Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Ja, jeg nyter adventstiden! Julegavene er på nært ganske ferdige. Har 3 gaver igjen, men må vente på lønn :gjeiper: men vet hva jeg skal kjøpe så det går fort.

Nå er det bare 3/4 dager igjen til ikm :hoppendglad: spennende dager altså :lur:

Jeg jobber sent både i dag og i morgen og plutselig er helga der. Denne helga kommer svigers på besøk. På lørdag skal vi i 60årsdag til en tante av Herrfly og søndag i 4årsdag til en vi er tante&onkel til. Blir nok ei innholdsrik helg :)

Ha en fin onsdagskveld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg begynt å spotte :sukk: meeen ingen tr enda da så kan jo være annet også :lur: velger å håpe litt til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en koselig helg overstått! :rodmer:

Jeg er så heldig som har alle tiders svigerforeldre :)

Ikm er i disse dager.. har spotta siden torsdag. Venter bare på at tr skal komme. Tipper den kommer i morgen :sukk: er kjempesikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en koselig helg overstått! :rodmer:

Jeg er så heldig som har alle tiders svigerforeldre :)

Ikm er i disse dager.. har spotta siden torsdag. Venter bare på at tr skal komme. Tipper den kommer i morgen :sukk: er kjempesikker på det.

Så bra at du kommer godt overens med svigers :) Jeg er også heldig sånn! :Nikke:

Kjedelig at TR ser ut til å melde sin ankomst da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: fikk mensen i går så hadde en trist og lei kveld :tristbla: Bare gråt og gråt hele kvelden. I seng rundt 21.30.

Ikke så mye bedre i dag siden jeg har hatt veldig menssmerter og måtte møte tidlig på jobb pga Lucia. 7 - 15.30 i barnehagen er en laaang dag når en ikke er i super form.

Nå prøver jeg å løfte hodet opp å se fram til blåturen med kjære i helga, men er jammen ikke lett heller :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig da :(

Neste pp er vår tur ;) Ikke sant??! :)

Du har ikm en uke etter meg ca du da...så da klarer vi det ;)

Kjenner til det å være sliten. Var litt over en time lengre på jobb i dag jeg og p.g.a. Lucia i bhg, pluss at jeg måtte tidligere i bhg til sønn, og da ble det veeeldig lang dag på jobb kjentes det ut som når jeg hadde sen vakt. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er gode støttespillere! :)

Kjære har fått iPad i julegave av jobben, så den måtte testes i kveld:) eller det er kjære sin frem til han slutter i jobben. . Mn uansett er det nokså greit:) på min jobb får vi ikke en ulltrøye en gang.. Noe vi kunne trengt så mye som vi er ute, og må vaske klær ofte. Vi pleier ikke få julegave.

Wanita: håper det er vår tur neste mnd: ) bare så kjipt at el er midt i juleferien.. Vi skal til svigers og hjem til mine foreldre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så dumt at TR kom :tristbla: Håper du klarer å holde motet oppe! Desember pleier jo å suse forbi, og så er det plutselig IKM igjen! :)

vi får heller ikke julegave på jobben.. Bare et julekort.. SÅ der er vi fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: på TR! Hun kan pelle seg vekk og bli borte leeenge, for oss begge to!

Skjønner godt at du var lei deg, jeg har også hatt mine triste stunder når TR kommer. Men det er verst første dagen, det synes i allefall jeg... De siste par gangene har det ikke vært såå ille for meg, jeg tror jeg har gitt litt opp håpet om at vi skal klare det helt på egenhånd, og jeg vet at vi får hjelp snart, så da stresser jeg ikke like mye med det tror jeg... Men forstår deg veldig, veldig godt! Håper ting føles litt lysere i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så dumt at TR kom :tristbla: Håper du klarer å holde motet oppe! Desember pleier jo å suse forbi, og så er det plutselig IKM igjen! :)

vi får heller ikke julegave på jobben.. Bare et julekort.. SÅ der er vi fler.

Heldigvis travelt frem mot jul, ellers hadde det gått kjempeseint :jepp:

dumme tr! :kose:

Ja :kjefte:

:kjefte: på TR! Hun kan pelle seg vekk og bli borte leeenge, for oss begge to!

Skjønner godt at du var lei deg, jeg har også hatt mine triste stunder når TR kommer. Men det er verst første dagen, det synes i allefall jeg... De siste par gangene har det ikke vært såå ille for meg, jeg tror jeg har gitt litt opp håpet om at vi skal klare det helt på egenhånd, og jeg vet at vi får hjelp snart, så da stresser jeg ikke like mye med det tror jeg... Men forstår deg veldig, veldig godt! Håper ting føles litt lysere i dag! :klemmer:

Takk for gode ord : klem:

Helt enig!! :kjefte:

Godt at dere er i trygge hender nå, det blir snart deres tur :jepp: skal se du blir gravid før hjelpen kommer i gang : gjeiper: det skjedde med ei jeg jobbet sammen med.

Mye bedre i dag. Heldigvis har de siste dagene vært veldig rolige på jobb. Snart helga :nigo:

Det er denne helga blåturen er, jeg er kjempespent.!!!!Kjære har tulla med meg å sagt at jeg må ha både koffert og fjellsko klart :gjeiper: jeg har ingen anelse på hva vi skal. Har fått vite at jeg blir henta 13 på jobb imorgen. Gleder meg kjempe masse til å se hva vi skal : hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hei :vinke:

Har hatt veldig mye å gjøre nå før jul,så det har blitt mye tid til kg. Elr jeg skrev et laaangt innlegg på mandag, men så ble det borte for meg.

Kjære tok meg med på førjulstur til Stockholm sist helg, jeg er heldig;) han hadde ordnet med julkonsert i kirken og bestilt bord på en fiin resturant på lørdagen. Jeg er kjempeimponert over hva han hadde ordnet for meg.

Vi feirer jul for første gang sammen i år, det var veldig fint:) deilig å våkne opp sammen :) vi er midt i en ny pp, mn det passer seg ikke siden vi bor tett i tett hos svigers.. Får satse på neste mnd:)

Ønsker alle som er innom en fantastisk jul, og et godt nyttår!!! Håper dere har det bra! ( blir ikke mye ikoner siden jeg skriver fra telefonen min.

Vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...