Jump to content
Frufly

Fruflys prøvedagbok :)

Recommended Posts

Frufly

I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer :danser: Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst ;)

Håper det hjelper på denne pp ;)

I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke :)

Fortsetter under...

Lilywhite

I helga begynte Herrfly å ta tran og multivitaminer :danser: Dette har han komt på heelt av seg selv,jammen ikke værst ;)

I dag skal jeg være flink å gå på step uansett om venninna mi blir med eller ikke :)

Så bra at Herrfly tar litt initiativ han også :) Krysser fingrene for at det hjelper ja! Så flink du er å :trene::)

Lilywhite

Så bra at Herrfly tar litt initiativ han også :) Krysser fingrene for at det hjelper ja! Så flink du er å :trene::)

Frufly

Er skikkelig imponert av han :tommelsmil:

Det trengs virkelig å trene etter all den gode isen jeg spiste i Italia i sommer :)

Guest Mahareth

Må jo følge deg jeg også :nigo:

Krysser fingrene for deg! At HerrFly tar ansvar og tar vitaminer og tran er jo kjempebra, det gjør nok sjansene litt større for treff denne måneden :jepp:

Frufly

Må jo følge deg jeg også :nigo:

Krysser fingrene for deg! At HerrFly tar ansvar og tar vitaminer og tran er jo kjempebra, det gjør nok sjansene litt større for treff denne måneden :jepp:

Så gøy med enda en følger :hoppe:

Verd et forsøk :) Ekstra gøy når han gjør en innsats selv. Liker ikke å mase på han :sjenert:

Annonse

Frufly

Treninga var skikkelig hard i dag, :omg: men var godt å få det unnagjort :hoppe:

Nytt program og ny musikk gjorde susen :)

Satser på å få trent 2-3 ganger pr uke + sykle en dag til jobb pr uke. Må ikke ha for store mål ellers greier jeg ikke å fullføre. Håper treninga kan hjelpe på at spiren setter seg ;)

Frufly

Lurer litt på om jeg skal prøve hostesaft denne pp. Er det vits å starte en dag eller to før min fruktbare dager ? :vetikke: andre som har prøvd hostesaft? alt må prøves :Hehe:

Edited by Frufly

Lilywhite

Italiensk is :hjerte: Har ikke prøvd hostesaft, men har vurdert det... Skader vel ikke å prøve selv om det ikke er så lenge igjen til EL :) Kjør på du ;)

Guest pysepusen

Prøvde aldri hostesaft, men sikkert greit å begynne noen dager før! Grapefruktjuice skal visst også være bra! Smaker forferdelig, men ;)

Flinke treningsjenta du er da! :hoppe:

Frufly

Italiensk is :hjerte: Har ikke prøvd hostesaft, men har vurdert det... Skader vel ikke å prøve selv om det ikke er så lenge igjen til EL :) Kjør på du ;)

Joda, kjører på med det jeg :)

Prøvde aldri hostesaft, men sikkert greit å begynne noen dager før! Grapefruktjuice skal visst også være bra! Smaker forferdelig, men ;)

Flinke treningsjenta du er da! :hoppe:

Æsj,grapefruktjuice er ikke godt.. meeeen jeg kommer nok til å prøve det ut ja :fnise: Prøver meg på hostesaften først:)

Veldig stolt over treninga :hoppendeglad:

Satser på å holde meg litt i form før og (kanskje,hvis det er mulig) under graviditeten :)

Natta :klemmer:

Guest redstar

Garpejuice og hostesaft? Skal dette hjelpe på? Aldri hørt/tenkt over d:p Hehe...

Hver dag liksom? :)

Håper ellers det står bra til med deg Frufly:)

Frufly

Garpejuice og hostesaft? Skal dette hjelpe på? Aldri hørt/tenkt over d:p Hehe...

Hver dag liksom? :)

Håper ellers det står bra til med deg Frufly:)

:fnise: har hørt det:jepp:, men er ikke bevist at det skal hjelpe.. men verd et forsøk :nigo: vil jo såå gjerne ha en bebis :rodmer:

Står veldig bra til med meg :hoppe: Har akuratt trent så har super masse energi ;) Håper kjære er klar for prøving til helga :lur:

Annonse

Trolljenta79

:fnise: har hørt det:jepp:, men er ikke bevist at det skal hjelpe.. men verd et forsøk :nigo: vil jo såå gjerne ha en bebis :rodmer:

Står veldig bra til med meg :hoppe: Har akuratt trent så har super masse energi ;) Håper kjære er klar for prøving til helga :lur:

Heier på dere :duskedame::klem:

Kan nesten ikke vente til å bli gravid med min kjære å la han få stryke meg på babymagen å sjenne første spark av flere :hjerter_rundt:

Det får ta den tiden det tar bare det blir en realitet sier jeg til meg selv hele tiden :strix:

Trolljenta79

Sånne menn liker vi :gjeiper:

Guest redstar

Stakk bare innom for å ønske deg og din kjære en GOD HELG :klemmer:

Frufly

Heier på dere :duskedame::klem:

Kan nesten ikke vente til å bli gravid med min kjære å la han få stryke meg på babymagen å sjenne første spark av flere :hjerter_rundt:

Det får ta den tiden det tar bare det blir en realitet sier jeg til meg selv hele tiden :strix:

Hallo :hoppendeglad::kose:

Der har du et godt poeng ;) Nå skal jeg hente pakke i posten, gravid klær som jeg har bestilt på H&M :rodmer: syns de hadde så mange kule gravid klær at jeg måtte bare kjøpe litt :gjeiper:

Har faktisk masse energi jeg i dag :hoppe:

Har fått trent 4 dager siden søndag, og med EL rett rundt hjørnet så det er god grunn til å danse på bordet :danse:

Sånne menn liker vi :gjeiper:

:jepp: flinke mannen :nigo:

Stakk bare innom for å ønske deg og din kjære en GOD HELG :klemmer:

Så koselig :) Slikt varmer :hjerte:

GOD HELG!! :klemmer:

ara

Hopper innom for å ønske deg lykke til med prøvingen og en riktig god helg!!

:tommelsmil:

Frufly

Hopper innom for å ønske deg lykke til med prøvingen og en riktig god helg!!

:tommelsmil:

Hei og :velkommen:

Tusen takk!! :nigo: Tror vi trenger det ;)

God helg til deg også!! :strix:

Frufly

6 dager til EL i følge babyverden :strix: meeeen en ting er at vi skal ut med noen venner i morgen. Hva gjør jeg da? venter med prøvning til søndag/mandag? arhh.. å de som har sagt før at de mistenker at jeg er gravid.. Haaater slike situasjoner.