Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min siste date. Traff ei trivelig dame som det var greit å snakke med og vi hadde mye felles synspunkter, jeg likte virkelig dama. Rett før hun måtte dra så sa hun at hun så at jeg har skrevet i datingprofilen min at jeg jobber deltid som snekker og ble nesten påtrengende for å vite hvilke prosenter jeg kunne skaffe på byggevarer og hun nevnte at hun har et stort gammelt hus som skulle pusses opp... Ga henne noen tips og hva hun kunne forvente av kostnader, hørte ikke mer fra henne etter det.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krist1an skrev (8 timer siden):

Min siste date. Traff ei trivelig dame som det var greit å snakke med og vi hadde mye felles synspunkter, jeg likte virkelig dama. Rett før hun måtte dra så sa hun at hun så at jeg har skrevet i datingprofilen min at jeg jobber deltid som snekker og ble nesten påtrengende for å vite hvilke prosenter jeg kunne skaffe på byggevarer og hun nevnte at hun har et stort gammelt hus som skulle pusses opp... Ga henne noen tips og hva hun kunne forvente av kostnader, hørte ikke mer fra henne etter det.

En kammerat hadde ny dame, denne nye og dama mi hadde en "bli kjent" dag sammen hvor da den nye dama kunne fortelle at hun hadde fått pusset opp huset nesten gratis ved å ha korte forhold til elektrikkere, snekere, rørleggere osv, kameraten min er bilmekaniker og tilfeldigvis sto bilen hennes parkert da hun hadde fått beskjed på eu-kontroll at her var det for mye feil til å kunne godkjenne den..

Anonymkode: b8059...07a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle om en bekjent som hadde ett forhold til en dansk jente hun traff på Roskilde festival, hun kom opp og besøkte han og de hadde sex sammen. 

Plutselig våknet han på natten av at han hadde hatt ett uhell(avføring i senga) og jenta var ikke der, han gikk mot badet for og vaske seg og rydde opp og oppdaget at hun hadde gått og lagt seg på sofaen og våknet og spurte om han hadde skidet på seg. 

Det gikk heldigvis bra og de er i forhold den dag i dag

Anonymkode: 18d9f...9e1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ba meg på date, drakk dyr vin,  kjøpte dyr mat, og ville dele på regningen. Ikke betale hver vår rett, men dele hele summen. Salaten og vannet mitt kostet liksom 450 og hele kalaset kom på nærmere 1900kr. 

Anonymkode: 18f5b...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn som ville ha meg med på biltur date. Etter 5 minutter begynte han å fortelle om den vonde oppveksten sin. Takk og farvel.

Anonymkode: f792c...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blind-date i 1985 fra «Åpen linje» på tlf: Ga meg aldri til kjenne for å si det sånn.

Tinderdate i 2017: Mye verre enn blind-date, bildene var «gulnet» av alder. Skrekkelig psykiatri-opplevelse, hva gjør man liksom?

M54

Anonymkode: 59fa3...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder meg unna dating.

For min del starter forhold med sextreff, så utvikles etterhvert om det føles riktig. Kaste bort masse tid på dating, det spillet der gidder jeg ikke. Her er det rett på sak.

Anonymkode: e1c86...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...