Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler med deg, den ventingen er noe herk :klem:

Men, ferbuar er faktisk ikke så langt unna altså, tro meg, når ting faktisk begynner å skje, så går det så unna at det er bare å prøve å henge med :) Krysser for at dere får det til før den tid da.

Takk!

Når en venter så går ting så utrolig tregt.. men heldigvis er det Jil og litt travle tider nå så satser på at Februar plutselig er der :jepp: Håper bare det går fort når vi kommer til Februar :)

:klemmer:

Legger igjen en god klem! :hug:

Håper dagene dine ellers er bra og at du koser deg i adventstiden og gleder deg til jul! Kanskje julegaven i år blir en positiv test? :danse:

God helg til deg og HerrFly! :)

Tusen takk! Tenk om det hadde blitt det d :rodmer: Husker jeg tenkte i fjor jul at vi nok neste jul sitter med et lite nurk i armene, men neida..

Vi hadde en super helg hjemme hos foreldrene mine :) Fekk bakt to sorter julekaker,karameller. Mamma er veldig på scrapping så hun viste meg litt enkle fine julekort og pynting av notatbøker :)

Håper du også hadde en fin helg!

:klemmer:

En positiv test i julegave ja.. :sukk: det hadde vært noe :)

Hadde ikke ønsket meg noe annet verken til bursdager eller fremtidige julaftener heller :jepp:

:klem: krysser fingrene for deg FruFly.

Håper du har en fin helg!

Helt enig :jepp: Akkurat det hadde vært magisk :hjerter_rundt:

Trenger det! Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine veldig godt! :kose: Vi skal ha nytt forsøk i februar. Håper selvfølgelig at dere klarer det før det, men hvis ikke får vi satse på at februar blir måneden for oss begge! :Nikke: Jeg trøster meg med at det er jul nå, og at når den er over så er det bare én måned igjen! :klemmer:

Det håper jeg også! At både dere og vi får en liten bebis snart :strix: Godt å ha i tankene at hjelpen ikke er langt unna :jepp: Det er helt sant! :)

Denne ventingen er ikke noe artig nei.. Krysser fingrene for at det klaffer av seg selv før februar! :heiajente:

Her må jeg følge med! :)

:vinke: Velkommen

Så gøy med et nytt fjes i dagboken :)

Jeg er ikke noe god på venting, men heldigvis er den ventetiden forhåpentligvis snaaart over :bolledeig:

Legger igjen et lite vink, jeg :hallo:

Søte deg, det betyr masse ;)

Fin kveld til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til legen å få sjekket hånden. Har hatt en lege i mangen år, men nå har hun vist permisjon så da må jeg til ei som er vikar. Liker det ikke, men får bare hoppe i det. Hun er helt sikkert flink hun også.

Mistenker jeg har en betennelse for det er så utrolig vondt. Er en del løft i forbindelse med jobben så blir likosm ikke bedre av å presse meg heller. Siden vi ofte går mindre voksne på avd. enn vi egentlig skal blir det ikke lett be om å slippe tunge løft heller for da blir dte veldig mye på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen imorgen :klemmer: Håper de finner ut hva som er gale med hånden din! :)

Da var det over :) Legen var veldig flink og grei. Jeg er så pysete, liker ikke forandringer :gjeiper: Tok UL av handen å fant med en gang at det var en tjukk væske som hadde samla seg opp. Legen stakk hull med en sprøyte og fekk trukket gørra ut. Det var som en tjukk geleklump litt større enn en ert. Ekkelt og veldig vondt. Etterpå fekk jeg en sprøyte kortison og betennelse dempende kur jeg skal gå på en uke. Fekk sykemelding for i dag siden det fortsatt er vondt og siden jeg ikke skulle løfte så tungt. gla det er over :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

God bedring med hånden din :) håper du føler deg bedre allerede idag.

Hvordan føler du deg ellers? Enda el smerter..? Synd det gjør så vondt at du ikke orker å ha sex da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra legen fant ut hva som er galt med hånden din! Håper det går seg til fortere enn svint :)

Ja veldig :jepp::tommelsmil:

Er heldigvis mye bedre i dag, bare litt vondt.

God bedring med hånden din :) håper du føler deg bedre allerede idag.

Hvordan føler du deg ellers? Enda el smerter..? Synd det gjør så vondt at du ikke orker å ha sex da.. :(

Takk! Ja jeg har veldig EL- smerter. Måtte hive innpå med smertestillende i dag. Dumme greier. Vil ikke ta EL-test siden jeg uansett ikke orker.. blir bare deprimert av å se en PP gå forbi.. Heldgivs snart Februar :duskedame:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten opdatering fra meg. Jeg har hatt en del smerter i forbindelse med EL så har ikke orket tanken på sex.. Testa svak positiv på lør.. :humping: på sønd :lur: Har ikke noe tro på at det holder, men det får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ble i allefall humping da :fnise:

Men det høres ikke godt ut med EL smerter i det hele tatt. Det er skikkelig ekkelt :(

Går det bedre med deg nå da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke mer som skulle til for min del i hvert fall ;)

Ikke? Håper så inderlig at dette er mnd :hoppendeglad:

Blir spennende å se nå da :lur:

Ja det er alltid kjepmespennende :jepp::strix:

Ble i allefall humping da :fnise:

Men det høres ikke godt ut med EL smerter i det hele tatt. Det er skikkelig ekkelt :(

Går det bedre med deg nå da ?

:ler: Ble vist det :lur:

Nei det er så vondt :frown: "Heldigvis" er EL over for en stund :)

Nå er det bare å kose seg i julen. Håper spiren sitter denne mnd da. Et lite håp har vi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adeline*jouvin Har kost meg masse ;) Håper jeg du også har :)

Pysepusen og lilywhite - tusen takk! Håper julen deres var like fin som min :)

Vi har hatt en kjempefin jul hjemme hos mine foreldre. Mamma har ikke vært så godt i ryggen sin så pappan og vi ungdommer i huset har stått på som bare det :fnise: Det er nå jeg virkelig innser hvor travel julen er.. men sånn blir det når en inviterer til juleselskap 3 dager i julen.. Fjuuhh.. Veldig kos, men fy søren så stress.. :sjokkert:

Jeg har begynt å spotta så tippe tr er på veg :sur:

Men nå næremer det seg sakte men sikkert til vi skal på samtale - jippi!! :hoppendeglad: 1,5 mnd igjen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...