Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Så bra du blir operert så fort! :hoppe:

ja :strix:

Så kjipt med cyster, men så flott at dere får hjelp så fort da :)

Har ikke lest noen av de andre prøvedagbøkene i det siste da jeg har vært alt for opptatt av mine egne følelser.

Håper det blir baby i magene våre veldig snart :rodmer:

Veldig kjipt! meen må si jeg er kjempeglad for at vi får hjelp nå :jepp: Har liksom følt at noe ikke er som det skal.

Hvordan går det med deg? :klemmer:

Det går fint! Det er fortiden kjempe travelt på jobb. Jammen ikke lenge til påskeferie og fri. Og plutselig er April godt i gang :lur:

Håper vi kan få til noe sammen i påsken:) Dere får gi lyd når dere er på reisefot :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Så bra at dere får hjelp så fort! Og ikke minst må det være deilig å vite hva det var som gjorde at det ikke klaffet!

Håper virkelig at det klaffer for dere snart :jepp: Tenk så deilig det blir når du sitter med en POSITIV test i hånden :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er dere på reisefot? Vi reiser på tirsdag så drar vi hjem igjen på fredag :)

Litt dårlig på å stikke innom kg om dagen.. :sjenert:

Vi ses jo på Torsdag :hoppendeglad:

Jeg kommer sterkere tilbake når vi kan prøve igjen :)

Så bra at dere får hjelp så fort! Og ikke minst må det være deilig å vite hva det var som gjorde at det ikke klaffet!

Håper virkelig at det klaffer for dere snart :jepp: Tenk så deilig det blir når du sitter med en POSITIV test i hånden :rodmer:

:jepp: veldig bra :tommelopp: Går med et lite håp om at spiren skal sitte til sommeren nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE :strix:

Vi drar hjem til svigers og mine foreldre på påskeferie. Gleder meg til familietid,vennetid,påskeegg og god mat ;):hoppendeglad: Kos dere masse jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg? :)

Nå går det fremover. Har vært på kontroll på sykehuset. Innen 2 uker skjer det ;) Legen på sykehuset syns jeg har kommet fort til :roll: takket være min supre gynekolog som har vært til stor hjelp å mast på sykehuset. Jeg har hatt mye smerter. Den ene dagen våkna jeg kl. 04.30 å fikk bare ikke til å tisse. Det var så utrolig vondt. Da fikk jeg en sykemelding. Gleder meg til å få det overstått nå :hoppe:

Er dere så opptatt med prøvinga at du ikke er på KG mer? ;)

Prøvinga har vært på vent noen mnd siden det er veldig vondt å ha sex. Dessuten har jeg fått beskjed av gynekologen at vi skulle vente med prøving til etter operasjonen. Har rett og slett bare lagt prøving og kg litt på hylla.. Istedenfor har vi lagt ferieplaner og sett oss ut en tomt :lur: Regner med å komme sterkere tilbake fremover :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var operasjonen fullført :danse: Jeg hadde endometriose. Sammenvoksingen av cyster ble fjernet og en klump med endometriose.

Ingenting skulle være i vegen for at vi skulle få klaff snart :)

NÅ kan vi bare se fremover til neste PP som er ca. 02.06- 07.06. Hvis vi ikke blir gravide innen 4-6mnd så blir vi sendt til fertilitetsklinikken.

Jeg er sykemeldt ut neste uke. Godt å få kommet seg godt igjen. Vi reiser til varmere strøk i begynnelsen av Juni og da har jeg bare 8 arbeidsdager igjen før 1 uke ferie :hoppendeglad::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så godt å høre at operasjonen gikk bra og at alt skal være i orden nå! :strix: Krysser fingrene for at det klaffer under ferien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at operasjonen gikk bra og at alt skal være i orden nå! :strix: Krysser fingrene for at det klaffer under ferien :klemmer:

Ja det hadde vært noe det ;) Venter egentlig mensen i morgen,men absolutt ingen tegn til mensen. Håper det ikke tar for lang tid før jeg får mensen nå da :)

Så spennende det blir nå framover:) krysser fingrene!

Ja, kjempespennende :jepp: Nå har jeg virkelig troen på at det skjer ganske kjapt. Kjenner sommerfugler i magen når jeg tenker på at nå er det oss snart. Hun som opererte meg mente at var gode kjangs nå rett etter operasjonen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende nå fremover da jo :)

Vet du når el er ca?

Jeg venter mensen i disse dager.. Er på dag 29 i syklusen. Da er el i begynnelsen av Juni. meeen om jeg ikke får mensen så er det jo bare å prøve ;) Aner ikke om det er vondt å ha sex etter operasjonen, men tenker jeg venter til helga altså ;) Da er det 14 dager siden operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk mensen 24. Mai og nå er den overstått :nigo: Nå er vi jammen i gang med en ny prøverunde :danse::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra at ny prøverunde er i gang :)

Blir spennende nå da etter operasjonen, håper virkelig den hjelper dere på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...