Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)

Anbefalte innlegg

Gjest redstar
Skrevet

Oooh blåtur,så gøy!Også kjekt at din kjære planlegger dette for deg:) Selv fikk jeg billetter til Kristian Valen's revy i november,det blir gøy:-) OGså tror jeg at det blir 2uker til egypt eller grancanaria til jul:P. Vi damer fortjener kun det beste:)

Skrevet

Oooh blåtur,så gøy!Også kjekt at din kjære planlegger dette for deg:) Selv fikk jeg billetter til Kristian Valen's revy i november,det blir gøy:-) OGså tror jeg at det blir 2uker til egypt eller grancanaria til jul:P. Vi damer fortjener kun det beste:)

:jepp: Det gjør vi :gjeiper:

Ååå,jeg vil også på revy og syden reise. Det får bli til våren om jeg ikke er gravid til da :gjeiper: eller når jeg er hjemme i permisjon : :lur:

GOSJ - nå hagler det som bare det. Fysj for et vær.

Skrevet

Hei! :hallo:

Her vil jeg følge med, og håper virkelig spiren sitter neste gang!

Vi hadde sex hver dag vi, i over en uke rundt EL, og da satt jammen spiren :) Det var faktisk en sliten uke, og på slutten var det ikke mye romantikk over sengekosen :fnise: Men det funka i hvertfall!

Blåtur er spennende! *lykke til!*

Skrevet

Oj, flinke dere er da :)

Tror ikke kjære orker hver dag :sjenert: men skal få til i dagene før og etter el. Håper spiren sitter snart :jepp:

Skrevet

Var ute en liten tur i går :danser: var utrolig gøy!!

Var med noen fra jobben. Hadde meg 3 cider, må vel være lov det?:)

Ny PP er snart i gang :lur:

EL ca 29.10 og IKM er ca. 12.11 :strix:

Skrevet

Masse lykke til med neste PP!! Krysser alle fingre og tær for dere!! :hoppe:

Skrevet

Så gøy med blåtur! :) Kjære planla egentlig det for meg også, men så syntes han det var så vanskelig å vite hvor jeg hadde mest lyst til å dra, så nå planlegger vi sydentur i februar :fnise:

Krysser fingrene for at dette er PP-en det klaffer :)

Skrevet

Masse lykke til med neste PP!! Krysser alle fingre og tær for dere!! :hoppe:

Tusen takk!! :klemmer:

Pøser på med grapefrukt juice denne PP. Alt for at spiren skal sette seg :gjeiper:

Så gøy med blåtur! :) Kjære planla egentlig det for meg også, men så syntes han det var så vanskelig å vite hvor jeg hadde mest lyst til å dra, så nå planlegger vi sydentur i februar :fnise:

Krysser fingrene for at dette er PP-en det klaffer :)

JAAAA, det blir veldig bra!! Er første gang han planlegger noe uten meg. Ble vist ikke en hel helg, men uansett jeg er kjempespent :hoppendeglad:

Syden hørtes ikke feil ut akkurat. Da har du virkelig noe å se frem til på den kalde årstiden :)

Skrevet

JAAAA, det blir veldig bra!! Er første gang han planlegger noe uten meg. Ble vist ikke en hel helg, men uansett jeg er kjempespent :hoppendeglad:

Syden hørtes ikke feil ut akkurat. Da har du virkelig noe å se frem til på den kalde årstiden :)

Skjønner at du er glad for det :) Kan jo bli kjempefint selv om det ikke er en hel helg :hjerte: Gleder meg til syden ja :)

Skrevet

Blåtur? :lete:

Vi skal til nederland vi snart da. Det gleder jeg meg til :) Er egentlig kurstur for mannen, men jeg og lillemann får være med ;)

Skrevet

Blåtur? :lete:

Vi skal til nederland vi snart da. Det gleder jeg meg til :) Er egentlig kurstur for mannen, men jeg og lillemann får være med ;)

Får bare se hva mannen finner på ;)

Nederland hørtes kjekt ut! Kjekt med noe som skjer nå før jul :)

Skrevet

Fikk svak strek på EL-testen i dag :danser: pleier å ha et par dager med svak strek før den blir sterkere enn kontroll streken. Dette lover bra for helga :lur:

Annonse
Skrevet

YEY!!

Kjør på!! :sengekos:

Dette blir spennende! Tenk så gøy om svømmerene gjør en ekstra innsats for dere denne pp! Krysser nok en gang fingre og tær for dere! :5::biggrin:

Skrevet

Ojoj, ja da er det bare å kjøre på! :jepp:

Kose dere masse i helgen, så kanskje resultatet vises om et par uker :rodmer: Krysser i allefall fingrene for dere!

Gjest redstar
Skrevet

Ha en suuuuuuuuuuuuuuuper helg FruFly!!! :)

Lykke til med PP!;)

Skrevet

Vi har hatt en suuuuper helg i firmahytta til sambo :nigo:

Shoppa, spist god mat, vært i svømmehallen og :sengekos: har det også blitt :lur:

Fekk positiv EL test på lørdag,men siden vi skulle til svømmehallen i dag så droppa vi :sengekos: da.

Vi får ta det igjen i kveld:) Holder nok med fredag og søndag ? :vetikke: satser i alle fall på det :jepp: Nå vil jeg såå gjerne at denne mnd skal det klaffe :sjenert: Jeg vil bli mamma :rodmer:

Hatt en fin helg dere?:)

Skrevet

Hååååper at det klaffer for dere nå altså!! Når kan du teste da?

Så koselig med hyttetur da!! :)

Min helg har vært kjempe fin! Vært sammmen med mange venner og kost meg. Og ellers bare slappet av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...