Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt med tur til Stockholm :) Og kjekt å høre at dere har hatt en fin jul! :)

Godt nyttår! :klemmer: Jeg vedtar her og nå at 2012 skal bli året vi begge får kul på magen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! Håper storken kommer dette året :klemmer:

Godt nyttår! :klem: Håper det altså :jepp:

Så kjekt med tur til Stockholm :) Og kjekt å høre at dere har hatt en fin jul! :)

Godt nyttår! :klemmer: Jeg vedtar her og nå at 2012 skal bli året vi begge får kul på magen! ;)

Godt nyttår! :klemmer: Får nå jammen håpe at det skjer innen 2012. Hadde aldri tenkt at det skulle ta så lang tid som det har tatt til nå så den er jeg veldig med på :)

:strix: for at 2012 skal bli et bra år :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg og HerrFly! :klemmer: Håper dette blir deres år og at lille spiren bestemmer seg for å sitte snart! Vil tro man kanskje mister motivasjonen litt når man må igjennom så mange p.perioder før det skjer noe.... Men hold motet oppe!! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det her da? :klemmer:

Hei pysepusen :klem:

Tr på plass i går, mn siden vi la det litt på is sist pp så ser vi frem til ny pp med nye muligheter :tommelsmil: har på følesen av at nå er det snart vår tur :nigo: hvordan har dere det da?

Hvordan har du det? :) Fortsatt god helg! :klemmer:

Jeg har det veldig bra:) har startet året med to spinning timer sist uke, satser på at jeg greier å holde meg der :gjeiper:

En stille og rolig helg er snart over:) håper alt er bra med deg! Må ta meg en dagbokrunde i kveld. :klemmer:

Godt nytt år til deg og HerrFly! :klemmer: Håper dette blir deres år og at lille spiren bestemmer seg for å sitte snart! Vil tro man kanskje mister motivasjonen litt når man må igjennom så mange p.perioder før det skjer noe.... Men hold motet oppe!! God helg!

Godt nyttår!! :klemmer:

Ja det kan jeg si meg enig i. Er helt sikker på at det ganske snart er vår tur :jepp: her har vi troen på oss selv :fnise: jeg vil,jeg vil!!

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på dere denne PP! :hoppe:

Har du tilgang til bloggen min?

her inne?

hmm, nei tror ikke det. Det vil jeg veldig gjerne ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :popcorn:

En liten oppdatering herifra.. Jeg har vært hos legen pga mye vondt i underlivet. Det er akkurat som om det er noen kniver som roterer der. Vondt å ha sex også.. Andre som har hatt det slik? Fikk tatt celleprøve av livmorhalsen rett før jul. Skal tilbake til legen neste uke for å høre resultater.

Legen tok med det samme blodprøver for å sjekke om jeg hadde nok jern, D-vit og stoffskifte, siden vi ikke har blitt gravide. Syns legen min er utrolig behjelpelig. Flink dame! Ble henvist videre til gynekologen som jeg skal til i begynnelsen av Mars. Blir litt redd for at noe er galt.. men oppi det hele kan det jo være at jeg bare innbiller meg.. at jeg er redd for at noe er galt. Jammen ikke lett. men det skal jo ikke være vondt å ha sex heller da..

men nå er det snart spinning :) ha en fin kveld dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Huff da, det høres virkelig ille ut! Er det slik hele tiden, eller bare inni mellom? :troest:

Håper lege og gynekolog kan finne ut hva som skjer, og at det ikke er noe farlig!

Godt du har en flink lege som tar tak i ting :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke behagelig ut! Men håper det bare er en liten filleting og at det ikke er noe "galt" der nede som kan forhindre graviditet.

Virker som at du har en veldig seriøs og bra lege, og det er en god ting.

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, det høres virkelig ille ut! Er det slik hele tiden, eller bare inni mellom? :troest:

Håper lege og gynekolog kan finne ut hva som skjer, og at det ikke er noe farlig!

Godt du har en flink lege som tar tak i ting :klemmer:

nei, bare inni mellom. Håper det ikke er noe galt. Føler at jeg er i trygge hender så går nok greit. Bare så kjedelig å gå å vente..

Hørtes ikke behagelig ut! Men håper det bare er en liten filleting og at det ikke er noe "galt" der nede som kan forhindre graviditet.

Virker som at du har en veldig seriøs og bra lege, og det er en god ting.

:klemmer: :klemmer:

Ja det satser vi på :jepp: Legen er utrolig lyttende og tar seg alltid god tid. Ikke alle som er så flinke. Har hatt nok a leger som har hastet igjennom og ikke brydd seg noe særlig.

:klem:

Hørtes ikke noe særlig ut... håper de finner ut av det og at det ikke er noe galt! :klemmer:

Det håper vi også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det der hørtes langt fra godt ut! :tristbla: Håper du får hjelp for det. Og at det ikke er til hinder for at du kan bli :gravid: snart :)

At det er kjedelig å vente er en følelse jeg kjenner til ;) Håper det ikke blir altfor ille mens du venter, i såfall får du vel gå til legen igjen. Bra at du møter forståelse i allefall :)

Håper du har hatt en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det der hørtes langt fra godt ut! :tristbla: Håper du får hjelp for det. Og at det ikke er til hinder for at du kan bli :gravid: snart :)

At det er kjedelig å vente er en følelse jeg kjenner til ;) Håper det ikke blir altfor ille mens du venter, i såfall får du vel gå til legen igjen. Bra at du møter forståelse i allefall :)

Håper du har hatt en fin kveld! :klemmer:

Det er kjedelig med venting. Men får bare smøre oss med tålmodighet. Satser på at det ikke blir for lenge til vi sitter der med premien :) Jeg skal til legen igjen på onsdag.. og gyn i Mars. Så får vel bare vente å se. Trenger jo ikke å være noe heller. Har mine tanker om at jeg kanskje kjenner litt vel mye etter. Anspenner meg. Nei, jammen ikke lett..

------------------------------------------------------------------

I helga har vi ryddet og ordnet litt her hjemme. Spist god mat, gått en fin søndagstur og kost oss med noen glass vin :lur: Lite sosiale, men det er litt deilig å bare slappe av hjemme av og til.

Sist uke fikk jeg vite at ei venninne venter tvillinger. De var ikke akkurat forberedt på at det var to friske babyer i magen :fnise: men de skal nå bare være glade for alt spør du meg :jepp::)

Denne pp vil herr fly vite mer nøyaktig når heeele prøveperioden varte for han har null peiling :gjeiper: så denne pp satser vi på full uttelling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hva med å gå til privat gyn da? Så slipper du å vente tim mars liksom... Jeg ringte på onsdagog fikk time til fredag! Genialt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå til privat gyn da? Så slipper du å vente tim mars liksom... Jeg ringte på onsdagog fikk time til fredag! Genialt!!

Ja kunne gjort det.. men egentlig er det greit at det er en stund til siden jeg har vært så mye hos legen i det siste.. De på jobben er ikke så happy for at jeg er mye borte.

--------------------------------------------------------------------

Har forresten fått svar på prøvene jeg tok hos legen, ingen celleforandringe så da slapper jeg litt av.

Godg med helg kjenner jeg!

Skal på jentekveld senere. Pizza,spill og film :hoppe: blir gøy å komme seg ut litt :)

Vi er midt i en pp. Har blitt et par ganger prøving denne mnd så satser på det gjør susen :jepp:

Fikk forresten positiv el - test både i går og i dag så det er bare å kjøre :sengekos::fnise:

En fin fredag ønskes til alle som er innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med gode prøvesvar fra legen! :)

Hadde du det koselig på jentekveld i helgen?

Vi satser på at dette blir en produktiv PP!! :lur: Hvilken PP er dere i nå egentlig? Og når kan du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...