Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Æsj der var TR på plass:( Da er det bare å forberede seg på ny PP og siste PP før jeg skal ha time hos Gynekologen. Hun sa før operasjonen at om vi ikke hadde blitt gravide til den timen så skulle vi bli sendt videre. Får bare holde ut litt til.

Bare den teite TR som gir så voldsomme smerter. Kjipt når vi skulle kose oss i storbyen. Orker knapt å gå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Æsj der var TR på plass:( Da er det bare å forberede seg på ny PP og siste PP før jeg skal ha time hos Gynekologen. Hun sa før operasjonen at om vi ikke hadde blitt gravide til den timen så skulle vi bli sendt videre. Får bare holde ut litt til.

Bare den teite TR som gir så voldsomme smerter. Kjipt når vi skulle kose oss i storbyen. Orker knapt å gå :(

ÅÅÅÅ.... :klemmer: Føler med deg, kjære Frufly!!! Vi får bare krysse fingrene for neste PP da.. Men det er jo i allegfall godt å vite at det finnes hjelp der ute. Du får legge noe varmt på magen din og slappe av litt. Kanskje du blir bedre etter en liten stund:)

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten:-) Siden vi er på ferie så ble det ikke avslapping på samme måte som det blir hjemme. Men vi hadde en hvilepause:) fikk tatt paracet og Naproxen. Det hjalp veldig på:)

Etterpå fikk jeg handla meg litt faktisk :lur:

Klær fra zara. Vi har ikke den butikken i nærheten av der vi bor så er ekstra gøy når vi får handla litt der. Fant meg også noen nydelige og gode Nike sko i lysbrun og med gult Nike merke. Gleder meg til snart å prøvegå de;)

Prøver å se fram til en ny PP, men kjenner det tar på. Har sånn en utrolig lengsel etter å bli mamma :hjerter_rundt: Nå må det snart skje!!

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Denne PP kom veldig plutselig for den kom 8 dager enn forventet også hadde jeg så utrolig vondt under EL :sukk: Dumme endo :kjefte:

Spotter litt nå så er helt sikkert TR som er på veg. På Onsdag har jeg time hos gynekologen for å sjekke hvordan endometriosen er nå etter operasjonen. Både gynekologen og legen på sykehuset ville sende oss videre om jeg ikke hadde blitt gravid til den timen og det er jo nå. Da skjer det nok ting her fremmover :) Gravid skal jeg nå iallefall bli :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom TR. Var jammen ingen overraskelse :fnise:

Nå er ei god venninne av meg gravid med nr to. Kjenner det er litt sårt, men selfølgelig

er jeg glad på hennes vegne. Blæ, kjipt at ikke jeg også kan bli så lett gravid.

Noen som aner hvor lang tid det tar før vi kommer til? Vil jo aller helst komme igang NÅ!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falsk alarm :sjenert: jeg tørket blod på papiret så var herlt sikker på at det var TR. Kommer vell i morgen tenker jeg :jepp: håper bare at den holder seg laaangt vekke til etter at jeg har vært på ultralyd hos gyn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke skjer noe :kose: Skjønner godt følelsene dine! Får håpe dere kommer raskt videre ja :) Hvor lang tid det tar å komme til spørs hvor man bor osv. F eks i Trondheim er det kort ventetid, mens det i Bergen er 1 års ventetid (håpløst!). Hvis du bor der jeg tror du gjør skal det være godt tilbud både privat og offentlig, så dere skal nok slippe å vente så lenge, men det kan sikkert gyn. svare bedre på enn meg ;) Lykke til i allefall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke skjer noe :kose: Skjønner godt følelsene dine! Får håpe dere kommer raskt videre ja :) Hvor lang tid det tar å komme til spørs hvor man bor osv. F eks i Trondheim er det kort ventetid, mens det i Bergen er 1 års ventetid (håpløst!). Hvis du bor der jeg tror du gjør skal det være godt tilbud både privat og offentlig, så dere skal nok slippe å vente så lenge, men det kan sikkert gyn. svare bedre på enn meg ;) Lykke til i allefall! :klemmer:

ja veldig :sukk:

Ble litt lettere etter at jeg var hos gynekologen. Det var fremdeles endometriose så mulig at det er det som gjør at jeg ikke blir gravid. Uansett så skal jeg levere to blodprøver på dag 19 og 21 i syklusen (10 og 12. Sep) Dette for å se om jeg har hormonstigninger. Skal også levere sædprøve. 1 uke etter 12. Sep ser gynekologen på resultatene og avtaler med fertilitetsklinikken. Ventetiden var ca. 3mnd :strix: Er så happy!!! :danser: Hadde sett for meg 1 år jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veldig :sukk:

Ble litt lettere etter at jeg var hos gynekologen. Det var fremdeles endometriose så mulig at det er det som gjør at jeg ikke blir gravid. Uansett så skal jeg levere to blodprøver på dag 19 og 21 i syklusen (10 og 12. Sep) Dette for å se om jeg har hormonstigninger. Skal også levere sædprøve. 1 uke etter 12. Sep ser gynekologen på resultatene og avtaler med fertilitetsklinikken. Ventetiden var ca. 3mnd :strix: Er så happy!!! :danser: Hadde sett for meg 1 år jeg.

Så dumt at du fortsatt har endometriose :( Men bra at dere får hjelp og at ting ser ut til å skje raskere enn du hadde forventet :klemmer: Unner dere å bli :gravid: snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at du fortsatt har endometriose :( Men bra at dere får hjelp og at ting ser ut til å skje raskere enn du hadde forventet :klemmer: Unner dere å bli :gravid: snart!

Æsj ja :( Blir nok ikke kvitt det med det første.

Nå må det snart bli både din og min tur til å bli :gravid: Heier på oss :strix:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeren: Tusen takk!! :) Trenger det!

Nå kjenner jeg stikkinger. Har ikke mer EL tester igjen så nå prøver vi bare jevnt hele mnd ;)

Siden det fort kan gå 3-4 mnd fortsetter vi å prøve :) Ingenting er bedre om enn om det klaffer før vi kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt med helg! :tommelsmil:

Kjære er på lønningspils, og jeg slapper av hjemme. Hadde ei skikkelig drittnatt med kjempe vondt i halsen og frysing. :fryser: Var mer våken enn jeg sov. Dumme meg holdt meg ikke hjemme fra jobb heller. Er så vanskelig å vurdere hvordan dagen blir. Og veldig ofte så blir det bedre når en har komt seg opp og ut av huset.

Når det kommer til prøving så irriterer det meg litt at kjære ikke spør noe mer om prøving frem til ivf. Er jo bare bra om det hadde klaffet før vi kommer så langt. EL er jo like rundt hjørnet. men så er det litt min feil og da siden jeg ikke nevner det selv :fnise: men hadde likt om han tok litt intiativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du har blitt syk! :kose: God bedring! Hva gjør du i kveld da? Håper formen er litt bedre :)

Tror nok at det er ganske vanlig at menn ikke engasjerer seg like mye, eller i allefall snakker like mye om prøving som det vi damer gjør... Hvis du føler for å snakke om det får du bare ta det opp med han ;) Selv om jeg skjønner at det er litt frustrerende :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du har blitt syk! :kose: God bedring! Hva gjør du i kveld da? Håper formen er litt bedre :)

Tror nok at det er ganske vanlig at menn ikke engasjerer seg like mye, eller i allefall snakker like mye om prøving som det vi damer gjør... Hvis du føler for å snakke om det får du bare ta det opp med han ;) Selv om jeg skjønner at det er litt frustrerende :sjenert:

I kveld er vi hjemme begge to. Har stort sett holdt meg i sofaen. Er skikkelig tett i nesen, og fryser og svetter om hverandre. Kjære har vært litt sleten han også siden han var ute på byn i går. Han lagte Biff og poteter i ovenen til oss i kveld. Herlig at han kan mekke mat når jeg ikke er i form :)

Ja det er vell typisk menn det der. Tror jeg venter et par dager til jeg er i litt bedre form før jeg tar det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er vi hjemme begge to. Har stort sett holdt meg i sofaen. Er skikkelig tett i nesen, og fryser og svetter om hverandre. Kjære har vært litt sleten han også siden han var ute på byn i går. Han lagte Biff og poteter i ovenen til oss i kveld. Herlig at han kan mekke mat når jeg ikke er i form :)

Ja det er vell typisk menn det der. Tror jeg venter et par dager til jeg er i litt bedre form før jeg tar det opp :)

Det er noe dritt å være syk! :kjefte: Bra din kjære kan være hjemme og stelle litt for deg ja :)

Skjønner at du vil vente til du er litt mer opplagt :) Håper du har hatt en noenlunde bra kveld til tross for at formen kunne vært bedre! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...