Gjest this_is_she Skrevet 17. juni 2013 #501 Skrevet 17. juni 2013 Var på "date" med en fyr jeg aldri hadde serr før og jeg fant han ikke spesielt tiltrekkende. Han hadde skikkelig liten jentetrutemunn, så ut som en gullfisk. Uansett, han kjørte meg hjem og stilte seg forventningsfullt foran meg. Veeeldig klein stemning, men jeg kysset han. Han var en e-l-e-n-d-i-g kysser, grøsser fremdeles når jeg tenker på hvordan han stappet tunga si inn i munnen min og tok den raskt ut igjen. Inn-ut-inn-ut.. Merkeligste kyssinga jeg har vært borti. Oh ja, når jeg trakk meg unna kjente jeg at jeg hadde matrestee i munnen min. Æssssj..verste jeg har opplevd
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #502 Skrevet 21. juni 2013 BUMP, I NEED MORE! Anonymous poster hash: daef8...5fa 1
Jenna Skrevet 24. juni 2013 #503 Skrevet 24. juni 2013 Tror det må være daten med han som syntes Menn som hater kvinner var passende film på første date. Han var også sjenert at jeg bare fikk ut av han en håndfull ord i løpet av kvelden. 2
Gjest Chloè Skrevet 24. juni 2013 #504 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har egentlig bare vært på bra dater, men det er en som får meg til å grøsse den dag idag. Det var nyttår, jeg var nettopp blitt dumpa et par dager før å ble d r i t i n g s. Jeg fant meg visst en mann,å fikk kyss og gikk hjem på narch. Jeg husker at fyren var elendig til å kline,men venninna mi sa han var kjemesøt og at jeg burde gi han en sjanse når han ba meg ut på date et par dager etter. Jeg husket ikke hvordan han så ut engang å han hadde et bilde på facebook man ikke så han skikkelig på,men jeg stolte på denne venninna. Det jeg burde ha husket er at vi to har så forskjellig smak som det går ann å ha på alt fra menn til klær. Fyren dukka opp og var, la oss si, ikke min type mann. Jeg er allergisk mot gjerrige menn å dette var noe av det første han lirte av seg så fikk avsmak. sånn typ "gidder vel ikke gå å leie en film å bruke penger,har tatt med en bra en fra 90 tallet" Så på en 2 timers film i stilhet å da den endelig var ferdig var klokka 11, å jeg dro den "har forelesning veldig tildig imorgen,må nesten legge meg". Fyren misstolka tydeligis hva jeg ville å stakk tunga i munnen min. Verste kysset i historien, han sugde å lagde smattelyder samtidig som han tok tunga inn og ut som om han pulte munnen min. HVA faen tenkte jeg,å ble en smule kvalm. Jeg sa jeg måtte en tur på do(trodde virkelig jeg måtte spy), da jeg kom tilbake ligger fyren kliss naken på senga mi og..koser med seg selv. Jeg sa han skulle komme seg ut, han bare "grrr..rollespill, det liker vi!" Jeg fikk han ut av leiligheten 2 timer senere, etter at jeg hadde lovet han en date nr 2. Det skjedde jo ikke, for å si det sånn. 2
Elizia Skrevet 24. juni 2013 #505 Skrevet 24. juni 2013 For et par år siden var jeg på date med en jeg hadde chattet med på Match. På profilbildet som var tatt på avstand og med sykkelhjelm, så han så i mine øyne helt grei ut samt han virket hyggelig på chatt og sms. Vi avtaltes å møtes i arbeidstiden (begge jobber i kommunen) og på en cafe i nærheten av der jeg da jobbet. Viste seg at han så minst 10 år eldre ut enn på bildet samt hadde på seg utslitte, stygge joggesko, litt for korte jeans og en skinnjakke som var alt for kort i ryggen. (ikke det at klær betyr alt for meg) Jeg ble overrasket over fremtoningen hans, men var så høflig av meg at jeg ble med inn på cafeen for å ta en kopp kaffe. Men da han underveis i samtalen begynte å rive seg i de lange, tykke hårene på underarmene mens han snakket om at det beste han visste var å bli pjusket på armer og bein , fikk jeg panikk, unnskyldte meg med jobb og sprang ut. Sendte han kjapt en sms om at jeg nok ikke trodde vi skulle møtes igjen. For ikke lenge siden ble jeg singel igjen og lagde en profil på Møteplassen med samme profilbilde som jeg hadde på Match for 2 år siden. Han må ha glemt meg og "daten" vår helt, for han sendte meg en mld om at det hadde vært hyggelig å møte meg da jeg hørtes og så så interessant ut 14
Gjest Guilty Skrevet 24. juni 2013 #506 Skrevet 24. juni 2013 Haha, har mange mislykkede dater bak meg.. Men kan vel nevne en som jeg kom på nå med en gang. Var på date med en på 25, var selv 18 da. Var helt okei helt til han begynte å snakke om hvor pene andre jenter var og at han hadde vært LÆRER(utdannet lærer, hadde sluttet..) for ei 8-9.klassing som var så sexy og hun ble bare mer og mer sexy(hun er på min alder).. For det første syns jeg ikke man skal diskutere sånt på en date og for det andre ble jeg rimelig skremt med tanke på at han tenkte sånn om elevene han hadde hatt Og ja, han likte meg tydeligvis selv om han snakket slikt for når jeg etter 2-3mnd uten noe særlig kontakt med han ble sammen med en annen så ble han kjempelei seg og håpet jeg kom til å få det like jævlig som han hadde det, pga. jeg "plutselig" hadde gått videre.. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #507 Skrevet 29. juli 2013 For noe år siden skulle jeg på helgebesøk til en fyr jeg holdt på med (hadde aldri vært hos han før.) Vi hadde møtt hverandre et par ganger, jeg visste godt hvem han var, han virket som en hyggelig og normal fyr. Han var mye på hytte der jeg bor, men han bodde i Oslo så vi skulle ta toget dit sammen. Det er en ca 5 timers togtur. Anyways. Kommer til jernbanestasjonen, full av forventninger. Jeg tenkte i mitt unge hodet at dette er THE ONE, for sure. Det viser seg at han er en aspirerende DJ så han må ha med seg masse utstyr til Oslo, inklusive to enorme høytalere som han gir meg ansvar for ettersom han ikke klarer å bære alt alene. Dedikert og betatt som jeg er tar jeg så klart på meg denne viktige oppgaven - I fix, kom med mixegreiene dine... Så fort vi er på toget tar han på seg øreplugger og hører på musikk hele turen. Vel fremme i Oslo sier han at vi blir hentet av en av hans kamerater og at vi deretter skal spise middag. "Wohoo romantisk middagsdate," tenkte jeg. Tydeligvis hadde vi litt forskjellig oppfatning av det begrepet der. Det viste seg at han tenkte mer i retning takeaway-kebab, og den Napapijriakke-hvitebukser-bleikahår-harry-kameraten hans visst var selvskreven gjest under denne middagen. Så vi dro til "leiligheten hans" (det var imidlertid et kollektiv.) Skjer ikke noe spes den kvelden annet at vi tre spiser denne bedre middagen på rommet hans og at han og Napapirjijakke deretter sitter å spiller TV spill. Jeg sov på sofaen. Dagen etter er det lørdag og jeg burde kanskje ha gjettet at det var vinmonopolet, etterfulgt av fest, som sto på agendaen. Så da ble det fest i kollektivet. Fyren aka. den aspirerende DJ'en fyrte opp den ene trancetechnosyre-låta etter den andre mens Napapijrijakke mixa bacardi-og-random-blandevann-drinker til resten av festen. Jeg var skuffet over mangel på romantikk, og interessen min for denne fyren var dalende. Så jeg tenkte at bacardi kunne hjelpe ( logikk.) Etter noen timer var jeg fint intoxicated, mens den aspirerende DJen var så full at han bestemte seg for å kaste noen møbler rundt forbi mens han hylte i ekstase. Real prince charming indeed. Men så ble ting roligere etterhvert, folk forlot festen, aspirerende DJ hadde sluttet med møbelkasting og jeg hadde drukket nok til at jeg syns han var attraktiv igjen der han satt ved siden av meg i sofaen og strøk meg over håret. "OH damn, endelig oppmerksomhet. Han var sikkert bare litt nervøs og gjorde dumme ting, men NÅ - NÅ er det en REAL CONNECTION på gang her." Remind you, jeg var ca 18 år og uerfaren på dette tidspunktet. Og jeg var ganske keen på litt action. Så da ble det det. Det var imidlertid en kort og klønete affære (noen jukk, inn-ut, ferdig) som endte i at han sovnet og jeg følte meg elendig. Neste dag skulle jeg reise hjem på kvelden (heldigvis.) Aspirerende DJ nektet å prate med meg hele dagen, det var vel en slags fylleangst. Jeg var veldig usikker på alt så jeg konfronterte han ikke med noe og holdt bare kjeft selv og (fint par.) Napaijrijakke kom til unnsetning og fikk i oppdrag å være guide for meg i Oslo så aspirerende DJ kunne være hjemme og pleie skallebanken sin. Napaijrijakke var en hyggelig fyr han, men jeg var så lei meg og forvirret at jeg egentlig bare ville hjem. Så kom endelig kvelden og jeg skulle dra. DJ'en kostet på seg et håndtrykk og Napaijrijakke fulgte meg til jernbarnestasjonen. Jeg følte meg elendig og var sååå skuffet. Noen uker etterpå fikk jeg melding der han spurte meg hvordan jeg hadde det og blablabla, fikk inntrykk av at det var et forsøk på å gjennoppta kontakten. Svarte ikke på det. Det siste jeg ville var en replay av den helga der. Anonymous poster hash: 8f8f4...3e0 14
Meline37 Skrevet 20. juli 2014 #510 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Når jeg leser alle historiene her så ser jeg at jeg ihvertfall ikke har hatt de værste datene. Jeg har ikke likt å gå på dater. Og jeg gruer meg til den gang jeg skal gå igjen, men samtidig så tenker jeg at den dag jeg går igjen så er jeg såpass interessert at sjansen er verdt å ta. Tidigere så hoppet jeg bare i det for å treffe noen for å sjekke om det var interessant uten å tenke skikkelig igjennom hvem jeg møtte. Jeg husker at godt en date der vi gikk på fjellet en tur. Fyren begynte å prøve å kysse meg da vi var kommet et lite stykke oppi fjellet, og jeg var jo ganske naiv og dum for jeg var nettopp blitt singel, og var veldig usikker på meg selv, så jeg kysset tilbake. Og så leide vi opp til toppen av fjellet , og vi kysset mange ganger på turen. Etter den daten så traff vi hveandre igjen og da ble det såklart sex, og var det ikke det jeg hadde på magefølelsen ville skje, men jeg var dum og nysingel etter et 16 års langt forhold, så jeg var så usikker på meg at jeg var så billig og løs at dette ble jo helt imot mine verdier. Jeg hørte plutselig ikke fra den fyren igjen, og så plutselig ca ett til to år etterpå så begynte han å prøve å få kontakt med meg igjen...... Gris!!! Jeg hadde også en date der jeg traff en fyr som satt å foreslo gruppesex og bdsm sex på første date.... Jeg var da også nysingel og desverre altfor usikker. Jeg møtte en del sånne typer som det.. Og jeg satt de ikke på plass. Jeg tenkte at de sikkert var forelsket i meg siden de ville kysse og ha sex, og håpet på å tro de---- argggg dum som jeg var!!!!! Jeg må bare si: På en første date, får ingen tafse på meg lenger! De må bli godt kjent!!!! Det var nok av tafsete menn der ute, forstår ikke hva de tenker med. Og jeg angrer så sinnsykt på alle jeg har havnet i seng med! Jeg har testet meg for sydommer og var frisk, og etter det så prøver jeg å glemme alle sammen! . Disse mennene skulle heller ha hørt til sexdate enn seriøs datelinje der det sto at jeg ikke søkte sex men forhold!. Min feil at jeg var svak på den tiden, men det er jeg ikke nå lenger. Etter å ha fått mer erfaring med singellivet, noe jeg ikke var fra før av pga langt forhold, så har jeg lært! Aldri sex før han har vært venner med meg i lang tid! De må vise at de vil bli kjent! Ingen klåing! Endret 20. juli 2014 av Meline37 7
LoneWolf Skrevet 16. mars 2015 #511 Skrevet 16. mars 2015 Nå synes jeg det er på tide å få liv i denne tråden igjen. Flere forferdelige dater takk. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #512 Skrevet 16. mars 2015 Denne er kanskje ikke så ille, men det er i alle fall min verste date. Hadde truffet en utrolig koselig fyr på fest og spurte om vi skulle gå ut sammen. Vi gikk og tok noen øl, og det var kjempegod stemning. Men så begynner han å dele. Litt for mye. Han forteller at han har dårlige sosiale antenner, sliter med sosial angst og er helt forferdelig med damer. At han blir veldig fort betatt. Også smeller han til "Er så utrolig glad jeg har truffet deg. Nå trenger jeg ikke lete mer. Og jeg vet hvor du bor for jeg fulgte etter deg hjem fra festen, hehehe." Jeg ble helt satt ut, men stammet frem at jeg dessverre ikke trodde dette ville funke før jeg løp ut. Jeg har heldigvis aldri hørt fra han, men jeg gikk lenge og så meg bak skulderen da jeg gikk hjem om kvelden. Anonymous poster hash: b0a67...cd4 9
altflyter Skrevet 25. mai 2015 #513 Skrevet 25. mai 2015 Kan hende jeg har skrevet om han her før meg here it goes:¨ Traff en fyr på tinder (never again) Vi møttes på en kafè/bar og ble sittende å prate. Han spurte om jeg kunne kjøpe første runden med øl... joda... tenkte jeg og gjorde så. Når ølet var drukket opp, gikk jeg en tur på toalettet. Da jeg kom tilbake hadde han kjøpt øl... Èn øl til seg selv... og når jeg spurte ham om han ikke kunne kjøpt en til meg og siden jeg tross alt hadde kjøpt en til ham, fikk jeg til svar "jammen du var jo ikke her". Det irriterte meg, men jeg valgte å se bort fra dette, fordi han ellers virket som en hyggelig fyr. Så det ble en date nr 2. Han inviterte meg på middag hjemme hos seg. Da jeg var på vei, ringte han meg og ba meg handle noen "småting" på veien... Disse småtingene viste seg å være alt denne middagen skulle inneholde... Pluss melk, pålegg og diverse annet. Jeg skulle så klaaaart få pengene igjen, men han hadde ikke penger før dagen etterpå... Kjærlighetssyke dumme meg fant meg i dette og. Det ble sent og ute herjet den verste stormen på 10 år, så jeg ble pent nødt til å overnatte der (det skjedde ingenting annet enn litt småklining) Men sove, det ville han ikke. Han begynte å stille meg litt rare spørsmål.. - Hvilken shampoo bruker du? - Hvor mange skinkebiter har du på skiven? - Kjøper du dyr eller billig kaffe? - Hvor ofte kjøper du klær? Jeg trodde til å begynne med at han tullet eller hadde en sær sans for humor, så svarte delvis unnvikende og delvis seriøst mens jeg lurte på hvor han ville med dette. Han snakket i FØRTI minutter om shampooen jeg brukte. Fordi det var SÅÅÅ bortkastet å bruke mer enn 20 kroner på noe slikt, og at det var viktig å tenke økomonisk. Dyre middager var forbeholdt sjeldenheter (jeg konkluderte med at disse sjeldenhetene var når godtroende idioter som meg, handlet for ham) Hans kriterier for en dame var da tydeligvis at hun skulle være særs gniten på alle felt.. men helst spandere alt på ham. god råd hadde han visst også... han bare likte ikke å bruke penger, sa han... Klokken fire om natten, gikk jeg i nesten en time gjennom stormen for å overnatte hos en venninne. Dagen etterpå fikk jeg en tekstmelding : Koselig i natt. Middag hos meg i morgen også?" Han fikk aldri svar på den meldingen... 16
altflyter Skrevet 25. mai 2015 #514 Skrevet 25. mai 2015 Jeg kom på en til! Var vel ikke egentlig en date, men en kompis av en kompis som møttes... Vi lo og tullet... Så fikk jeg spørsmålet "vil du være med hjem til meg og se på helikopteret mitt?" Jeg knakk sammen i latter, men tenkte... "jaja. Why not?" Når vi kom hjem til ham, dro han stolt fram helikopteret sitt, som viste seg å være..... et fjernstyrt helikopter! Vet ikke hvem av oss som lo mest... Vi var venner en stund etter det, men mistet kontakten etter en stund. Han var tidenes kuleste fyr, men ikke en jeg ville innledet noe kjærlighetsforhold til. Herregud dårlige dater popper opp i hodet mitt nå: Tinderdate nr 2 (og definitivt den siste noensinne" Meg - Hei! Jeg heter altflyter Han - Hei. Jeg er xxx Hva driver du med? Jeg - Jeg jobber i butikk mens jeg sparer penger til studier. Du da? Han så meg dypt inn i øynene og sa: Jeg vil være ærlig med deg, for du er søt og jeg vil det skal bli noe mellom oss (etter å ha pratet i 20 sekunder) Meg- Okei? Han- Jeg er impotent Tror jeg bare reiste meg og gikk 10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #515 Skrevet 25. mai 2015 Møtte en fyr fra nettby. Han spørte om jeg kunne møte han på en benk utenfor Kiwi... Jeg sa greit og reiste dit. Han var så flau at han hadde motorsykkelhjelmen på hele tiden og stod å fniste. "Ta den av da?" sa jeg. "Hahah neei" svarte han tilbake. Jeg himla med øynene og sa "Neivel? " og gikk. Da kom han kjørende etter meg med motorsykkel. Seriøst? tenkte jeg. Begynte å småløpe for å komme fort hjem. Da begynte å sirkle rundt meg med sykkelen sin. Wtf liksom? Kom hjem og så jeg hadde fått en melding på nettby om hva jeg syntes om han. Anonymous poster hash: 7b39c...2b2 12
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #516 Skrevet 25. mai 2015 Ja, herregud hun var helt ekstrem! Det slutt mellom oss etter 1 år. Selv om dette er 4 år siden, så kommer jeg aldri til å glemme dette http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif HUn ble visst kjempe glad da det ble slutt mellom oss og begynte å bombardere han med meldinger igjen http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/post-1879-1176843600.gif Han ville ikke ha henne tilbake (noe jeg godt kan skjønne) så hun ga vel egentlig opp for et halvt år siden http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/laught.gif Tror forresten hun har fått seg en ny fyr nå. Hvordan går det med den gale exen til exen din nå? Fire år etter? Merker jeg er svært nysgjerrig Anonymous poster hash: e2a3c...7af 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #517 Skrevet 26. mai 2015 Ikke date, men jeg møtte en fyr på byen i forrige uke. Vi snakket hele kvelden og fikk veldig god kontakt. Jeg ble ganske full etterhvert og etter litt klining insisterte han på at jeg ble med han hjem og etter mye om og men gjorde jeg det. Alt var superbra, når vi har fått av oss klærne tafsa litt osv og han har tatt på seg kondom (han var stiv) og vi er klare til å begynne eller hva man skal si, så sier han at han helt plutselig at han fortsatt har følelser for eksen sin og begynner å hylgrine??? mens jeg ligger der klissnaken og kåt. Jeg var helt uforbredt, han tilbyr seg å kjøre meg meg hjem, jeg takker ja, men smeller igjen døra på vei ut haha. Uff, det var mega kleint og han var jo egentlig hyggelig som stoppet før det gikk enda lenger men å bli avvist når man ligger der naken er ikke spesielt gøy. Anonymous poster hash: d65fb...b65 10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #518 Skrevet 29. mai 2015 Skrekk daten min må være da jeg traff en søt fyr som behandla meg som en prinsesse og holdt rundt meg hele tiden,kjærtegnet meg og til og med plukka litt diskre og gjorde meg så fobanna KÅT att jeg holdt på å dø for deretter å si att han ALDRI hadde sex på 1 date.....den natta gikk vi hver til oss men i dag 5 mnd etter er vi fremdeles sammen og ler stort av hele daten Anonymous poster hash: 1dcc5...edd 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #519 Skrevet 29. mai 2015 Ja, gikk ut med en person jeg ikke likte i utgangspunktet (turteikke å si nei... ) Gikk på kino, så en dårlig film. Jeg irriterte meg over vedkommende hele kvelden. Da vi skulle hjem kom vi oss ikke hjem så måtte ringe faren til denne "daten", som var driiiiitsuuuur for at han måtte kjøre. Skikkelig ubehagelig stemning i bilen. Jeg følte meg skikkelig teit for å ha kastet bort en kveld. Anonymous poster hash: e084b...343
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #520 Skrevet 29. mai 2015 Jeg skulle på middag hos en ny flamme.Han ga meg et glass vin mens han laget ferdig den hjemmelagete middagen vi skulle spise. Tonen var god,vi spøkte og lo mens han kokkelerte og jeg stod ved siden av. Etter noen glass vin måtte jeg tisse,og gikk på badet.Da kjente jeg at jeg også var litt løs i magen og det ble både bimelim og bomelom før jeg skulle trekke i snoren.Da så jeg til min fortvilelse at doen ikke skylte ned!!!Jeg ble grepet av panikk og så meg rundt etter en bøtte eller noe jeg kunne fylle med vann fra dusjen og skylle ned i dass med.Men ingen bøtte var i sikte. Til slutt ble jeg nødt til å gå ut,og fortalte ham at noe var galt med doen hans.Han svarte det var en gammel skade og han skulle fikse det.Så gikk han ut på badet med verktøy mens jeg satt i stuen... Kjempeflaut Anonymous poster hash: 108b3...08d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå