Gjest Bud Skrevet 4. mai 2012 #461 Skrevet 4. mai 2012 ja jeg tenkte min neste date skulle være med deg,regner med det skulle bli bedre enn disse andre :gjeiper: Haha, det var da litt av en ære Vi kan jo prøve å overgå alle disse historiene og legge ut referatet her?, en sånn minimum 200 plusser-date
Gjest Bella111 Skrevet 4. mai 2012 #462 Skrevet 4. mai 2012 Haha, det var da litt av en ære Vi kan jo prøve å overgå alle disse historiene og legge ut referatet her?, en sånn minimum 200 plusser-date ikke sant:) jeg vet du har lyst høres fantastisk ut !!
Calypso Skrevet 5. mai 2012 #463 Skrevet 5. mai 2012 Jeg vil bare oppdatere dere som har lest denne historien. Fyren ringte for en stund tilbake og fortalte at han hadde det superfint med meg, at han savner meg, og inviterte meg på besøk til seg igjen. Men den episoden der godt i minne, trakk jeg pusten dypt og sa "du er den mest uforskammende mannen, og elendige verten jeg noen gang har vært borti, aldri i livet, om så det fryser over i helvete, at jeg besøker deg igjen, aldri har jeg følt meg mindre velkommen. Hade bra" og slengte på røret. Det kjentes .. godt. Jeg tror du nettopp havnet i den lille gruppen mennesker som består av de jeg ser opp til. 3
Mezzo Skrevet 5. mai 2012 #464 Skrevet 5. mai 2012 verste date, ja... Vel, eg møtte ein fyr på Nettby. Dette er nokre år sidan, berre så dét er sagt. Vi fann fort tonen, og det tok ikkje lang tid før vi utveksla tlf.nr. Han hadde lagt ut nokre særs gode bilder av seg sjølv, så eg fekk jo hetta berre av den grunn. Tenkte at "pokker, han e jo så utrulig flott! Han kjem til å syns eg er den gråe musa". Skrekk og gru! Vel, det skremte meg ikkje nok til å la vere å møte han, - og det skjedde óg litt i fortaste laget, kan ein vel sei... Han kjem, og eg møter han i sentrum. Synd og sei, men eg fekk nærast sjokk då eg såg framtoninga. Han var så totalt forskjellig frå bildene eg hadde sett av han. Han var, for å seie det pent; mindre pen, og såg ut til å vere rundt 50 år. Eg har aldri vert opphengt i utseendet berre kjemien stemmer, men detta der.... - og så totalt ulik bilda han hadde lagt ut. Han kunne vel ha funne noko meir tilnærmande! Eg hadde ein bitteliten hybel på den tida. Og han skulle overnatte. Det eg gjorde var å legge meg sjuk. Dagen etter ankomst, bad eg han pent om å gå på apoteket for meg etter litt remedier. Han vart lenge borte, gitt. Så lenge at eg trudde eg var kvitt han. Men nei. Han kjem tilbake - med gud veit kor mange røde og kvite roser. Det såg ærleg talt ut som ein brudebukett.. Sjokk! Eg pressar fram eit smil; 'Oh hun, u shouldn't have...' 'Ja, de kosta 400 kroner', var det kloke svaret. Det var faktisk han som foreslo at han kanskje burde reise heim sidan eg ikkje 'var i form'. Eg var så einig som det gjekk an å bli. 'Ja, kanskje det...' Eg har faktisk lært ein heil del av denne historia. Thank God! Litt meir vett har eg faktisk fått. Og år på baken. Det vart den siste nettdaten, for å sei det slik.... 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #465 Skrevet 5. mai 2012 Før min forrige kjæreste hadde jeg god kontakt med ei jente, vi var gode venner og alt det der, men ting lot vente på seg og jeg gikk derfor videre uten henne. Vi har hatt sporadisk kontakt i ettertid og det hele ble mer og mer "flørtende" fra hennes side for noen uker siden. Det har tikket inn x antall meldinger på telefon og facebook fra vedkommende som er overfylt av o.l. Ble bedt over til denne jenta i går kveld, har vært i underernært på det sosiale liv i det siste så jeg var ikke tung å be heller Hu var kjempeglad når jeg kom, vi spiste, så film osv, så ringte telefonen hennes... "Ååå, det er kjæresten min!" Satt og hørte på den halvtimes lange pusete samtalen før jeg takket for meg og dro... Damer! Dere ødelegger oss! Hehe - eksen min fortalte at før han møtte meg, hadde han fått en god del meldinger fra ei jente i nærheten av der han pleide å ha sommerjobb. Hun maste på at han skulle komme nedover, gledet seg til å se ham osv. Han dro nedover da sommeren kom, avtalte å treffe henne og dro så avgårde til denne nabobygda, uten noe særlig retrettmuligheter. Der fikk han hilse på henne og kjæresten - veldig blide og hyggelige, men han ble rimelig skuffa endte visst med at han dro på fylla alene eller med en annen bekjent derfra, sovnet på et utested og ble kasta ut. Selv har jeg ikke vært på så mange dater, derfor heller ingen skrekkhistorier. Prøver litt sukker-dating nå, så mulig jeg kommer tilbake med noe interessant.
Hibiskus Skrevet 5. mai 2012 #466 Skrevet 5. mai 2012 Jeg ble invitert med på date av en fyr og det skulle være en overraskelsesdate. Jeg tok på meg en pen hvit bukse som jeg nettopp hadde fått til bursdagen min. Han hentet meg og jeg la merke til at han hadde noen spann bak i bilen, men reagerte ikke noe videre på det. Så kjørte han innover mot Nordmarka og stoppet på en parkeringsplass og tok ut spannene og sa at vi skulle på blåbærtur. Ja, greit det. Vi gikk innover et stykke hvor han visste at det var mye bær og så begynte vi å plukke. Det var koselig nok, det. Jeg satt på huk i en liten skråning og plukket og hadde fått en del bær i spannet. Da kom det to veps og begynte å plage daten min og han spratt opp og kastet seg bortover der hvor jeg satt slik at han dyttet meg over ende. Jeg veltet spannet og havnet midt oppi de bærene jeg hadde plukket og rullet nedover skråningen og fikk enda mere blåbær på meg pluss mose. På den hvite buksa. Da var det slutt på den turen. Jeg sa at han måtte erstatte buksa som kostet 700 kr men det nektet han for det var ikke hans skyld men vepsen sin. Og han sa at jeg var dum som hadde hatt på hvit bukse når det var overraskelsesdate. Da ble jeg så sur så jeg gikk ut av bilen og gikk resten av veien hjem (5 km). Har ikke sett ham siden. Og bra er det. Syns du overreagerte litt der, men meg om det. 24
LoneWolf Skrevet 6. mai 2012 #468 Skrevet 6. mai 2012 Til kvinne1992; Slutt å lokke meg inn her igjen med bare popkorn hele tiden, jeg vil se flere artige dater! Så, gå nå ut og få dere flere forferdelige dater som dere kan dele med oss på KG. 14
kvinne1992 Skrevet 6. mai 2012 #469 Skrevet 6. mai 2012 sorry da, men jeg gjør det bare for å følge med i tråden, trodde ikke jeg hadde gjort det før på denne men da har jeg kanjse det...går det an å følge tråden uten å kommmentere da?
Gjest Tekola Skrevet 6. mai 2012 #471 Skrevet 6. mai 2012 (endret) sorry da, men jeg gjør det bare for å følge med i tråden, trodde ikke jeg hadde gjort det før på denne men da har jeg kanjse det...går det an å følge tråden uten å kommmentere da? Hvis du trykker på "Legg til favoritt" øverst til høyre, så vil du finne det igjen på Mine innlegg under fanen "favoritter" Og hvis du har problemer med at tråder forsvinner fra Mine innlegg, så må du sørge for at du endrer tidsperioden den viser innlegg fra. Du kan få den opp til 24 måneder (den står på 2 måneder automatisk, mener jeg å huske) Endret 6. mai 2012 av Tekola
Gjest miss89 Skrevet 6. mai 2012 #472 Skrevet 6. mai 2012 Jeg var på besøk hos han, han åpnet døren i joggeklær med småfett hår, middagen ble severt på skittent fat med flekkete bestikk, jeg måtte drikke av kaffekopp for han hadde ingen rene glass.. i tillegg trodde han seriøst jeg ville ha sex med han etter den kjipe kvelden.. neitakk... 5
BergenBy Skrevet 6. mai 2012 #473 Skrevet 6. mai 2012 Jeg var på besøk hos han, han åpnet døren i joggeklær med småfett hår, middagen ble severt på skittent fat med flekkete bestikk, jeg måtte drikke av kaffekopp for han hadde ingen rene glass.. i tillegg trodde han seriøst jeg ville ha sex med han etter den kjipe kvelden.. neitakk... Følte du deg ikke skitten nok ? 1
Gjest Lykkeee Skrevet 6. mai 2012 #474 Skrevet 6. mai 2012 Herregud så mange fantastiske dates dere har vært på
zanna Skrevet 6. mai 2012 #475 Skrevet 6. mai 2012 Jeg møtte min date på en parkeringsplass i nærheten av meg da vi skulle på kafe. Og idet han går ut av bilen kommer det en vegg av nikotin mot meg, jeg hadde faktisk problemer med å puste! Han og valgte faktisk å møte opp i joggebukse. Men han var så stolt over at han var nydusjet da! Noen få minutter senere sendte jeg han hjem. Utrolig nok klarte han ikke skjønne at jeg ikke ønsket å bli kjent med han, for han sendte meg meldinger flere måneder etterpå, selv om jeg aldri besvarte de.. 2
Gjest miss89 Skrevet 6. mai 2012 #476 Skrevet 6. mai 2012 Jeg møtte min date på en parkeringsplass i nærheten av meg da vi skulle på kafe. Og idet han går ut av bilen kommer det en vegg av nikotin mot meg, jeg hadde faktisk problemer med å puste! Han og valgte faktisk å møte opp i joggebukse. Men han var så stolt over at han var nydusjet da! Noen få minutter senere sendte jeg han hjem. Utrolig nok klarte han ikke skjønne at jeg ikke ønsket å bli kjent med han, for han sendte meg meldinger flere måneder etterpå, selv om jeg aldri besvarte de.. Haha, " min" sendte også uendelig med meldinger i lang tid etterpå.. uff.. savner ikke den tiden
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #477 Skrevet 6. mai 2012 Nå skjedde dette for seks år siden, da jeg var 17, så det er vel litt begrenset hva jeg husker. Jeg husker nå iallfall nok til å vite at det var min verste date Jeg hadde møtt en gutt på Blink. Han var gøy å prate med og likte bra musikk. Da jeg var 17 var musikk viktigst av alt, så jeg stolte blindt på at gutten måtte være bra. Stussa litt på at det eneste bildet av ham var tatt av et dårlig webcam i et mørkt rom, men pytt! Dagen for daten kom. Jeg hadde sikra meg at et par venninner skulle komme til meg hvis jeg sendte ei melding der det sto kom!. Sånn i tilfelle. For ja, gutten og jeg hadde funnet ut at det beste var jo bare å møtes hos meg, ettersom jeg bodde midt i byen. Han ringte på, kom inn, vi sa hei, jeg prata og var hyggelig, han svarte kort, vi laget middag, jeg prata mer, han svarte kort, vi spiste middag, jeg forsøkte atter en gang å få noen ord ut av ham. Uten hell. Så da sendte jeg avsted kom!, og fikk besøk av venninnene ti minutter senere. Vi satte oss på kjøkkengulvet og prata som om han i sofaen ikke fantes (ouch...), mens han i sofaen så på TV. Tre(!!) timer senere, klokka ti, sier han at han må dra for å rekke siste buss hjem. Det hører så klart med til historien at han et par dager senere sendte ei melding der han lurte på om vi kunne møtes igjen, denne gangen uten venninnene mine. Jeg klarte meg visst fint uten? Ikke var han så lekker å se på, heller. Langt svart hår, briller, kviser og tynn som ei flis. Åh, jeg ser jo nå at jeg oppførte meg som en drittsekk, men jeg var ung, og han var min første date. Mitt livs nest verste date var en fyr fra... Blink! Det var året etter. Han kom helt fra Bergen og opp til Trondheim for å bo hos meg i tre uker, ja, hvorfor ikke. Han var hårete som en bjørn, og benyttet absolutt alle muligheter til å synge. Aller helst da vi var med vennene mine. Dro frem gitaren og sang så inderlig. Gud så flaut. Og så flørtet han med tre-fir andre Blinkjenter mens vi satt i sofaen og "koste oss". Akkurat da hadde det ikke så mye å si for meg, jeg visste ikke helt hva sjalusi var. Ei uke etter han dro hadde han fått seg kjæreste fra Oslo. Det endte opp med at jeg ble så deppa at jeg brukte fem i stedet for tre år på VGS. Jeg endte også opp med å bli dødssjalu, noe min nåværende kjæreste ikke helt setter pris på. Haha, jeg har ombestemt meg. Han siste må vel ha vært min verste date. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #478 Skrevet 7. mai 2012 Det var ikke akkurat noen date, men jeg var på fest med noen venner hvor jeg traff en kompis av kompisen min. Vi begynte å flørte ganske heftig og klinte litt på dansegulvet. Så skulle jeg gå å kjøpe en øl til meg og han så på vei tilbake tryna jeg så heftig i en dørstokk og falt forover med begge glassene i hånda,så jeg kunne jo ikke ta meg i mot. Klaska glassene i bakken så de knuste og forstuet foten kraftig. Så ble jeg så flau at da han kom for å spørre om det gikk bra og skulle hjelpe meg opp bare lå jeg der med henda over hodet helt til han gikk. Så satt jeg meg på en benk på utsiden. Så kom han og vi lo litt sammen. Han visste hvor jeg bodde,for han kjente naboene mine og jeg fikk forklart hvor huset lå. Så begynte det å regne skikkelig og han dro meg i armen for å få meg til å løpe, men jeg bare skreik av smerte siden jeg nesten ikke klarte å gå. Så løp han fra meg og sto under taket på verandaen å venta på meg da jeg kom hjem. HAHA. Så gikk vi inn til meg, og jeg gikk rett på badet for å tørke håret og skifte klær. Da jeg kom ut i stua satt han der helt naken med et pledd over tissen. Fikk helt sjokk, men vi var ganske fulle og han sa han måtte ta av seg de våte klærne. noe som forsåvidt stemte. Dagen etter våknet vi samtidig og jeg var så fyllesjuk og hadde mest lyst til at han bare skulle forsvinne. Så gikk han i stua å satt å så på tennis i over fem timer! Mens jeg bare lå i senga i håp om at han skulle stikke. 3
Calypso Skrevet 7. mai 2012 #479 Skrevet 7. mai 2012 Så gikk vi inn til meg, og jeg gikk rett på badet for å tørke håret og skifte klær. Da jeg kom ut i stua satt han der helt naken med et pledd over tissen. *** Så gikk han i stua å satt å så på tennis i over fem timer! Mens jeg bare lå i senga i håp om at han skulle stikke. Å herrejeremy... du har min sympati, men kunne du ikke bare bedt ham om å dra? 3
Imella Skrevet 7. mai 2012 #480 Skrevet 7. mai 2012 Jeg ble spurt, og takket ja, til å bli bedre kjent med en som viste seg å være søskenbarnet mitt. Det var litt kleint siden vi allerede hadde råklina på byen. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå