Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Hååååper at det klaffer for dere nå altså!! Når kan du teste da?

Så koselig med hyttetur da!! :)

Min helg har vært kjempe fin! Vært sammmen med mange venner og kost meg. Og ellers bare slappet av :)

Godt å høre!

Det er 11 dager til i følge babyverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Du vet, det er faktisk bedre sjanse med :sengekos: 1-2 dager FØR el enn på el-dagen ;) Dette pga at det tar svømmerne inntil et døgn å nå egglederne, der de skal befrukte egget. Så fredag var nok bra nok :lur:

Krysser fingrene for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, det er faktisk bedre sjanse med :sengekos: 1-2 dager FØR el enn på el-dagen ;) Dette pga at det tar svømmerne inntil et døgn å nå egglederne, der de skal befrukte egget. Så fredag var nok bra nok :lur:

Krysser fingrene for dere :klemmer:

ja det var bra timet må jeg si ;)

Håper på en liten spire i magen denne mnd :rodmer:

Alle gode ting er tre :gjeiper:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg ;)

Ble ikke alle gode ting er tre etter test hos legen i dag. Men hvem vet, en-to-tre med det fjerde skal det skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg ;)

Ble ikke alle gode ting er tre etter test hos legen i dag. Men hvem vet, en-to-tre med det fjerde skal det skje ;)

Ja håper det klaffer snart for oss begge snart!!

Kan de se det allerede på dag 21 av syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trodde jo egentlig ikke det. Men jeg er ikke noe flink til å sette spørsmålstegn ved det legen min sier. for ho er lissom en autoritet og har en fagkunnskap som ikke jeg har.

Men kanskje greit å ta disse tab. uansett så jeg ikke får lungebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg trodde jo egentlig ikke det. Men jeg er ikke noe flink til å sette spørsmålstegn ved det legen min sier. for ho er lissom en autoritet og har en fagkunnskap som ikke jeg har.

Men kanskje greit å ta disse tab. uansett så jeg ikke får lungebetennelse.

Det har du helt rett i :jepp: nå lærte jeg noe nytt.

Er nok lurest å høre på legen. Lungebetennelse er i alle fall ikke noe greier å få. God bedring til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene frem til testing går så utrolig tregt :sukk: 8 dager igjen til testing.. men det som er ekstra spennende er om jeg merker symptomer den neste uka :lur:

Har heldigvis begynt på julegavene slik at jeg har noe å henge fingrene i. Har faktisk alle barnegavene i boks :bolledeig: men det er fordi jeg haaater lekebutikker i Desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene frem til testing går så utrolig tregt :sukk: 8 dager igjen til testing.. men det som er ekstra spennende er om jeg merker symptomer den neste uka :lur:

Har heldigvis begynt på julegavene slik at jeg har noe å henge fingrene i. Har faktisk alle barnegavene i boks :bolledeig: men det er fordi jeg haaater lekebutikker i Desember

Er så utrolig spennende! Tenk så gøy om du plutselig fikk litt symptomer. Hadde vært morsomt!! :jepp:

Håper du har en fin uke, og snart er det helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg vil at du skal finne mange symptomer neste uke! :strix: Tenk om du har en bebis i magen din da :rodmer:

Ja jeg også :hoppe: Åjaa, tenk om :rodmer:

Våknet i dag morges å var kvalm, men er sikkert bare innbilling :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også :hoppe: Åjaa, tenk om :rodmer:

Våknet i dag morges å var kvalm, men er sikkert bare innbilling :gjeiper:

Oi!! Tenk om det er et symptom :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Du... lillegutt fikk jo en så søt apekatt av dere da han ble født - hvor kjøpte dere den? Den er på god vei til å bli favoritt og vi burde hatt en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Tenk om det er et symptom :hoppendeglad:

Tenk om.. det hadde vært så gøy :strix:

Du... lillegutt fikk jo en så søt apekatt av dere da han ble født - hvor kjøpte dere den? Den er på god vei til å bli favoritt og vi burde hatt en til ;)

Så herlig!! Hmm.. husker faktisk ikke helt :sjenert: tror det var en leketøysbutikk på det store kjøpesenteret, eller så var det på leketøysforretningen der ved fotballstadion. :gjeiper:

Håper du har en fin helg og at vi begge sitter med positive tester i neste uke :hoppe:

Jeg har hatt en strålende helg!! :hoppe: Lørdag besøkte vi kjæres Farmor. Hun er 91 år og bor helt alene. Vi hadde med lunsj som vi koste oss med sammen. Må si at hun er utrolig oppdatert på politikk og nyheter til å være 91 år. Herlig dame :rodmer:

Lørdags kveld var vi på pizza hos min svoger og familien. De ungene er suuper herlige!! Lille M på 4 år viste stolt frem alle navn hun kunne skrive, hun viste rommet og var helt i hundre når vi var der :fnise:

Fekk også besøkt Svigerfar og foreldrene mine i helga;) (svigermor er på dametur).

Skikkelig besøks helg,men det er gøy!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende at det begynner å nærme seg testing :) Får håpe du har bedre lykke enn meg, jeg har begynt å spotte :sukk:

Høres ut som en superkoselig helg forresten! Håper det blir en fin mandagskveld også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en innholdsrik og trivelig helg!! :jepp:

Og...hvis jeg ikke tar feil...bare 4 dager til du kan teste!?! :lur:

:fnise:

:rodmer:

Stemmer det :hoppe: eller siden jeg testa positiv på el test en dag etter det babyverden sier så blir det vel egentlig 5 dager til.. men tror ikke at jeg greier å vente såå lenge :gjeiper:

Tenker jeg tester på onsdag eller torsdag :lur:

Spennende at det begynner å nærme seg testing :) Får håpe du har bedre lykke enn meg, jeg har begynt å spotte :sukk:

Høres ut som en superkoselig helg forresten! Håper det blir en fin mandagskveld også :klemmer:

Spotting trenger ikke bety at du ikke er gravid. Håper ikke det er tanta som er på veg.

Ja, jeg er så utrolig spent!! :hoppe: Har vært småkvalm i dag også, og veldig ømme pupper. Men er jammen ikke lett å si..innbilling,innbilling.. helt sikkert..tenker det værste egentlig :sjenert:

Har forresten hatt en fin mandagskveld! Har vært på step, også har jeg kost meg hjemme med kjære:) Herlig med stearinlys og masse gøy på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...