Gå til innhold

Fruflys prøvedagbok :)


Frufly

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra fertilitetsklinikken at vi kunne komme inn en uke før det som var planlagt :danse: Jeg digger sånne beskjeder!!

Så det vil si om 4 uker skal jeg på UL og uka etter er det innsett :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TJOHO!!! Her går det fort unna Frufly!! så spennende!! :)

Ja det var så deilig med den telefonen!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo super beskjed å få da :nigo: Når var det du skulle begynne på sprayen igjen? Hurraaa, nå er det ikke lenge til det skjer noe her :hoppe: Det er virkelig spennende!!! ;)

Så hopper jeg også for at dere har fått leilighet :nigo: Når tenker dere å flytte? Å når skal dere starte med salget av leiligheten?

Selvom jeg ikke har møtt deg enda, så er det litt trist at du skal flytte langt vekk fra meg :fnise: Heldigvis er vi fra samme plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo super beskjed å få da :nigo: Når var det du skulle begynne på sprayen igjen? Hurraaa, nå er det ikke lenge til det skjer noe her :hoppe: Det er virkelig spennende!!! ;)

Så hopper jeg også for at dere har fått leilighet :nigo: Når tenker dere å flytte? Å når skal dere starte med salget av leiligheten?

Selvom jeg ikke har møtt deg enda, så er det litt trist at du skal flytte langt vekk fra meg :fnise: Heldigvis er vi fra samme plass :ler:

Jeg begynner på sparyen på Fredag allerede ;) Nei nå er vi i gang altså, JIPPIIIII :strix:

Vi flytter i Midten av Mai. Salget av leilighet blir rett etter påske. Hjelp! Kjenner jeg er litt stressa. Litt skummelt å selge dne fine leiligheten. Vil vi virkelig dette ? men tror dte blir bra når vi får hus og familien næremere. Ja, synns det samme. Tenk om vi hadde gått i permisjon litt samtidig da. Da får jeg ta meg en bytur vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på sparyen på Fredag allerede ;) Nei nå er vi i gang altså, JIPPIIIII :strix:

Vi flytter i Midten av Mai. Salget av leilighet blir rett etter påske. Hjelp! Kjenner jeg er litt stressa. Litt skummelt å selge dne fine leiligheten. Vil vi virkelig dette ? men tror dte blir bra når vi får hus og familien næremere. Ja, synns det samme. Tenk om vi hadde gått i permisjon litt samtidig da. Da får jeg ta meg en bytur vet du ;)

Oioioi, fredag allerede :hoppendeglad:

Så kjapt :hakeslepp: Jeg skjønner hva du mener! Det blir nok kjempebra når huset er klart, og dere kommer nermere familie. Det syntes jeg er kjempekjipt, å bu så langt vekke fra både min og sambo sin familie :sjenert: Vi er jo på en måte helt alene her. Kun venner..

Om vi er i permisjon samtidig, får vi besøke hverandre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi, fredag allerede :hoppendeglad:

Så kjapt :hakeslepp: Jeg skjønner hva du mener! Det blir nok kjempebra når huset er klart, og dere kommer nermere familie. Det syntes jeg er kjempekjipt, å bu så langt vekke fra både min og sambo sin familie :sjenert: Vi er jo på en måte helt alene her. Kun venner..

Om vi er i permisjon samtidig, får vi besøke hverandre :nigo:

Ja :nigo: Skal sikkert gå på sprayen litt lengre da sidn det er påske midt oppi dette.

Det var det valget vi måtte ta. Flere av våre venner har flytta til andre steder og noen venner har stifta familie selv og har det travelt nok med det så det var et valg vi tok. Så får vi heller ta en bytur i ny og ne til venner sånn av og til :)

Ja det hadde vært kjempe koselig :jepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :nigo: Skal sikkert gå på sprayen litt lengre da sidn det er påske midt oppi dette.

Det var det valget vi måtte ta. Flere av våre venner har flytta til andre steder og noen venner har stifta familie selv og har det travelt nok med det så det var et valg vi tok. Så får vi heller ta en bytur i ny og ne til venner sånn av og til :)

Ja det hadde vært kjempe koselig :jepp ;)

Ja ikke sant.. Du får bare tenke at det blir kjekkere å komme hertil på shopping åsånt ;) Å pengene du sparer ikke minst. Det er jo ikke akkoratt overflyt av butikker der dere flytter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hurra for at dere har funnet leilighet! :hoppe: Gleder oss til å besøke dere der :nigo:

...og for vår del er det jo supert at dere flytter ;) Vi er jo oftere der enn i byen dere bor :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at dere har funnet leilighet! :hoppe: Gleder oss til å besøke dere der :nigo:

...og for vår del er det jo supert at dere flytter ;) Vi er jo oftere der enn i byen dere bor :lur:

Jeg visste ikke at det var så masse som skjedde på den plassen kontra her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg visste ikke at det var så masse som skjedde på den plassen kontra her :fnise:

Haha, jeg skal LOVE deg at det gjør det ikke heller :fnise: Kanskje det kan bli gøy å reise til svigers nå når FruFly og mannen skal bo der? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får komme til en uke før! :hoppe: Nå nærmer det seg virkelig medisinstart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at dere har funnet leilighet! :hoppe: Gleder oss til å besøke dere der :nigo:

...og for vår del er det jo supert at dere flytter ;) Vi er jo oftere der enn i byen dere bor :lur:

Ja det er så deilig :hoppendeglad:

Gleder meg til å få besøk av dere ;)

Så bra at du får komme til en uke før! :hoppe: Nå nærmer det seg virkelig medisinstart også :)

Ja, kjempe!! :danse:

Skal bli deilig å komme i gang. Er så spent på om det i dt hele tatt går. Må prøve å ikke tenke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er en vanskelig balansegang, å ikke få for høye forventninger heller, men jeg har funnet ut at man blir like skuffet ved negativt resultat uansett, og noen sier at positiv innstilling er viktig for å lykkes, så jeg tror du skal prøve å slappe av og prøve å ha troen! :) Selv om det kan være lettere sagt enn gjort, I know..

Lykke til i allefall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i morgen som er den store medisinstart-dagen Frufly? :):hoppe:

Ikke i dag, en i morgen starter jeg :hoppe:

Jeg vet det er en vanskelig balansegang, å ikke få for høye forventninger heller, men jeg har funnet ut at man blir like skuffet ved negativt resultat uansett, og noen sier at positiv innstilling er viktig for å lykkes, så jeg tror du skal prøve å slappe av og prøve å ha troen! :) Selv om det kan være lettere sagt enn gjort, I know..

Lykke til i allefall! :hoppe:

Du vet alt om dette, takk for kloke ord :) Får prøve å tenke positivt ja, så får vi bare ta det som kommer etterpå. Velger å ha litt tro i alle fall :jepp::hoppe:

Tusen takk!!

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Troen er det viktigste du kan ha med deg på veien :) lykke til :kose:

Ja, det er det :jepp: Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg igjen. Jeg begynte på nesesprayen i går. Merker ikke store forskjellen enn at jeg er ekstremt trett, men det er sikkert pga jeg hoster så mye om kveldene at jeg har problemer med å sove. Har prøvd hostesaft, men det funker ikke. Har harr veldig vondt i hodet og svimmel også, men tror det henger sammen med lite søvn.

I dag var jeg i nabobyen å shoppa meg ei herlig chinos av et merke som heter fiveunits. Fantastisk gode bukser!! Koster 899.- men verdt det altså :jepp:

Også handla jeg meg Pukka te (har fått sånn dilla på det :sikle: ), og bursdagsgave til mamma. Nå baker jeg rundstykker med kesam og honning. Tenkte dra på skitur i morgen siden været er meldt bra å da er det så godt med bakst i sekken ;)

Fin Lørdag til dere som titter innom! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Endelig helg igjen. Jeg begynte på nesesprayen i går. Merker ikke store forskjellen enn at jeg er ekstremt trett, men det er sikkert pga jeg hoster så mye om kveldene at jeg har problemer med å sove. Har prøvd hostesaft, men det funker ikke. Har harr veldig vondt i hodet og svimmel også, men tror det henger sammen med lite søvn.

I dag var jeg i nabobyen å shoppa meg ei herlig chinos av et merke som heter fiveunits. Fantastisk gode bukser!! Koster 899.- men verdt det altså :jepp:

Også handla jeg meg Pukka te (har fått sånn dilla på det :sikle: ), og bursdagsgave til mamma. Nå baker jeg rundstykker med kesam og honning. Tenkte dra på skitur i morgen siden været er meldt bra å da er det så godt med bakst i sekken ;)

Fin Lørdag til dere som titter innom! ;)

Snart helg her også! :)

Gratulerer med ny chinos! :D alltid kjekt å kjøpe noe skikkelig som du vet du vil få gleden av, og som er verdt det.

Hvilken Pukka te er din favoritt??

Er selv "avhengig" av dem :) eg veeeldig glad i chai vanilje og en som skal renske kropp og sjel med mint og diverse i, huske ikke navnet på den i farten..

Fortsatt god lørdag og helg til deg ! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...