Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

God søndag, FruFly!

Hvordan går det om dagen? Når kan du teste igjen og har du prøvd noen kjærringråd for å bli gravid?

Jeg kom akkurat på ei venninne som ble gravid rett etter at hun begynte på tabletter som heter Vitex. Det er en urt og jeg vet mange har blitt gravide etter de har begynt med det.. Det er jo i hovedsak for dem som har vanskeligheter...som f.eks PCOS og den slags. Men det er jo som sagt bare en urt og ikke noe farlig å ta den uansett og den har andre positive virkninger som beroligende, avslappende og smertestillende! Man kan bestille den på www.helsekosten.dk, og det går visstnok ikke mange dagene før du har det i postkassa di.

Bare et lite tips :)

Du kan jo lese mer her hvis du vil http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm.

Håper alt står bra til! :klemmer:

Det går bra:) mye som skjer fremover så håper ukene frem mot testing går fort. Hvordan har dere det da? Har prøvd å holde meg litt unna dagboken for å slappe litt mer av. Håper det kan hjelpe.

Takk for tips, det skal jeg bestille :)

Ja!! Nå kom jeg på at jeg tok også Vitex! Alt man glemmer ;)

Det skal i iallefall prøves ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gøy når det tar så lang tid. Går jo støtt og tenker på om vi ikke kan få barn.

Han kom ikke hjem før søndagskvelden :sukk: det var en laaang helg.

Denne mnd ble det ikke mye prøving på oss heller siden kjære måtte i nordsjøen igjen på onsdag :kjefte: Heldigvis satt han ikke værfast denne helga også.

Fikk positiv el test i går så da fikk vi :humpa: :lur: Håper bare at det holder :sjenert:

Helt enig at det ikke er noe gøy når det trekker ut. Har jo tenkt rare tanker jeg og siden jeg ble gravid på p-piller når jeg var 19 (tok abort) og igjen når jeg var 22 (fikk da sønnen vår) og nå er jeg faktisk prøver og blir ikke gravid????!!! Men jeg prøver å være positiv og heller begynne å tenke på kjerringråd om vi kommer til pp7. Håper både jeg og du slipper det og kan få oss en hyggelig juleoverraskelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp har gått rett i dass :sukk: kjære har jobbet borte, og nå har han blitt syk. eller dvs litt forkjøla, men det er nok til å ikke orke :sengekos: Hvis det blir klaff denne mnd skal vi jammen ha griseflaks :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er akkurat denne måneden det klaffer..når dere minst venter at det skal funke og innsatsen kanskje ikke er like god som sist! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje det er akkurat denne måneden det klaffer..når dere minst venter at det skal funke og innsatsen kanskje ikke er like god som sist! :jepp:

Det vi håper på nå :)

Jeg kommer innom og hilser på :) Lykke til! Håper virkelig det klaffer for dere denne pp! :gravid:

Vi starter i pp1 nå :)

Hei og :velkommen: til dagboken :blomst:

Så koselig at du tok turen innom :)

Tusen takk! Spennende tid foran dere. Lykke til dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Har jeg vært innom her før, mon tro?

Uansett! Det hadde vært fantastisk om det faktisk hadde klaffet denne gangen! Kan jo ikke annet enn å krysse fingre og tær! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg krysser også fingrene for at det går likevel :)

Jeg hadde faktisk feber de siste dagene før EL da jeg ble gravid, og hadde ikke trodd at det skulle gå da. Ble ikke mye :sengekos: akkurat heller. Alt som skal til er tydeligvis å treffe akkurat riktig... :) Og det gjør det snart for dere også! :klemmer:

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid til å surfe med pc igjen.

Synes det er lettere å finne de forskjellige dagbøkene da :fnise:

Håper det klaffer for dere til tross for lite :sengekos: denne pp :klemmer:

Selv har jeg endelig hatt TR og nå er jeg på jakt etter EL...

Denne uka skal vist nok være vår å det helt frem til søndag.

Men stoler ikke på at det stemmer før EL viser seg på EL-test.

Vil sørge for å ha :sengekos: vær dag til og med søndag, men tviler på at sambo synes noe særlig om det :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har jeg vært innom her før, mon tro? Uansett! Det hadde vært fantastisk om det faktisk hadde klaffet denne gangen! Kan jo ikke annet enn å krysse fingre og tær! :fnise:

:vinke: og :velkommen: til dagboken min ;)

Jaa, det hadde vært en fin førjulsgave :jepp:

Så kjedelig at du ikke har troen på denne PP-en :kose: Jeg krysser nå fingrene uansett :)

:jepp: det gjør jeg også

Jeg krysser også fingrene for at det går likevel :) Jeg hadde faktisk feber de siste dagene før EL da jeg ble gravid, og hadde ikke trodd at det skulle gå da. Ble ikke mye :sengekos: akkurat heller. Alt som skal til er tydeligvis å treffe akkurat riktig... :) Og det gjør det snart for dere også! :klemmer: Håper du får en fin helg :klem:

Håper at vi har truffet på det riktige, det hadde jo vært artig :nigo: vi hadde :sengekos: den dagen jeg fekk positiv el -test så vi har et lite håpe. Føler jeg slapper litt mer av denne mnd og tror at det ikke går, kanskje det er det som skal til? :lur:

Vi har forresten hatt en super helg! Mamma og pappa på besøk hele helgen :) De reiste akkurat. Hatt en fin helg dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig tid til å surfe med pc igjen. Synes det er lettere å finne de forskjellige dagbøkene da :fnise: Håper det klaffer for dere til tross for lite :sengekos: denne pp :klemmer: Selv har jeg endelig hatt TR og nå er jeg på jakt etter EL... Denne uka skal vist nok være vår å det helt frem til søndag.Men stoler ikke på at det stemmer før EL viser seg på EL-test.Vil sørge for å ha :sengekos: vær dag til og med søndag, men tviler på at sambo synes noe særlig om det :fnise::sjenert:

Det må jeg si meg enig i :jepp: jeg har fått meg iphone, men liker ikke kg på iphonen. men babyverden derimot er grei app å ha på iphonen ;)

Såå bra at TR er ferdige, nå er dere endelig på rett veg :)

Hvordan har det gått med dere denne helgen da? :lur:

Neste pp er midt i julen her, det liker jeg dårlig.. siden vi skal til svigers og hjem til mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kan ha truffet likevel :)

Høres ut som en koselig helg med foreldrene dine :) Bor de langt unna eller?

Skjønner at du synes det er dårlig timing med fruktbar periode mens dere skal bo hos familie, men det er jo ikke sikkert dere trenger å prøve neste mnd da :lur: Krysser fingrene for det! :)

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kan ha truffet likevel :)

Høres ut som en koselig helg med foreldrene dine :) Bor de langt unna eller?

Skjønner at du synes det er dårlig timing med fruktbar periode mens dere skal bo hos familie, men det er jo ikke sikkert dere trenger å prøve neste mnd da :lur: Krysser fingrene for det! :)

Ha en fin søndag! :klemmer:

Ja det kan godt hende at vi er super heldige å treffer denne mnd :)

Foreldrene mine bor 3-4timers kjøring unna oss. Ikke langt, men jeg savner de å kunne besøke de en kveld i ny og ne, eller søndagene med familiemiddag. Men siden kjære også har foreldrene sine på den kanten så tenker vi på sikt å flytte hjemover. Greit i forhold til barnevakt og at barnebarna får vært masse sammen med besteforeldrene :)

Håper vi slipper prøving neste mnd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PurpleLady

Åh, håper vi snart kan gratulere deg, sånn at dere slipper å prøve i jula! ;) Tenk om du bare må skjule kvalmen i stedet! :lur:

Jeg skjønner godt at dere vurderer å flytte hjemover etterhvert, det er veldig godt å være i nærheten av besteforeldre :) Det blir jo ofte sånn at man velger å sette snuta hjemover når barna begynner å komme :)

Håper du har hatt en fin helg! Når er det testetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper vi snart kan gratulere deg, sånn at dere slipper å prøve i jula! ;) Tenk om du bare må skjule kvalmen i stedet! :lur:

Jeg skjønner godt at dere vurderer å flytte hjemover etterhvert, det er veldig godt å være i nærheten av besteforeldre :) Det blir jo ofte sånn at man velger å sette snuta hjemover når barna begynner å komme :)

Håper du har hatt en fin helg! Når er det testetid?

Ååå, det hadde vært kjempestas :hjerter_rundt:

Jeg har hatt en veldig fin helg med besøk :)

Ikm 11. Des så det nærmer seg stadig :nigo:

Tror det kommer til å gå fort siden det er så mye kjekt som skjer på jobb fortiden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...