Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :vinke:

Tenkte jeg skulle opprette en prøvedagbok hvor jeg kan skrive ned tanker og følelser.

Jeg er 25år og samboer 29år. Jeg har hatt en ganske stabil syklus på 27-29 dager i mange år. Vi har prøvd noen mnd nå uten klaff.. og uten EL- tester.

Denne mnd bestemte jeg meg for å starte å teste.

Første dag i siste mens var 18 September.

Fruktbar periode ca. 29.08 - 3.9 og IKM 15.09.

Så i disse dager krysser jeg virkelig fingrer og tær :jepp::popcorn:

Kjenner jo såklart på litt symptomer som små kvalm de siste kveldene og veeeldig oppblåst. men er det bare tanta som er på veg? :klø: ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt med et nytt fjes blant prøverne! :velkommen: Vi er jevngamle, så litt ekstra kjekt å følge med da. Vi har prøvd i snart et år uten og lykkes, så håper det klaffer snart :sjenert: Krysser fingrene for at du snart får en spire i magen du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med et nytt fjes blant prøverne! :velkommen: Vi er jevngamle, så litt ekstra kjekt å følge med da. Vi har prøvd i snart et år uten og lykkes, så håper det klaffer snart :sjenert: Krysser fingrene for at du snart får en spire i magen du også! :)

God morgen :kaffekopp:

Tusen takk!

Ååå så gøy :hoppe:

Synd at dere også har prøvd en stund uten å lykkes. Kjenner at det skal bli godt å kunne dele tanker og følelser.

Tror tanta er på veg her :sur: så må nok bare belage meg på en ny pp.

Krysser fingrene for oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er en lang dag over. I dag har vi hatt tre timers møte rett etter jobb :Gjesp:

Enten så "lurer" kroppen meg om dagen eller så er det noe på gang.

Jeg trodde tanta kom i dag siden jeg har hatt et par dager med brun spotting. Negativ test i dag tidlig :klø:

Har

- Veldig treg mage

- oppblåst i magen,men greier ikke å fise

- Kvalm om kveldene

- hodeverk

Ikke til å bli helt klok av dette.

meeen nå roper Herr fly at kvelds og luksusfellen venter i stuen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Frufly! :)

Jeg måtte jo innom å titte i dagboken din, og jeg ønsker gjerne og følge deg videre, det er godt med støtte i prøvetiden:)

Håper tante rød kommer på besøk til deg snart da, slik at pp kan begynne:)

Selv har jeg ikke sett noe til tanterød siden juni 2010, så jeg ja... venter:p

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Frufly! :)

Jeg måtte jo innom å titte i dagboken din, og jeg ønsker gjerne og følge deg videre, det er godt med støtte i prøvetiden:)

Håper tante rød kommer på besøk til deg snart da, slik at pp kan begynne:)

Selv har jeg ikke sett noe til tanterød siden juni 2010, så jeg ja... venter:p

:klemmer:

:velkommen: skal du være! :)

Ja helt enig i at støtte under prøvingen er godt:)

Tanta kom i dag,men vi håpte ikke tanta kom siden vi allerede har startet prøvingen.. så egentlig var jeg sååå sikker på at jeg allerede var gravid. men neida :sukk:

Syns jo det er litt merkelig og siden vi :humpe: 3-4 ganger den uka eggløsningen var.

Jeg testa positiv eggløsningstest torsdagen..og vi hadde sex både onsdagen og fredagen. Tenker jo det værste at vi ikke kan få barn.. men må vell bare smøre meg med tålmodighet, noe som ikke er så veldig lett.

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Heia! :klemmer:

Så utrolig gøy med prøving! :strix: Det er virkelig spennende! :nigo: Kjipt at tanta kom denne gang, men da er det bare å prøve igjen :lur: Her satt han på PP5! Like skuffet hveeeeer gang det ikke gikk... meeeen nå når premien er her så var det verdt ventetiden :rodmer:

Gleder meg til å følge deg videre fram til positiv test!

God- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :klemmer:

Så utrolig gøy med prøving! :strix: Det er virkelig spennende! :nigo: Kjipt at tanta kom denne gang, men da er det bare å prøve igjen :lur: Her satt han på PP5! Like skuffet hveeeeer gang det ikke gikk... meeeen nå når premien er her så var det verdt ventetiden :rodmer:

Gleder meg til å følge deg videre fram til positiv test!

God- :klem:

Hei pysepusen!! :hoppendeglad:

Så gøy at du vil følge med videre ;)

Håper det ikke tar så alt for lang tid til spiren sitter.

Nå når tanta er her så er vi allerede komt til en ny pp :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at du også hadde dagbok, og måtte jo selvsagt inn å lese :sjenert:

Ønsker oss begge en spire eller to :tongue: i magen, og følger spendt med videre i dagboken din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at du også hadde dagbok, og måtte jo selvsagt inn å lese :sjenert:

Ønsker oss begge en spire eller to :tongue: i magen, og følger spendt med videre i dagboken din :klem:

Hei Trolljenta79 :vinke:

Så kjekt at du fant vegen inn hit, og du er velkommen til å følge med videre:)

Veldig spennende dette her :lur:

*tvitvi* til oss :strix:

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Hadde en fin fredagskveld med venninnebesøk,pizza, skravling og tv :)

mens Herrfly var på fest med jobben.

I dag har jeg mange planer,tror det var derfor jeg ikke greide å dove lengre. Har lenge hatt lyst på ei regnkåpe eller en kåpe som kan brukes typisk høst/vinter fordi alltid når jeg skal ut døra så er det liksom ingen jakke som passer :geiper:

Ikke like kjekt å traske rundt i en allværsjakke heller.. eller tynn tøyjakke.

Har sett litt på Didriksons kåpe,.

Noen som arfaring med denne?

Senere i dag skal vi besøke et vennepar som har en sønn på 1 mnd :strix: :strix: :hoppe: satser på å få litt babystøv ;)

Og i kveld skal vi passe svigerinna sine barn på 3 og 4 år - gleder meg!! :) Sist vi passa de så lurte lille J på hvorfor vi ikke hadde barn, og om ikke barnebilen hadde vært hos oss :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Frufly!

Didriksons kåpe var jo kjempe flott!Har ikke hørt noe om den men den var ivertfall flott og så veldig kvalitetssikker ut:)

Så, tante kom på besøk ja, den var jo kjipt men jaja, sånn er det:)

Du må nok smøre deg med litt mer tålmodighet(haha sier jeg:p) og prøve og ikke tenke det verste, at dere ikke kan få barn... Happy thoughts and bigbig smiles:)

Så får dere bare fortsette med humpinga så skjer det nok noe snart:)

Her i huset er det :sengekos: 1 til 2 ganger daglig, men jeg har jo ikke fått tante på besøk enda men kjenner brystene mine er vonde, veldig vonde faktisk.. men bare når jeg kommer borti dem ikke utenom så jeg håper og ber om at tante kommer snart men vet at det kan ta mye lengre tid.

Ja, nå ble det mye tatling her men ville bare innom og ønske deg og Hrfly en fin lørdagskveld:) Kose dere masse med de 2små:)

*Haha barnebilen* - den var ny:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sånn kjempe mye å få gjort med det :tristbla: men føler egentlig ikke jeg kan klage når det kommer til stabile sykluser da :sjenert: så får håpe det klaffer ganske snart:) Skal prøve å ikke tenke for mye ja,men det er jammen ikke lett.

Jeg gikk for en lengre variant. Den rakk langt nedforbi rumpa noe som er veldig deilig! også tåler den litt mer vann :)

Veldig fornøyd med regnkåpa mi :nigo:

Ble

Didriksons thelma i svart.

Hihi, er bare å :humpe: i veg :lur:

Ha en fin lørdag dere også!! :)

:klem:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trolljenta79 :vinke:

Så kjekt at du fant vegen inn hit, og du er velkommen til å følge med videre:)

Veldig spennende dette her :lur:

*tvitvi* til oss :strix:

:klemmer:

Ja ikke sant :gjeiper:

Føler ikke jeg tenker på noe annet enn å få en liten skatt som er en del av meg å sambo :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Så fin jakke du har kjøpt deg! :) Har ei venninne som har det merket og hun er storfornøyd! ...og bor i Bergen så der får de jo virkelig testet ut slike klær :ler:

Håper barnebilen snart kjører innom dere :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Da var helga over og en ny uke har begynt:)

Grattis med ny jakke, jeg leter også desperat etter ny vinterjakke, jeg ønsker meg en ganske så lik jakke som deg, og så klart må den gå nedforbi rumpa vis ikke er hele poenget borte:p

Olala snart ferdig med TR ja, blir noen spennende dager fremover da:) *Tvitvi*

Ha en ellers fin dag Frufly:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin jakke du har kjøpt deg! :) Har ei venninne som har det merket og hun er storfornøyd! ...og bor i Bergen så der får de jo virkelig testet ut slike klær :ler:

Håper barnebilen snart kjører innom dere :fnise:

:klemmer:

Takk :bukker: Utrolig deilig!! :)

:fnise: håper jeg også :lur:

:klemmer:

Så koselig å være barnevakt :) Håper resten av søndagen har vært fin! Flink du er som har vært på trening :)

Ble ikke trening på meg siden venninna mi som skulle bli med ikke kunne alikevell.. men ble joggetur på meg istedenfor ;) på mannen og faktisk,hihi :)

Blir step i dag. Litt stolt over at jeg endelig har komt i gang med trening :tommelsmil:

:klemmer: Da var helga over og en ny uke har begynt:)

Grattis med ny jakke, jeg leter også desperat etter ny vinterjakke, jeg ønsker meg en ganske så lik jakke som deg, og så klart må den gå nedforbi rumpa vis ikke er hele poenget borte:p

Olala snart ferdig med TR ja, blir noen spennende dager fremover da:) *Tvitvi*

Ha en ellers fin dag Frufly:)

:klemmer:

Tusen takk :) Jakken går forsåvidt til knærne på meg siden jeg er litt kort :sjenert: men da blir jeg enda mindre våt i regnvær,hehe :)

Såg jakken var på tilbud på xxl hvis du har det i nærheten:)

De hadde såklart ikke min størrelse igjen der, da ble det å betale mer siden jeg virkelig ville ha den jakka :geiper:

Ha en herlig dag du også! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...