Gå til innhold

Din verste date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han behøver ikke ha henne som en del av livet. Greien er at han burde heller forvirre henne, få henne til å tenke. Egentig fortjener ikke slike folk en ordentig avslutning heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i mellomtiden anbefaler dere at jeg totalt ignorerer hennes meldinger pr sms og FB?

Huff, føler at det er respektløst. Men hva hun gjorde på daten var å håne meg på en måte, eller hva?

Nja, jeg synes heller du skal finne en mellomting mellom din originale håndtering av situasjonen og det som er foreslått her. Neste gang hun spør om dere skal finne på noe, så bare svar "nei, jeg tror ikke det" eller "nei, men ellers takk", eller noe annet høflig. På den måten har du alt ditt på det rene, du har oppført deg eksemplarisk, og hun forstår glatt at du ikke er interessert i noe mer.

Skrevet

Føler det er på sin plass å takke alle de oppgående menn som faktisk finnes! Du er ikke den første, eller siste, som i denne tråden har vist særdeles dårlig dømmekraft.

Dårlig dømmekraft? Jeg var 15!

Skrevet

livserfaring er desverre et resultat av en rekke hendelser med dårlig dømmekraft.

Skrevet

Lo så jeg holdt på daue i jula når søstra mi med hodet i fanget og en klump i halsen fortalte om møtet med sin nye svigerfamilie :)

For ikke lenge siden var hun sammen med en tulling, det ble slutt etter noen uker.

Nå har hun funnet seg en ny kop, og 1. dag ble hun invitert i familieselskap.

Hvem satt på andre siden av bordet? Der satt eksen hennes, som også viste seg å være halvbroren til den nye kjæresten :fnise:

Kvelden ble ikke bedre (sa hu, jeg syns den ble bedre og bedre) da han ble utsatt for et skikkelig avhør om hvorfor det ble slutt med dama :skratte:

Søs sa visst ingenting, åååå som jeg skulle ønske jeg var flue på veggen :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 17
Gjest Tidssone
Skrevet

Min siste date bar preg av å være et jobbintervju til et furnuftsekteskap. Det er ikke så ofte jeg leter etter unnskyldninger for å slippe unna, men jeg nesten løp derfra.

• Liker 1
Skrevet

Ligger vell i min kultur av å være høflig og tålmodig. Jeg er ganske tolerant. Det nytter ikke å kjefte løs på slike personer.

Hvorfor dra meg selv ned til deres nivå?

Fikk sms av henne i dag.

"Hei. Ønsker deg og dine riktig god jul"

"Hei. Har du planer for nyttår?".

Har svart:

"Hei. God jul til deg og dine også".

"Nei, det har jeg ikke planlagt enda, men jeg skal mest sannsynligvis feire med venner og familie".

Huff da... Jeg tenker "Vik fra meg" om hun der. Du høres ut som en ålreit fyr, håper du finner deg en søt og ålreit jente! :)

Skrevet

Lo så jeg holdt på daue i jula når søstra mi med hodet i fanget og en klump i halsen fortalte om møtet med sin nye svigerfamilie :)

For ikke lenge siden var hun sammen med en tulling, det ble slutt etter noen uker.

Hvem satt på andre siden av bordet? Der satt eksen hennes, som også viste seg å være halvbroren til den nye kjæresten :fnise:

Kvelden ble ikke bedre (sa hu, jeg syns den ble bedre og bedre) da han ble utsatt for et skikkelig avhør om hvorfor det ble slutt med dama :skratte:

Søs sa visst ingenting, åååå som jeg skulle ønske jeg var flue på veggen :skratte: :skratte: :skratte:

Hahaha, men det er jo bare sånn som skjer på film :hakeslepp: Lo ganske godt nå ja! Hvordan endte det ?

Gjest SemperFi
Skrevet

Damn, that sucks!

Skrevet

Min siste date bar preg av å være et jobbintervju til et furnuftsekteskap. Det er ikke så ofte jeg leter etter unnskyldninger for å slippe unna, men jeg nesten løp derfra.

Forståelig, jeg har vært på noe lignende.

Skrevet

Hahaha, men det er jo bare sånn som skjer på film :hakeslepp: Lo ganske godt nå ja! Hvordan endte det ?

Aner ikke, får ikke lov til å bry meg.

Kan ikke si jeg klandrer noen av partene, latteren min hørtes garantert fra Sinsen til Støren :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Disse historiene må jo være diktet opp. Blir deprimert av å lese. Disse mennene klarer å få date. Men jeg klarer ikke og jeg er ikke en brøkdel så fjærn som disse mennene. Må jo være noe rimelig galt med meg :/

sånn tenker jeg og..

hva i all verden er galt med meg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

sånn tenker jeg og..

hva i all verden er galt med meg

min er hvertfall ikke diktet opp. jeg ser ikke noe ekstremt her som skulle tilsi det

Skrevet

min er hvertfall ikke diktet opp. jeg ser ikke noe ekstremt her som skulle tilsi det

For veldig mange menn blir ting ekstremt. Disse katastrofe datene mange unge kvinner her inne har vært på inneholder menn som er så til de grader sosialt misstilpassede at de i seg selv virker sjokkerende. Når da fornuftige oppegående menn leser at disse raritetene av noen menn faktisk får seg en date, mens leserne sitter og aldri får seg en date, da blir det et lite antiklimaks. Jeg tror mang en mann har lest denne tråden og lurt på hvor idiot en må bli for å klare å skaffe seg en date...

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

For veldig mange menn blir ting ekstremt. Disse katastrofe datene mange unge kvinner her inne har vært på inneholder menn som er så til de grader sosialt misstilpassede at de i seg selv virker sjokkerende. Når da fornuftige oppegående menn leser at disse raritetene av noen menn faktisk får seg en date, mens leserne sitter og aldri får seg en date, da blir det et lite antiklimaks. Jeg tror mang en mann har lest denne tråden og lurt på hvor idiot en må bli for å klare å skaffe seg en date...

tror ikke jentene tenker at de er idioter på forhånd :gjeiper: kanskje idiotene er flinke til å snakke seg til en date? mer pågående? kanskje de sender ut 1000 "brev" og får svar fra 1? hehehe

• Liker 1
Skrevet

Forståelig, jeg har vært på noe lignende.

Jeg også (som mann). Det er greit at man prøver å finne ut av hverandres fremtidsplaner men når man føler seg som om man er på jobbintervju så blir det bare kleint. Snusfornuft sånn helt i starten dreper spontaniteten, lekenheten og eventuell kjemi som er der, og det frister da ikke til å gå på neste date.

Skrevet

Dette er jeg enig i. Noe av det samme tenker jeg ofte om tråder der pupper, kroppsform og utseende generelt diskuteres- usikre jenter med komplekser fra før som leser det kan få seg et aldri så lite antiklimaks. Listen er lang over lignende dilemmaer.

Jeg oppfordrer alle til å lese historiene som det de er: En subjektiv fortelling, komprimert, tatt ut av sammenheng/kontekst og ofte satt på spissen- som kun forteller en side av saken. Da blir det gjerne ekstremt.

En av historiene er mine. Jeg kunne lagt til at jeg var 16 år og alene i verden, ødelagt psykisk og generelt ukritisk til menn som ga meg oppmerksomhet. Da hadde sikkert fortellingen blitt mindre morsom og ikke tjent trådens formål, men det ville også oppklart en del for menn som lurer på hvordan "slike idioter" kan få dater. Jeg tipper mange "usikre menn" ikke ville tatt i den 16-årige versjonen av meg med ildtang en gang, av respekt for seg selv og meg. Dette gjelder nok ikke alle historiene i tråden.

Poenget er at man bør lese med et kritisk blikk.

• Liker 2
Skrevet

men den aller sprøeste var når jeg etter god mat og en film ble med ei dame hjem, vi satt i stuen hennes og koste oss, hu spurte om vi ikke skulle krype til sengs hvorpå jeg sier at jeg burde dra hjem, men jeg ville gjerne møte henne igjen en annen dag. Plutselig blir hu aggresiv og lurer på om hu ikke var bra nokk for meg? om jeg, som ikke var noe glansbilde selv virkelig trudde jeg kunne få noe bedre osv jeg prøvde og forklare at jeg alldri lå med noen første kvelden, men det mente hu bare var piss-preik og kasta meg ut mens hu hyla og skreik..

Hoho, du burde sjekke ut http://lurepikk.blogg.no/ , er ganske interessant å være lurepikk, damer er ikke vant til å få nei til sex :D

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

De to verste datene jeg har vært på er da begge begynte å ta på meg, med engang. Da vi gikk ved siden av hverandre lurte de en hånd på ene sideflesket. Grusomt turn off. Liker forsiktige gutter heller. :gjeiper:

Skrevet

Han var sur helt fra begynnelsen av. Klaget over magesmerter og satt rett ved siden av meg og prompa og rapet høylytt gang på gang... Vi var hjemme i hans stue, men likevel...mannen er 38 år. Det er vel ikke normalt å sitte sånn foran en dame? Jeg ble kjempelei meg etterpå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...