeg blir overrasket av at daten min hopper bak meg, sier bø for også fortelle meg hvor gavmild han er og at det meste jeg noen gang kommer til å få med ham er forlovelsesringen min. "For den skal være rimelig dyr, så fin, søt og deilig som du er." På vei hjem fikk jeg meldinger typen "Jeg skulle ønske at du en dag bare våknet opp å trengte, han XXXX" og "Hadde det ikke vært fint om jeg kom å strøk deg gjennom håret i de virkelig syke ME-periodene dine?" Jo, takk, atter en gang. Det er jo akkurat det jeg ønsker meg mest av alt her i verden. Huff, nå lo jeg godt.
Gjest Survival Skrevet 30. desember 2011 #278 Skrevet 30. desember 2011 Uff, har hatt så mange elendige. Men denne er i hvert fall en av de jeg husker best. Jeg hadde en date med en 23 år gammel fyr på en litt finere restaurant. Det første jeg la merke til da jeg kom til restauranten var at fyren kjørte en splitter ny Mercedes C-klasse. Stussa litt over det, men utover i daten fikk jeg svar på både det og alt annet som handlet om økonomien hans. Han var nemlig nylig ansatt i farens firma, noe innenfor byggebransjen, og der tjente han visst ganske godt. Dette var det ENESTE han pratet om under hele daten og middagen. Jeg er ikke særlig opptatt av penger og kjedet meg utrolig mye. Da vi var ferdig og spise, jeg takka for daten og vi sa ha det - gjett hva han gjør. Han forlater restauranten og lar regninga ligge igjen hos MEG! Jeg har ikke noe imot å betale altså, men etter all det snakket om økonomien hans og hvor utrolig rik han var som 23-åring kunne han i hvert fall delt regningen med meg eller...? 3
Steinar40 Skrevet 30. desember 2011 #279 Skrevet 30. desember 2011 Uff, har hatt så mange elendige. Men denne er i hvert fall en av de jeg husker best. Jeg hadde en date med en 23 år gammel fyr på en litt finere restaurant. Det første jeg la merke til da jeg kom til restauranten var at fyren kjørte en splitter ny Mercedes C-klasse. Stussa litt over det, men utover i daten fikk jeg svar på både det og alt annet som handlet om økonomien hans. Han var nemlig nylig ansatt i farens firma, noe innenfor byggebransjen, og der tjente han visst ganske godt. Dette var det ENESTE han pratet om under hele daten og middagen. Jeg er ikke særlig opptatt av penger og kjedet meg utrolig mye. Da vi var ferdig og spise, jeg takka for daten og vi sa ha det - gjett hva han gjør. Han forlater restauranten og lar regninga ligge igjen hos MEG! Jeg har ikke noe imot å betale altså, men etter all det snakket om økonomien hans og hvor utrolig rik han var som 23-åring kunne han i hvert fall delt regningen med meg eller...? Han skulle selvfølgelig betalt for det han bestilte.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #280 Skrevet 30. desember 2011 Uff, har hatt så mange elendige. Men denne er i hvert fall en av de jeg husker best. Jeg hadde en date med en 23 år gammel fyr på en litt finere restaurant. Det første jeg la merke til da jeg kom til restauranten var at fyren kjørte en splitter ny Mercedes C-klasse. Stussa litt over det, men utover i daten fikk jeg svar på både det og alt annet som handlet om økonomien hans. Han var nemlig nylig ansatt i farens firma, noe innenfor byggebransjen, og der tjente han visst ganske godt. Dette var det ENESTE han pratet om under hele daten og middagen. Jeg er ikke særlig opptatt av penger og kjedet meg utrolig mye. Da vi var ferdig og spise, jeg takka for daten og vi sa ha det - gjett hva han gjør. Han forlater restauranten og lar regninga ligge igjen hos MEG! Jeg har ikke noe imot å betale altså, men etter all det snakket om økonomien hans og hvor utrolig rik han var som 23-åring kunne han i hvert fall delt regningen med meg eller...? Jeg hadde blitt ganske så fornærmet om jeg var på en date og fyren bare stakk av. Så jeg ble sittende igjen med regningen. Jeg kan godt betale for mitt, men han selv betale for sitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå