Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen

Flinke du som er ferdig med alle julegavene! Mangler ikke så mye vi heller - heldigvis :)

Jeg strikker en jakke. Du har sagt før at du liker den ;) Finner ikke bilde for mønsteret er gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei æsj så kjedelig at mensen kom :( Men søren så kort syklus du hadde denne mnd :hakeslepp:

Greit å bli ferdig med julegavene da :) Har du hatt en gynekologisk undersøkelse? (klamydia, celleprøve osv)

Jeg fikk beskjed av fastlegen min at hun ville ta det, for det ville sykehuset at skulle være gjort :) Sa legen min da hvertfall. Å jeg syntes det var greit å vite at ting var normalt av det hun kunne finne ut av der også ;)

:hoppe: Flink du er som er ferdig allerede!! Jeg har handlet pittelitt kun :ler: Og julekorta lager/skriver jeg på jobb :fnise:

Æsk, ja var veldig og det.. Ganske greit med korte sykluser for da slipper jeg å pine meg så lenge.

Ble litt usikker på når jeg tok celleprøve sist, men det er ikke mer enn 1år siden. Ble opererte i Mai. Har vært på så mangen undersøkelser i det siste i forbindelse med vondter og operasjonen at jeg trodde det skulle holde? Siden gyn ikke har nevnt noe tenker jeg. Syns jeg kan huske at hun også tok celleprøve på den første undersøkelsen. Så mange undersøkelser har jeg vært på i år :fnise: Har vell vært på rundt syv undersøkelser i løpet av 2012 :sjokkert::ler:

Syns også jeg har vært ganske flink :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke du som er ferdig med alle julegavene! Mangler ikke så mye vi heller - heldigvis :)

Jeg strikker en jakke. Du har sagt før at du liker den ;) Finner ikke bilde for mønsteret er gått ut.

Flinke dere også! Godt hva som er gjort :jepp: I offwhite? :rødme: Den er heeelt sikkert fiin!! Gleder meg til lillegull en gang får brukt den!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsk, ja var veldig og det.. Ganske greit med korte sykluser for da slipper jeg å pine meg så lenge.

Ble litt usikker på når jeg tok celleprøve sist, men det er ikke mer enn 1år siden. Ble opererte i Mai. Har vært på så mangen undersøkelser i det siste i forbindelse med vondter og operasjonen at jeg trodde det skulle holde? Siden gyn ikke har nevnt noe tenker jeg. Syns jeg kan huske at hun også tok celleprøve på den første undersøkelsen. Så mange undersøkelser har jeg vært på i år :fnise: Har vell vært på rundt syv undersøkelser i løpet av 2012 :sjokkert::ler:

Syns også jeg har vært ganske flink :danse:

Oi, det var ikke lite heller :ler: Men da går det nok fint ;) Jeg tenkte bare det var litt greit og vite, så noe plutselig ikke blir utsatt pga det ;) Vi kan ikke risikere at det tar lenger tid enn det tar vet du :lur:

Du er vandt med.... at du har folk down under nesten du nå da ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Flinke dere også! Godt hva som er gjort :jepp: I offwhite? :rødme: Den er heeelt sikkert fiin!! Gleder meg til lillegull en gang får brukt den!! :hoppe:

I offwhite, ja! Kan jo sende deg bilde på MMS da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke lite heller :ler: Men da går det nok fint ;) Jeg tenkte bare det var litt greit og vite, så noe plutselig ikke blir utsatt pga det ;) Vi kan ikke risikere at det tar lenger tid enn det tar vet du :lur:

Du er vandt med.... at du har folk down under nesten du nå da ;):ler:

Hehe, nei er du gal. Venta lenge nok syns jeg :jepp: Tror jdet holder :) Får sikkert beskjed om de trenger noe mer. Blir liksom aldri vandt til det :ler:

Planer for helgen da?

Jeg skal ordne to bursdagsgaver i morgen.. også er planen å få pynta litt til advent ;)

Jeg som trodde mensen kom i går, men det var vist ikke det :fnise: Testa med en billigstrimmel i kveld, men den var ikke positiv. Var nok spottingen før mensen, men vet jo ikke da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom TR for fuldt. Var sikker på det var den som kom på Fredag for det var rødt på papiret, men så forsvant det. Hadde et lite håp om at det var en festeblødning, men dn gang ei.

Æsj nå gir jeg opp. Er skikkelig frustrert over at vi ikke bare kan få det til. Syns det er så fryktelig lenge til Februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! :sur:

Men du - det er ikke lenge til februar ;)

Ja!! :kvalm:

Ikke sånn egentlig, men når en venter sånn så føles det som en evighet :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:troest: føler med deg kjære deg!

Håper også det blir vår tur snart :sukk:

Jeg mistet helt motet når tr dukket opp hos meg....... Men men, jeg gir ikke opp uansett! Vi skal få det til til slutt begge to :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: føler med deg kjære deg!

Håper også det blir vår tur snart :sukk:

Jeg mistet helt motet når tr dukket opp hos meg....... Men men, jeg gir ikke opp uansett! Vi skal få det til til slutt begge to :klem:

Det håper jeg også. Veldig deprimerende. Folk på jobb maser om vi ikke skal i gang snart :snurt: Kjenner jeg koker innvendig..

Uff, jeg også. Det skal vi!! :)

:hug::blomst:

Æsjda. så kjedelig! :blomst::hug:

Tusen takk! Dere er sjønne :klemmer:

Jeg krysser for at dere får det til selv før februar ;) Det er fortsatt håp :hjerte:

Takk! :klem: Ja det er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, den ventingen er noe herk :klem:

Men, ferbuar er faktisk ikke så langt unna altså, tro meg, når ting faktisk begynner å skje, så går det så unna at det er bare å prøve å henge med :) Krysser for at dere får det til før den tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger igjen en god klem! :hug:

Håper dagene dine ellers er bra og at du koser deg i adventstiden og gleder deg til jul! Kanskje julegaven i år blir en positiv test? :danse:

God helg til deg og HerrFly! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

En positiv test i julegave ja.. :sukk: det hadde vært noe :)

Hadde ikke ønsket meg noe annet verken til bursdager eller fremtidige julaftener heller :jepp:

:klem: krysser fingrene for deg FruFly.

Håper du har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine veldig godt! :kose: Vi skal ha nytt forsøk i februar. Håper selvfølgelig at dere klarer det før det, men hvis ikke får vi satse på at februar blir måneden for oss begge! :Nikke: Jeg trøster meg med at det er jul nå, og at når den er over så er det bare én måned igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ventingen er ikke noe artig nei.. Krysser fingrene for at det klaffer av seg selv før februar! :heiajente:

Her må jeg følge med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...