Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest hele tråden og det undrer meg hvordan folk klarer å treffe denne typen mennesker i utgangspunktet. Eier ikke folk kritisk sans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg dør litt inne i meg når jeg leser gjennom denne tråden. Hvor kommer alle disse personene fra, huff. :fnise:

Fra en ganske så fersk date.

Har snakket med ei som jeg går på skole med, en del sms går fram og tilbake og til slutt bestemmer vi oss for en dato.

Jeg møter opp på avtalt sted på avtalt tid, venter og venter.

Etter 1t 30 min møter hun opp, uten å beklage for forsinkelsen.

Vi setter oss ned, bestiller og får servert noe drikke. Før vi får servert mater ringer mobilen hennes, hun ser på mobilen men velger å ikke svare. Mobilen ringer igjen, og jeg sier at det er ok at hun tar samtalen. Hun blir borte i ca 30 min, maten er blitt servert. Jeg venter med å spise før hun er tilbake, maten er blitt kald og hun virker lite interessert i å snakke.

På dette tidspunktet begynner jeg å ane ugler i mosen. Og magefølelsen stemmer. Inn kommer en herremann som vil snakke med henne, det hele blir kleint og hun går ut med denne personen. Det går 10 minutter og hun er ikke kommet tilbake, så jeg går ut for å sjekke hva som skjer.

Fyren som kom inn var x'n hennes, og de var på en måte tilbake igjen. Han blir fort sur på meg og hiver ifra seg noen rasistiske gloser mot meg, hun sier ingen ting.

Jeg går inn og betaler for maten, går ut, de to klemmer og jeg sier at jeg har betalt for maten. I dette øyeblikket vil jeg bare vekk.

Hun spør meg om jeg kan kjøre de to hjem. Svarte høflig at jeg skal i motsatt retning.

Ser at de to går hånd i hånd storfornøyde nedover til rutebilstasjonen.

To dager senere får jeg meldinger på FB at de har kranglet igjen, og at det ikke kommer til å bli noe mer med han å gjøre.

Har også fått 2-3 sms meldinger der hun vil at jeg skal gi henne en ny kjangse, at hun vil ha ny date hjemme hos seg denne gangen (jeg vet at hun og x'n eier hus sammen som er ute på salg).

Har takket høflig nei pr sms, og begrunnet det med at jeg ikke har tid før jeg reiser opp til campus igjen.

Får fremdeles FB meldinger fra henne som jeg ikke har svart på. :sukk:

Å herre gud.

:sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Ligger vell i min kultur av å være høflig og tålmodig. Jeg er ganske tolerant. Det nytter ikke å kjefte løs på slike personer.

Hvorfor dra meg selv ned til deres nivå?

Fikk sms av henne i dag.

"Hei. Ønsker deg og dine riktig god jul"

"Hei. Har du planer for nyttår?".

Har svart:

"Hei. God jul til deg og dine også".

"Nei, det har jeg ikke planlagt enda, men jeg skal mest sannsynligvis feire med venner og familie".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vell i min kultur av å være høflig og tålmodig. Jeg er ganske tolerant. Det nytter ikke å kjefte løs på slike personer.

Hvorfor dra meg selv ned til deres nivå?

Fikk sms av henne i dag.

"Hei. Ønsker deg og dine riktig god jul"

"Hei. Har du planer for nyttår?".

Har svart:

"Hei. God jul til deg og dine også".

"Nei, det har jeg ikke planlagt enda, men jeg skal mest sannsynligvis feire med venner og familie".

Det beste er faktisk ikke å svare i det hele tatt, da gir du dem ikke vann på mølla og slipper å høre mer fra mennesker som absolutt ikke respekterer deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vell i min kultur av å være høflig og tålmodig. Jeg er ganske tolerant. Det nytter ikke å kjefte løs på slike personer.

Hvorfor dra meg selv ned til deres nivå?

Fikk sms av henne i dag.

"Hei. Ønsker deg og dine riktig god jul"

"Hei. Har du planer for nyttår?".

Har svart:

"Hei. God jul til deg og dine også".

"Nei, det har jeg ikke planlagt enda, men jeg skal mest sannsynligvis feire med venner og familie".

Standard prosedyre når det kommer til slike jenter - tøm og røm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard prosedyre når det kommer til slike jenter - tøm og røm...

Feil.

For første har du da en simpel og utnyttende oppførsel selv, og for det andre så blir da denne jentas personlighet bare enda verre.

Stort sett er det mannfolks idiot-oppførsel som ødelegger de fleste jenter/kvinners oppførsel.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SemperFi

Uansett så kommer jeg aldri helt unna lupen, vi har felles fag som statistikk/calculus og fysikk.

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så kommer jeg aldri helt unna lupen, vi har felles fag som matte og fysikk.

Det er en liten grense mellom det å være høflig og tålmodig og 'dumsnill'.

Hva med å ikke svare på meldingene og istedet bruke unnskyldningen "Åh, beklager, jeg hadde så mye å gjøre at jeg glemte å svare deg. :)" No hard feelings, bare en god unnskyldning for å slippe å sende henne flere sms.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Det er en liten grense mellom det å være høflig og tålmodig og 'dumsnill'.

Hva med å ikke svare på meldingene og istedet bruke unnskyldningen "Åh, beklager, jeg hadde så mye å gjøre at jeg glemte å svare deg. :)" No hard feelings, bare en god unnskyldning for å slippe å sende henne flere sms.

Mja, har tenkt til å ta en snakk med henne når vi møtes.

Jeg kan ikke holde på med kvinner som ikke er ferdig med x'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke holde på med kvinner som ikke er ferdig med x'n.

Sånne folk bør man styre unna,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Men i mellomtiden anbefaler dere at jeg totalt ignorerer hennes meldinger pr sms og FB?

Huff, føler at det er respektløst. Men hva hun gjorde på daten var å håne meg på en måte, eller hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i mellomtiden anbefaler dere at jeg totalt ignorerer hennes meldinger pr sms og FB?

Huff, føler at det er respektløst. Men hva hun gjorde på daten var å håne meg på en måte, eller hva?

Det hun gjorde er respektløst. Og de fleste av oss hadde slettet dette mennesket fra både FB og tlf listen i ettertid.

Når hun sender meldinger eller kontakter deg på FB, så lat som om du er veldig opptatt. Bruk smileys slik at hun ikke tror at du er sur men at du rett og slett har andre ting å gjøre fremfor å prate med henne "Hei :) Må stikke. Snakkes senere sikkert. Hadet!". Hvis hun ser at du fortsatt er online på FB, bare lat som om du ikke er der. Hun vil begynne å lure på om du prøver å unngå henne, men så er du så blid og sier bare "Neida :)". Det vil forvirre henne litt siden du ikke virker sur men samtidig virker du totalt uinteressert. Det vil også jekke ned egoet hennes noen hakk.

Funker alltid.

Endret av regia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i mellomtiden anbefaler dere at jeg totalt ignorerer hennes meldinger pr sms og FB?

Huff, føler at det er respektløst. Men hva hun gjorde på daten var å håne meg på en måte, eller hva?

La meg si det slik, etter den "daten" er du idiot om du behandler som noe annet en luft. Og, muligens ikke idiot, men i alle fall en gedigen tøffel. Er greit å være høflig, men en skal da pokker meg ha ryggrad og selvrespekt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

La meg si det slik, etter den "daten" er du idiot om du behandler som noe annet en luft. Og, muligens ikke idiot, men i alle fall en gedigen tøffel. Er greit å være høflig, men en skal da pokker meg ha ryggrad og selvrespekt også!

Vil ikke kalle det definisjon av tøffel. Jeg gjør ikke de tingene hun vil.

Men jeg har latt vær å svare på sms og FB meldinger.

Har fått sms:

"Kan du ringe meg" (ignorert).

"Er det noe galt" (ignorert).

Har sperret nummeret hennes for innkommende samtaler på mobilen.

Tror jeg fjerner henne fra FB også.

Så får vi bare ha en akward moment når vi treffes på universitetet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kalle det definisjon av tøffel. Jeg gjør ikke de tingene hun vil.

Men jeg har latt vær å svare på sms og FB meldinger.

Har fått sms:

"Kan du ringe meg" (ignorert).

"Er det noe galt" (ignorert).

Har sperret nummeret hennes for innkommende samtaler på mobilen.

Tror jeg fjerner henne fra FB også.

Så får vi bare ha en akward moment når vi treffes på universitetet.

Meget bra!

Det trenger ikke bli noe rart over det øyeblikket, det er bare å behandle henne som luft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke det litt overdrevet å slette henne fra fb? Mye bedre om du ikke sletter og blokkerer, da fremstår du som såret/sur osv. Da 'vinner' hun på en måte. Om du møter henne på skolen, smil og si at du var opptatt med noe , og glemte å svare på meldingene. Mye mer effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt overdrevet å slette henne fra fb? Mye bedre om du ikke sletter og blokkerer, da fremstår du som såret/sur osv. Da 'vinner' hun på en måte. Om du møter henne på skolen, smil og si at du var opptatt med noe , og glemte å svare på meldingene. Mye mer effektivt.

Ikke egentig. Har vert borti denne typen kvinnfolk før og det eneste som hjalp var å si til hun at man på absolutt ingen måte kunne være interessert for så å totalt ignorere henne. Når jeg prøvde å behandle henne som et normalt menneske var hun bare super-innpåsliten og la meg til og med til som kjæreste på facebook :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville snakket med henne. Sagt at jeg ikke kan respektere en person som vingler på den måten, og at jeg ikke er interessert i noe videre. På den måten så sørger du for følgende:

- Hun får en avslutning, og hun vil mest sannsynlig stoppe å være slitsom

- Hun vil bli grinete der og da, men du vil ikke bli omtalt av henne på KG som den idioten som ikke lot høre fra seg

- Hun vil kanskje ta lærdom av dette, og ha mer respekt for andre i fremtiden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt overdrevet å slette henne fra fb? Mye bedre om du ikke sletter og blokkerer, da fremstår du som såret/sur osv. Da 'vinner' hun på en måte. Om du møter henne på skolen, smil og si at du var opptatt med noe , og glemte å svare på meldingene. Mye mer effektivt.

Når ble FB det O'Store viktige her i livet? Og hvorfor skal en samle på søppelmennekser, uansett arena, her i livet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...