AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #441 Skrevet 29. februar 2012 datet en fyr som satt å kikket på mobilen hele middagen og under store deler av kinofilmen og....å da jeg kom hjem sendte jeg meld til han at jeg trodde ikke det kom til å fungere siden jeg ikke var morsom nok til å ta vekk øynene fra mobilen...meeen han mente det var den beste daten noen sinne å det var fantastisk ....jeg skjønner ikke hvilken date han var på den kvelden...for den jeg var på var ikke mye gøy.. 8
daemonia Skrevet 29. februar 2012 #442 Skrevet 29. februar 2012 Skulle ut på middag med en fyr. Han fremstilte det som skikkelig bra greier, men vi endte opp med den ekleste pizzaen på Dolly Dimples. Ikke hadde vi noe å snakke om heller. Utenom når han kom på at låsen på sykkelen hans ikke fungerte, så han tok meg med på å leite etter kjetting og hengelås slik at han kunne sikre den bedre. Og etter det skulle han ha meg med for å vise hvilken musikk han likte. Det endte opp med at han stod på musikksjappa her og hørte på Luksis Leverpostei på headsettet og jeg stod der og lurte på hvordan jeg skulle komme meg unna 12
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #443 Skrevet 29. februar 2012 Haha, jeg har tidenes beste, men poster anonymt i tilfelle noen kjenner meg igjen! Jeg møtte han via en datingside , og vi snakket i et par måneder, ikke stort, for han jobbet mye, han var i slutten av 20 årene, han virket oppegående, hyggelig, og så ut som en normal fyr. Så ble det tiden for en date, vi skulle møtes for et par pils, etter rundt 20 minutter så burde jeg kanskje se varsel lampene, men jeg ville gi fyren en sjanse, og han var jo hyggelig. Så det ble litt klinings til jeg sa at jeg måtte dra, da sa han at vi kunne ta følge og han kunne vise meg hvor han bodde, jo da hvorfor ikke? (hahaha, varsel lamper her og! ) Så kommer vi hjem til han, og det bli litt klinings til i sofaen, ute av det blå river han opp jakken min, og "tar ut " puppene mine og begynner å sutte? wtf? Så jeg spretter opp å sier nå må jeg gå! Da bøyer han meg over å klasker meg hardt på rompa? Og jeg bare eh? Okey.. Sa ingenting og gikk til døren for og ta på meg skoene. Han insisterte på og følge meg til bussholdeplassen og i det jeg var på vei ut døren , hadde da heldigvis foten min i døråpningen, så kysser han meg , og prøver og presse hånden sin ned i buksa på meg, nei nei nei sier jeg litt lattermildt, og han er som en overkåt gris på speed, så tilslutt skriker jeg nesten nei i ansiktet på han før han ler litt og sier unnskyld. Litt andpusten så småløper jeg ned trappen og ut, og står å tenker, skal jeg løpe? Han vil vel løpe etter, så jeg venter på han og lar han følge meg til bussen, da jeg kom ditt jeg skulle hvor det var mennesker så lo jeg litt for meg selv, og tenkte aldri igjen om jeg blir med en mann jeg ikke kjenner hjem 12
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #444 Skrevet 1. mars 2012 Haha, jeg har tidenes beste, men poster anonymt i tilfelle noen kjenner meg igjen! Jeg møtte han via en datingside , og vi snakket i et par måneder, ikke stort, for han jobbet mye, han var i slutten av 20 årene, han virket oppegående, hyggelig, og så ut som en normal fyr. Så ble det tiden for en date, vi skulle møtes for et par pils, etter rundt 20 minutter så burde jeg kanskje se varsel lampene, men jeg ville gi fyren en sjanse, og han var jo hyggelig. Så det ble litt klinings til jeg sa at jeg måtte dra, da sa han at vi kunne ta følge og han kunne vise meg hvor han bodde, jo da hvorfor ikke? (hahaha, varsel lamper her og! ) Så kommer vi hjem til han, og det bli litt klinings til i sofaen, ute av det blå river han opp jakken min, og "tar ut " puppene mine og begynner å sutte? wtf? Så jeg spretter opp å sier nå må jeg gå! Da bøyer han meg over å klasker meg hardt på rompa? Og jeg bare eh? Okey.. Sa ingenting og gikk til døren for og ta på meg skoene. Han insisterte på og følge meg til bussholdeplassen og i det jeg var på vei ut døren , hadde da heldigvis foten min i døråpningen, så kysser han meg , og prøver og presse hånden sin ned i buksa på meg, nei nei nei sier jeg litt lattermildt, og han er som en overkåt gris på speed, så tilslutt skriker jeg nesten nei i ansiktet på han før han ler litt og sier unnskyld. Litt andpusten så småløper jeg ned trappen og ut, og står å tenker, skal jeg løpe? Han vil vel løpe etter, så jeg venter på han og lar han følge meg til bussen, da jeg kom ditt jeg skulle hvor det var mennesker så lo jeg litt for meg selv, og tenkte aldri igjen om jeg blir med en mann jeg ikke kjenner hjem HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! dagens latter! Beklager at det ble på din bekostning, men "Overkåt gris på speed.." 4
Gjest Bud Skrevet 29. april 2012 #445 Skrevet 29. april 2012 Jada, så skulle Bud på sin andre date noensinne. Ut på by`n, på et av byens hotteste utesteder, Bud nærmer seg 30 år så han bryr seg ikke spesielt med aldersgrenser og den type ting. Han liker heller ikke å gå med lommeboka på seg i alkoholpåvirket tilstand, cash is king Hvilken 30åring ble stående igjen ute og diskutere hardt med dørvakta om hvor gammel han er mens dama svingte seg inne på dansegulvet? 19
BergenBy Skrevet 30. april 2012 #446 Skrevet 30. april 2012 Hvilken 30åring ble stående igjen ute og diskutere hardt med dørvakta om hvor gammel han er mens dama svingte seg inne på dansegulvet? Harde bud 3
ini Skrevet 30. april 2012 #447 Skrevet 30. april 2012 Dette var vel ingen date, tror jeg, men jeg hadde snakket endel med en fyr på nettby for noen år tilbake, og han hadde uttrykt veldig at han ville møte meg. Den dagen vi hadde planer om å møtes klarte jeg å brekke armen, så jeg spurte høflig om vi kunne ta det en annen dag, og det var greit. Jeg var da inni en periode med mye jobb og ting som skjedde, og han mistet tilslutt tålmodigheten, og troppet opp på jobben min en tidlig morgen. For sikkerhets skyld hadde jeg forsovet meg den dagen, og hadde tidenes pulesveis og var sminkeløs på jobb. Tror ikke han syns jeg var over gjennomsnittlig sjarmerende med pandaøyne, og jeg syns han var en dust som troppet opp på jobben min ut av det blå. Ble lite action der, for å si det sånn. 5
Steinar40 Skrevet 30. april 2012 #448 Skrevet 30. april 2012 Jada, så skulle Bud på sin andre date noensinne. Ut på by`n, på et av byens hotteste utesteder, Bud nærmer seg 30 år så han bryr seg ikke spesielt med aldersgrenser og den type ting. Han liker heller ikke å gå med lommeboka på seg i alkoholpåvirket tilstand, cash is king Hvilken 30åring ble stående igjen ute og diskutere hardt med dørvakta om hvor gammel han er mens dama svingte seg inne på dansegulvet? Jeg antar at det ikke ble noen flere dater med et kvinnfolk som svikta deg på den måten? 1
Gjest Bud Skrevet 30. april 2012 #449 Skrevet 30. april 2012 (endret) Jeg antar at det ikke ble noen flere dater med et kvinnfolk som svikta deg på den måten? Mennesket kom ut igjen for å redde situasjonen da, jeg tok det med et smil og vi fleipet bort hele situasjonen. Tar det rett og slett som et kompliment, det er deilig å se og føle seg ung (har forresten latt skjegget gro siden den daten) Endret 30. april 2012 av Bud
Mermaid Blues Skrevet 1. mai 2012 #450 Skrevet 1. mai 2012 Godt spørsmål. Min teori er at om du synes det er en god ide å kle seg naken i stua til folk, helt uoppfordret, så er det noen antenner som i utgangspunktet ikke er helt som de skal. At han ikke klarer å tolke kvelden er vel barnemat sammenlignet med resten. En ivrig leser av bloggen til Barney Stinson, tro? Fantastisk tråd! 2
Gjest Bella111 Skrevet 4. mai 2012 #451 Skrevet 4. mai 2012 var på en fin date. vi dro på stand up...satt oss på første rad(dårlig idè) han ble dratt opp på scenen.de snakka litt med han,komikeren spurte hvem han var her med.og hvor lenge vi hadde kjent hverandre. da sier karen: 1 time ( da ble jeg ganske flau ) komikeren: blir det noe fremtid? karen: Nei (jeg tror ansiktet mitt ble passe rødt.) greit nok at jeg følte ikke helt det kom til å bli noe selv.men takk for å dele det med hele salen...han kunne godt vært mer diffus i svaret sitt 13
BergenBy Skrevet 4. mai 2012 #452 Skrevet 4. mai 2012 var på en fin date. vi dro på stand up...satt oss på første rad(dårlig idè) han ble dratt opp på scenen.de snakka litt med han,komikeren spurte hvem han var her med.og hvor lenge vi hadde kjent hverandre. da sier karen: 1 time ( da ble jeg ganske flau ) komikeren: blir det noe fremtid? karen: Nei (jeg tror ansiktet mitt ble passe rødt.) greit nok at jeg følte ikke helt det kom til å bli noe selv.men takk for å dele det med hele salen...han kunne godt vært mer diffus i svaret sitt Hahaha, stakkars deg! 3
Gjest Bella111 Skrevet 4. mai 2012 #453 Skrevet 4. mai 2012 Hahaha, stakkars deg! det var en ganske så pinlig kveld kan du si :gjeiper:
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg #454 Skrevet 4. mai 2012 Har noe styggedom å skrive om jeg også. Møtte fyr på nettby ( tabbe 1 ), og vi begynte å skrive sammen. Det gikk noen måneder med fast skriving hver dag, sms, telefoner og alt, vi bestemte oss for at vi måtte treffes. Både jeg og han er litt forsiktige av oss, så vi ventet en stund med å treffes, men så var det avgjort. Jeg bestilte flybilletter fordi han bodde så langt unna, og vi bestemte at jeg skulle bli hos ham i 5 dager ( tabbe 2 ). Billettene var dyre nok som de var, og jeg bestilte uten mulighet for endring, iallefall ikke uten jævla feite gebyr. Etter et par timer med fly, flyplass og hele den mølja, kom jeg omsider frem i byen han bodde i. Klin fremmed by jeg aldri hadde noe tidligere tilknytting til. Jeg henter bagasjen og venter, og venter.. Sender sms og sier at nå er jeg som avtalt landet på flyplassen. Ja, han skal bare ditt og datt, så kommer han. Bare bare ble ikke bare bare, jeg ventet 1,5 timer på ham. Men jeg er en tålmodig sjel, og smilte bredt når han kom! Det ble en skikkelig romantisk flyplass omfavnelse, vi løp i hverandres armer, kysset, klemte, kysset igjen, og folk rundt tittet smilende på oss. Vi dro hjem til ham, det jeg ikke visste er at han bodde i kollektiv med 3 andre gutter, og 2 hunder. Alle gutta jobbet, ingen gikk på skole, og de tjente ganske godt, så jeg skjønte ikke helt hva de gjorde i kollektiv.. Nok om det. Det andre som møtte meg, var tidenes skitneste, jævligste, helvetesoppspydde hus. En av gutta som tok meg i handa og presenterte seg sa "du får bare unnskylde, men vi er bare gutter som bor her, så det er litt skittent." LITT ville være å lyve meg rett i ansiktet, og stå for det. Det var hundehår -over alt- etter hundene. Jeg kunne børste sofaen fri for hår med hundebørsten, så ille er det snakk om. Kjøkkenet, badet, det så ikke ut, det var det mest motbydelige jeg noen gang har vært borti. Uansett. Første kvelden var koselig, vi satt i sofaen, kosa oss, hadde det kjempefint, ting utviklet seg mellom oss, og vi hadde seg senere på natten. Dagen etter dro han på jobb, og han kom ikke igjen før dagen etter det igjen. Fikk sms utover dagen at "jeg blir litt sein jeg.." og "jeg ble visst enda senere" til det avsluttet med "jeg kommer ikke hjem i dag, det er skikkelig krise, så jeg bare overnatter på sofaen på kontoret". Han hadde en skikkelig tung lederstilling, men oookay.. Han hadde også sagt han kunne ha besøk av meg. Siden jeg ikke var kjent i byen eller området rundt der de bodde, ble jeg og hundene sittende inne hele dagen. Ikke hadde han latt igjen nøkkel til meg så jeg kunne gå ut heller. Langt på kvelden kom hundeieren hjem og lufta med seg hundene i det minste. Jeg la meg alene. Dagen etter kom han hjem rundt 17, da var det Fredag. Det første han gjorde var å sette seg ned og skrive rapporter. Sovna tidlig på sofaen, og lot seg ikke vekke, igjen hadde jeg brukt dagen foran tvn, klappe hundene, og se ut vinduet. Og ja, jeg vasket også litt rundt for at det ikke skulle være så motbydelig, spesielt kjøkken og bad. Lørdag: Han _MÅTTE_ se noen fotballkamper på tv. Der begynner min tålmodighet å slites litt, jeg spurte pent om vi ikke snart skulle finne på noe slik vi hadde planlagt lenge, jeg hadde kommet på besøk til ham jo... Til slutt klarte han å løsrive seg fra Fotballen, og vi bestemte at vi skulle gå ei turløype i skogen, for det var så fint vær! Han tok på seg lue, var ikke så kaldt, men jeg stussa ikke over det. Jeg gikk, og pratet med ham, flørtet, lo, tok ham i handa, og han var heller lavmælt tilbake, så jeg tenkte at kanskje han var sjenert. Plutselig brøler han YES SCOOOORE! ut i lufta, og jeg ser rart på ham. Det viser seg at han har nesten ikke hørt en dritt av hva jeg sa, men hørt på fotballen via radio og øreplugger. Jeg ble veldig lei meg, og gikk raskt tilbake til bilen, med ham hengende etter meg. På vei hjem stoppet vi innom butikken og skulle handle. Han sa rett ut "jeg har ikke penger altså, har ikke fått lønn". Jeg svarte "det er greit, jeg skulle ikke ha deg til å betale for meg uansett.". Jeg kjøpte godterier og potetgull til oss som vi skulle kose oss med, at han ikke hadde penger, var ikke et problem for meg. Ved kassa sier plutselig kassadama en ganske høy sum. Jeg sier "jeg tror det må være en feil, jeg har ikke handlet for så mye?". Da har "daten" min lagt på 20pk sigarettkort på båndet mens jeg ikke så på, så ser jeg på ham og han bare "er det greit eller?". Min tålmodighet slites litt mer og mer, men jeg er stuck der til mandag morgen til flyet hjem går, så jeg velger å smile, og gjøre det beste av det. Vel hjemme stikker jeg i dusjen en tur, og jeg bruker litt tid på å fikse meg for ham, jeg vil ha en litt romantisk kveld. I mellomtiden hører jeg at resten av gutta kommer hjem ( de var veldig mye vekke ), og tenker ikke mer over det. Når jeg kommer ut av dusjen har de starta på chipsen, spist opp smågodtet jeg kjøpte til meg og daten, og starta på å lage middagsmat, av vår mat. Jeg sier at "dette er vår mat.." og gutta ser overraska på meg og unnskylder, for daten min hadde ikke sagt noe. Jeg tar over matlagingen og lager mat til oss, vi spiser, også er det full fest i kollektivet. Lettkledde jenter, brennevin og røyk ruller om en annen i løpet av hele kvelden, og plutselig er det et par som prøver å ha sex i senga til meg og daten. Jeg forklarer ham at nå er jeg ikke komfortabel, jeg visste ikke om det, og jeg har litt lyst vekk, om vi ikke kan stikke ut meg og ham. Nei, han syntes vi kunne være hjemme. Låste meg på soverommet og sov til søndag, ganske skuffa og lei meg. Tidlig på morran dundrer han på døra og ber meg slippe ham inn, døddrukken ramler han i senga og snorker høyt. Søndag: Han er driiiiiitfyllasyk, og jeg sitter med de 3 andre fyllasyke gutta og ser filmer på tv. Så lager jeg litt mat, etter å igjen ha måttet vaska kjøkkenet. Hjelper et par fyllasyke jenter i dusj og finner rene handklær til dem, for gutta gir en faen, gir de vann og paracet, og sender de hjem etter å ha stappa i dem en brødskive. Søndag kveld forventer jeg at jeg og daten skal finne på noe koselig sammen. Vi sitter på terassen og klemmer litt, snakker litt om at "jaaa, i morgen drar jeg hjemover." Han sier "jeg kommer til å savne deg". Jeg tenker "det nekter jeg å tro". Vi legger oss, og koser lenge, har det skikkelig koselig sammen, sovner i hverandres armer. Mandag morgen går omsider, fuckings endelig, endelig flyet mitt. Jeg kommer hjem, og hører ingenting fra ham på 5 måneder. Etter 5 måneder får jeg en melding "jeg savner deg, kommer du på besøk igjen?".. Hvis noen gadd å lese denne historier her, kudos til deg. Jeg vil bare oppdatere dere som har lest denne historien. Fyren ringte for en stund tilbake og fortalte at han hadde det superfint med meg, at han savner meg, og inviterte meg på besøk til seg igjen. Men den episoden der godt i minne, trakk jeg pusten dypt og sa "du er den mest uforskammende mannen, og elendige verten jeg noen gang har vært borti, aldri i livet, om så det fryser over i helvete, at jeg besøker deg igjen, aldri har jeg følt meg mindre velkommen. Hade bra" og slengte på røret. Det kjentes .. godt. 65
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #455 Skrevet 4. mai 2012 Jeg vil bare oppdatere dere som har lest denne historien. Fyren ringte for en stund tilbake og fortalte at han hadde det superfint med meg, at han savner meg, og inviterte meg på besøk til seg igjen. Men den episoden der godt i minne, trakk jeg pusten dypt og sa "du er den mest uforskammende mannen, og elendige verten jeg noen gang har vært borti, aldri i livet, om så det fryser over i helvete, at jeg besøker deg igjen, aldri har jeg følt meg mindre velkommen. Hade bra" og slengte på røret. Det kjentes .. godt. sånn skal det gjøres! 1
Gjest Bella111 Skrevet 4. mai 2012 #457 Skrevet 4. mai 2012 har en til men den er ikke like ille som den andre jeg skrev. vi bestilte mat.og fikk den..så sier han: din mat ser mye bedre ut enn min å bare begynte å forsyne seg grådig av min tallerken. jeg har vist vært på mye dårlige dates 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #458 Skrevet 4. mai 2012 Møtte daten min på byen, dette var etter et høyt alkoholinntak og noen knyttnever og sånn. Vi dro fra stedet sammen, delte drosje, hun skrøt til sjåføren om at jeg skulle ligge hos henne i natt og sånn (jippi!). Vel hjemme hos henne stakk jeg på badet, når jeg kom ut igjen så sto hu der, blid som ei sol og sa at hun hadde redd opp seng til meg. OK Gikk og la meg uten klem, selv om jeg spurte. Hadde akkurat sovnet da hun kom inn der jeg lå, uten et ord la hun seg under dyna og strøk på meg. Kyssing og stryking. Så gikk hun. Et kvarter senere når jeg hørte hun begynte å puste tungt så rømte jeg, ustabilt menneske!
Gjest Bud Skrevet 4. mai 2012 #459 Skrevet 4. mai 2012 har en til men den er ikke like ille som den andre jeg skrev. vi bestilte mat.og fikk den..så sier han: din mat ser mye bedre ut enn min å bare begynte å forsyne seg grådig av min tallerken. jeg har vist vært på mye dårlige dates Haha Prøv igjen
Gjest Bella111 Skrevet 4. mai 2012 #460 Skrevet 4. mai 2012 Haha Prøv igjen ja jeg tenkte min neste date skulle være med deg,regner med det skulle bli bedre enn disse andre :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå