Gå til innhold

Din verste date

Fremhevede innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Dirty talk på norsk blir liksom.. feil!

Hæ?? Hvilket språk skal man snakke da? Norge-engelsk? Skoletysk? Turistfransk?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på en date eller om jeg kan kalle det en date med en kompis av en venninne av meg. Hun hadde mange kjekke guttevenner, så dette ville bli bra. Hun spleiset oss. Vi skulle møtes hjemme hos henne på en fest hun skulle ha.

dagen kom og jeg satt spent og nervøs i sofan å ventet. Hver gang det kom en kjekk gutt inn i stua tenkte jeg "please la det være han" Etter en stund, så kom det en lav og ikke fult så kjekk gutt med briller inn. Typisk min uflaks, så var det han. Jeg kunne ikke akkurat løpe ut døren, så måtte jo bare gjøre det beste ut av det. Vi sitter ved siden av hverandre og blir kjent. Vi hadde ikke den store kjemien og han var ikke min type gutt i det hele tatt. Jeg faller for bad boys, ikke nerder.

Utover kvelden blir han kjempe full og innpåsliten. Jeg sa til han at han kanskje burde roe seg litt ned med drikkinga, men det ville han ikke. Han prøvde hele tiden å kysse meg og la armen rundt meg når vi satt i sofan, ventet på sjåfør osv. Vi kommer til utestedet hvor han blir enda fullere. Det hele var bare flaut. Han var veldig på meg og prøvde fortsatt å kysse meg. Noe jeg ikke ville så klart. Jeg sier jeg skal ut å røyke, men løper med en venninne til taxikøen. Vi dro opp til en venninne av oss på nash.

Jeg fikk vite neste dag at bare 5 min etter jeg gikk ut for å "røyke" så hadde han først spydd på gulvet også sovnet i sofan inne på utestedet :ler: Så full var han.. Møtte ikke han noe mer.

• Liker 6
Skrevet

Så briller=nerd?

Nei, men han hadde den typiske nerdelooken ;) Ikke bare pga brillene, men hele stilen.

Skrevet

Dette er mer en historie om de største øynene som har satt seil på denne siden av Finnskogen enn om en dårlig date.

Jeg ble tidlig veldig interessert i sex, utviklet pupper tidlig så da gikk det som det måtte gå ;)

Har aldri hatt noe særlig forhold, har strengt tatt holdt meg til fuckbuddies, fantastiske fuckbuddies :)

I slutten av tenårene var vi en gjeng som inkluderte både gutter og jenter, jeg hadde hatt et knulleforhold til en deilig gutt i den klikken over lengre tid, men det var blitt slutt.

Hadde ikke fått meg på en stund, og så på guttene i klikken mer som venner enn noe annet.

Så en lørdagskveld vi møttes for å feste kjente jeg virkelig på kroppen at jeg måtte ha meg litt :sjenert:

Hele kvelden prøvde jeg det jeg kunne for å overtale min gamle elsker til å tilbringe resten av natta sammen, men han holdt på med ei annen ei så han ville ikke ta den sjansen - greit nok.

MEN!

Han sa at jeg burde prøve meg på en annen i klikken, en som visstnok hadde fått et godt "sengerenomé" og ikke minst hadde vært gira på meg i evigheter :gjeiper:

Greit nok, det er vel verdt et forsøk, hadde aldri sett på han på den måten, men jeg måtte ha meg litt :sengekos::sjenert:

Gutten var som vanlig veldig sjarmerende, veldig søt og dessverre like beruset som alltid...

Han kunne være veldig kjekk og sjarmerende i fylla, for da han ble full satt han helt rolig, smilte og holdt kjeft :P

Jeg satte meg ved siden av han, strøk ham på låret og spurte

"Vil du ha frokost hos meg i morgen?"

"Kommer halv tolv"

Det var det absolutt mest skuffende svaret jeg noensinne har fått og noensinne kommer til å få!

Gutten er veldig oppegående og kommer som regel med kjappe, korte og vel gjennomtenkte svar på det meste...

Det viste seg i ettertid at han ikke ville ha seg i fylla, han er visst motstander av slikt :)

I dag er vi lykkelig gift og har et sexliv ut av en annen verden!

• Liker 36
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg var på en date eller om jeg kan kalle det en date med en kompis av en venninne av meg. Hun hadde mange kjekke guttevenner, så dette ville bli bra. Hun spleiset oss. Vi skulle møtes hjemme hos henne på en fest hun skulle ha.

dagen kom og jeg satt spent og nervøs i sofan å ventet. Hver gang det kom en kjekk gutt inn i stua tenkte jeg "please la det være han" Etter en stund, så kom det en lav og ikke fult så kjekk gutt med briller inn. Typisk min uflaks, så var det han. Jeg kunne ikke akkurat løpe ut døren, så måtte jo bare gjøre det beste ut av det. Vi sitter ved siden av hverandre og blir kjent. Vi hadde ikke den store kjemien og han var ikke min type gutt i det hele tatt. Jeg faller for bad boys, ikke nerder.

Utover kvelden blir han kjempe full og innpåsliten. Jeg sa til han at han kanskje burde roe seg litt ned med drikkinga, men det ville han ikke. Han prøvde hele tiden å kysse meg og la armen rundt meg når vi satt i sofan, ventet på sjåfør osv. Vi kommer til utestedet hvor han blir enda fullere. Det hele var bare flaut. Han var veldig på meg og prøvde fortsatt å kysse meg. Noe jeg ikke ville så klart. Jeg sier jeg skal ut å røyke, men løper med en venninne til taxikøen. Vi dro opp til en venninne av oss på nash.

Jeg fikk vite neste dag at bare 5 min etter jeg gikk ut for å "røyke" så hadde han først spydd på gulvet også sovnet i sofan inne på utestedet :ler: Så full var han.. Møtte ikke han noe mer.

hvorfor spleiset hun deg med han? av alle de kjekke guttene ;) ser ikke ut som vennen din kjenner deg så godt. eller gjorde det med vilje

• Liker 1
Skrevet

Han virket helt normal på date nummer en. Midt i date nummer to viste det seg at han hadde skrevet en sang om meg og vårt fremtidige liv sammen. En sang han alvorlig og med stor innlevelse fremførte foran alle menneskene på kaféen. :sukk:

Inntil det øyeblikket hadde jeg levd lykkelig i troen om at sånne ting bare skjer i dårlige komedier.

• Liker 23
Gjest Applecore
Skrevet

hvorfor spleiset hun deg med han? av alle de kjekke guttene ;) ser ikke ut som vennen din kjenner deg så godt. eller gjorde det med vilje

Evil prank! :smoke:

Skrevet

Verste date var når daten min ikke dukket opp :trist: Jeg ventet og ventet, men han dukket aldri opp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg satte meg ved siden av han, strøk ham på låret og spurte

"Vil du ha frokost hos meg i morgen?"

"Kommer halv tolv"

Hahahahaah så søtt! Jeg ler! Ser det for meg :jepp:

• Liker 4
Skrevet

been there, done that.

:(:klem:

Skrevet

Verste date var når daten min ikke dukket opp :trist: Jeg ventet og ventet, men han dukket aldri opp.

:klem:

Skrevet

Jeg glemmer aldri da jeg møtte en mann på date, og etter middagen så stakk vi hjem til han. Skal innrømme jeg hadde en ONS i bakhodet, for han var innmari kjekk, og jeg hadde gått et år uten noe som helst action på den fronten. Uansett; han disket opp med kaffe og konjakk, og helt ut i det blå så rev han opp skjorten sin og viste frem sin EKSTREMT hårete kropp!!! Snakker ulvemannen her..... Han var så stolt da, han sa faktisk; Har du noen gang sett en så mandig kropp før, hår over hele meg".....

Takket for kaffen og gjorde full retrett...

• Liker 4
Skrevet

Høres mer ut som du var hans værste date ;)

• Liker 3
Skrevet

Eller kanskje hun bare ville gi henne en på sitt eget nivå...

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer aldri da jeg møtte en mann på date, og etter middagen så stakk vi hjem til han. Skal innrømme jeg hadde en ONS i bakhodet, for han var innmari kjekk, og jeg hadde gått et år uten noe som helst action på den fronten. Uansett; han disket opp med kaffe og konjakk, og helt ut i det blå så rev han opp skjorten sin og viste frem sin EKSTREMT hårete kropp!!! Snakker ulvemannen her..... Han var så stolt da, han sa faktisk; Har du noen gang sett en så mandig kropp før, hår over hele meg".....

Takket for kaffen og gjorde full retrett...

Så han va kjekk, men hårene skremte deg bort? Han høres jo HEIT ut! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Så han va kjekk, men hårene skremte deg bort? Han høres jo HEIT ut! :rodmer:

Han var heldekket av pels.......rygg og mage gikk i ett av tettsitende hår...

• Liker 1
Skrevet

Han var heldekket av pels.......rygg og mage gikk i ett av tettsitende hår...

Var han ganske høy, og litt kraftig/trent, kanskje? Jeg møtte også en slik en, og han åpnet skjorta og jeg bare "ååå hæhæhæhæhæhæh ææææh". Og han bare "hva, liker du ikke bamsepelsen min?? :("

Full retrett og hjem.

• Liker 1
Skrevet

Min verste date var 8 år eldre enn meg (jeg var 14). Han var sjalu om jeg så mye som snakket med kompiser, men alle jentene han chattet med 24/7 var liksom "piece of cake".

Han var utro i 2 uker. Denne jenta han gikk til var født i 94 og var dermed et år eldre enn meg. NÅ prøver han seg på lillesøsteren til min nåværende type. Hun er 11 år yngre enn ham.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...