Gå til innhold

Din verste date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit!!!! Minner meg skremmende om min historie! hvor i landet er han fra?

Grøss, unner deg ikke den følelsen og behandlingen der. Han bor i Oslo, midt i Oslo. Opprinnelig fra sørlandet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det ikke han, men fy f... så mange likheter! Skremmende..

Skrevet

Da er det ikke han, men fy f... så mange likheter! Skremmende..

Skremmende at det er flere SLIKE der ute også, jeg vil helst ikke møte på en slik en gang til, men med min flaks springer jeg rett vel i ham du møtte.

Skrevet

Skremmende at det er flere SLIKE der ute også, jeg vil helst ikke møte på en slik en gang til, men med min flaks springer jeg rett vel i ham du møtte.

Har du da fortsatt ikke lært deg til å kjenne igjen lusa på gangen?

• Liker 2
Skrevet

Har du da fortsatt ikke lært deg til å kjenne igjen lusa på gangen?

Jo, jeg er oppvakt nå i hvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Huff, det finnes MANGE drittsekker der ute dessverre. Han her kan egentlig bare gå å skyte seg selv i ræva.

Jeg møtte en fyr på byen i januar iår. Han var kjekk og det hele. Vi begynner å flørte mye og han var veldig intressert i meg. Vi byttet nr og neste dag (på søndagen) vil han allerede på date med meg. Vi dro ut for å spise og etter det dro vi hjem til meg. Jeg falt pladask og jeg var helt i hundre. Han var jo perfekt. Not.

Etter 3 uker eller noe, så skulle vi enda på en date. Vi ble aldri sammen, men han hadde gitt inntrykk for at han ville vi skulle bli kjærester og sa hele tiden hvor fantastisk og god jeg var.

Vi skulle møtes i byen for å dra på kino. Jeg kom først til møteplassen (han skulle komme å hente meg) Jeg venter og venter i kulden, og etter å ha ventet i over 15 min ringer jeg. Han tar ikke tlf. Jeg skjønnte ingen ting. Hva skjer? En venninne kjører tilfeldig forbi å spør om vi skal dra en plass å spise. Etter å ha ringt han en siste gang, så tenkte jeg "what da hell?" Han tar ikke tlf og jeg orker ikke å stå her å fryse mer.

Da vi går i byen, så gikk vi forbi en resturant der vi ser han sitte med en dame! Jeg tenkte "Nei dette kan da ikke være han" Vi går inn for å se og joda, det var han! Da skjønnte jeg jo fort at han bare var en drittsekk! Vi setter oss på et bord nesten rett ved de og det så ut som han skulle drite på seg der han satt :skratte:

Jeg gadd ikke en gang å snakke med han. Jeg ga bare faen :)

• Liker 23
Skrevet

Min verste date var min første date med han som faktisk er kjæresten min i dag :kul: . Vi hadde pratet på nettet ganske lenge, og endelig tok vi mot til oss og skulle møtes. Vi hadde ingen planer, men jeg tenkte at vi kunne finne på noe spontant og vi skulle ha det gøy! Så vi møttes på togstasjonen, jeg spør om hva vi skal finne på, han sier "vet ikke". Nehei. Vi tok oss en matbit (begge satt der og spiste på hver sin baguette uten å si noe til hverandre :ler: ), så begynte vi byvandringen. Vi gikk og gikk til vi fikk vondt i beina, og det eneste vi sa til hverandre var "ehm, skal vi gå dit? okei" o.l. Til slutt måtte vi avslutte, for han skulle møte en venn. Vi sa bare "hadet", og ingen turte å klemme den andre! Så - litt ironisk riktignok - tok jeg ham i hånda og ga han et solid håndtrykk og sa "takk for i dag!". Vi fniste litt begge to, og gikk hvert til vårt.

Nå skal det sies at jeg ønsket å møte han igjen fordi jeg følte at ingen av oss hadde fått bevist skikkelig hvem vi var, på en måte. Og han var jo egentlig en snill og god fyr! Så 1/2 år senere møttes vi igjen og fant på masse gøy, og da klaffet det - og vi ble sammen.

:rodmer: Det beviser bare at man alltid ( nesten ihvertfall) skal gi folk en sjanse til

Skrevet

Hvordan skal man da bli kjent med en fremmed, tenker du?

Det er ikke alle som syns det er bra nok å bare håpe på det beste.

Å stille en fremmed til dels svært private spørsmål er bare uhøflig. Særlig når man merker at vedkommende ikke vil snakke om annet enn løst og fast.

• Liker 2
Skrevet

Å stille en fremmed til dels svært private spørsmål er bare uhøflig. Særlig når man merker at vedkommende ikke vil snakke om annet enn løst og fast.

Jeg kan godt forstå at du følte det sånn.

Men samtidig er det altså sånn at folk ønsker å forvisse seg om at man ikke lever på ulike planeter. Når det gjelder moral og grenser etc.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg kan godt forstå at du følte det sånn.

Men samtidig er det altså sånn at folk ønsker å forvisse seg om at man ikke lever på ulike planeter. Når det gjelder moral og grenser etc.

Stakkars deg. :trøste:

Endret av "gjest"
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Stakkars deg. :trøste:

Syns jeg ser deg på en annen og fjern planet, ja! :ler:

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Tror jeg dør litt inne i meg når jeg leser gjennom denne tråden. Hvor kommer alle disse personene fra, huff. :fnise:

Fra en ganske så fersk date.

Har snakket med ei som jeg går på skole med, en del sms går fram og tilbake og til slutt bestemmer vi oss for en dato.

Jeg møter opp på avtalt sted på avtalt tid, venter og venter.

Etter 1t 30 min møter hun opp, uten å beklage for forsinkelsen.

Vi setter oss ned, bestiller og får servert noe drikke. Før vi får servert mater ringer mobilen hennes, hun ser på mobilen men velger å ikke svare. Mobilen ringer igjen, og jeg sier at det er ok at hun tar samtalen. Hun blir borte i ca 30 min, maten er blitt servert. Jeg venter med å spise før hun er tilbake, maten er blitt kald og hun virker lite interessert i å snakke.

På dette tidspunktet begynner jeg å ane ugler i mosen. Og magefølelsen stemmer. Inn kommer en herremann som vil snakke med henne, det hele blir kleint og hun går ut med denne personen. Det går 10 minutter og hun er ikke kommet tilbake, så jeg går ut for å sjekke hva som skjer.

Fyren som kom inn var x'n hennes, og de var på en måte tilbake igjen. Han blir fort sur på meg og hiver ifra seg noen rasistiske gloser mot meg, hun sier ingen ting.

Jeg går inn og betaler for maten, går ut, de to klemmer og jeg sier at jeg har betalt for maten. I dette øyeblikket vil jeg bare vekk.

Hun spør meg om jeg kan kjøre de to hjem. Svarte høflig at jeg skal i motsatt retning.

Ser at de to går hånd i hånd storfornøyde nedover til rutebilstasjonen.

To dager senere får jeg meldinger på FB at de har kranglet igjen, og at det ikke kommer til å bli noe mer med han å gjøre.

Har også fått 2-3 sms meldinger der hun vil at jeg skal gi henne en ny kjangse, at hun vil ha ny date hjemme hos seg denne gangen (jeg vet at hun og x'n eier hus sammen som er ute på salg).

Har takket høflig nei pr sms, og begrunnet det med at jeg ikke har tid før jeg reiser opp til campus igjen.

Får fremdeles FB meldinger fra henne som jeg ikke har svart på. :sukk:

Endret av SemperFi
  • Liker 5
Skrevet

Har snakket med ei som jeg går på skole med, en del sms går fram og tilbake og til slutt bestemmer vi oss for en dato.

Vi setter oss ned, bestiller og får servert noe drikke. Før vi får servert mater ringer mobilen hennes, hun ser på mobilen men velger å ikke svare. Mobilen ringer igjen, og jeg sier at det er ok at hun tar samtalen. Hun blir borte i ca 30 min, maten er blitt servert. Jeg venter med å spise før hun er tilbake, maten er blitt kald og hun virker lite interessert i å snakke.

På dette tidspunktet begynner jeg å ane ugler i mosen. Og magefølelsen stemmer. Inn kommer en herremann som vil snakke med henne, det hele blir kleint og hun går ut med denne personen. Det går 10 minutter og hun er ikke kommet tilbake, så jeg går ut for å sjekke hva som skjer.

Fyren som kom inn var x'n hennes, og de var på en måte tilbake igjen. Han blir fort sur på meg og hiver ifra seg noen rasistiske gloser mot meg, hun sier ingen ting.

Jeg går inn og betaler for maten, går ut, de to klemmer og jeg sier at jeg har betalt for maten. I dette øyeblikket vil jeg bare vekk.

Hun spør meg om jeg kan kjøre de to hjem. Svarte høflig at jeg skal i motsatt retning.

Tror det skal godt gjøres å få noe særlig dårligere inntrykk av noen enn dette.

Dette er en såkalt "show stopper" deluxe.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg dør litt inne i meg når jeg leser gjennom denne tråden. Hvor kommer alle disse personene fra, huff. :fnise:

To dager senere får jeg meldinger på FB at de har kranglet igjen, og at det ikke kommer til å bli noe mer med han å gjøre.

Har også fått 2-3 sms meldinger der hun vil at jeg skal gi henne en ny kjangse, at hun vil ha ny date hjemme hos seg denne gangen (jeg vet at hun og x'n eier hus sammen som er ute på salg).

Har takket høflig nei pr sms, og begrunnet det med at jeg ikke har tid før jeg reiser opp til campus igjen.

Får fremdeles FB meldinger fra henne som jeg ikke har svart på. :sukk:

Du tok dette langt bedre enn det jeg ville gjort, for å si det slik. Hun hadde nok fått høre i glatte ordlag hva jeg synes om slik oppførsel.

Jeg håper iallefall du styrer glatt unna videre også.

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at du gadd vente så lenge. Jeg hadde ikke sittet der når hun kom for å si det slik...

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke at du gadd vente så lenge. Jeg hadde ikke sittet der når hun kom for å si det slik...

Enig.

Skrevet

Webcam/facebook/mms kan hjelpe på slikt :)

Ja, for en ønsker da virkelig å få mastuberende menn slengt i ansiktet på en!

• Liker 2
Skrevet

Slenger meg på den.

Skrevet

En annen gang var jeg 15 og skulle møte en på 28. Hadde så klart sagt jeg var 21 eller noe og sendte han bilder hvor jeg så mest mulig voksen ut :ler: Vel vi møttes og det første han sier er "wow du så ung ut" Han virket litt skeptisk på at jeg faktisk var 21, men vi dro på cafe allikavel. Etter en stund bare spør han "hvor gammel er du egentlig?" Jeg sa var 15 og fyren sa han hadde skjønt det hele tiden at jeg ikke kunne være 21.Endte med at han kjørte meg hjem og han sa jeg heller måtte finne en på min egen alder. Litt dumt pga fyren var kjempe kjekk, men jeg var alt for ung for han,

Føler det er på sin plass å takke alle de oppgående menn som faktisk finnes! Du er ikke den første, eller siste, som i denne tråden har vist særdeles dårlig dømmekraft.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

synes man skal beklage om man er mer enn 5 min forsinket :eeeh: uansett er max ventetid for meg 20 min. med mindre jobb forhindrer dem

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...