Gå til innhold

Din verste date

Fremhevede innlegg

Skrevet

datet en fyr som satt å kikket på mobilen hele middagen og under store deler av kinofilmen og....å da jeg kom hjem sendte jeg meld til han at jeg trodde ikke det kom til å fungere siden jeg ikke var morsom nok til å ta vekk øynene fra mobilen...meeen han mente det var den beste daten noen sinne å det var fantastisk ....jeg skjønner ikke hvilken date han var på den kvelden...for den jeg var på var ikke mye gøy..

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ut på middag med en fyr. Han fremstilte det som skikkelig bra greier, men vi endte opp med den ekleste pizzaen på Dolly Dimples.

Ikke hadde vi noe å snakke om heller. Utenom når han kom på at låsen på sykkelen hans ikke fungerte, så han tok meg med på å leite etter kjetting og hengelås slik at han kunne sikre den bedre.

Og etter det skulle han ha meg med for å vise hvilken musikk han likte. Det endte opp med at han stod på musikksjappa her og hørte på Luksis Leverpostei på headsettet og jeg stod der og lurte på hvordan jeg skulle komme meg unna :sjokk:

• Liker 12
Skrevet

Haha, jeg har tidenes beste, men poster anonymt i tilfelle noen kjenner meg igjen!

Jeg møtte han via en datingside , og vi snakket i et par måneder, ikke stort, for han jobbet mye, han var i slutten av 20 årene, han virket oppegående, hyggelig, og så ut som en normal fyr.

Så ble det tiden for en date, vi skulle møtes for et par pils, etter rundt 20 minutter så burde jeg kanskje se varsel lampene, men jeg ville gi fyren en sjanse, og han var jo hyggelig. Så det ble litt klinings til jeg sa at jeg måtte dra, da sa han at vi kunne ta følge og han kunne vise meg hvor han bodde, jo da hvorfor ikke? (hahaha, varsel lamper her og! )

Så kommer vi hjem til han, og det bli litt klinings til i sofaen, ute av det blå river han opp jakken min, og "tar ut " puppene mine og begynner å sutte? wtf? Så jeg spretter opp å sier nå må jeg gå! Da bøyer han meg over å klasker meg hardt på rompa? Og jeg bare eh? Okey.. Sa ingenting og gikk til døren for og ta på meg skoene.

Han insisterte på og følge meg til bussholdeplassen og i det jeg var på vei ut døren , hadde da heldigvis foten min i døråpningen, så kysser han meg , og prøver og presse hånden sin ned i buksa på meg, nei nei nei sier jeg litt lattermildt, og han er som en overkåt gris på speed, så tilslutt skriker jeg nesten nei i ansiktet på han før han ler litt og sier unnskyld. Litt andpusten så småløper jeg ned trappen og ut, og står å tenker, skal jeg løpe? Han vil vel løpe etter, så jeg venter på han og lar han følge meg til bussen, da jeg kom ditt jeg skulle hvor det var mennesker så lo jeg litt for meg selv, og tenkte aldri igjen om jeg blir med en mann jeg ikke kjenner hjem :fnise:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har tidenes beste, men poster anonymt i tilfelle noen kjenner meg igjen!

Jeg møtte han via en datingside , og vi snakket i et par måneder, ikke stort, for han jobbet mye, han var i slutten av 20 årene, han virket oppegående, hyggelig, og så ut som en normal fyr.

Så ble det tiden for en date, vi skulle møtes for et par pils, etter rundt 20 minutter så burde jeg kanskje se varsel lampene, men jeg ville gi fyren en sjanse, og han var jo hyggelig. Så det ble litt klinings til jeg sa at jeg måtte dra, da sa han at vi kunne ta følge og han kunne vise meg hvor han bodde, jo da hvorfor ikke? (hahaha, varsel lamper her og! )

Så kommer vi hjem til han, og det bli litt klinings til i sofaen, ute av det blå river han opp jakken min, og "tar ut " puppene mine og begynner å sutte? wtf? Så jeg spretter opp å sier nå må jeg gå! Da bøyer han meg over å klasker meg hardt på rompa? Og jeg bare eh? Okey.. Sa ingenting og gikk til døren for og ta på meg skoene.

Han insisterte på og følge meg til bussholdeplassen og i det jeg var på vei ut døren , hadde da heldigvis foten min i døråpningen, så kysser han meg , og prøver og presse hånden sin ned i buksa på meg, nei nei nei sier jeg litt lattermildt, og han er som en overkåt gris på speed, så tilslutt skriker jeg nesten nei i ansiktet på han før han ler litt og sier unnskyld. Litt andpusten så småløper jeg ned trappen og ut, og står å tenker, skal jeg løpe? Han vil vel løpe etter, så jeg venter på han og lar han følge meg til bussen, da jeg kom ditt jeg skulle hvor det var mennesker så lo jeg litt for meg selv, og tenkte aldri igjen om jeg blir med en mann jeg ikke kjenner hjem :fnise:

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!! dagens latter! Beklager at det ble på din bekostning, men :fnise:

"Overkåt gris på speed.." :skratte:

• Liker 4
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jada, så skulle Bud på sin andre date noensinne.

Ut på by`n, på et av byens hotteste utesteder, Bud nærmer seg 30 år så han bryr seg ikke spesielt med aldersgrenser og den type ting.

Han liker heller ikke å gå med lommeboka på seg i alkoholpåvirket tilstand, cash is king ;)

Hvilken 30åring ble stående igjen ute og diskutere hardt med dørvakta om hvor gammel han er mens dama svingte seg inne på dansegulvet? :sjenert:

• Liker 19
Skrevet

Hvilken 30åring ble stående igjen ute og diskutere hardt med dørvakta om hvor gammel han er mens dama svingte seg inne på dansegulvet? :sjenert:

Harde bud ;)

• Liker 3
Skrevet

Dette var vel ingen date, tror jeg, men jeg hadde snakket endel med en fyr på nettby for noen år tilbake, og han hadde uttrykt veldig at han ville møte meg. Den dagen vi hadde planer om å møtes klarte jeg å brekke armen, så jeg spurte høflig om vi kunne ta det en annen dag, og det var greit. Jeg var da inni en periode med mye jobb og ting som skjedde, og han mistet tilslutt tålmodigheten, og troppet opp på jobben min en tidlig morgen. For sikkerhets skyld hadde jeg forsovet meg den dagen, og hadde tidenes pulesveis og var sminkeløs på jobb. Tror ikke han syns jeg var over gjennomsnittlig sjarmerende med pandaøyne, og jeg syns han var en dust som troppet opp på jobben min ut av det blå. Ble lite action der, for å si det sånn.

• Liker 5
Skrevet

Jada, så skulle Bud på sin andre date noensinne.

Ut på by`n, på et av byens hotteste utesteder, Bud nærmer seg 30 år så han bryr seg ikke spesielt med aldersgrenser og den type ting.

Han liker heller ikke å gå med lommeboka på seg i alkoholpåvirket tilstand, cash is king ;)

Jeg antar at det ikke ble noen flere dater med et kvinnfolk som svikta deg på den måten? ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg antar at det ikke ble noen flere dater med et kvinnfolk som svikta deg på den måten? ;)

Mennesket kom ut igjen for å redde situasjonen da, jeg tok det med et smil og vi fleipet bort hele situasjonen.

Tar det rett og slett som et kompliment, det er deilig å se og føle seg ung :)

(har forresten latt skjegget gro siden den daten)

Endret av Bud
Skrevet

Godt spørsmål. Min teori er at om du synes det er en god ide å kle seg naken i stua til folk, helt uoppfordret, så er det noen antenner som i utgangspunktet ikke er helt som de skal. At han ikke klarer å tolke kvelden er vel barnemat sammenlignet med resten. :fnise:

En ivrig leser av bloggen til Barney Stinson, tro? :fnise:

Fantastisk tråd! :popcorn:

• Liker 2
Gjest Bella111
Skrevet

var på en fin date.

vi dro på stand up...satt oss på første rad(dårlig idè)

han ble dratt opp på scenen.de snakka litt med han,komikeren spurte hvem han var her med.og hvor lenge vi hadde kjent hverandre.

da sier karen: 1 time ( da ble jeg ganske flau )

komikeren: blir det noe fremtid?

karen: Nei (jeg tror ansiktet mitt ble passe rødt.)

greit nok at jeg følte ikke helt det kom til å bli noe selv.men takk for å dele det med hele salen...han kunne godt vært mer diffus i svaret sitt :sjenert:

• Liker 13
Skrevet

var på en fin date.

vi dro på stand up...satt oss på første rad(dårlig idè)

han ble dratt opp på scenen.de snakka litt med han,komikeren spurte hvem han var her med.og hvor lenge vi hadde kjent hverandre.

da sier karen: 1 time ( da ble jeg ganske flau )

komikeren: blir det noe fremtid?

karen: Nei (jeg tror ansiktet mitt ble passe rødt.)

greit nok at jeg følte ikke helt det kom til å bli noe selv.men takk for å dele det med hele salen...han kunne godt vært mer diffus i svaret sitt :sjenert:

Hahaha, stakkars deg!

• Liker 3
Gjest Bella111
Skrevet

Hahaha, stakkars deg!

det var en ganske så pinlig kveld kan du si :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare oppdatere dere som har lest denne historien. Fyren ringte for en stund tilbake og fortalte at han hadde det superfint med meg, at han savner meg, og inviterte meg på besøk til seg igjen. Men den episoden der godt i minne, trakk jeg pusten dypt og sa "du er den mest uforskammende mannen, og elendige verten jeg noen gang har vært borti, aldri i livet, om så det fryser over i helvete, at jeg besøker deg igjen, aldri har jeg følt meg mindre velkommen. Hade bra" og slengte på røret. Det kjentes .. godt.

sånn skal det gjøres!

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

har en til men den er ikke like ille som den andre jeg skrev.

vi bestilte mat.og fikk den..så sier han: din mat ser mye bedre ut enn min å bare begynte å forsyne seg grådig av min tallerken.

jeg har vist vært på mye dårlige dates :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte daten min på byen, dette var etter et høyt alkoholinntak og noen knyttnever og sånn.

Vi dro fra stedet sammen, delte drosje, hun skrøt til sjåføren om at jeg skulle ligge hos henne i natt og sånn (jippi!).

Vel hjemme hos henne stakk jeg på badet, når jeg kom ut igjen så sto hu der, blid som ei sol og sa at hun hadde redd opp seng til meg.

OK

Gikk og la meg uten klem, selv om jeg spurte. Hadde akkurat sovnet da hun kom inn der jeg lå, uten et ord la hun seg under dyna og strøk på meg. Kyssing og stryking. Så gikk hun.

Et kvarter senere når jeg hørte hun begynte å puste tungt så rømte jeg, ustabilt menneske!

Skrevet

har en til men den er ikke like ille som den andre jeg skrev.

vi bestilte mat.og fikk den..så sier han: din mat ser mye bedre ut enn min å bare begynte å forsyne seg grådig av min tallerken.

jeg har vist vært på mye dårlige dates :fnise:

Haha :)

Prøv igjen ;)

Gjest Bella111
Skrevet

Haha :)

Prøv igjen ;)

ja jeg tenkte min neste date skulle være med deg,regner med det skulle bli bedre enn disse andre :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...