Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Greide ikke vente med å teste :gjeiper: den var negativ. Det er 4 dager til en graviditetstest kan være positiv i følge babyverden, og da er det fult mulig enda :)

Ingen symptomer på kroppen heller. Hverken trøtt,kvalm eller ømme bryster. Håper bare det er noe der :lete:

Nå skal vi straks til byen. Det er meldt :sol: Traske litt rundt i gatene og handle litt godt brød og godt tilbehør til tapas i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest redstar

Hei kjære deg!

God med endelig HELG:)

Sjønner at du ikke klarte å vente, er like utålmodig selv... men jeg venter nok et par uker med ny test jeg, så slipper den å være negativ forhåpentligvis:p

MMm tapas, det er alltid så spennende! Hva pleier du/dere å ha som tapas?:)

Goood helg Frufly!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg greide å vente så lenge jeg også :sjenert:

men ha en del billige tester jeg må bruke uansett :gjeiper:

Tapas ja det er alltid spennende :jepp:

Jeg er ikke så flink til å lage tilbehør selv, men pleier å benytte meg av Ostehuset der har de gode brød og godt tilbehør en kan få kjøpt f.eks artisjokk i en slags marinade,pesto,aioli m.m..

Har også en asiatisk daglivare som lager verdens beste våruller og innbakte reker.

-Pastasalat med tacokrydder er godt

-Poteter - ovnsbakte og saltkokte

-Kjøttboller

-Kyllingvinger

-Tomatsalat

-dadler med bacon

-Choritzopølser + andre tapaspålegg..

åå det er så masse godt ;)

Noen tips du??:)

GOD HELG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at din mann er som min...

Vil ha baby, men ikke vite nå jeg har EL å jeg vet at han har sine begrensninger i forhold til hvor mange ganger han orker. Gjør vi det på kvelden blir det ikke noe på morgenen liksom :sjenert:

Han vil ikke det skal være pliktsex å det sjønner jeg, men det er ikke lett når EL-test skriiiiker positivt.

Da vil jeg bare sjøre på :rodme::flau:

Endret av Trolljenta79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett dette med EL og babylaging :gjeiper: men denne pp venta vi til litt nærmere EL før vi :humpe: Siden jeg har ganske stabil syklus så vet jeg ca. dagen jeg har EL. Jeg vil helst ha juni baby, eller august,september så krysser fingrene for klaff denne mnd. Juli er litt dum mnd med tanke på at det er midt i ferien. Skal vel være glad bare det klaffer uansett altså :jepp:

Vi hadde fantastisk lørdag!! Først det fine været der vi traska i byen noen timer. Kjøpte meg ei god bukse i merket pieces. Høy i livet. Har fått sånn dilla på bukser som er høye i livet. Ellers handla vi bare masse godsaker til taps kvelden.

Det blei ganske sent for vi spilte carcassone etter maten. Utrolig gøy spill :strix: Jeg kom faktisk på andre plass :danse:

:klem:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en utrolig koselig lørdag! :hjertesmil:

Nyt søndagen og håper dere slipper unna snøen der dere bor en stund til..Her snør det nemlig i dag :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, snø vil jeg ikke ha helt enda. Den kan komme i slutten av November :)

Her regner og blåser det. Skikkelig høstværsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :vinke:

Denne helga har jeg gått å grubla over julebordet vi skal ha med jobben i November. Egentlig hadde jeg ikke planer om å gå :sjenert:

Orket rett og slett ikke det siden jeg ikke kan drikke og siden jeg hater miming og slik underholdning.. men på fredag så dumpa det ark i post hylla mi på jobb en lapp om ansvarsfordeling på julebord.. Så vi skal ikke skrive oss på listen engang.

Jeg har gått på alle sosiale sammenkomstene vi har hatt med jobben altså, men denne gangen tenkte jeg at det er lov til å si nei.

Hva gjør jeg nå da? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger helt selv hva du vil gjøre! For alt de andre vet kan det hende du har andre planer akkurat den kvelden! En familiemiddag du har visst om lenge eller hva som helst. Du trenger jo forøvrig ingen unnskyldning i det hele tatt for ikke å dra..

Men skjønner at situasjonen kan være litt kjip!

Du skriver at du har vært på alle de andre sosiale sammenkomstene som har vært i forbindelse med jobben din, og bare det fortjener du masse "cred" for! Jeg er elendig til å stille opp på sånne ting og misunner deg for at du er så flink!

Bare gjør akkurat hva du vil, Frufly! Ingen andre bestemmer hva du skal gjøre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Du bestemmer heeeeeelt selv! Bare si at du ikke kan fordi dere har andre planer (som kom før). De kan jo ikke si noe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord :)

Saken er det at det blir så vanskelig å si nei for en MÅ liksom ha noe annet en ska ellers blir det godtatt..eller en blir mast på. Dette julebordet har vi vist om i et par mnd, men det endrer ikke mine bestemmelse. Også er det jo det at jeg alltid har stilt opp så det må være lov til å melde avbud en gang.

Da gir beskjed i morgen på jobb at jeg ikke kan så er det ut av verden :jepp: Hater at slike ting skal være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh, det ble ikke i dag :sjenert: Hater virkelig sånn så jeg tørte rett og slett ikke..

Nå nærmer det seg testing :lur: men absolutt ingen graviditetstegn så har ingen tro på at det klaffer denne mnd. Men uansett skal jeg teste i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vet akkurat hvordan du føler det. Jeg er også pysete til å si fra om ting. :fnise:

Ohh, blir gøy med testing!! Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt! Eller...bare vanlig mens-symptomer.. ømme pupper og murringer.. Så man kan være gravid uten å kjenne noe spesielt :skravle:

Blir så spennende! Krysser fingre og tær for deg! :lur:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt ømme pupper og mens murringer så føler vel egentlig at det bare er tanta som er på veg.. men ikke godt å vite :lur:

Gleder meg til testing i måra :hoppe:

Har bare billig tester så kan jo hende at det ikke slår ut på de enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...