Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Sånn sett er jo ikke 4 mnd så lenge å prøve egentlig. Selv om det er tøft likevel. De fleste blir jo gravide før det går et år. Så vi får trøste oss med det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for oppmuntring, dere er sjønne! :klem: Litt bedre i dag. Ser frem mot en ny pp :jepp:

pysepusen: Leste den akkurat:)

4 mnd med prøving er ikke lenge, men det føles som en evighet :sukk: Er nok mest siden jeg har hatt lyst på barn i mange år.. Å når vi først prøver så vil jeg få det til med en gang :sjenert:

Vi prøvde i 3-4 mnd i fjor også, men la det litt på is så vet ikke om jeg skal telle med de mnd når jeg bør ta turen til legen? :vetikke: tenkte i utgangspunktet å gå til legen i Januar-Februar om det ikke har klaffet til da.

I morgen reiser kjære i nordsjøen. Han skal være borte helt til fredag. Jeg skal nytte tida til litt alene tid, og besøk av venninner. Skal ha juleverksted hjemme hos meg i morgen, det blir gøy :hoppendeglad:

Husker dere at jeg nevnte at kjære planlegger overraskelse helg? Det er helga før julaften. Jeg har fått beskjed om at jeg må slutte kl. 14 på jobb den fredagen. Spennende hva han har funnet på :lur: Håper jeg får byttet vakt :sjenert: Har egentlig seinvakt som er til 16.30 den dagen.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har hatt en fin helg i Amsterdam :) Vi var der i april, herlig by! :)

Det blir vel naturlig å regne med de månedene dere prøvde i fjor også? Så enig i at det kan være på tide å komme seg til lege hvis ingenting har skjedd til februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det :jepp:

Endelig er uka over. Kjære har vært borte og jobbet hele uka. Gleder meg veldig til han kommer hjem igjen :yvonne:

Julebord med jobben i kveld. Jeg har planer om å ta meg et par glass vin å kose meg:) Er en stund til EL så det skulle ikke være noe problem.

Jeg jobber i barnehage noe som jeg trives veldig godt med. Etter permisjonen har jeg lyst til å gjøre noe annet imens jeg har små barn selv. Tror jeg kommer til å bli veldig lei, og at jeg ikke har samme energi til å leke med mine egne barn. Vil helst ikke ha turnus arbeid. Noe med grei lønn er en ting, men det skal jo være litt gøy også.

Hva jobber dere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener med jobbing med barn! Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber på skole og SFO. Utrolig slitsomt...og jeg vil gjerne gjøre noe annet når jeg skal begynne å jobbe igjen etter perm..

Kos deg på julebord da!! Blir sikkert hyggelig!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Nå er jo jeg lærer, men jeg synes ikke det er noe problem å være mamma hjemme og lærer på jobben! Det er bare deilig å komme hjem til lillegutt og kooooose med ham! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med jobbing med barn! Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber på skole og SFO. Utrolig slitsomt...og jeg vil gjerne gjøre noe annet når jeg skal begynne å jobbe igjen etter perm..

Kos deg på julebord da!! Blir sikkert hyggelig!! :jepp:

Det er jeg også utdannet til :) Syns derfor det er litt kjipt å gå ned i lønn fordi lønnen er så lav fra før. Hva tenker du etter permisjon?

Julebordet var gøy!! :danse: Kjære kom ikke hjem i dag som planlagt pga tåke :sukk: Håpe han kommer hjem i morgen :jepp:

Nå er jo jeg lærer, men jeg synes ikke det er noe problem å være mamma hjemme og lærer på jobben! Det er bare deilig å komme hjem til lillegutt og kooooose med ham! :hjerte:

Da er du veldig god altså:) Har ikke veldig tro på at jeg vil greie det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke...men noe heeelt annet enn hva jeg egentlig jobber med...butikk, kontor, whatever...hehe..Men blir sikkert værende der jeg er tenker jeg! (kjenner jeg meg selv rett) :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg jobber i butikk, og har også tenkt på å bytte beite etter permisjonen, men det har mer med arbeidstidene å gjøre enn noe annet :)

Håper virkelig du har blitt gravid før februar kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vi er så heldige at det klaffer før februar :rodmer:

Forstår godt at du Mah vil bytte arbeid etter permisjon :jepp:

Vet ikke helt hva jeg vil jobbe med :sjenert: Kjenner bare at det begynner å bli nok barnehagejobb for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vi er så heldige at det klaffer før februar :rodmer:

Forstår godt at du Mah vil bytte arbeid etter permisjon :jepp:

Vet ikke helt hva jeg vil jobbe med :sjenert: Kjenner bare at det begynner å bli nok barnehagejobb for en stund.

Det kommer helt sikkert til å klaffe innen februar! Tenk om det kunne klaffe nå i desember da? Beste julegaven noensinne!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt sikkert til å klaffe innen februar! Tenk om det kunne klaffe nå i desember da? Beste julegaven noensinne!! :rodmer:

Det hadde vært verdens beste julegave :rodmer: trenger ikke mer enn det til jul jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han skulle ta flyet opp som vi skulle ta ned?! :P

Vi skulle fly kl 13 på fredag, men det ble det ikke noe av p.g.a tåke, men fikk bytta til et tidligere fly. Eneste kjipe var jo bare at vi fikk gjort det noen timer før vi måtte opp igjen da. Så vi var rimelig slitne når kvelden kom, og vi la oss samtidig med lillemann.

Akurat i dag føler jeg meg litt nedstemt og p.g.a tiden det tar med prøvinga. Vi er jo i pp4 vi og, og føler at denne mnd er det ikke sjanse i det hele tatt. Eggløsning i utlandet på hotell med en 3 åring i mellom fører ikke til mye action. Men men....neste mnd....da ;)

Men krysser fingrene for at du har større sjanse enn meg at det dukker opp en positiv test i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God søndag, FruFly!

Hvordan går det om dagen? Når kan du teste igjen og har du prøvd noen kjærringråd for å bli gravid?

Jeg kom akkurat på ei venninne som ble gravid rett etter at hun begynte på tabletter som heter Vitex. Det er en urt og jeg vet mange har blitt gravide etter de har begynt med det.. Det er jo i hovedsak for dem som har vanskeligheter...som f.eks PCOS og den slags. Men det er jo som sagt bare en urt og ikke noe farlig å ta den uansett og den har andre positive virkninger som beroligende, avslappende og smertestillende! Man kan bestille den på www.helsekosten.dk, og det går visstnok ikke mange dagene før du har det i postkassa di.

Bare et lite tips :)

Du kan jo lese mer her hvis du vil http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm.

Håper alt står bra til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å få positiv test i julegave da :rodmer:

Det hadde vært noe det :rodmer:

Kanskje han skulle ta flyet opp som vi skulle ta ned?! :P

Vi skulle fly kl 13 på fredag, men det ble det ikke noe av p.g.a tåke, men fikk bytta til et tidligere fly. Eneste kjipe var jo bare at vi fikk gjort det noen timer før vi måtte opp igjen da. Så vi var rimelig slitne når kvelden kom, og vi la oss samtidig med lillemann.

Akurat i dag føler jeg meg litt nedstemt og p.g.a tiden det tar med prøvinga. Vi er jo i pp4 vi og, og føler at denne mnd er det ikke sjanse i det hele tatt. Eggløsning i utlandet på hotell med en 3 åring i mellom fører ikke til mye action. Men men....neste mnd....da ;)

Men krysser fingrene for at du har større sjanse enn meg at det dukker opp en positiv test i desember :)

Ikke gøy når det tar så lang tid. Går jo støtt og tenker på om vi ikke kan få barn.

Han kom ikke hjem før søndagskvelden :sukk: det var en laaang helg.

Denne mnd ble det ikke mye prøving på oss heller siden kjære måtte i nordsjøen igjen på onsdag :kjefte: Heldigvis satt han ikke værfast denne helga også.

Fikk positiv el test i går så da fikk vi :humpa: :lur: Håper bare at det holder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...